Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #45 : 30.03.2006 22:29:21 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #46 : 30.03.2006 22:44:24 » |
|
Oletko tietoinen hänen henkilökohtaisesta suhtautumisestaan ns. toisin uskoviin?
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #47 : 30.03.2006 23:38:26 » |
|
Oletko tietoinen hänen henkilökohtaisesta suhtautumisestaan ns. toisin uskoviin? Minäkö? Oi kuule suvaitsevampaa kuin hän oli/on saa hakemalla hakea. Eli siis hän ON itse suvaitsevaisuus. Vaikka valitettavasti kristinusko, joka hänet on "ominut" , sekä hänen nimeänsä "julistaa" ei olekaan erityisen suvaitsevainen. Kaikki "tiet" vievät perille, on hänen (siis tuo oikea, eikä vääristelty kanta). Olen ehdottomasti samaa mieltä, että kaikki "tiet" vievät perille. Tai jos tarkemmin ajattelee, mehän olemme jo perillä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #48 : 31.03.2006 23:21:21 » |
|
Kaikki tiet vievat perille, joko mutkan kautta tai suoraan. Diamond
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #49 : 02.04.2006 10:16:27 » |
|
Kaikki tiet vievat perille, joko mutkan kautta tai suoraan. Diamond
Niinpä. Hyvä tarkennus.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #50 : 02.04.2006 13:45:09 » |
|
HEI, me olemme jo perillä, meitä vain joku jymäyttää kuvittelemaan ihan muuta, ja me uskomme sen.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
intiraymi
Vieras
|
|
« Vastaus #51 : 02.04.2006 21:59:10 » |
|
Minä olen aina vastustanut guruja ja kumartamista. Muutama kuukausi sitten aloin kuunnella Buddhalaisen nunnan "Dharma talk":ia netissä. http://www.lamrim.com/vensarah/ultimatehealing.html
Luulen, että Buddha alkaa tehdä sijaa sydämessäni. Minulla on vain valtava työ antaa kaiken tulla läpi. Pitkä tie edessä, mutta mitäpä muutakaan täällä tekisi kuin kulkisi sitä. Inti
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #52 : 02.04.2006 22:30:04 » |
|
Minä olen aina vastustanut guruja ja kumartamista.
En minäkään ole tähän asti ollut mitenkään gurumyönteinen, oikeastaan juuri tuosta syystä, että olen luullut siihen aina liittyvän tuon tietynlaisen kumartamisen. Ja minähän en suostu "kumartumaan" kenellekkään/millekään muulle kuin Luojalle. Olen kuitenkin oivaltanut, että eihän todellisia, oikeita "guruja" tarvitsekaan kumartaa, eivätkä he sitä edes halua. Eikä ole muutenkaan tarkoitus, että imitoisimme kaikessa "guruamme", vaikka hänen neuvojaan/oppejaan kuunteleekin ja yrittää sisäistää omaan elämään. He toimivat vain "tienviittoina" ja "oppaina" elämän polullamme, mutta tuo matka meidän on jokaisen itse kuljettava. Luulen, että Buddha alkaa tehdä sijaa sydämessäni.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #53 : 02.04.2006 22:46:55 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #54 : 03.04.2006 10:56:21 » |
|
Haluan jakaa teidän kanssanne sen suuren onnen, jonka koin viime yönä tavatessani tämän erään "guruni" unessani pitkästä aikaa (viime kerrasta on varmaan vuosi)...
Silloin kun isä oli lähtenyt viheriäisille niityille, näin hänestä vuoden ajan unia lähes joka yö... Unet toistivat samaa kaavaa. Hän oli palannut ja oli kuin mitään ei olisi tapahtunut, minä vain halasin häntä ja sanoin että älä mene ja isä sanoi aina että ei hän ole ikinä mennytkään pois, eikä ikinä mene, että surussani ei ole järkeä... Kun aloin selvitä surusta, isä ei tullut enää uniin lohduttamaan...
Mutta nyt eilen illalla minä itkin todella paljon ja raivosin täällä yksistäni. Olen eronnyt 4kk sitten ja nyt vasta olen alkanut surra eroa. Tuli vain niin yksinäinen olo...
Unessa isä tuli luokseni. Ei hän puhunut mitään, rakasti vain... Halasin häntä monta kertaa ja tunsin voimakkaasti että en ikinä ole yksin, vaikka tiesin taas unessa, että isä on vain käymässä. Hän oli elämänsä kunnossa, kaljamaha oli poissa ja muutenkin hänen kasvoiltaan säteili terveys ja hyvä olo. Olen niin kiitollinen tuosta unesta. Se oli todellista, isä tuli lohduttamaan ja kertomaan, että minun on turha surra, sillä en ole ikinä yksin..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #55 : 03.04.2006 11:31:55 » |
|
Aivan ihana kokemus Valonkantaja! Kiitos kun jaoit sen kanssamme.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #56 : 03.04.2006 20:52:42 » |
|
Tiedatteko mita Dalei Lama sanoo: Hyvalla kuninkaalla ei ole paljon palvelioita, vaan kuningas huolehtii, etta kaikista palvelioista tulee kuninkaita. Diamond
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
intiraymi
Vieras
|
|
« Vastaus #57 : 03.04.2006 22:27:01 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Varjotar
|
|
« Vastaus #58 : 29.09.2016 08:45:15 » |
|
Ei varsinaisesti. Kaikki opettaa aina vuorollaan jotain.
|
|
|
tallennettu
|
Kuuntele tuulta.
|
|
|
|
|