Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kiinteä merkki ??  (Luettu 4935 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
selkälokki
Vieras
« : 28.10.2005 23:04:35 »

Mietiskelin tuossa ja eilenkin, mutta unohtui sitten täältä foorumilta tulla kyselemään, että mitä se noin niinkuin rautalangasta väännettynä meinaa ja tarkoittaa jos on esim. mie veskarina olen elementiltäni kiinteä?? Huh
Ja kuitenkin veskarin planeetta on uranus??
Ja oudolta tuntuu sekin, että mieheni neitysenä on elementiltään vaihteleva??? Shocked Ja on tuntuu kyllä kiinteämmältä kuin mie :Smiley
Siis tosiaaankin, meitsille pöhkölle selittäkää idiot2!!
tallennettu
taimi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #1 : 29.10.2005 00:51:32 »

Hei ! Mussa on paljon "veskaria" mutta sitten enimmistö on KAURISTA ja NEITSYTTÄ,,,,... että mulla on hyvä "tuuria "että pysyn MAAN PINNALLA kiitos  maanelementtejä.. MUTTA kun sitten tuli elimenttit puuttuu. Ne olen kai ed elämässä jo käsitellyt. !!!! Paljon tässä on opittavaa näistä maaelementeistä joka täsää mun kartalla painavat vai oisko niin että tuottavat !!!! 2funny 2funny vesta vesta
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #2 : 29.10.2005 12:10:42 »

sitä minäkin ihmettelen,että miten veskaria voi sanoa kiinteäksi?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Raskaiden Vesien
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« Vastaus #3 : 29.10.2005 15:43:02 »

Hm.

Muihin kiinteisiin (härkä, leijona, skorppiooni) rinnastettuna sitä on ehkä helpompi ymmärtää. Pitkäjänteisyys on tunnusomaista kullekin omalla alueellaan, esim. härällä työnteossa, veskarilla ideologioissaan (vaikkapa sitten reiluuden puolustamisessa).

Vertaa vaikkapa kaksosiin, joilla on joka toinen päivä eri periaate, jonka mukaan he eivät silloinkaan elä.

Uranus on ulkoplaneetta, jolloin se vaikuttaa "hitaasti". kai sen voisi ymmärtää jotenkin niin, että vaikkapa Uranuksen "vallankumous" tapahtuisikin yhdessä yössä, sen vaikutukset ovat pitkäikäisiä ja laajoja.

Vesimies saa ehkä idean kahdessa sekunnissa, mutta se pitkäjänteisyys millä hän ideaansa työstää tekee hänestä sen neron, mitä vesimiehen merkki parhaimmillaan edustaa.

Kannattaapi kuitenkin katsoa mitä maata enemmistö planeetoistasi äänestää.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: