Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pahat henget, onko niitä?  (Luettu 15863 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« : 13.03.2006 19:10:17 »

Onko olemassa pahansuopia henkiä? Voiko ihminen joutua pahan hengen riivaamaksi?
Tuli vain mieleen sillä katolinen kirkkohan harjoittaa manaamista jos joku on joutunut pahanhengen/demonin valtaan (ainakin b-luokan kauhuelokuvien mukaan  Grin).

Mitä mieltä olette?
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #1 : 13.03.2006 19:22:23 »

Kyllä toki, uskon niin ! Kuten laajemmalti otsikossa Ouija-lauta jne. keskusteltukin... On ihan omakohtaista kokemusta asiasta.
Uskon, että KAIKELLE on vastakohta, niin myös tämän asian suhteen. Ja voin sanoa, että pahojen henkien läsnäolo ja niiden tuomat kauhut OVAT sananmukaisesti HELVETTIÄ !! HUH SENTÄÄN ! Koin ihan todellisesti samankaltaisia juttuja, kuin elokuvan Manaaja tyttö, Regan.  Shocked  Shocked Mutta nuo kauhutapahtumat elämässäni ovat jo kolme vuotta sitten olleet ja menneet... Luojan kiitos !! Niitä EN HALUA enää EDES muistella !!  angel  angel
Lukekaa tuolta viittaamastani aiheesta, jos kiinnostaa...
tallennettu
Jakke77
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 13.03.2006 20:38:53 »

kyllä niitä on itte olen jotunut sellasten käsittelyyn ja voin kokemuksesta sanoo että b-luokan elokuvalta ne tuntuuki
tallennettu

ugh
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 13.03.2006 21:01:08 »

Angry

Ikäväkyllä, niitäkin on. Niistä pääsee eroon, kun vaan topakasti komentaa ne tiehensä.

Smiley
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Ozzette
Vieras
« Vastaus #4 : 13.03.2006 21:18:50 »

kyllä niitä on itte olen jotunut sellasten käsittelyyn ja voin kokemuksesta sanoo että b-luokan elokuvalta ne tuntuuki
Aivan !  Shocked
Paitsi että MINUN kohdallani EI B-luokan elokuvien tapaan naurettavilta, vaan se oli totista A-luokan kauhua...
« Viimeksi muokattu: 13.03.2006 21:40:21 kirjoittanut Princess of Darkness » tallennettu
boboo
Kohtuuastroilija
**

Keltainen Resonoiva Soturi

Profiili
« Vastaus #5 : 13.03.2006 21:29:47 »

Mites luetteletteko rappioalkoholistien näkemät pikku-ukot ja vaaleanpunaiset elefantit samaan kastiin?
Laskeeko päihteiden suurkuluttajilla siinä ihmisen värähtely "häiriköiden" tasolle?  :Smiley
tallennettu

Ozzette
Vieras
« Vastaus #6 : 13.03.2006 21:47:04 »

Mites luetteletteko rappioalkoholistien näkemät pikku-ukot ja vaaleanpunaiset elefantit samaan kastiin?
Laskeeko päihteiden suurkuluttajilla siinä ihmisen värähtely "häiriköiden" tasolle?  :Smiley
Pöh ! Vaikka itsekin olen myös alkoholisti, niin alkoholin takia en koskaan ole nähnyt mitään "pikku-ukkoja" tai kuullut ääniä... Ei mitään kauhuun viittaavaakaan... Mutta en olekaan ns. "rappio-alkoholisti". Ja puhunkin vain omasta puolestani, muista en tiedä. Psykoosinikaan EI tuolloin aikoinaan johtunut alkoholista tai muista päihteistä. Kyllä se oli ihan muun aiheuttamaa...
« Viimeksi muokattu: 13.03.2006 21:58:55 kirjoittanut Princess of Darkness » tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 14.03.2006 08:04:12 »

Kiitos vastauksista! Olen joskus kuullutkin että esim. jonkun kodin joutuneen pahansuopien henkien valtaan. Toivottavasti nuo ilkiöt eivät riivaa teitä enää.
Itsellä ei onneksi ole omakohtaista kokemusta vastaavasta.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 16.03.2006 18:33:38 »

Kyllähän niitä henkiolentoja on ihan laidasta laitaan. Kaikelle muulle on vastakohtansa paitsi itse Jumalalle - hän kun on Kaikki. Myös henkiolentoja on siis kahdenlaisia, hyviä että pahoja. Paha henki voi olla alemman henkisyyden tason asukki tai kenties kuollut ihminen, joka oli jo maan päällä eläessään ilkikurinen.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 16.03.2006 19:00:22 »

Kiitos myös sinulle vastauksesta AthaMaarit. Tavallaan melko pelottava ajatus että joutuisi pahan hengen kohtaamaan...
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 16.03.2006 20:12:20 »

Vanha kaverini oli masentunut ja kulutti aikaansa tummanpuhuvien henkien kanssa. Ne puhuivat hänelle ja vannoivat uskollisuutta halventaen minua, enkeleitä ja muita apujoukkoja. Välillä tämä kaveri oli kiitollinen, kun edes "demonit ymmärtävät" ja välillä pyysi minua ajamaan ne pois.

Manasin kerran hänen pyynnöstään demonia pois, mutta se tulikin luokseni. Se seurasi minua , mutta menin huoneeseeni ja tein sinne Mikaelin suojauksen. Olento jäi kuitenkin kyttäämään oven taakse.  Aina kun oven avasi tuntui kuin olisi astunut kylmään hikiseen usvaan.. Shocked Se hengaili sielä parituntia ja lähti sitten pois. Mielikuvaksi nousi musta hahmo, jolla on sarvekas kypätä ja kasvot sen peitossa.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #11 : 16.03.2006 22:57:09 »

MEITÄ ON MONEKSI... PELKO ON KUITENKIN TURHAA.

smitten smitten smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 16.03.2006 23:20:54 »

OIKEIN TOKAISIT! smitten

PELKO TODELLAKIN ON AIVAN TURHAA!

Ellei sitten halua vetää puoleensa tällaisia ilmiöitä.Niissäpä asustavat ja viihtyvät.
tallennettu

Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 17.03.2006 06:45:14 »

uglystupid2

Paha HENKI haisee, varsinkin aamuisin, sitä on joka

paikassa mihin menen !  Cry

Komennan sen pois suihkeilla, saippualla, hammastahnalla,

suolakivellä, superoksiidillä, B- vitamiinillä, talkilla ja

J U U R I H A R J A L L A   crazy2   knuppel2
                   2funny