Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hämmentävä uni Jeesuksesta  (Luettu 6327 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 14.03.2006 13:53:06 »

Näin viime yönä kertakaikkisen hämmentävän unen jälleen kerran Jeesuksesta. (Minustahan on tullut varsinainen Jeesustelija  Grin)
Koko yön näin paljon erilaisia unia/unenpätkiä, mutta vain tämä jäi mieleeni. Siinä olin yksin jossain ikäänkuin usvan verhoamassa paikassa ja yllättäin eteeni ilmestyi Jeesus. Hän tuli aivan lähelleni, otti minut halaukseen, kosketti hellästi poskeani ja huuliani kädellään ja sitten antoi minulle erittäin intohimoisen, mutta samalla hyvin rakastavan ja miten sen nyt kuvaisi "henkisen" suudelman.  Cheesy Kiss Siinä oli sitä jotain, että ihan koko kehossa tuntui ja vieläkin ihan punastuttaa. Suudelma oli sellainen jollaista en koskaan ole valveilla ollessani, (ainakaan tässä elämässä) kenenkään kanssa kokenut. En edes aviomieheni kanssa. Se oli todellakin sitä luokkaa, että "sukat pyörivät jaloissa" ja "tähtiä näkyi". Samalla siinä suudellessamme meidät verhosi nyt sateenkaaren värinen usva, joka aikaisemmin oli ollut ihan tavallista usvaa.

Tämän unen jälkeen olo oli kyllä todella mahtava, (punastelee). Tuntui vahvasti siltä, että Jeesus jälleen kerran ihan oikeasti vieraili unessani.  smitten Samalla olo oli myös hyvin hämmentynyt ja jäin kovasti miettimään mitä ihmettä tämä uni tarkoitti???  Shocked Osaako kukaan sanoa tästä unesta mitään?
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #1 : 14.03.2006 21:26:18 »

Oi kuinka ihana uni!
En osaa tulkita sen kummemmin ,mutta eka ajatukseni oli että olet "löytänyt" miehen Itsessäsi. Olet saavuttanut tasapainon femiinisen- ja maskuliinisen-puolesi kanssa. Kristushan on sisälläsi, meissä jokaisessa... Smiley Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 14.03.2006 22:03:08 »

En osaa tulkita sen kummemmin ,mutta eka ajatukseni oli että olet "löytänyt" miehen Itsessäsi. Olet saavuttanut tasapainon femiinisen- ja maskuliinisen-puolesi kanssa.

No olipa hyvä ajatus. Totta tosiaan, tuo on hyvinkin mahdollista....  :Smiley

Lainaus
Kristushan on sisälläsi, meissä jokaisessa... Smiley Smiley Smiley
Aivan.  angel

Kiitos oikein paljon!  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 11.09.2006 13:54:52 »

 Cheesy smitten smiley6600 Wink
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #4 : 18.10.2006 23:30:48 »

Itsekin näen Jeesuksesta aina silloin tällöin kummallisia unia. Suurin osa niistä on ollut kyllä varsin huvittavia, voisin aikani kuluksi kertoa pari  Smiley

Ensinnäkin, Jeesus on unissani lähes aina samassa hahmossa, pukeutunut taivaansiniseen pitkään kaapuun. Hän on todella pitkä (sanoisin, että yli 2 metriä) ja hänellä on valtavat, kauniit, siniset silmät, pitkä, ruskea ja kihara tukka, sekä pitkä, ruskea parta. Suurin erikoisuus lienee, että unieni Jeesuksella on päässään käyrät oinaan sarvet, sarvethan kun usein symboloivat paholaista. Nämä sarvet eivät tosiaan ole mitkään paholaisen sarvet, mielestäni ne pikemminkin kuvaavat jonkinlaista voimakkuutta ja arvokkuutta. Luulenpa kuitenkin, että unieni Jeesus on pikemminkin mielikuvitukseni tuote kuin oikea Jeesus, joka vierailisi luonani öisin.

Niin, ne unet tosiaan. Joskus ala-asteen loppupuolella näin unta, että olin luokkani kanssa kouluretkellä jollain paratiisisaarella. Söimme siellä ihanaa mustikkajälkiruokaa, enkä minä jaksanut syödä kaikkea. Huomasin, että saarella oli postilaatikko, johon sai lahjoittaa rahaa kehitysmaiden lapsille. Kaadoin loput mustikkamössöt laatikkoon. Silloin paikalle asteli Jeesus, joka rupesi selittämään minulle hieman kiukkuiseen sävyyn: "Mitä sä oikein luulet tekeväs? Luuletko, että kehitysmaiden köyhille voi vaan lähettää jotain mustikoita? Mitä sä luulet, että ne muka niillä tekee? Etkö sä tajua, että ne tarvitsee rakkautta ja siunausta enemmän kuin jotain mustikoita?" Tuijotin vain Jeesusta suu auki hämmästyksestä, kunnes Jeesus ehdotti: "Eiköhän mennä kahville tohon läheiselle huoltoasemalle?" No, mikäs siinä kun kerran Jumalan Poika pyytää kahville, menimme Shellille, minä söin viinerin ja join kahvia, Jeesus otti vihreää teetä. Oikeasti en voi sietää kahvia, mutta en unessa kehdannut myöntää sitä, kun Jeesus kerran oli maksanut kahvini. Esitin pitäväni kahvista, kunnes yhtäkkiä huomasinkin, että sen seassa oli jauhelihaa. Jeesus alkoi nauraa, ja sanoi: "Noin siinä käy, kun teeskentelee!"
 Tuo oli kyllä varsin huvittava uni  Grin

 Eräs Jeesus-unistani oli kyllä kovin todellinen, eikä Jeesus ollut mikään kummallinen sarvipää. Unessa nukahdin, ja uneksin, että menin Taivaaseen. Siellä oli ihanaa! Valoisaa, vaikuttavaa, oli hyvä olla. Nauroin silkasta mielihyvästä. En nähnyt Jeesusta, mutta tiesin, että hän katseli minua koko ajan. Olo oli turvallinen. Jeesus puhui mulle rohkaisevia sanoja ja sanoi, ettei mun kannata olla peloissaan, koska mun synnit on armahdettu.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 23.10.2006 05:37:01 »

Violette, hauska tuo ensimmäinen uni.  Grin Ei niinkään ole merkitystä sillä miltä Jeesus oikeasti näytti/näyttää, hänet voi nimittäin tuntea/oppia tuntemaan energioistaan, vaikka näyttäytyisikin jotenkin erilaisena kuin oikeasti on. Vaikea selittää... Oikean Jeesuksen yleensä kuitenkin vain tunnistaa, kun kohtaa...  smitten angel

Minä itse olen nähnyt Jeesuksen aina samanlaisena. Koen hänen näyttäytyneen minulle juuri sellaisena miltä muinoin täällä ollessaan näytti. Tummahko iho, ruskeat silmät, mustat hiukset jne.  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: