Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jäsenkorjaus auttaa  (Luettu 82825 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #75 : 13.11.2005 22:43:47 »

Kiitos! angel
Lisäänpä tähän vielä, että jos nämä eurot vielä käytettäisiin sellaisten työpaikkojen luomiseen, joissa käytetään mahd. puhtaita raaka-aineita ja enemmän käsityömenetelmiä kuin teollisuutta, niin niitä työpaikkoja olisi vielä enempi...

Tämän pitäisi ketoa jotain. Lääketeollisuus on kaikista teollisuushaaroista rahakkain.

Mutta työpaikkoja pitäisi olla jossain muualla eikä lääketeollisuudessa.
tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #76 : 13.11.2005 22:57:20 »

Kiitos Cleo ¨palopuheesta¨!  Smiley

Sairauksien luonnonmukainen enneltaehkäisy olisi varmasti paras lääke.
Itsehoito ja muut luontaiskonstit ovat oiva apu varsinkin vaivojen ja sairauksien ensioireisiin.
Silloin kun tilanne on vakava, on tietysti lääketiedekin korvaamaton. Joskus kun koululääketiede ei pysty auttamaan, on luontaishoidoista suurtakin apua, ja vaiva voi parantua jopa kokonaan. Ja toisin päin.

Itse kuitenkin käytännössä olen sitä mieltä, että lääkkeitä kannattaa käyttää vain tositilanteessa, sillä ne ovat vahingollisia kehon tasapainolle. Jos ihmisille annettaisiin lääkekuurin sijaan aikaa parannella rauhassa esim. flunssaansa luonnonkonstein, lopputulos voisi olla paljon parempi kokonaisuuden kannalta: vältettäisiin burn outeja ja sydänkohtauksia ym. aika tavalla. Sillä fyysisen kehon sairaus on aina oire jostakin SEN TAKANA. Se jokin tarvitsee aikaa ja lepoa saavuttaakseen jälleen tasapainon.
Samalla säästyisi aikamoinen määrä lääkekorvauksia mm. Kelalta.

Ymmärrän Yksisarvisenkin ¨yskän¨, sillä terveydenhuoltohenkilökunta on varmasti  todella lujilla tehokkuusajattelun ja aikataulujen puristuksissa.  Smiley

Rauhaa kaikille tahoille!
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #77 : 14.11.2005 01:23:15 »

Kiitos Cleo hyvästä valaisusta Saksasta.
Kyllä nykyään hedelmissä ja ylipäätänsä ruuassa on paljon myrkkyjä.
Itse havahduin asiasta kreikassa käydessä, kun sain paikalliselta pienviljelijältä suoraan tiluksilta tuoreen appelsiinin, melonin ja rypäleitä. Niiden maku oli aivan mielettömän hyvä eikä niissä ollut mitään vaha pintaa niin kuin meillä suomessa kaupanhyllytä ostettaessa.
Miksi Ihmiset täällä suostuu ostamaan skeidaa, joka on vitamiini ja myrkkyjä täynnä idiot2 idiot2
Suomessakin jää usein rypäle lasteja tulliin kiinni pitoisuuksien takia niistä vaan ei huudella mediassa paitsi jos tieto vuotaa tai joku erä on ehtinyt viallisia kauppaan. Kiitos EU:n, että ihmiset saavat myrkky pitoisuudet elimistössään nousuun niin näin ruokitaan lääketeollisuutta.

Paljon Aspartaamin vaikutuksista maailmalla kiistelty, mutta sanon vain että jokainen joka kemiaa vähänkin osaa niin tietää edessämme olevan terveyspommi, jonka aiheutuu aspartaami sukupolvesta.

Lääketeollisuus se on maailmalla melkoinen monopolimafia, joka tätä palloa pyörittää, sillä olen itse ollut jokin aika sitten lääketeollisuudessa työssä ja järkytyin suuresti, kun pääsin syvällisemmin tutustumaan siihen bisnekseen. Voi kun tietäisitte minkälaisia myrkkyjä ihmisille syötetään ja miten ne tehdään rakalla pelillä ympäristön kustannuksella. Kyllä ihmiskroppa ja mieli on kovaa tekoa, kun esim. eräät masennuslääkkeet saa hevosen makuulleen, mutta kovapäisimpään mieleterveyspotilaaseen tarvitaan 2-3 hevosen annos. Embarrassed

Niin vaihtoehtohoidot perustuvat mielen ja kehon tasapainottamiseen, jolloin niitä vanhoja kosteja, kun ihmiset oppis käyttämään niin olisi masennus ja ym. lääkkeillä pienempi menekki. Niin se on Cleo ettei jäsenkorjaus ole pelkkää manipulaatiota vaan yleensä jäsenkorjaajat sitten antavat myös ohjeita miten pitää elimistönsä jatkossa toimivana ruokavalion ja liikunnan turvin. Hoidon jälkeen ei sanoa kenellekkään, että tervetuloa uudellen, vaan toivottavasti emme tapaa samojen kipujen merkeissä uudelleen.

Niin onhan jäsenkorjaajissa ja muissa vaihtoehtohoitojen harjoittajissa hieman psykologin vikaa, kun he kuuntelevat potilastaan ja ottavat hänet täysivaltaisena ihmisenä huomioon ongelmineen, haluineen ja tarpeineen sekä selkeyttävät ihmisten henkistä energiatasoa.

Lääkärit ovat lääketehtaan jojo-nukkeja nykyään, sillä itsekin muistan lääkärin määränneen minulle sytostaatti lääkettä reumaan, kun hänen mielestä se on tehokasta hoitoon, koska lääketehtaan testeissä siitä oli ollut joillekin selkeä apu. Mutta lukemia hän ei paljastanut. Kerran viikossa otin lääkkeen ja joka kerta tulin kipeämmäksi kuin koskaan. Mutta KIITOS KANSANPARANNUKSEN, VAIHTOEHTOHOITOJEN, sillä olen elämäni kunnossa sekä heitin kalliilla lääkkeillä vesilintua ( Tuli maksamaan Kelalle 20.000€/vuosi ).

Kansanparannuksessa löytyi muuten kadonnut pikkupoika sisältäni ja intuitio, Yes I'm back  :Smiley

Tehohoitoon länsimainen lääketiede on hyvä, kun pelastavat ihmisiä elämään onnettomuuksista, sillä kyllä ihmiset on tyhmin eläin, kun se popsii buranaa ym. särkylääkkeitä vaivoihinsa eikä tajuu, että yhden pillerin vaikutus teho kestää max. 6 tuntia. Jäsenkorjauksen kivun lievitys on kestänyt meikäläisellä ainakin 2 vuotta jo yhden annos kerran jälkeen. 2funny
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #78 : 14.11.2005 01:34:37 »

Tuosta oli pakko heittää pojo säkkiisi. Oot sinä vain ilmeisesti, Mestariin törmännyt.  Smiley

 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #79 : 14.11.2005 02:05:43 »

Niin oon Mestariin törmännyt, että vieläkin on tukka sekaisin. Paluuta huonoon menneisyyteen ei ole.  crazy2 Kovapäisen kaverin niin kuin meikäläinen on täytynyt takoa päätä karjalan mäntyyn tarpeeksi kauan ennekuin Mestari opetti, että kannattaa rakastaa ihteään hellemmin ja enemmän niin pää säästyy tärkeämpään käyttöön.  uglystupid2 2funny
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #80 : 14.11.2005 02:13:09 »

Näinhän se on. Joka ei osaa rakastaa iteään, ei osaa rakastaa toisiakaan.  smitten

Eli vanhankansan sanonnalla: Tunne oma arvosi, anna arvo toisillekin.  smitten

 angel angel angel angel angel
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #81 : 14.11.2005 02:32:44 »

Näin on. Vanhakansa on opettanut, että jokainen olemme toisillemme peileinä, koska ihminen saa sellaista seuraa kuin itse on - sitä saa mitä tilaa. Kuten sanotaan rakasta lähimmäistäsi kuin haluaisit itseäsi rakastettavan, niin kuinka ollakkaan elämä hymyilee. Sama päte kansanparannukseen eli kun jaka positiivista iloista asennetta ja hyvää mieltä eteenpäin niin itsekin paranee päivä päivältä enemmän.  smitten
Lapsuudestani muistan tapauksen, Jossa eräs nainen oli vakavasti sairas ja hän usein sanoi miehelleen "rakasta minut vahvaksi". Hän oli hokenut tätä siitä asti, kun oli saanut lääkäriltä diagnoosin ja tuomion elinaikaa 1 vuosi. Mutta 10 vuotta he elivät yhdessä sairaudesta huolimatta. Ainoa arvoitus jäi minun pieneen päähäni aikoinaan, että antoiko lisäaikaa kyseinen sanonta, lääketiede, vanhankansan kostit vai joku muu??? angel angel

Kuten vanhakansa sanoo: Elä elämäsi, elämäsi arvoisesti  Cheesy
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #82 : 14.11.2005 10:09:01 »

...

Paljon Aspartaamin vaikutuksista maailmalla kiistelty, mutta sanon vain että jokainen joka kemiaa vähänkin osaa niin tietää edessämme olevan terveyspommi, jonka aiheutuu aspartaami sukupolvesta.

...

Puhut paljon asiaa, ja tuosta aspartamiinistahan ei julkisesti pahemmin puhuta. Lasten koulukaveritkin juovat jatkuvasti light-juomia, ja etenkin, kun heidän pitää tarkkailla painoaan ja olla jatkuvasti dieetillä... joskus pohdin, tietävätkö vanhemmat oikeasti, mistä on kysymys! Todennäköisesti eivät.

Täällä jopa neuvolassa ja hammaslääkärissä kehoitetaan nauttimaan aspartamiinipitoisia tuotteita - buranaa kehoitetaan syömään kuin namusmellejä - kuinkahan pitkälle tämä vielä menee!
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #83 : 14.11.2005 16:23:12 »

[quote

Lääketeollisuus se on maailmalla melkoinen monopolimafia, joka tätä palloa pyörittää, sillä olen itse ollut jokin aika sitten lääketeollisuudessa työssä ja järkytyin suuresti, kun pääsin syvällisemmin tutustumaan siihen bisnekseen.
Lainaus


Oletteko lukeneet sellaista kirjaa kuin "Kuolleet lääkärit eivät valehtele". Tästä oli lyhennelmä kerran mukana "Minä olen-lehdessä, jos nyt oikein muistan vai oliko se joku muu lehti. Tämä amerikkalainen tutkielma perustui siihen, jossa tutkittiin 50 vuoden kieppeillä kuolleita lääkäreitä ja sitä mihin he olivat kuolleet.
Huomattiin että laajin kuolinsyyaihe oli 'nälkä'. Tämä nälkään kuoleminen tarkoitti seitä, että he eivät olleet saaneet tarpeellisia ravintoaineita.

Eikö Nostardamus ennustanut joskus, että tulevaisuuden ihmiset kuolevat 'nälkään'. Ei siinä sitten enää lääketieteen myrkyt auta.
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #84 : 14.11.2005 17:11:11 »

[quote

Lääketeollisuus se on maailmalla melkoinen monopolimafia, joka tätä palloa pyörittää, sillä olen itse ollut jokin aika sitten lääketeollisuudessa työssä ja järkytyin suuresti, kun pääsin syvällisemmin tutustumaan siihen bisnekseen.
Lainaus


Oletteko lukeneet sellaista kirjaa kuin "Kuolleet lääkärit eivät valehtele". Tästä oli lyhennelmä kerran mukana "Minä olen-lehdessä, jos nyt oikein muistan vai oliko se joku muu lehti. Tämä amerikkalainen tutkielma perustui siihen, jossa tutkittiin 50 vuoden kieppeillä kuolleita lääkäreitä ja sitä mihin he olivat kuolleet.
Huomattiin että laajin kuolinsyyaihe oli 'nälkä'. Tämä nälkään kuoleminen tarkoitti seitä, että he eivät olleet saaneet tarpeellisia ravintoaineita.

Eikö Nostardamus ennustanut joskus, että tulevaisuuden ihmiset kuolevat 'nälkään'. Ei siinä sitten enää lääketieteen myrkyt auta.

Jep, Asiasta keskusteltiin Wanhan kellarissa, eikun , sory. Wanhassa forumissa.

 Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
tallennettu
zarazed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #85 : 19.02.2006 00:16:34 »

Heippa,

ajattelin omalta osaltani "kantaa korren kekoon" ja kertoa omista kokemuksistani jäsenkorjaajasta Smiley. Sain jäsenkorjaajan nimen ja numeron työkaveriltani, joka oli käynyt vastaanotolla kipeä olkapäänsä takia ja sai avun siihen. Taustatietona sen verran, että olen harrastanut futista ja monta vuotta sitten rintapotkua harjoitellessa tuli tietysti kuutio hiekkaa mukana ja varpaaseen sattu niin pahuksesti tickedoff.Pakko oli mennä lääkäriin, kun jalka ei mahtunut kenkään, lääkäri sanoi, että se on vaan tärähtänyt ja syöt särkylääkkeitä muutaman päivän, kyllä se siitä... idiot2 No sitä sitten olin potenut monta vuotta ja ukkovarvas oli taas kerran ärtynyt niin pahaksi, että joka askeleella sattui. Cry Utelias kun olen päätin, että kokeilla pitää, kun kerran olin vinkin saanut, joten eikun aikaa varaamaan...  Vastaanotolla kerroin miksi olin tullut hän tutki ukkovarvasta ja "nyppäsi" sen paikalleen ja eipä ole enää ukkovarvas kiusannut. Samalla kerralla hän tutki hartiat ja selän kun valitin, että hartiat on kipeät, totesi vain, että"niin se on usein toimistotyötä tekevillä ja laitetaanpa hermoradat  paikalleen". Hoidon jälkeen oli eukko hoidettu hartioista varpaisiin ja olo tosi hyvä smitten Olen käynyt siellä senkin jälkeen, kun jostakin on "kolottanut" tai kiristänyt ja aina on tähän mennessä apu tullut.  Smiley Vielä yksi sairauskertomus; eräällä ystävälläni oli polvi tullut yhtäkkiä kipeäksi ja lääkäri oli sanonut, että siihen ilmeisesti autaa ainoastaan leikkaus ja leikkausaika oli varattu parin kuukauden päähän. Ystäväni  meni jäsenkorjaajalle ja leikkausta ei lopulta tarvinnutkaan tehdä. Polvi oli jotenkin mennyt pois paikaltaan ja Ensio pyöräytti sen takaisin paikalleen.
Jäsenkorjaajani, Ensio Kaustinen , kertoi, että Kaustisella on jäsenkorjauksen koulutusta (ainakin ollut)  ja hän on sen jälkeen tehnyt jäsenkorjausta oto. parikymmentä vuotta, joten kokemusta on kertytnyt. Olen sitä mieltä, että ei sekään ala kaikille sovi, pitää olla aito halu kuunnella ja auttaa, sekä "taito hyppysissä". En tarkoita kirjoituksellani, sitä, että lääkäriin ei kannata mennä tai kuunnella heitä, tämä on yksi lisä tapa hoitaa terveyttään, itse olen ollut siihen tyytyväinen ja se riittää minulle smitten

Zarazed
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #86 : 19.02.2006 00:37:09 »

Heippa,

Erityisesti futiksen ja jääkiekon harrastajilla sijoiltaan menoja ja nikama virheitä on useimmin kuin muilla johtuen lajien nopea tempoisuudesta ja törmäilystä.
Lääkärit ja varsinkin urheilulääkärit useimmiten tarjoaa särkylääkkeitä, kortisoni piikkiä tai leikkausta. Mielestäni leikkaus ja vahvat särkylääkkeet pitäisi olla viimeinen vaihtoehto, koska lääkkeet ovat synteettisiä ja saattavat aiheuttaa muita vaivoja elimistölle sekä leikkaus on luonnoton toimenpide paitsi silloin, kun elin on mennyt poikki, murtunut tai revennyt niin pahasti ettei se itsellään ja manipuloituna voi parantua. harmi ettei lääketieteen koulukunnalle opeteta kunnolla anatomia ja erityisesti hermoratojen toiminta periaatetta. Sillä niiden hyvä toimintakyky on terveen elämän A ja O.
Olet oikeassa, että ei tämä ala kaikille sovi, pitää olla aito halu kuunnella ja auttaa, sekä taitavat kädet. Vaarini sanoi minulle lapsena mielenkiintoisesti, että hierojaksi ei opita siihen synnytään. Hän sanoi myöskin, että manipulointi on tekniikka laji ja ne jotka tekevät sitä voimalla rahan kuva silmässä eivät jaksa eläkeikään. On hienoa nähdä, että jäsenkorjauksen konkarit ovat tehneet työtä yli 20 vuotta ja ovat eläkeiässä ja kroppa kunnossa.

Tärkeintä on kuunella sisintään, sillä jokaiselle meille on maailmassa varattu joku joka hoitaa meidät kuntoon ja joku joka meidän pitää hoitaa.

Pyyteettömyys ja nöyryys on kansanparannuksessa hyvän tuloksen perusta.

 angel  angel  angel  angel  angel  angel  angel  angel  angel
tallennettu
ulsa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #87 : 19.02.2006 00:48:40 »

hei!

Haluaisin myös kertoa oman kokemuksen jäsenkorjauksesta. Sairastan fibromyalgiaa ja lääkäri levittää käsiään ja lääkkeitä sekä kivun sietoa suosittelee vaivoihin. Mainitsin kerran jäsenkorjaajalle vaivastani ohimennen tavattuani hänet. en ollut aiemmin ollut käsittelyssä. Minua vaivasi poltemainen kipu oikean lapaluun alapuolella selkärangassa. Vikaa tutkittuaan hän totesi vaivan johtuvan SI-nivelestä ja ristiluun lukosta. Naksautettuaan ne paikoilleen kipu lähti lapaluun alta. Ihmettelin miten voi kipu ja vika olla eri puolella kehoa. Nyt ainakin henki kulkee ja kipu on poissa. kiitos jäsenkorjauksen.  smitten
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #88 : 19.02.2006 01:34:42 »

Hei vaan kaikille! Smiley

Uskon kyllä vahvasti "jäsenkorjaukseen".
Sehän on samantapaista kuin osteopatia, johon on myös pitkä koulutus.
Vaikka en ole sellaiselle päässyt kun ei ole omalla paikkakunnalla.

Miksi niitä on niin vähän?   tickedoff  Minäkään en ole kohdannut ja olen sentään kahlannut läpi kaikkia luontaishoitoja.
Siitä puhutaan kovasti, mutta ei sekään ole kaikkien ulottuvilla.

Ehkä siihen täytyy olla luontainen halu ja kyky niinkuin "Salomi" sanoi.

            smitten    maarita           smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #89 : 19.02.2006 01:51:11 »

hei!

Haluaisin myös kertoa oman kokemuksen jäsenkorjauksesta. Sairastan fibromyalgiaa ja lääkäri levittää käsiään ja lääkkeitä sekä kivun sietoa suosittelee vaivoihin. Mainitsin kerran jäsenkorjaajalle vaivastani ohimennen tavattuani hänet. en ollut aiemmin ollut käsittelyssä. Minua vaivasi poltemainen kipu oikean lapaluun alapuolella selkärangassa. Vikaa tutkittuaan hän totesi vaivan johtuvan SI-nivelestä ja ristiluun lukosta. Naksautettuaan ne paikoilleen kipu lähti lapaluun alta. Ihmettelin miten voi kipu ja vika olla eri puolella kehoa. Nyt ainakin henki kulkee ja kipu on poissa. kiitos jäsenkorjauksen.  smitten
 
Hei "ulsa"

En ole huomannut sinua aikaisemmin.

Oletko vieraillut näillä sivustoilla:


http://www.astro.fi/index.php?option=com_smf&Itemid=27&topic=2329.msg23245#msg23245

http://www.astro.fi/index.php?option=com_smf&Itemid=27&topic=2772.15


 smitten  Elämänilo   smitten
« Viimeksi muokattu: 19.02.2006 01:56:47 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: