Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jäsenkorjaus auttaa  (Luettu 82867 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #60 : 12.11.2005 23:57:32 »

Menikö sanaleikki äskeisistä posteista sinulta nyt yli? Wink

Edelleen - ruokaa ei tarvitse ostaa tänäkään päivänä kaupan hyllyiltä jos ei ihan oikeasti halua. Ihmisillä on valittamisen ja nipottamisen ja pilkunviilaamisen sijasta vapaus muuttaa sinne, missä uskoo voivansa saada lisäaineettomia elintarvikkeita tai tuottaa ja viljellä niitä itse. Toki maapallolta ei varmasti löydy niin puhdasta kolkkaa, etteikö siinä jotain ylimääräistä jo olisi. Lisäaineeton ruokavalio on toteutettavissa oman valinnan mukaan, riippuen siitä mitä kukin käsittää lisäaineilla. Ruoalla on ollut tärkeä merkitys ihmiselle kautta aikojen, myös hoitona ja harvoilla on perimätietona enää perehtyneisyyttä aiheeseen.

Minä en ole millään tavalla yrittänyt opettaa enkä määrätä sinua. Älä sinäkään tule egosi kanssa opettamaan, ja määräämään minua. Sillä siihen ei kykysi riitä. tickedoff tickedoff tickedoff

Puhut vain itsesi pussiin, verrattuna edellisiin viesteihisi.  uglystupid2 2funny 2funny
« Viimeksi muokattu: 12.11.2005 23:59:29 kirjoittanut Ikiaika » tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #61 : 13.11.2005 00:01:45 »

Voi jukra!

Tässä kaksi ihanaa ihmistä keskustelemassa. Varmaan ne ovat asiat jotka riitelevät, kuitenkin. Mutta jossakin taustalla on tunteet!

Minulla on erään hyvin laajan uskonnon omaavia ystäviä, jotka tähdentävät
erästä asiaa. 'Palveleminen on tärkeintä, ei niin että sillä hallitaan jotain aluetta tai ihmistä, vaan sydämestä tuleva halu, mikä on meissä jumalan kuvaa'. Kuinka lähellä usein on hallitseminen tätä palvelemista. Ja eikö palvelemiseen voi käyttää kaikkia niitä keinoja joita osaa?
Olen samaa mieltä metsätonttu kanssasi.
 angel Cheesy
Näin on palveleminen on kaikkein tärkeintä ja halu sekä osaaminen tulee sydämmestä.  Kiss
tallennettu
Yksisarvinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #62 : 13.11.2005 00:09:38 »

Ikiaika: Itsehän sinä aloit minulta asioita kyselemään  idiot2 Mitäköhän luulit saavasi vastaukseksi - jotain sinua miellyttävääkö?

Kiitos, Metsätonttu, mutta on niin vaikeaa olla vastaamatta jos joku kysyy! Grin
« Viimeksi muokattu: 13.11.2005 00:13:33 kirjoittanut Yksisarvinen » tallennettu

"Se voima joka maan ja taivaan loi myös sinussa voimaa olla voi."
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #63 : 13.11.2005 00:12:02 »

Ikiaika: itsehän sinä aloit minulta asioita kyselemään idiot2

Kiitos, metsätonttu, mutta on niin vaikeaa olla vastaamatta jos joku kysyy! Grin
'
Jokainen vetää topikista yhtälönsä. 2funny 2funny 2funny
Jokainen näkee että ainoa mitä olen kyseenalaistanut, on tuuliviirimäinen mielesi, ja motiivisi. 2funny 2funny 2funny
« Viimeksi muokattu: 13.11.2005 00:15:42 kirjoittanut Ikiaika » tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #64 : 13.11.2005 00:15:48 »

Lainaus
Jokainen vetää topikista yhtälönsä. 2funny 2funny 2funny

 Grin
tallennettu
Yksisarvinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #65 : 13.11.2005 00:17:04 »

Kuin myös coolsmiley Ikiajan tyylihän tällä Foorumilla on hyvin yksiselitteinen.
« Viimeksi muokattu: 13.11.2005 01:01:10 kirjoittanut Yksisarvinen » tallennettu

"Se voima joka maan ja taivaan loi myös sinussa voimaa olla voi."
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #66 : 13.11.2005 01:05:45 »

Kuin myös coolsmiley Ikiajan tyylihän tällä Foorumilla on hyvin yksiselitteinen.

Aivan. Ja pysyy myös aivan yksiselitteisenä.
 2funny 2funny 2funny
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #67 : 13.11.2005 20:16:48 »

Mitä ruokavalioon tulee, niin juuri oli Saksan uutisissa Greenpeacen varoitus siitä, kuinka paljon myrkkyjä viinirypäleissä nykyään on. Niitä on jo niin paljon, että ne ovat rikossyytteen rajalla jo kerta-annosta ajatellen. Näitä torjunta- ja säilöntäaineita EI saa pois pesemällä, vaikka kuinka yrittäisi. Ja kun niitä syö pidemmän aikaa, ne takuuvarmasti kertyvät elimistöön aiheuttaen hormoonihäiriöitä ja hermostovaurioita.

Toisekseen, ostapa sitten maapala jossa kasvatella luomua omiin tarpeisiin, mikäli olet pienituloinen tai edes keskituloinen- todennäköisesti et saisi edes pankkilainaa moiseen.Ja vaikka saisitkin, niin ympäristömyrkyt ja ilmansaasteet pitävät huolen siitä, ettei se täysin puhdasta ole siltikään.
En ole luomua vastaan, päinvastoin, mutta pitäisi kyllä kiinnittää huomiota siihen, mitä maanviljely ym. nykyaikana on, sekä yrittää vaikuttaa näihin päästöihin sun muihin sekä kulutuskäyttäytymisellä että äänestämällä.

Kolmannekseen, ammatit, joista saisi riittävästi rahaa maatilkkunsa ostamiseen, ovat useimmiten juuri niitä, jotka vinouttavat maan ja ihmisten tasapainoa- niitä, joissa voitto on tärkeintä ja muiden ihmisten ja maan hyvinvointi ei näyttele osaa millään lailla, koska tarkoitus on saada kaikki hyöty irti keinoja kaihtamatta.

Neljännekseen, luomu on tosiaan kaksi, Saksassa jopa yli 3 kertaa kalliimpaa, kuin "tavallinen" ruoka, joten pienituloisella ei ole varaa luomutuotteita ostella kuin satunnaisesti, mikä on valitettavaa.

Viidennekseen, lääkäreillä varmaankin on halu parantaa jne, mutta länsimainen akateeminen lääketiede elää pitkälti lääketeollisuuden narussa, joka puolestaan lisää myrkkyjä ihmisten elimistöön sen sijaan että poistaisi niitä.

Vaihtoehtohoidot puolestaan perustuvat mielen ja kehon tasapainottamiseen, jotta syy, eikä oire, poistuisi ja käyttävät luonnon raaka-aineita niin puhtaana kuin se nykyoloissa on mahdollista. Jäsenkorjauksessa ei näitä raaka-aineita edes tarvita, vaikkakin jäsenkorjaajat sitten antavat myös ohjeita miten pitää elimistönsä jatkossa toimivana ruokavalion ja liikunnan turvin.

Mitä ihmissuhteisiin tulee, niin jäsenkorjaajat ja muut vaihtoehtohoitojen harjoittajat kuuntelevat potilastaan ja ottavat hänet täysivaltaisena ihmisenä huomioon ongelmineen, haluineen ja tarpeineen, mitä lääkäreistä ei juurikaan voi sanoa- he kun vain määräävät lääkkeen oireeseen ja passittavat potilaan tiehensä. Olen joskus joutunut lähes huutamaan lääkäreille, jotka ovat halunneet tarjota minulle lääkkeitä joille olen allerginen, ja kysymyksiini miten voisin välttää oireet tai korjata ne pysyvästi, en ole vielä tähän päivään mennessä vastausta saanut. Valitettavasti.

Tehohoitoon länsimainen lääketiede on omiaan, ja siitä täysi kiitos että ovat pelastaneet ihmisten elämiä, jotka ovat joutuneet vaikkapa auto-onnettomuuteen, mutta esim. sydäninfarktin osalta on sanottava, että siihen ennaltaehkäisy olisi parempi kuin nitroja sitten loppuelämä.
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #68 : 13.11.2005 20:53:46 »

Sie Cleo sitten ossoot  smitten

mainostan oitis, että annoin sinulle karmapisteen kirjoituksestasi  smitten

Muuten - lukiko kukaan Apu-lehdestä numero 44 / 4.11.05 artikkelin Terveyden sairaat kasvot sivulta 18 (kirjoittanut Jorma Lehtola)
en ole lukenut näitä viikkojulkaisuja aikoihin, mutta jokin korkeampi voima laittoi minut selaamaan kyseistä lehteä äitini luona. Sain lehden häneltä, ja siteeraan tässä hiukan:
" - jos nämä eurot (jotka menevät etupäässä reseptilääkkeisiin) voitaisiin käyttää työllistämiseen, voitaisiin palkata noin 90 000 ihmistä ..."
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #69 : 13.11.2005 21:57:35 »

Kiitos!  angel
Lisäänpä tähän vielä, että jos nämä eurot vielä käytettäisiin sellaisten työpaikkojen luomiseen, joissa käytetään mahd. puhtaita raaka-aineita ja enemmän käsityömenetelmiä kuin teollisuutta, niin niitä työpaikkoja olisi vielä enempi...
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #70 : 13.11.2005 22:06:43 »

Tuosta rahasta.

Täällä päin eri kuntien 'rikkaimmat' löytyvät aina apteekkareista. Sen pitäisi kertoa paljon jotakin.

Toivoa vain voi, että nuo apteekkarit laittavat rahan kauniisti kiertoon, tukevat suomalaisuutta, suomalaisia tuotteita, käsityötaitoa jne. Käyttävätköhän he itse paljon lääkkeitä?
tallennettu
Yksisarvinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #71 : 13.11.2005 22:29:37 »

Olen joskus joutunut lähes huutamaan lääkäreille, jotka ovat halunneet tarjota minulle lääkkeitä joille olen allerginen, ja kysymyksiini miten voisin välttää oireet tai korjata ne pysyvästi, en ole vielä tähän päivään mennessä vastausta saanut. Valitettavasti.

Ihailtavaa kansalaisaktivismia Cleo! smitten Toivottavasti useampikin lähes huutaisi lääkäreille samaa asiaa tai ainakin päättäjille, jotka vastaavat siitä paljonko lääkärit saavat käyttää rahaa oireiden syyn selvittämiseen ja syyn korjaamiseen enemmän tai vähemmän pysyvästi. Tavallisella lääkärillä on usein halu auttaa ja tieto-taitokin, mutta kirstunvartijoiden huohottaessa niskaan, he eivät voi tehdä työtään niin hyvin kuin haluaisivat. Sad
tallennettu

"Se voima joka maan ja taivaan loi myös sinussa voimaa olla voi."
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #72 : 13.11.2005 22:31:32 »

Olen joskus joutunut lähes huutamaan lääkäreille, jotka ovat halunneet tarjota minulle lääkkeitä joille olen allerginen, ja kysymyksiini miten voisin välttää oireet tai korjata ne pysyvästi, en ole vielä tähän päivään mennessä vastausta saanut. Valitettavasti.

Ihailtavaa kansalaisaktivismia Cleo! smitten Toivottavasti useampikin lähes huutaisi lääkäreille samaa asiaa tai ainakin päättäjille, jotka vastaavat siitä paljonko lääkärit saavat käyttää rahaa oireiden syyn selvittämiseen ja syyn korjaamiseen enemmän tai vähemmän pysyvästi. Tavallisella lääkärillä on usein halu auttaa ja tieto-taitokin, mutta kirstunvartijoiden huohottaessa niskaan, he eivät voi tehdä työtään niin hyvin kuin haluaisivat. Sad


Niillä lääkäreillä on noita sinun oireitasi, joita olet tässä topikissa esittänyt.

 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2
tallennettu
Yksisarvinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #73 : 13.11.2005 22:33:04 »

Ja sinä se sitten jaksat jatkaa samaa virttä... buck2
tallennettu

"Se voima joka maan ja taivaan loi myös sinussa voimaa olla voi."
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #74 : 13.11.2005 22:36:14 »

Jepjep...varmaan kaikilla lääkäreillä sitten on ollut myös vanhuusiän diabetes, jotka minua ovat hoitaneet...  Grin

Jeejee...  :Smiley
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: