Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä merkki sopisi neitsyt-naiselle kumppaniksi?  (Luettu 18377 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« : 12.03.2006 23:41:28 »

smitten Kertookapa te jotka olette perehtyneet näihin kysymyksiin toden teolla, ja itse vasta aloittelijana näissä ympyröissä, niin mikä merkki sopisi neitsyt-naiselle kumppaniksi?
Jostakin olen lukenut että neitsyelle sopii maamerkit, kuten esim. kauris, härkä, neitsyt, mutta leijonan kanssa ei synkkaisi.
Elämäni miehet ovat olleet härkiä, kauriita sekä vaakoja.
Jostain syystä vedän vaakoja puoleeni eniten.
Siteerisessä olen leijona. Auringossa ja kuussa olen neitsyt.
 angel
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
parrilla
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #1 : 14.03.2006 00:13:10 »

Jos on kuu neitsyessä, niin kantsii hakee joku jolla on kuu maamerkeissä. Omassa elämässäni olen huomannut että juuri kuu-merkki ratkaisee. Suerte! kuu
tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #2 : 14.03.2006 19:44:04 »

Cool Kiitos vastauksista!
Niin, olen myös tehnyt saman havainnon kuin Parrilla, että kuumerkillä on aikamoinen rooli näissä kysymyksissä.
Minulla on Carole Golderin kirja: "Astrologiaa kuun merkeissä" josta saan näppärästi  Grin tarkistettua kuumerkit.
Itselläni on luonteen törmäysmielipide-eroja aurinko-leijonien kanssa  Embarrassed

Toivon lisää keskustelua aiheesta ja kokemuksianne!  angel
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #3 : 14.03.2006 19:52:20 »

Mitenkäs Risama kävisi kalat taikka rapu? Maa ja vesi mätsäävät hyvin  Wink
tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #4 : 15.03.2006 19:39:04 »

idiot2 Hmm... Tuo oli yllättävää että vesi ja maa voisivat sopia yhteen...
Itse asiassa olen aina vältellyt veden edustajia luullen että ei se toimisi. Tuo maamerkkien ajattelu on niin iskostunu takaraivoon ettei ole edes tullut mieleen oikeasti vesimerkkien edustajat. Hmm, mielenkiintoista... :Smiley
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 15.03.2006 22:54:24 »

Minäkin Aurinko - Neitsyenä suosittelisin RAPUJA  ja ehkä Kaloja.. Mutta myös Kauris tai Härkä sopisi... Miksei Skorpioni tai Jousimieskin..

En ole kohdannut Oinas/Neitsyt -pareja.. Onko heitä olemassakaan? Myös Vesimies saattaa olla hankala Neitsyelle...

Toisaalta, kun hyvän tyypin kohtaa ja saa utsittua hänen syntymäaikansa ja paikkansa kellon tarkkuudella suosittelen tarttumaan Nikulan Synastria -kirjaan ja tutkimaan karttoja sen pohjalta... Meissä kun on muitakin puolia kuin tuo Aurinkoinen...

 smitten
tallennettu

selkälokki
Vieras
« Vastaus #6 : 16.03.2006 08:44:02 »

Lainaus
Vesimies saattaa olla hankala Neitsyelle...



Paitsi miun kultani, aurinko neitsyt, on aiva umpirakastunut juuri vesimieheen (ööö, siis olenko se minä Grin)!  smitten
Ja luulen, että hänen jatkuvalle pilkun viilaukselle on tehnyt oikein hyvää miun hieman boheemi vaikutus! Smiley
Kuin myös päinvastoin.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #7 : 16.03.2006 12:12:28 »

Risama, mikä sinun nousumerkkisi on? Nousun vastapuolella oleva DC:n merkkihän edustaa "kumppania", eli se voisi olla sopiva merkki.

Perinteisestihän Neitsyelle suositellaan juuri Kaurista ja Härkää ja sitten veden merkkejä.

Juu, tuo Neitsyen jatkuva pilkun viilaus mistä Selkis mainitsi, voi kyllä käydä kumppanin hermoille... Itsekin joskus nuorempana kokeilin Neitsyttä ja muuten oli OK mutta tuo pilkun viilaaminen ihmetytti...  Angry
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #8 : 17.03.2006 02:24:19 »

Heippa!

Eivät kaikki Neitsyet ole 'pilkunviilaajia'.
Olen kyllä heitäkin tavannut omassa merkissäni.

Ehkä enemmän haluavat järjestystä elämään kuin jotkut muut merkit.
Siksipä niin hartaasti haluaisivat varmistaa jo etukäteen, että liitto onnistuu.

Mutta kun se on yhtä vaikeata kuin kaiken muunkin ennustaminen.
Varsinkin nuorena kun ei tunne vielä edes itseänsä, saatikka että näkisi mikä toisesta voisi tulla. Ollaan keskeneräisiä ihmisinä.

Sen verran voi kriittisesti tietysti tutkistella onko toisella kiinnostusta henkiseen kasvuun.
Varsinkin jos itse on jo tällä sisäisen kasvun tiellä, olisi kait hyvä jos toistakin kiinnostaisi tai ainakin suhtautuisi siihen hyväksyvän uteliaaksi.

Jos toinen jo valmiiksi naureskelee näille jutuille, enpä sanoisi hyväksi asiaksi.

Härkää pidetään sopivana, mutta etenee kaikissa asioissa ja kaikessa niin paljon hitaammin kuin jopa varovainen Neitsyt.
Puhun pitkällä kokemuksella.Tyypillinen kommentti-"katsotaan nyt".
Melko mustasukkainen myös, ja materialisti.Omistushaluinen.

Nousumerkit ja muut tietysti vaikuttavat myös paljon.
Mutta tuskinpa tosiaan ainakaan Oinas ja Vesimies sopivat.Rapukin saattaa olla liian ailahtelevainen.

Ainakin ystävinä koen Kauriit, Neitsyet ja Vaa'at sellaisiksi, joiden kanssa puheet ja muut jutut pelaa helposti.

Täytyy muistaa, että ihminen muuttuu tavallaan koko ikänsä, tietyt peruspiirteet vain pysyvät.

Tässä minun kokemuksiani.


 smitten   maarita          smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
selkälokki
Vieras
« Vastaus #9 : 17.03.2006 09:28:06 »

Hmm, mieheni (siis neitsyt), muuten parhaimmat ystävät ovat aurinkomerkiltään: skorppari, rapu, vaaka ja jouskari.
Ja kai miekin, eli veskari.
Jotenkin se on yllättävää, kun tuo jouskari on häntä  paljon nuorempi ja jouskari on todellakin erilainen, kuin neitsyt.
Mennä koheltaa ja on suorastaan huolimaton, mieheni taas jatkuvasti on niin huolellinen, kuin olla vaan voi.
Ja hyvinhän noilla synkkaa kuitenkin. En tiedä, tulisiko siitä sentään mitään avioparina tai avoparina, mutta ystävänä näyttää varsin piristävältä vaikutukselta puolin ja toisin. Mutta he todellakin ovat kuin yö ja päivä.
Ja ai että, sitä on kyllä hauska seurata. Grin
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #10 : 17.03.2006 19:56:44 »

Heips...

En mäkään tunnusta olevani pilkunviilaaja... Mutta työkaverini, joka on Kalat, kyllä tuntuu olevan... Oisko nuo pilkunviilaajat miespuolisia Neitsyitä?   Grin
Itse en feminiinisenä Neitsyenä voi sietää maskuliinisia Neitsyitä... En koskis tikullakaan, ja tunne on ainakin tähän asti ollut molemminpuolinen...

Ja Selkälokki; SE on tuo erilaisuus, joka viehättää... Neitsyitä tunnetusti kiinnostaa kaikki uusi, outo ja erilainen...

P.S :Itse olen ollut aikas jakomielinen, nyttemmin rauhoittunut tosin,  aurinko  neitsyt ja  askendentti  jousimies kun olen...  uglystupid2
tallennettu

selkälokki
Vieras
« Vastaus #11 : 17.03.2006 23:09:15 »

Joo, Emelia, eipä ihme ettet ole pilkun viilaaja, kun sulla jouskari nousussa. Grin
Heh, aika mielenkiintoista!
Mutta näin naisena se tavallaan on mukavakin, kun mies on tuollainen.
Ei jää tuo kodin siivouspuoli yksin niskoille, eikä häntä tarvitse patistella, vaan oma-aloitteisesti kyllä touhuilee kaikenlaista. smitten
Enemmän mie varmaan hänelle harmaita hiuksia aiheutan, kun laittelen välillä sokerit jääkaappiin ja kadotan avaimeni ja puhelimen yms. säännöllisesti. Grin
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #12 : 17.03.2006 23:16:09 »

heh ja pakko vielä jauhaa tästä aiheesta, että se on fantastista, kun yleensähän neitsyeen liitetään myös kiinnostus terveyteen ja siitä huolehtimiseen.
Ja se kyllä toteutuu miehessäni.
Hän mukisematta on suostunut itujen syöntiin (suorastaan jo vaatii niitä) ja
muutenkin minun kasvisruokiani syö ihan innoissaan.
Lisäksi, kun miulle tulee tuo Voi hyvin-lehti ja viime numerossa kehuttiin inkiväärin terveydellisä vaikutuksia ja kehotettiin syömään inkivääriä pikkupala jokapäivä.
No mieheni oitis pyysi minua kaupasta tuomaan inkivääriä ja nyt sitä on joka päivä pitänyt ottaa. Hän jopa miulle kuorii valmiiksi pienen palan. Grin
Että silleen kivasti meillä kyllä käy yksiin....
Anteeksi Risama, tämä jo hieman harhautuu tämä aihe...Mutta pointtini siis, että älä ihmeessä veskariakaan suoralta kädeltä tyrmää, saattaa se onnistuakin.
« Viimeksi muokattu: 17.03.2006 23:17:56 kirjoittanut selkälokki » tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #13 : 18.03.2006 11:35:46 »

Smiley Hienoa että tästä aiheesta on kehkeytynyt kiintoisa keskustelu! :Smiley
Niin, olen nousumerkiltäni rapu, jota Kaurisenergiaa kyseli aiemmissa viesteissä.
Skorpionit ei sovi kyllä minun pirtaani, sillä skorppari ei ole helppo kumppani neitsyelle. Skorpionit ovat pitkävihaisia tyyliin "annan anteeksi mutta en unohda" ja he ovat piikikkäitä.
Rapu-ihmisiä en oikeastaan tunne joten en osaa kommentoida.
Ja minä tyypillisenä neitsyenä omistan täydellisen lääkekaapin tyyliin jos vaikka tarvitsisi ja perusterveenä on harvoin asiaa lääkekaapille. Mutta, kaikkeen on varauduttava  Tongue
Mutta, itse henkisen kasvun tiellä olevana on vaikea löytää miestä jota kiinnostaisi ihan oikeasti tälläiset asiat. Ja monesti olen törmännyt siihen että minua pidetään liian vahvana joten mies pötkii pakoon koska minun kanssani joutuu tutkiskelemaan syntyjä syviä  angel

Mutta, laittakaa vain lisää kommentteja  Smiley
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #14 : 18.03.2006 12:13:20 »

Hei Risama!!

Kauris-Aurinko/ Nousu/ Kuu -merkkinä voisi siis sopia oikein hyvin sinulle, onhan se Deskendenttisi eli Laskumerkkisi, jos kerran olet Rapunousuinen... Mutta toisaalta se Kauris saattaa ilmetä toisen kartalla jossain ihan muussa muodossa kuin "itsestään selvyytenä", kun SE KIINNOSTAVA osuu kohdalle...
tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: