Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jäsenkorjaus auttaa  (Luettu 82833 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
solnesko
Vieras
« Vastaus #30 : 09.11.2005 17:05:48 »

...tapasin jäsekorjauksen Mestarin Heimo Harton ja hän otti minua niskasta kiinni ja pää on kääntynyt kivuttomasti jo kohta 2 vuotta ilman kipuja. Vain yhden käsittely kerran jälkeen...
...Otti niskasta kiinni...  2funny 2funny
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #31 : 09.11.2005 20:17:01 »

[quote
 (paitsi että roikun täällä foorumilla höpisemässä, vaikka olisi jo päiväkahvin aika)
Lainaus

Voimia opiskelullesi! Kylläpä ovat päiväkahvit paikallaan. Kiva kun olte foorimilla höpisemässä!

metsätonttu

 smitten smitten smitten

Kiitos metsätonttu!

 smitten smitten smitten
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #32 : 09.11.2005 20:29:28 »

...ja hän otti minua niskasta kiinni ja pää on kääntynyt kivuttomasti jo kohta 2 vuotta ilman kipuja. ...

...Otti niskasta kiinni...  2funny 2funny

 2funny   2funny  2funny
Kiitos Solnesko,
tilannekomiikan tajusi on pettämätön...  Grin

tässä vaihtarina valittuja paloja lääkäreiden sanelusta:

- Potilas lopetetaan kortisoniannoksella muutaman päivän päästä
- Tulee vasemman pään kyynärpäävamman vuoksi
- Kertoo että korvalehdet saattavat aamulla olla kovin kivuliaat,kun ne nostetaan tyynyltä
- Varpaissa kynsivallintulehdus,poistetaan kaikki viisi varvasta
- Potilas on nyt tulossa pyörätuolilla Imatran aluesairaalasta
- Puhelinsoiton perusteella tullut kuhmu päähän
- Saanut yksivuotiaaksi asti rintaa, sitten munaa
- Yleistila hyvä.Tällä hetkellä vainaa.
- Potilas muuttanut Vaasasta Turkuun,muuten terve.
- Kirurgi Virtanen käy painamassa potilasta

Tämä se on omiaan herättämään luottamusta lääkärikuntaa kohtaan
 2funny  2funny  2funny
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #33 : 09.11.2005 21:53:04 »

2funny 2funny 2funny
tallennettu
Yksisarvinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #34 : 10.11.2005 00:23:49 »

200 tuntia = 5 opintoviikkoa joka vastaa n. 8 opintopistettä
420 tuntia = 10½ ov eli n. 17 op

Edes kandin tasolle päästäkseen on opiskeltava useimmissa opintolinjoilla yliopistossa vähintään 120 ov eli n. 180 op joka vastaa n. 4800 tuntia Huh
Maisteriksi mielivä opiskelee lisäksi ainakin 40 ov eli n. 1600 tuntia 2funny
tallennettu

"Se voima joka maan ja taivaan loi myös sinussa voimaa olla voi."
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #35 : 10.11.2005 00:45:47 »

200 tuntia = 5 opintoviikkoa joka vastaa n. 8 opintopistettä
420 tuntia = 10½ ov eli n. 17 op

Edes kandin tasolle päästäkseen on opiskeltava useimmissa opintolinjoilla yliopistossa vähintään 120 ov eli n. 180 op joka vastaa n. 4800 tuntia Huh
Maisteriksi mielivä opiskelee lisäksi ainakin 40 ov eli n. 1600 tuntia 2funny

Nyt kun sait tuon kerrottua. Olisitko ystävällinen ja kertoisit meille. Mitä hittoa tällä on tekemistä jäsenkorjauksen kanssa  ? 2funny 2funny

Vai meinaatko, että kaikki jotka ovat tehneet, yllämainitsmasi, ovat ihan sököjä. Ja tarvitsevat jäsenkorjaus apua.  angel angel angel
tallennettu
Yksisarvinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #36 : 11.11.2005 19:59:33 »

No jos vaivautuu lukemaan otsikon alta kaikki postit - niin niissä kerrotaan kuka on minkäkin verran opiskellut vaihtoehtoisia hoitomuotoja. Eli jos joku on opiskellut 420 tuntia lääketiedettäkin, niin se on vasta  10 ½ opintoviikkoa. Tai jos joku on opiskellut 40 tuntia (pari viikonloppua käytännössä) niin se on aika vähän - jos kandidaatin opintoihin vaaditaan tuo 120 ov eli 4800 tuntia. Ja aiemmin on myös mainittu se tosiasia, ettei KELA korvaa jäsenkorjaushoitoja ja asiakas käyttää palveluja omalla vastuullaan - jos jotain ei-toivottua sattuu, nimittäin.
tallennettu

"Se voima joka maan ja taivaan loi myös sinussa voimaa olla voi."
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #37 : 11.11.2005 21:18:36 »

No jos vaivautuu lukemaan otsikon alta kaikki postit - niin niissä kerrotaan kuka on minkäkin verran opiskellut vaihtoehtoisia hoitomuotoja. Eli jos joku on opiskellut 420 tuntia lääketiedettäkin, niin se on vasta 10 ½ opintoviikkoa. Tai jos joku on opiskellut 40 tuntia (pari viikonloppua käytännössä) niin se on aika vähän - jos kandidaatin opintoihin vaaditaan tuo 120 ov eli 4800 tuntia. Ja aiemmin on myös mainittu se tosiasia, ettei KELA korvaa jäsenkorjaushoitoja ja asiakas käyttää palveluja omalla vastuullaan - jos jotain ei-toivottua sattuu, nimittäin.

Vieläkin kysyn, mitä näillä sinun teksteilläsi, on tekemistä jäsenkorjaus auttaa, tai tarpeen kanssa Huh

Ei sinun ole pakko turvautua jäsenkorjaus apuun, jos et halua.Jäsenkorjaajille tapahtuu 1% hoitovirheistä mitä koululääketieteessä tapahtuu. Mietippä sitä.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2005 21:25:21 kirjoittanut Ikiaika » tallennettu
Yksisarvinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #38 : 12.11.2005 00:42:30 »

Ehkäpä siksi, ettei niistä ilmoiteta, kun kerran vastuu on asiakkaan - mietipä sitä. Uskohan siirtää vuoria, jopa jäsenkorjauksessa. Jos uskoo saavansa avun, apu auttaa, eikös?

Tunnustan itse opiskelleeni erään vaihtoehtoisen terapian (johon sisältyy 'jäsenkorjausta') diplomikurssin hamassa menneisyydessä ollessani 18 vuotias ja Ikiajan ikäväksi minun on todettava että minulla on kädet jotka pystyvät auttamaan (on aina ollut) ja mieli jolla pystyn vaivojen syitä ratkomaan (en ainoastaan oireita) ja ihmiset tulevat luokseni pyytämättä hakemaan apua. Itseänikin olen ihmeekseni osannut intuitioni varassa hoitaa luonnostaan oikein jo varhaisessa iässä, jos jokin 'jäsen on korjausta' tarvinnut! 2funny Ja silti suhtaudun kriittisesti näihin asioihin ja luotan lääketieteeseen ja laillistettuihin ammatteihin sekä siihen mitä mm. magneettikuvaus kehon vaivojen syistä kertoo pehmytosien osalta sekä röntgenkuvien antamaan näyttöön oireitten syistä. Unohtamatta muitten tutkimusten tuloksia, joita lääketiede voi tarjota.

Jäsenkorjaus voi auttaa tai sitten ei. Se pitää itse kokeilla. Jos löytää avun vaivoihinsa, niin sittenhän kaikki on hyvin. Jos ei, niin sitten kannattaa etsiä apua muualta vaikka ihminen kenties kroonisine kipuineen elää muutenkin jaksamisensa äärirajoilla, eikä ehkä jaksaisi ilman tukea täsmäapua itselleen etsiä.

Sinullakin on erikoisia kirjoituksia eri otsikoihin liittyen tai niihin lainkaan liittyen - Ikiaika - mutta seuraan niitä mielenkiinnolla, koska pidän mielipiteitten vaihdosta! coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 12.11.2005 00:56:25 kirjoittanut Yksisarvinen » tallennettu

"Se voima joka maan ja taivaan loi myös sinussa voimaa olla voi."
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #39 : 12.11.2005 01:25:13 »

Ehkäpä siksi, ettei niistä ilmoiteta, kun kerran vastuu on asiakkaan - mietipä sitä. Uskohan siirtää vuoria, jopa jäsenkorjauksessa. Jos uskoo saavansa avun, apu auttaa, eikös?

Tunnustan itse opiskelleeni erään vaihtoehtoisen terapian (johon sisältyy 'jäsenkorjausta') diplomikurssin hamassa menneisyydessä ollessani 18 vuotias ja Ikiajan ikäväksi minun on todettava että minulla on kädet jotka pystyvät auttamaan (on aina ollut) ja mieli jolla pystyn vaivojen syitä ratkomaan (en ainoastaan oireita) ja ihmiset tulevat luokseni pyytämättä hakemaan apua. Itseänikin olen ihmeekseni osannut intuitioni varassa hoitaa luonnostaan oikein jo varhaisessa iässä, jos jokin 'jäsen on korjausta' tarvinnut! 2funny Ja silti suhtaudun kriittisesti näihin asioihin ja luotan lääketieteeseen ja laillistettuihin ammatteihin sekä siihen mitä mm. magneettikuvaus kehon vaivojen syistä kertoo pehmytosien osalta sekä röntgenkuvien antamaan näyttöön oireitten syistä. Unohtamatta muitten tutkimusten tuloksia, joita lääketiede voi tarjota.

Jäsenkorjaus voi auttaa tai sitten ei. Se pitää itse kokeilla. Jos löytää avun vaivoihinsa, niin sittenhän kaikki on hyvin. Jos ei, niin sitten kannattaa etsiä apua muualta vaikka ihminen kenties kroonisine kipuineen elää muutenkin jaksamisensa äärirajoilla, eikä ehkä jaksaisi ilman tukea täsmäapua itselleen etsiä.

Sinullakin on erikoisia kirjoituksia eri otsikoihin liittyen tai niihin lainkaan liittyen - Ikiaika - mutta seuraan niitä mielenkiinnolla, koska pidän mielipiteitten vaihdosta! coolsmiley

Jäsenkorjauksessa ei onnistu lume. Jos edellä kirjoittamasi pitää edes osittain paikkansa, sinun pitäisi tietää. idiot2 idiot2 idiot2

Mutta jos sinulla taitoja on, en todellakaan ole kateellinen, mistä niin olet saanut päähäsi, sinä tässä olet kirjoitellut, siinä tapauksessa omia taitojasi vastaan. Hyvin outoa.  Shocked Shocked Shocked
« Viimeksi muokattu: 12.11.2005 01:33:50 kirjoittanut Ikiaika » tallennettu
solnesko
Vieras
« Vastaus #40 : 12.11.2005 02:02:54 »

Jäsenkorjauksessa ei onnistu lume. Jos edellä kirjoittamasi pitää edes osittain paikkansa, sinun pitäisi tietää. idiot2 Mutta jos sinulla taitoja on, en todellakaan ole kateellinen, mistä niin olet saanut päähäsi, sinä tässä olet kirjoitellut, siinä tapauksessa omia taitojasi vastaan. Hyvin outoa.  Shocked Shocked Shocked
Sitä samaa minäkin tässä jumituin etsimään - että on kova ristiriita puheissa ja asenteissa... Kuulostaa kovin "helluntailaiselta"...  Shocked
Lumeesta puheenollen: Kauan sitten (-88?) porilainen naislääkäri (Tiina Jotakin) koetti "lumelääkettä" loukkaamaani  olkapäähän: Hän kirjoitti papereihin "röntgenkuvissa ei mitään mainittavaa", mutta ei ottanut yhtään röntgenkuvaa. Kahden vuoden kuluttua sitten pohojalaanen jäsenkorjaaja (Unto Poikkeus) laittoi pois paikaltaan olleen olkapääni kuntoon - ihan fyysisesti ja konkreettisesti.  Grin tickedoff 2funny[/size]
tallennettu
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #41 : 12.11.2005 02:26:21 »

Kirurgin raatelemiin oikeaan polveen, nilkkaan tai oikeaan käteen (olkavarteen, siellä on 600g rautaa) en anna kenenkään jäsenkorjaajan koskea.  uglystupid2 En.  tickedoff Vaikka edelleen ovat hermot jumissa, veri ei kierra oikein ja seuranani ovat jatkuvat kivut.  Shocked Ette jäsenkorjaajat koske, ette.  tickedoff Mutta ei muuten koske enää kirurgikaan!  Grin ''
Olen jo niin raatona, vaikkei ikää ole pal mitään mummoon verrattuna, niin ette siltikään koske, tosin kivunhallinnassa auttaa kaikenlainen muu tekeminen.  Grin Esim. esineiden varpaille vahingossa pudottaminen tai koiranpurema tai muu vastaavanlainen asia...  Tongue

Kuka haluaa kokeilla, toimiiko jo oikea koukkuni?!  2funny
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #42 : 12.11.2005 02:41:23 »

Kirurgin raatelemiin oikeaan polveen, nilkkaan tai oikeaan käteen (olkavarteen, siellä on 600g rautaa) en anna kenenkään jäsenkorjaajan koskea.  uglystupid2 En.  tickedoff Vaikka edelleen ovat hermot jumissa, veri ei kierra oikein ja seuranani ovat jatkuvat kivut.  Shocked Ette jäsenkorjaajat koske, ette.  tickedoff Mutta ei muuten koske enää kirurgikaan!  Grin ''
Olen jo niin raatona, vaikkei ikää ole pal mitään mummoon verrattuna, niin ette siltikään koske, tosin kivunhallinnassa auttaa kaikenlainen muu tekeminen.  Grin Esim. esineiden varpaille vahingossa pudottaminen tai koiranpurema tai muu vastaavanlainen asia...  Tongue

Kuka haluaa kokeilla, toimiiko jo oikea koukkuni?!  2funny

Palkkaa minut, pudottamaan 1kg punnusta varpaallesi minutin välein. angel

Muuten kumpi on painavmpi: Kilo rautaa, tai kilo höyheniä ?

 Cheesy Cheesy Cheesy
tallennettu
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #43 : 12.11.2005 12:12:38 »

Deal, Ikis!

Kilo höyheniä varpaille minuutin välein!  2funny
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #44 : 12.11.2005 15:18:49 »

Pitää tulla mukaan kinailemaan.

Minä olen melkein ikäni tehnyt epäpätevänä monenlaista, isäni oli epäpätevä ammatissaan, samoin mieheni. Ymmärrän, että tässäkin keskustelussa on kyse siitäkin (yks puoli asiasta). Joten olen todennut, että tekniikkakin on hyvä, koulutuskin on hyvä, mutta..on olemassa myös 'taivaanlahjoja'. Jos omaa nämä molemmat, niin mikä TAITAJA! Mutta varmastai joutuu kokemaan ristiriitatilanteita.

Tiedättekö mitä on skannaus jäsenkorjauksessa? Minulla oli (jälleen kerran) kipeä kohta selässä. Parantajani auranlukijana löysi sen heti, laittoi sormensa siihen, skannasi voimia terveiltä osilta. Tunsin kuin kuuman lasersäteen. Ja kipu oli ohi. Se kylläkin palasi joskus parin kuukauden päästä takaisin.

Sitten olen oppinut, että meillä on 'kehoja' muitakin kuin fyysinen keho. Esim. tunteet, jos ne eivät tule hoidettua muilla tasoilla, ne iskeytyvät fyysiseen kehoon ja syntyy sairaus. Tästäkin voisin kertoa omia kokemuksia, mutta jääköön nyt tähän.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: