Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jäsenkorjaus auttaa  (Luettu 82822 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #15 : 02.11.2005 16:00:50 »

Kysyin kerran häneltä, voiko hän opettaa taitoaa kenellekään. Ei, koska se on 'sormituntumassa'.

Aivan.   smitten 
Tiedon voi asiasta jakaa. Mutta taitoa ei, koska omat sormet "näkevät". Ja siihen synnytään. Ja vuosien myötä harjaannutaan. coolsmiley coolsmiley coolsmiley
tallennettu
mazuka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #16 : 02.11.2005 18:56:00 »

Minä kun tokaisin olleen ilman lääkkeitä ja syövän luontaistuotteita ja käyttävän "oikaisuun" jäsenkorjausta ja energiaa. Tuli melkoinen saarna riskeistä ja hyvä ettei heittäny niska pers otteella ulos ovesta.

 Varmaan melko tyypillistä suhtautumista alan immeisiltä. Tuttavuuteni lääkäreihin on saanut minut valitettavasti suhtautumaan heihin pelonsekaisin tuntein, massiivinen kirjoista opiskelu näyttää saavan poloiset vieraantumaan entisestään ruumiistaan, saaden vireysasteen näinollen laskemaan. Huono yhtälö?
 Onneksi on intuitiiviset parantajat!!!  Smiley
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #17 : 06.11.2005 12:07:04 »

Kyllä meikäläistäkin ihmetyttää lääketieteen immeisten suhtautuminen vanhaan luontaista kansanparannusta kohtaan, kuten mazuka kirjoitti. Itse olen auttanut monia iskias vaivasia, joille lääkärit ovat halunneet tarjota puukkoa. Ikävä kyllä moni leikkaukseen mennyt onkin sanonut leikkauksen epäonnistuneen ja pahentaneen vaivaa, mutta manipulointi hoidon auttavan jälkeenpäin. Viimeaikoina olen ihmetellyt kiropraktikkojen medioissa kovasti käyttämää kielen käyttöä, kun he korostavat omaa korkeaa koulutusta työssään ja mollaavat käsilläparantajia, jotka ovat itse oppineita. Onhan se hienoa, että koulussa oppii teoriaa ja tekniikkaa, mutta kuten ikiaika mainitsi jotkut meistä saa synnyinlahjana parantavat kädet - kiitos siitä, vaikka koulut on jäänyt käymättä. Kaikkia meitä tarvitaan on sitten käynyt akatemisen koulun tai ei.

Minulta on monesti kysytty, että missä koulussa olet oppinut taitosi. Kyllä se on ihmetyttänyt muita, kun vastaan saaneeni synnyinlahjana toimivat kädet. Joku on pyytänyt vinkkejä, mutta ei voi opettaa muita kun ei itsekään tiedä miten sormet löytää niin helposti sen kipu kohdan.

 Cheesy Cheesy
tallennettu
pertsa551
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #18 : 06.11.2005 16:28:19 »

Olen käynyt jäsenkorjaajalla vuosien saatossa useampaankin kertaan ja aina on apua tullut. Raastava hermosärky niskassa asettui yhdellä käyntikerralla. Samoin tenniskyynärpää on parantunut. Suosittelen kokeilemaan.
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #19 : 06.11.2005 18:14:27 »

Uskon että kaikkea tarvitaan.

Täytynee tässä puolustaa vähän ainakin erästä kiropraktikkoa, joka kiersi kesällä tuolla itäistä runontietä vastaanotoillaan. Heilläkin voi olla herkkyys ja ymmärrys aika syvällä. Tässä tarinani, jossa on huuhaata ja fysiikkaa käsi kädessä.

Olin ajamassa pitkää matkaa pohjoisesta etelään, kun jossain tuolla Ilomantsin seuduilla huomasin, että selkään koskee ja oikea jalka turraa. Olin juuri äsken saanut puhelimeeni viestin ystävältäni, että 'näki kaksi vihreää enkeliä mukana matkallani'. Alkoi satamaan taivaan täydeltä, kun ehdin tien poskessa nähdä kyltin "Metsämuseo ja kahvila". Käänsin autoni äkkiä pihaan ja painelin sisälle. Eteisessä oli mies vastassa ja kysyi "Oletko tulossa vastaanotolleni?" Olin vähän hölmistynyt ja kysýin, että 'kuka hän on'. - Kiertelevä kiropraktikko, minulla on puolen tunnin päästä täällä vastaanotto. -Ehditkö ottaa minut, ehätin kysymään. Ja niin hän paineli selkäni kuntoo, antoi ohjeita. Pian ajelin taas tien päällä selkä jälleen kunnossa. Ja kunnossa se oli koko sen kesän.

Siis kyllä kouluja käyneessäkin ihmisessä voi yhtäaikaa olla teknikko ja parantaja.
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #20 : 06.11.2005 18:21:57 »

Onhan parantajia tämänpäivän lääkäreissäkin, mutta heidän täytyy pitää matalaa profiilia. Ettei viedä lääkärin oikeuksia. tickedoff tickedoff tickedoff
tallennettu
Yksisarvinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #21 : 09.11.2005 01:09:22 »

Ja tällaisten lääkärien on todella rankkaa henkisesti työskennellä nykyisen julkisen sektorin taloudellisuus-paineiden alla. Ja jos jotain ikävää sattuisi, ei asiakas saa 'poppamiehiltä' tai '-naisilta' mitään korvauksia - eri asia on jos käsittelyn on tehnyt vaikkapa laillistettu fysioterapeutti esim. manipulaatiohoidossa. Huh
tallennettu

"Se voima joka maan ja taivaan loi myös sinussa voimaa olla voi."
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #22 : 09.11.2005 01:23:27 »

Ja tällaisten lääkärien on todella rankkaa henkisesti työskennellä nykyisen julkisen sektorin taloudellisuus-paineiden alla. Ja jos jotain ikävää sattuisi, ei asiakas saa 'poppamiehiltä' tai '-naisilta' mitään korvauksia - eri asia on jos käsittelyn on tehnyt vaikkapa laillistettu fysioterapeutti esim. manipulaatiohoidossa. Huh

 Shocked Shocked Shocked
tallennettu
ptusan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #23 : 09.11.2005 12:57:14 »

mitä muuta eroa on kiropraktikolla ja jäsenkorjaajalla kuin, että toinen on käynyt kouluja toinen? Ja tämä ei sitten ole mikään kompakysymys. Wink

t. peetu
tallennettu
solnesko
Vieras
« Vastaus #24 : 09.11.2005 14:06:14 »

mitä muuta eroa on kiropraktikolla ja jäsenkorjaajalla kuin, että toinen on käynyt kouluja toinen? Ja tämä ei sitten ole mikään kompakysymys. Wink
Hmmm... Kumpi noista muka ei ole käynyt kouluja?
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #25 : 09.11.2005 14:16:06 »

mitä muuta eroa on kiropraktikolla ja jäsenkorjaajalla kuin, että toinen on käynyt kouluja toinen? Ja tämä ei sitten ole mikään kompakysymys. Wink

t. peetu

Kiropratikolle on jäänyt "lääketieten koulutuksen traumat". Ja niistä pääseminen vie noin 20-30v. Jos sittenkään. coolsmiley coolsmiley coolsmiley

Hyväksi jäsenkorjaajaksi synnytään, ja oppi saadaan ilma traumoja. smitten smitten smitten
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #26 : 09.11.2005 14:57:21 »

mitä muuta eroa on kiropraktikolla ja jäsenkorjaajalla kuin, että toinen on käynyt kouluja toinen? Ja tämä ei sitten ole mikään kompakysymys. Wink

t. peetu

Kiropratikolle on jäänyt "lääketieten koulutuksen traumat". Ja niistä pääseminen vie noin 20-30v. Jos sittenkään. coolsmiley coolsmiley coolsmiley

Hyväksi jäsenkorjaajaksi synnytään, ja oppi saadaan ilma traumoja. smitten smitten smitten

Hyvä Ikiaika, olipa tyhjentävä vastaus  Smiley

Tai ei nyt ihan niin tyhjentävä, ettenkö olisi jotain sepustamassa lisää....  Cheesy


Tämähän juontaa juurensa siihen, kun harhauskoiset tulivat maamme kamaralle. He alkoivat levittää täällä oppiansa, ja samalla tuhosivat maamme kansanperinnettä: polttivat shamaanien rummut ja hoitotarvikkeet, yrteillä parantaminen julistettiin noituudeksi jne...

Ihmisten sairauksia sai siis hoitaa vain papit (koska sairaus oli rangaistus jumalalta) ja (ns. perinteisen lääketieteen opin saaneet) lääkärit.

Jäsenkorjaajat (luitten liikauttajat), fytoterapeutit (yrttimummot ja -ukot) jne. ovat alkaneet viime vuosina nostaa päätään luottaen siihen, ettei kyläläiset ala heti risuja rovioksi asti keräämään.

Mutta, vielä on tasa-arvoisuuteen aikaa: kun käyt asiantuntevan jäsenkorjaajan, aromaterapeutin, vyöhyketerapeutin hoidossa, niin huomaat, ettei niitä ole hyväksytty esim. kela-korvauksen piiriin, vahinkovakuutus ei ole hoidossa jne. Tällä tavoin voidaan varmistaa myös se, että ihmiset ohjautuvat ns. perinteisen lääketieteen pariin,  käyvät hakemassa reseptilääkkeitä, joiden avulla voidaan saada sivuvaikutuksia, joita pitää käydä hoidattamassa lääkärin määrämissä paikoissa tai sitten saadaan lisää lääkkeitä.

Yksi vaihtoehto on, että täydentävien hoitomuotojen tekijä käy
Vaihtoehtoisen Terveydenhuollon Neuvottelukunnan määrittelemän koulutuksen. Koulutuksen kuuluu vähintään mm:
- 200 oppituntia peruslääketiedettä
- 50 oppituntia luontaislääketiedettä
- 200 tuntia erikoistumiskoulutusta omalla terapia-alueella.
- Ensiapukurssi

Uskon, että nämä terapeutit tulevat saamaan aikaan sen, että jonakin päivänä hoidot saadaan terveyskeskuksiin ns. perinteisen lääketieteen rinnalle hyväksytyiksi hoidoiksi, ja siitä on sitten taas matalampi kynnys eteenpäin.  Cool

Itse olen tällä tiellä, ja kunhan olen kasvanut isoksi ja olen saanut ensimmäiset osiot opiskelussa päätökseen, niin alan tehdä työtä kyseisen asian hyväksi.

Tentin viime talvena työn, perheen ja opiskelun ohella lähikaupungissa 420 tuntia peruslääketiedettä, ja eikä siitä tullut ihmeempiä traumoja (paitsi että roikun täällä foorumilla höpisemässä, vaikka olisi jo päiväkahvin aika)
tallennettu
solnesko
Vieras
« Vastaus #27 : 09.11.2005 15:01:25 »

Kiropratikolle on jäänyt "lääketieten koulutuksen traumat". Ja niistä pääseminen vie noin 20-30v. Jos sittenkään...
Oma vikansa.  tickedoff
Lainaus
Hyväksi jäsenkorjaajaksi synnytään, ja oppi saadaan ilma traumoja.
Juu, mutta kyllä ainakin pohojalaanen jäsenkorjauskoulutus maksaa ja on virallisen paperin arvoista...
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #28 : 09.11.2005 16:42:18 »

Ja tällaisten lääkärien on todella rankkaa henkisesti työskennellä nykyisen julkisen sektorin taloudellisuus-paineiden alla. Ja jos jotain ikävää sattuisi, ei asiakas saa 'poppamiehiltä' tai '-naisilta' mitään korvauksia - eri asia on jos käsittelyn on tehnyt vaikkapa laillistettu fysioterapeutti esim. manipulaatiohoidossa. Huh

 Shocked Shocked Shocked
Kyllä ihmetyttää nykymeiniki, kun ollaan suomessa kuin jenkkilässä. Eli EU:n myötä ihmiset tuijottaa hoidoissa vain korvauksien saamiseen ja diplomeihin eli jos jotain menee pieleen niin saa oikeusturvaa ja korvauksia. Itselläni on kokemus ns. lailistettujen tehottomuudesta. Lääkärin määräyksestä jouduin kelan hyväksymän fysioterapeutille 5 kertaa ja kiropraktikon käsittelyyn 10 kertaa ja niskat eivät kääntyneet käsittelyn jälkeen. Vaan molemmat suositteli lääkärille kortisoni piikkiä tai leikkausta. Minä vastustin molempia ja kuljin vuoden päivät niskat jumissa ja kipeänä. Kyllä tuli kalliiksi kelalle turha työ ja tutkimukset.
Sitten tapasin jäsekorjauksen Mestarin Heimo Harton ja hän otti minua niskasta kiinni ja pää on kääntynyt kivuttomasti jo kohta 2 vuotta ilman kipuja. Vain yhden käsittely kerran jälkeen.

Mutta niinhän se oli ennen vanhaankin lääkärit ym. oppineet manasivat kansanparantajia noideiksi ja puoskareiksi, kun oman egon menettämisen pelko estää tekemästä yhteistyötä kuten esim. saksassa siellä mm. lääkärit ovat osallistuneet todella positiivisesti luontaishoitojen lääketieteen rinnakkaiskäyttö tutkimukseen. Meillä luonnonmukainen perinnehoito pyritään lyömään lyttyyn, miksiköhän - onko syynä pelko vain kateus.
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #29 : 09.11.2005 17:03:29 »

[quote

Tentin viime talvena työn, perheen ja opiskelun ohella lähikaupungissa 420 tuntia peruslääketiedettä, ja eikä siitä tullut ihmeempiä traumoja (paitsi että roikun täällä foorumilla höpisemässä, vaikka olisi jo päiväkahvin aika)
Lainaus

Voimia opiskelullesi! Kylläpä ovat päiväkahvit paikallaan. Kiva kun olte foorimilla höpisemässä!

metsätonttu
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: