Sivuja: [1] 2 3 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jäsenkorjaus auttaa  (Luettu 82836 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« : 29.10.2005 00:19:53 »

Parantumis kokemukseni käänsi elämässäni uuden sivun. Sairastuin reumaan ja niskani ei kääntynyt vuoteen mihinkään ja lääkäri määräsi sytostaatti lääkettä siihen ja sanoi ettei siitä tule enää entistä.
Tapasin Jäsenkorjaaja Heimo Harton, joka otti minua niskasta kiinni ja "rusautti" päätäni ja niska alkoivat välittömästi toimia ja kipu hävisi. Lääkkeet heitin kaappiin ja siellä ne ovat olleet vuoden päivät. Niskat ovat kunnossa Heimon käsittelyn ja ravinto ohjeiden ansiosta. Joten kyllä olisi kirveellä töitä lääketieteessä, kun lääkärit eivät osaa tulkita röntgenkuvia eivätkä uskaltaneet edes koskea päähän.
Kiitos Heimolle käsittelystä, koska siitä sain kipinän lähteä opiskelemaan vaihtoehtoisia hoitomuotoja.
tallennettu
taimi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #1 : 29.10.2005 01:47:21 »

HIENO HOMMA !
 Poika sairastaa välillä "lasten reumaa " Heinolan sairaala " on tuttu Muttu tosi hyvä henkilökunta . Poika 13 v  ja tällä hetkellä terve,. Tosi  hyvä urheilussa ..
hienoa ku hoitoa löytyy.. Välillä uskoin MAKSAÖLJYYN mutta sitten kun kuulin  kuin HUONOA A-vitamiini saatta olla että aiheuttaa OSTOPEROOSIOa  vesta vesta
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 29.10.2005 04:15:15 »

Itse käytän ja uskon kalaöljyn voimaan omega-3, sillä miksiköhän norjassa ja islannissa on suhteessa suomeen vähemmän reumaa, vaikka he asuvat kosteimissa ja tuulisimmissa olosuhteissa kuin me. No kun ne syö tota kalaa enemmän kun me, josta saa omega-3. Itse olen joskus huolestuneena seurannut sairaaloissa, että miksiköhän lapsilla on lisääntynyt vanhan kansan taudit, kuten reuma, diabetes, selkäranganrappeuma ym. taudit. Kyllä vika taitaa olla tehomaataloudessa ja ravinto tuotannossa, kun nykynuorista kasvaa vain muodottomia "pullamössö" sukupolvia. Toivottavasti Vesimiehen ajasta alkanut maailman muutos kääntyy vielä voitoksi nuorille terveydellisesti.
HIENO HOMMA !
 Poika sairastaa välillä "lasten reumaa " Heinolan sairaala " on tuttu Muttu tosi hyvä henkilökunta . Poika 13 v  ja tällä hetkellä terve,. Tosi  hyvä urheilussa ..
hienoa ku hoitoa löytyy.. Välillä uskoin MAKSAÖLJYYN mutta sitten kun kuulin  kuin HUONOA A-vitamiini saatta olla että aiheuttaa OSTOPEROOSIOa  vesta vesta
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #3 : 29.10.2005 20:31:36 »

Reumalta juuri iltalomalla.......
Mulla on kaksi reumasairautta ja joskus tuntuu tosi kenkulta  uglystupid2
Onneksi tuo yläkerran isäntä isolla IIII:llä on antanu mulle positiivisuutta  Cheesy
Välillä kaikki suht ok ja sit tulee niitä huonompia aikoja  buck2
Minä olen myös kokeillut jäsenkorjausta, ystäväni osaa jutut. Se on oikeesti hyvä asia  Smiley
Olen myös omegan ja B12-vitamiinin käyttäjä, kalkin ja D-vitamiinin. Syön paljon kasviksii (talvella en tarpeeksi) ja koetan olla ulkona mahdollisimman paljon.
Reumalla on todella hyvät lääkärit ja hoitohenkilökunta on asiansa osaavaa! Hoitomahdollisuuksia on paljon ja ei ne lääkkeet ole ne ekat tärkeimmät aina! Mulla on esimerkiksi sellanen lääkäri joka typistää lääkkeet minimiin, ja se on TOSI HYVÄ  :Smiley
Sairaalan osastot ovat myös viihtyisämmät kuin tavallisen sairaalan ja vapaa-ajalle on monenlaista ohjelmaa (karaokee, askartelua, lukusali, kuntosali, uinti, lenkkeily ja jopa Heinolan kiertoajelu, elokuvia....), kuka vaan kykenee niin aika kuluu todella hyvin  smitten
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #4 : 30.10.2005 20:52:10 »

Parantumis kokemukseni käänsi elämässäni uuden sivun. Sairastuin reumaan ja niskani ei kääntynyt vuoteen mihinkään ja lääkäri määräsi sytostaatti lääkettä siihen ja sanoi ettei siitä tule enää entistä.
Tapasin Jäsenkorjaaja Heimo Harton, joka otti minua niskasta kiinni ja "rusautti" päätäni ja niska alkoivat välittömästi toimia ja kipu hävisi. Lääkkeet heitin kaappiin ja siellä ne ovat olleet vuoden päivät. Niskat ovat kunnossa Heimon käsittelyn ja ravinto ohjeiden ansiosta. Joten kyllä olisi kirveellä töitä lääketieteessä, kun lääkärit eivät osaa tulkita röntgenkuvia eivätkä uskaltaneet edes koskea päähän.
Kiitos Heimolle käsittelystä, koska siitä sain kipinän lähteä opiskelemaan vaihtoehtoisia hoitomuotoja.

Sydämmellisesti tervetuloa vaihtoehtohoitajien joukkoon, valonhohtoiseen. smitten smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #5 : 30.10.2005 21:59:23 »

Mitä lähdit opiskelemaan?

Olen kuullut monilta, jotka ovat käyneet jäsenkorjaajalla, että se on todella auttanut. Itseänikin kiinnostaisi vaikkei mitään isompaa vaivaa olekaan.

Ravinnon suhteen esim. Englannissa on tehty jo 80-luvulla tutkimuksia, joissa on havaittu yhteys hyvän/huonon ravinnon ja esim. lasten käytöshäiriöiden ja oppimiskyvyn välillä. Juuri kalaöljyt ovat sellaisia, jotka parantavat oppimiskykykä, ovat ERITTÄIN terveellisiä aivoille! ja onpa sillä todettu useissa tutkimuksissa olevan apua myös naisten PMS-oireisiin, samoin kuin sukupuolesta riippumatta se auttaa jopa masennukseen!
Sekä on tietysti hyväksi sydämelle. Esim. eskimoilla ei esiinny juuri lainkaan sydänsairauksia...

Nikamat paikoilleen, kunnon ravintoa, positiivista ajattelua sekä riittävästi lepoa ja liikuntaa, niin johan terveys kukoistaa! Valitettavasti vain nyky-yhteiskunnassa ei aina niin helppo toteuttaa... idiot2

Jäsenkorjauksesta olisi kyllä kiva tietää enemmän noin ylipäätään.
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 31.10.2005 01:44:36 »

Olen opiskellu jäsenkorjausta ja energiahoitoa. Vielä on monta juttua mitkä tunnen omakseni, kun olen niihin tutustunut, mutta eihän roomaakan rakennettu päivässä vaikka tahto on luja. Sisältään sen tunnistaa mikä sopii itselle.

Olen tiennyt taidoistani pikkupojasta asti, mutta pelkäsin itseäni ja kykyjäni vuosia, kun luulin muiden leimaavan minut hölmöläisten joukkoon. Niksautin kerran hevosen kinner nivelen paikoilleen ja ontuminen loppui siihen. Vuosia harrastin eläimille hierontaa ja niksautusta, koska pelkäsin sattuttavan ihmistä käsittelyllä. Minulla kävi onni vain sanoisiko kohtalo saneli asiat, että olen elämäni tiellä kohdannut monia vanhan kansan guruja, jotka ovat jättäneet "reppuuni" joitakin taidon rippeitä luontais parantamisesta. Nyt opiskeltuani jäsenkorjausta jua itse sitä kokeilleena sen huomaa ettei se satu vaan kuten apulanta laulaa " kivusta nautintoon on matkaa pelottavan vähän jos edes sitäkään".

Ravinto on nykyään kaiken AjaO nykyaijan teollisessa maailmassa. Itselläni on ollut reuma lääkkeet kaapissa vuoden päivät ja olen hoitanut itseäni luontaistuotteilla. Olisittepa nähneet lääkärin ilmeen, kun se kehui lääkkeiden auttaneen kyfoottisen selän suortumiseen ja kipujen häviämiseen. Minä kun tokaisin olleen ilman lääkkeitä ja syövän luontaistuotteita ja käyttävän "oikaisuun" jäsenkorjausta ja energiaa. Tuli melkoinen saarna riskeistä ja hyvä ettei heittäny niska pers otteella ulos ovesta. Itse olen tutkinut omilla lapsillani ravinnon merkitystä, sillä jos annan heille lisäaineita sisältäviä mehuja ja karamellejä ym. niin kyllä ylivilkkautta käytöshäiriöitä ja oppimiskyky heikkenee. Kalaöljyä ym. luontaistuotteita, kun lapset saavat niin kyllä on rauha maassa ja oppimiskyky parempi sekä opettaja tyytyväinen.

Kyllä näin on, että nikamat paikoilleen, kunnon ravintoa, positiivista ajattelua sekä riittävästi lepoa ja liikuntaa, niin johan terveys kukoistaa! Valitettavasti vain nyky-yhteiskunnassa ei aina niin helppo toteuttaa, sillä olemme jokainen omia yksilöitä ja vaivamme ja ravinto tarve on erillainen. Maailma vain yrittää tasapäistää meitä markkinatalouden muottiin.

tutustuppa jäsenkorjaukseen suomenkansanparantaja seuran nettisivuilla.
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #7 : 31.10.2005 02:49:48 »

Pitääpä tehdä niin!

Harmi vain kun asun Saksassa, niin pitäisi löytää joku sopiva täältä, jolle mennä joku kerta. Miehelleni se olisi todella tärkeää, koska hänellä on skolioosi- eikö taitava jäsenkorjaaja pystyisi korjaamaan senkin? Vaatisi tosin varmaan useita hoitokertoja?

Itseäni on alkanut kiinnostaa akupunktio yhä enenevässä määrin.Samoin kuin kiinalainen lääketiede ylipäätään. Toistaiseksi ei ole mahdollista opiskella sitä, mutta katsotaan mihin elämä vie...
 
Kiva kuulla kokemuksiasi ja myös tuosta lasten ruokavaliosta! Monikohan ADHD luokitus jäisi tekemättä jos lapset söisivät paremmin? Monet nykyajan lapsista kun suorastaan kasvavat limuilla, valkoisella viljalla jne. ...Tätä olen monasti miettinyt. Ja totta, yhteiskunta yrittää tasapäistää niin lapsia kuin aikuisiakin.

P.S. Olisin tosiaan halunnut olla kärpäsenä katossa näkemässä lääkärisi ilmeen!  2funny
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 31.10.2005 03:54:02 »

Moikka Cleo!

Toivottavasti löydät Saksasta jonkun sopivan auttajan, sillä onhan siellä asiat pisemmällä kuin täällä lääketieteen, luontaishoidon ja kansanparannuksen yhteen sovittamisessa. Täällä suomessa kun ollaan vielä niin länsimaisia sarvikuono jengiä vanhan tieto/taidon ja uuden tieteen yhteensovittamisessa. Miehellesi uskon avun löytyvän skolioosiin, sillä itsellänikin on lievä skolioosi selässä, mutta jäsenkorjauksella se on saatu manipuloitua kuntoon. Ehkä vaatii useita hoitokertoja. Lääkärit minulle suositteli skolioosiini ja selkäkipuihin lepoa ja opettelua elää sen kanssa, mutta Useiden "niksautusten" jälkeen oli hienoa sanoa entisenä urheilijana kentällä kuin Arnold Swarzneggeri - I'm back!

Luin muuten juuri kiinalainen lääketieteen kirjaa ja kiinalaisen akupainannan opusta ja huomasin, että samoja asioita siellä tehdään kuin jäsenkorjauksessa. Että kyllä menneet sukupolvet ovat tutustuneet ihmiseen aika hyvin samnkaltaisesti maantieteestä huolimatta. Itseäni on alkanut kiinnostaa akupunktio yhä enenevässä määrin.

Olen seurannut nykynuorisoa ja todennut huolestuneena, että kyllä meillä melkoinen terveyspommi 10 vuoden sisällä, kun toi mäkkäri / cokis pullamössö sukupolvi räjähtää yhteiskunnan käsiin terveys ongelmineen. On meinaan Diabetes, selkäranka, vatsa ym. vaivat kytemässä. Ei 10 vuotta sitten 20-nuoret käyneet fysioterapiassa selkävaivojen vuoksi.

Toivotaan parasta ja ei pelätä pahinta  uglystupid2
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #9 : 31.10.2005 04:10:31 »

Joo, samaa olen minäkin monasti miettinyt, sillä olen tavannut m.m. paljon nuoria, jotka eivät juo esim. vettä lainkaan!

Mitä luonnonkansoihin ja luonnonlääkintään tulee, niin kun olen etsinyt netistä y.m. tietoa jne, olen monasti havainnut saman ilmiön. Kaipa se johtuu siitä, että perusasiat on samat kulttuurista ja mantereesta riippumatta? Ylipäätään luonnonkansojen viisaus on jäänyt länsimaissa vailla arvostusta.

Luin kerran m.m. jutun joistain Amazonian intiaaneista, jotka veivät jonkun tietyn kasvin joksikin aikaa virtaavan veden ylle, ja kun se syötettiin influenssapotilaalle, tämä parani. Kyseistä metodia (koska siihen kuului myös kylän kerääntyminen sairaan ympärille laulamaan yms -> energiahoito? ) pidettiin taikauskoisena hölynpölynä kunnes huomattiin että sillä intiaanien menetelmällä kys. kasviin muodostuu luonnonmukaista penisiliiniä joka siis todellakin toimii! Valitettavasti en muista kasvin nimeä, kiintoisaa joka tapauksessa.

Tässähän riittäisi taas juttua vaikka aamuun asti... smiley6600  Smiley
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #10 : 31.10.2005 14:00:57 »



Olen seurannut nykynuorisoa ja todennut huolestuneena, että kyllä meillä melkoinen terveyspommi 10 vuoden sisällä, kun toi mäkkäri / cokis pullamössö sukupolvi räjähtää yhteiskunnan käsiin terveys ongelmineen. On meinaan Diabetes, selkäranka, vatsa ym. vaivat kytemässä. Ei 10 vuotta sitten 20-nuoret käyneet fysioterapiassa selkävaivojen vuoksi.

Toivotaan parasta ja ei pelätä pahinta uglystupid2

Tulee olemaan hirveää nähtävää, kun tämä pommi räjähtää koknaisuudessaan käsiin. Onneksi minä pääsen aika pian autuaammille metsästysmaille. Enkä ole näkemässä/kärsimässä tuota h.......ä kokonaisuudessaan. Olen yrittänyt neuvoa ja puhua, mutta enimäkseen kuuroille korville. Ja aina tulee "suurempi" idiot2 mestari ja sanoo. EIKUN MUTKUN asia on näin. Ne on harvassa, jotka ovat kuunnelleet, ja ottaneet opikseen. Mutta ne jotka ottivat neuvosta opikseen voivatkin hyvin. Kysyppä vaikka Keholta.
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 31.10.2005 19:42:16 »

knuppel2 Niin se tuleva terveyspommin räjähdys tulee olemaan meidän alle 50-ikäluokan "maailmansota" on siinä näkemistä ja kokemista varmaankin kerrakseen. Kyllä hienolta on tuntunut, kun on saanut jonkun pelastettua neuvoilla paremmalle tielle ennenkuin on myöhäistä. Niin ne on kyllä harvassa, jotka kuuntelee ja ottaa opikseen. Joten kaikille vanhemmille terveisiä pitäkää lastenne henkisestä ja fyysisestä terveydestä huoli.  crazy2
tallennettu
ansku1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #12 : 31.10.2005 20:22:45 »

Moikkelis vaan kaikille ja salomonille. Cheesy  Cheesy
Olen itse käynyt vyöhyketerapiassa säännöllisesti 1 krt / kk vuodesta 1992 ja tunne on upea terapoinnin jälkeen. Samoin isäni joka on 71 vuotias on puhunut jäsenkorjauksen nimeen monta vuotta. Itse en ole kyseiseen korjaukseen vielä mennyt, mutta issiasvaivan seuraavan kerran pahasti iskien olen päättänyt kokeilla. Akupunktio on myös auttanut issiasvaivoihin ja mangnesium.  Lääketieteeseen en ole mennyt kuin pakottavassa tilassa. Vaihtoehtohoito on parasta. Ei synteettiset lääkkeet, katsokaas joskus mitä haittavaikutuksia keinotekoisissa lääkäreiden määräämissä lääkkeissä on, niissä on myös toinen puoli tai kysyy lääkäriltä suoraan mitä haittavaikutuksia kyseisessä lääkkeessä on. Yksi asia jonka nimeen vannon on myös Aloe Vera. Tutustukaapa tuotteisiin.
Reuman hoitoon auttaa myös avantouinti. Lukekaa kirja: Hyinen hurmio. :Smiley smitten
tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #13 : 01.11.2005 15:54:54 »

Minulta jäsenkorjaaja, joka osaa myös kiinalaisen lääketieteen niksit, korjasi niskassa olevan ¨kyhmyn¨suoraksi yhdellä hoitokerralla.
Samoin mieheni iskiasvaiva katosi kertakäsittelyllä - pysyvästi. Smiley

Olen todella vakuuttunut nikamakäsittelyjen tarpeellisuudesta ja hyödyistä, vaikkakin liputan myös muiden vaihtoehtohoitojen puolesta - yhdessä ja erikseen. smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #14 : 02.11.2005 15:46:02 »

En minäkään voi olla kiittämättä jäsenkorjaajia, jotka eivät ole opiskelleet mitään ja joita usein kadehditaan jopa ja joutuvat siitä kärsimään.

Minulla on eräs vanha setä, jonka luona olen monta kertaa käynyt. Tuvan sohvalle vain asetun ja vähän hän hieraisee ja painaltaa, joskus nykäisee jalasta.

Sellainen selkä, jolla en ole alas päässyt tai lavuaarin ääressä voinut kasvoja pestä, on tullut kuntoon. Koska harrastan tanssia, on tullut joskus tositoppi, mutta pari päivää korjaamisesta olen kuin ei koskaan mitään kipuja olisi ollutkaan.

Kysyin kerran häneltä, voiko hän opettaa taitoaa kenellekään. Ei, koska se on 'sormituntumassa'.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: