Kiitos Cleo hyvästä valaisusta Saksasta.
Kyllä nykyään hedelmissä ja ylipäätänsä ruuassa on paljon myrkkyjä.
Itse havahduin asiasta kreikassa käydessä, kun sain paikalliselta pienviljelijältä suoraan tiluksilta tuoreen appelsiinin, melonin ja rypäleitä. Niiden maku oli aivan mielettömän hyvä eikä niissä ollut mitään vaha pintaa niin kuin meillä suomessa kaupanhyllytä ostettaessa.
Miksi Ihmiset täällä suostuu ostamaan skeidaa, joka on vitamiini ja myrkkyjä täynnä
Suomessakin jää usein rypäle lasteja tulliin kiinni pitoisuuksien takia niistä vaan ei huudella mediassa paitsi jos tieto vuotaa tai joku erä on ehtinyt viallisia kauppaan. Kiitos EU:n, että ihmiset saavat myrkky pitoisuudet elimistössään nousuun niin näin ruokitaan lääketeollisuutta.
Paljon Aspartaamin vaikutuksista maailmalla kiistelty, mutta sanon vain että jokainen joka kemiaa vähänkin osaa niin tietää edessämme olevan terveyspommi, jonka aiheutuu aspartaami sukupolvesta.
Lääketeollisuus se on maailmalla melkoinen monopolimafia, joka tätä palloa pyörittää, sillä olen itse ollut jokin aika sitten lääketeollisuudessa työssä ja järkytyin suuresti, kun pääsin syvällisemmin tutustumaan siihen bisnekseen. Voi kun tietäisitte minkälaisia myrkkyjä ihmisille syötetään ja miten ne tehdään rakalla pelillä ympäristön kustannuksella. Kyllä ihmiskroppa ja mieli on kovaa tekoa, kun esim. eräät masennuslääkkeet saa hevosen makuulleen, mutta kovapäisimpään mieleterveyspotilaaseen tarvitaan 2-3 hevosen annos.
Niin vaihtoehtohoidot perustuvat mielen ja kehon tasapainottamiseen, jolloin niitä vanhoja kosteja, kun ihmiset oppis käyttämään niin olisi masennus ja ym. lääkkeillä pienempi menekki. Niin se on Cleo ettei jäsenkorjaus ole pelkkää manipulaatiota vaan yleensä jäsenkorjaajat sitten antavat myös ohjeita miten pitää elimistönsä jatkossa toimivana ruokavalion ja liikunnan turvin. Hoidon jälkeen ei sanoa kenellekkään, että tervetuloa uudellen, vaan toivottavasti emme tapaa samojen kipujen merkeissä uudelleen.
Niin onhan jäsenkorjaajissa ja muissa vaihtoehtohoitojen harjoittajissa hieman psykologin vikaa, kun he kuuntelevat potilastaan ja ottavat hänet täysivaltaisena ihmisenä huomioon ongelmineen, haluineen ja tarpeineen sekä selkeyttävät ihmisten henkistä energiatasoa.
Lääkärit ovat lääketehtaan jojo-nukkeja nykyään, sillä itsekin muistan lääkärin määränneen minulle sytostaatti lääkettä reumaan, kun hänen mielestä se on tehokasta hoitoon, koska lääketehtaan testeissä siitä oli ollut joillekin selkeä apu. Mutta lukemia hän ei paljastanut. Kerran viikossa otin lääkkeen ja joka kerta tulin kipeämmäksi kuin koskaan. Mutta KIITOS KANSANPARANNUKSEN, VAIHTOEHTOHOITOJEN, sillä olen elämäni kunnossa sekä heitin kalliilla lääkkeillä vesilintua ( Tuli maksamaan Kelalle 20.000€/vuosi ).
Kansanparannuksessa löytyi muuten kadonnut pikkupoika sisältäni ja intuitio, Yes I'm back :
Tehohoitoon länsimainen lääketiede on hyvä, kun pelastavat ihmisiä elämään onnettomuuksista, sillä kyllä ihmiset on tyhmin eläin, kun se popsii buranaa ym. särkylääkkeitä vaivoihinsa eikä tajuu, että yhden pillerin vaikutus teho kestää max. 6 tuntia. Jäsenkorjauksen kivun lievitys on kestänyt meikäläisellä ainakin 2 vuotta jo yhden annos kerran jälkeen.