Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jäsenkorjaus auttaa  (Luettu 82850 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #45 : 12.11.2005 21:20:35 »

Sinullakin on erikoisia kirjoituksia - Ikiaika - mutta seuraan niitä mielenkiinnolla, koska pidän mielipiteitten vaihdosta! coolsmiley

Sinun motiivisi, minun tekstien seuraamiseen, on aivan toiset.
 coolsmiley coolsmiley coolsmiley
tallennettu
Yksisarvinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #46 : 12.11.2005 22:02:08 »

Kiitos metsätonttu kommentistasi näihin 'ristiriitaisuuksiin'.  smitten Viisas jäsenkorjaaja tietää rajansa ja ohjaa ihmisen muualle apua saamaan tai etsimään, jos ei voi auttaa. En voi käsittää sellaista asiaa kuin 'sokeaa uskoa' jäsenkorjauksen tai minkään muun asian suhteen. Siis fundalentamismia.  idiot2 Jäsenkorjaaja ei voi ratkoa kaikkia ongelmia eli asiat eivät ole musta-valkoisia. Avarakatseisuus ja realismi ovat tärkeitä työkaluja. Ihminen ei myöskään tarvitse koulutusta ollakseen viisas - tällaisia kansakoulun 12 vuotiaana lopettaneita ja työelämään siirtyneitä ihmisiä on vain nykyisin enää kovin harvassa Wink . Opintoviikkojen määrät luettelin pelkästään vertailun vuoksi, koska vaihtoehtoisen hoitomuotojen opintotuntimäärät ovat pientä verrattuna ns. virallisiin koulutuksiin vaikka ihmiset niillä tuntuvat kehua retostelevan. Olen myös kriittinen virallisia koulutuksia kohtaan (tasapuolisesti siis). En myöskään halua itse tarjota minulta apua pyytäville ihmisille "huu-haata" tai lumetta. Tänäkin vuonna moni on välillisesti tai suoraan saanut avun vaivoihinsa minulta vaikka työskentelen kokoaikaisesti aivan muiden asioiden kanssa. Mutta se minusta. Ystävissäni ja tutuissani on Rosen-terapeutteja, homeopatiaan ja vyöhyketerapiaan perehtyneitä, reikiin, koatsuun, shiatsuun kouluttautuneita, on ihan oikeita 'poppamiehiäkin' eli jäsenkorjaajia, kansanparantajiin olen saanut tutustua, verenseisauttajiin sekä terveydenhoitoalan ihmisiin ja lääketieteen edustajiin. Lista on vieläkin pidempi ihan oikeasti. Mutta Ikiajan kanssa ei ajatusten vaihto kulje yksiin. Sille ei voi mitään. 2funny
« Viimeksi muokattu: 12.11.2005 22:10:09 kirjoittanut Yksisarvinen » tallennettu

"Se voima joka maan ja taivaan loi myös sinussa voimaa olla voi."
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #47 : 12.11.2005 22:13:57 »

Mutta Ikiajan kanssa ei ajatusten vaihto kulje yksiin. Sille ei voi mitään. 2funny

Ja syy näkyy topikissa olevissa kirjoituksissasi, kaikille selvästi.
 coolsmiley coolsmiley coolsmiley
tallennettu
Yksisarvinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #48 : 12.11.2005 22:18:06 »

Mielenkiintoinen asenne sinulla, Ikiaika. :Smiley
tallennettu

"Se voima joka maan ja taivaan loi myös sinussa voimaa olla voi."
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #49 : 12.11.2005 22:20:43 »

Mielenkiintoinen asenne sinulla, Ikiaika. :Smiley

Eiks ookin, hih hih  smitten smitten smitten
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #50 : 12.11.2005 22:38:13 »

Opintoviikkojen määrät luettelin pelkästään vertailun vuoksi, koska vaihtoehtoisen hoitomuotojen opintotuntimäärät ovat pientä verrattuna ns. virallisiin koulutuksiin vaikka ihmiset niillä tuntuvat kehua retostelevan. Olen myös kriittinen virallisia koulutuksia kohtaan (tasapuolisesti siis)....Mutta Ikiajan kanssa ei ajatusten vaihto kulje yksiin. Sille ei voi mitään. 2funny


Oi kiitos kun kerroit tarpeesi tuntimäärien vertailuun, ihmettelinkin sitä, mitä ajoit takaa sillä listalla - mutta nythän se selvisi  2funny  2funny  2funny

Hui sentään, olen siis sortunut kehua retostelemaan tällä foorumilla  Shocked  Shocked  Shocked
No mutta mitäpä minä näin ylevien tekstien joukkoon omia motiiviani selvittelemään. Ei taida siis meidänkään ajatuksenvaihto ihan mennä yhteen, saati sitten kahteen  2funny  2funny  2funny

Itse olen saanut jäsenkorjaajalta loistavan avun ollessani miltei liikuntakyvytön.
Kaikki ei käy kaikille. Mutta hyvä hoito on minimitarve kaikille hoidon tarpeessa oleville. Sitä ei tällä hetkillä arvauskeskuksissa ole välttämättä tarjolla.  laugh
tallennettu
Yksisarvinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #51 : 12.11.2005 22:41:12 »

Kiva kuulla kokemuksiasi ja myös tuosta lasten ruokavaliosta! Monikohan ADHD luokitus jäisi tekemättä jos lapset söisivät paremmin? Monet nykyajan lapsista kun suorastaan kasvavat limuilla, valkoisella viljalla jne. ...Tätä olen monasti miettinyt. Ja totta, yhteiskunta yrittää tasapäistää niin lapsia kuin aikuisiakin.

Ruokavaliolla on ikiaikaiset hoitoperinteet. On tärkeää että ihmiset kiinnittävät huomionsa siihen mitä syövät ja mitä lapsillensa ruoaksi antavat. Moni ADHD- tai ADD- lapsen vanhempi varmasti tekee parhaansa, myös ruokavalion puolella. Kysymyksesi onkin aiheellinen. Lisäksi herää kysymys - kuinka paljon oireiden esiintuloon vaikuttaa television, videoiden, dvd:n ja tietokoneen sekä pelien käyttö lapsenvahteina oikeiden ihmissuhteiden sijasta?

ADHD:tä ja ADD:tä oireina kuitenkin lienee ollut aina - nykyisinkin se on yhä pitkälti poistunut tilastoista lapsen täyttäessä 18 -vuotta, vaikkei oireet ole poistuneet aikuisen omasta elämästä. Oireisiin törmätään aikanaan viimeistään vanhuksen joutuessa laitoshoitoon - ja vanhus pumpataan täyteen monenlaista lääkeainetta, jotta ei olisi 'niin hankala', kun voitaisiin sen sijaan korjata ravitsemusta, liikuntaa ja sosiaalisia vuorovaikutussuhteita päivittäisessä elämässä.
tallennettu

"Se voima joka maan ja taivaan loi myös sinussa voimaa olla voi."
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #52 : 12.11.2005 23:02:09 »

Ruokavaliolla on ikiaikaiset hoitoperinteet.
idiot2 idiot2 idiot2

Jos näin olisi, ei ruokaa pilattaisi, säilöntä ja lisäaineilla. coolsmiley

Pitää ajatella mitä sanoo, ettei sano mitä ajattelee. 2funny 2funny 2funny
tallennettu
Yksisarvinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #53 : 12.11.2005 23:15:31 »

Opiskele historiaa... Kyllä sinä sitten jaksat olla vitsikäs. 2funny
tallennettu

"Se voima joka maan ja taivaan loi myös sinussa voimaa olla voi."
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #54 : 12.11.2005 23:20:43 »

Opiskele historiaa... Kyllä sinä sitten jaksat olla vitsikäs. 2funny
Ei minun historian tietämyksellä, joka on riittävä, ole mitään tekemistä, tämänpäivän ruokien sisältämien, säilöntä ja lisäaineiden kanssa.

 2funny 2funny 2funny
tallennettu
Yksisarvinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #55 : 12.11.2005 23:26:10 »

No - onneksi sinä voit edelleen kerätä itse ravintosi, keittää mehusi, kuivattaa, umpioda, ihan mitä vain haluat välttyäksesi nykyajan lisäaineilta. Vaatii hieman aikaa ja vaivannäköä. Sinun 'Ikiaika'isia perinteitä en tarkoittanut - ei sinun ole pakko ostaa niitä lisäaineellisia tuotteita marketin hyllyistä vai onko? Eikä minua kiinnosta opiskella sinun historiaasi, joka on lyhyempi kuin ihmiskunnan historia 2funny
tallennettu

"Se voima joka maan ja taivaan loi myös sinussa voimaa olla voi."
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #56 : 12.11.2005 23:36:19 »

No - onneksi sinä voit edelleen kerätä itse ravintosi, keittää mehusi, kuivattaa, umpioda, ihan mitä vain haluat välttyäksesi nykyajan lisäaineilta. Vaatii hieman aikaa ja vaivannäköä. Sinun 'Ikiaika'isia perinteitä en terkoittanut - ei sinun ole pakko ostaa niitä lisäaineellisia tuotteita marketin hyllyistä vai onko? Eikä minua kiinnosta opiskella sinun historiaasi, joka on lyhyempi kuin ihmiskunnan historia 2funny

No niin, Missä niitä sinun "Ikiaikaisia terveellisiä ruokaperinteitä" käytetään.
Jossain pankkiholvissako,  idiot2 idiot2 idiot2 koska ne eivät näy kaupan hyllyllä. Muuta kuin vähäisenä luomuna, jota tässä maassa ei edes pysty enään kasvattamaan. Ja tästä huijausluomusta peritään melkein tupla hinta.

 coolsmiley coolsmiley coolsmiley

Sinulla on jotain tosi pahasti vialla !! sinä pyysit minua opiskelemaan historiaa  idiot2 idiot2 idiot2, enkä minä sinua.  smitten smitten smitten
tallennettu
Yksisarvinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #57 : 12.11.2005 23:51:23 »

Menikö sanaleikki äskeisistä posteista sinulta nyt yli? Wink

Edelleen - ruokaa ei tarvitse ostaa tänäkään päivänä kaupan hyllyiltä jos ei ihan oikeasti halua. Ihmisillä on valittamisen ja nipottamisen ja pilkunviilaamisen sijasta vapaus muuttaa sinne, missä uskoo voivansa saada lisäaineettomia elintarvikkeita tai tuottaa ja viljellä niitä itse. Toki maapallolta ei varmasti löydy niin puhdasta kolkkaa, etteikö siinä jotain ylimääräistä jo olisi. Lisäaineeton ruokavalio on toteutettavissa oman valinnan mukaan, riippuen siitä mitä kukin käsittää lisäaineilla. Ruoalla on ollut tärkeä merkitys ihmiselle kautta aikojen, myös hoitona ja harvoilla on perimätietona enää perehtyneisyyttä aiheeseen.
tallennettu

"Se voima joka maan ja taivaan loi myös sinussa voimaa olla voi."
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #58 : 12.11.2005 23:53:39 »

Voi jukra!

Tässä kaksi ihanaa ihmistä keskustelemassa. Varmaan ne ovat asiat jotka riitelevät, kuitenkin. Mutta jossakin taustalla on tunteet!

Minulla on erään hyvin laajan uskonnon omaavia ystäviä, jotka tähdentävät
erästä asiaa. 'Palveleminen on tärkeintä, ei niin että sillä hallitaan jotain aluetta tai ihmistä, vaan sydämestä tuleva halu, mikä on meissä jumalan kuvaa'. Kuinka lähellä usein on hallitseminen tätä palvelemista. Ja eikö palvelemiseen voi käyttää kaikkia niitä keinoja joita osaa?
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #59 : 12.11.2005 23:56:57 »

Dorianille terveisiä

Kovastippa egon avulla taistelet kipujasi vastaan. Vanhasta kokemuksesta sanon, että kun laitetaan 10 vuotta lisää ikää sinulle niin ehkä kipu on voittanut egosi niin kuin monelle muullekkin on käynyt. Kirurgin aiheuttama katkeruus ja muut hermo kivut silloin todennäköisesti haluat pois elimistöstäsi keinolla millä hyvänsä. Ja silloin varmaankin kokeilet eri hoitomuotoja ilman oikeaa koukkua.  knuppel2
Vähän aikaa sitten kohtasin kaltaisesi kaverin, joka sanoi ettei hän ole antanut kenenkään manipuloijan koskea alaselkäänsä. Käsittelyn jälkeen kysyin kaverilta miksi antoi parantaa selkänsä ilman vastustelua niin ei kuulemma keksinyt selitystä meni sanattomaksi.
Pohjanmaalaisia totuuksia: Häijy meni kylän parantajalle itkin, kun pikku ampiainen oli pistänyt sepalukseen " Poista kipu, mutta jätä turvotus". Kipu voitta suomalaisessa luonteessa kiiman.
Miksi siis olla hermot jumissa ja heikolla verenkierrolla sekä seuran jatkuvat kivut. Elämä on paljon mukavampaa, kun kipu on enää suhteellinen käsitys. Nimimerkillä kokemusta omaava.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: