Äänestys
Kysymys: Mikä planeetta sinulla on nousussa?
Kuu - 21 (9.5%)
Venus - 28 (12.6%)
Mars - 17 (7.7%)
Merkurius - 15 (6.8%)
Jupiter - 25 (11.3%)
Saturnus - 22 (9.9%)
Uranus - 21 (9.5%)
Neptunus - 30 (13.5%)
Pluto - 43 (19.4%)
Äänestäjiä yhteensä: 201

Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nouseva planeettasi (ja sen vaikutukset)  (Luettu 71341 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #75 : 13.05.2010 00:22:41 »

Tästä kejusta tuli mieleen, että jos puhutaan nousevista planeetoista, niin katsotaanko myös laskevia planeettoja? Onko niillä sitten sama määritelmä, mutta DC:llä? Ja miten tuo sitten käytännössä vaikuttaisi?

Itselläni  jupiter yhtymässä DC:n, joten mietin vain.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #76 : 13.05.2010 10:51:34 »

mulla on jupiter, chiron ja kuu konjuktiossa asc:iin.....ja ne kaikki on oppositiossa plutoon ja uranukseen.....näillä eväillä mennään....
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #77 : 13.05.2010 11:00:59 »

Lainaus
Tästä kejusta tuli mieleen, että jos puhutaan nousevista planeetoista, niin katsotaanko myös laskevia planeettoja? Onko niillä sitten sama määritelmä, mutta DC:llä? Ja miten tuo sitten käytännössä vaikuttaisi?

Itselläni   yhtymässä DC:n, joten mietin vain.

Itse näkisin asian näin. Olisihan se tyhmää, että askendentti olisi
jotenkin ainut etuoikeutettu nouseviin planeettoihin..
Auringollekkin voi nousta planeettoja, jotka tuovat siihen
perusenergiaan sitten oman säväyksensä Smiley

Itselläni on kuuaspect_con DC, eli oppositiossa askendenttiin Tongue
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #78 : 16.05.2010 19:28:28 »

Merkurius on 8 asteen päästä askedentista, joten se nyt on siinä ja siinä. Varsinaisesti minulla ei siis nousevaa planeettaa kai ole.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #79 : 16.05.2010 21:21:50 »

Mulla on  askendentti 14 astetta kauris ja Lilith 17 astetta kauris , eli 1. huoneen puolella. Planeettoja ei ole nousussa, Mars jää liian kauas (26 astetta kauris ).

Mites tuota Lilithiä voisi kuvata... Hmm... Yksinolo on varsin luonnollista, tasa-arvo on itsestäänselvyys. Pystyn tekemään miesten hommia ja oletan, että miehet pystyvät myös naisten hommiin - vaikka tämäkään ei läheskään aina toteudu Lips Sealed  Varmaan myös sellainen vaikeasti lähestyttävä persoonallisuus on omiaan, katse voi olla kylmä ja tarkkaileva, erityisesti, jos olen piireissä, joissa olen uusi tai en tunne oloani kotoisaksi. Ajoittainen tuskaisuus on osa mua. Samalla myös ehkä tietty viisaus - joku sanoi, että musta paistaa tietty elämänviisaus ja filosofisuus, muiden neuvomisen perustuminen omiin kokemuksiin ja tuntemuksiin (vai meneekö liikaa moninkertaisen Jousimiehen piikkiin?).
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #80 : 17.05.2010 10:27:45 »

Mä oon käsittänyt nousevan planeetan niin, että se on mieluiten ykköshuoneessa, niin että se ei tulkinnallisesti mene kakkoseen, eli 2-3 asteen päähän 2. huoneen kulmasta. Kaikki askendentilla tarkasti on nousevia. 12 huoneessa  aspect_con  askendentti sitten nousevaksi vois laskea korkeintaan 10 asteen päässä olevan. Tulkinnallisesti kun 2-3 astetta  aspect_con askendentti vois laittaa jo ykköseen. Näin tuumailee  uranus aspect_con askendentti 12 H.
« Viimeksi muokattu: 17.05.2010 10:29:17 kirjoittanut ancelica » tallennettu
arppi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #81 : 17.05.2010 13:24:25 »

Nousumerkiltäni olen skorpioni (myös aurinkomerkiltäni sama) ja nousuplaneetta on pluto, joka on ykköshuoneessa 4 asteen päässä askendentista. Mitähän lie tarkottaakaan, tätä pitäisi pohtia enemmänkin näin ummikkona.  Huh
tallennettu

Aurinko ja nousu skorppari huone 1
kuu rapu huone 9
merkurius jousimies 2
venus vaaka huone 12
mars vaaka huone 11
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #82 : 07.06.2010 09:55:29 »

Mitenkäs on, voiko aurinko olla nouseva planeetta?  Sitä ei ole tuossa äänestyksessä mukana.  Jos kuu voi olla,miksei aurinko?

Pitäsikö sitä vaan tulkita niin, että jos aurinko ja nousumerkki on samoja, ja aurinko lähellä ascendenttiä, niin sen merkin ominaisuudet korostuu ihmisessä?  Näin musta tuntuu ainakin.

tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #83 : 07.06.2010 18:16:22 »

Mitenkäs on, voiko aurinko olla nouseva planeetta?  Sitä ei ole tuossa äänestyksessä mukana.  Jos kuu voi olla,miksei aurinko?

Pitäsikö sitä vaan tulkita niin, että jos aurinko ja nousumerkki on samoja, ja aurinko lähellä ascendenttiä, niin sen merkin ominaisuudet korostuu ihmisessä?  Näin musta tuntuu ainakin.

Kyllä voi olla hyvin Kuu nousumerkkinä tai Aurinko nousumerkkinä. Kuun ollessa kyseessä ihmiseen tulee rapumaisia piirteitä ja Auringon ollessa kyseessä leijonamaisia piirteitä, esillä oloa ja oman persoonan esiin nousemista. Kuun nousumerkillä voi tehdä ihmisestä myös nuoremman näköisen kuin onkaan ja ihmisessä voi korostua tunnepuolen heilahtelut.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #84 : 22.12.2010 19:34:43 »

saturnus astetta  neitsyt 33'
tarkottaako tääny ste sitä että nouseva planeetta on 0 asteella tosi tarkka ja siten sitten merkkittävämpi?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #85 : 23.12.2010 14:08:19 »

Uranus on ascilla eli vastasin Uranus. Saturnus on 12h seuraavaksi lähimpänä (?), silläkin yhtymä asciin.. Seuraavina juno 33' eli nolla astetta (ja Neptunus 50' l. 7 astetta).. Minuakin kiinnostaa tämän nolla-asteen merkittävyys!? Voisin kuvitella, että Juno elämässäni on merkittävä asia..
Ja yritän etsiä tuota laskukaavaakin, en oikein tiedä miten lasketaan..

nikki kirjoitti "uranus yksilöt keitä tunnen ovat näitä uskalikkoja,
hetkessä kokevat henkilökohtaisen elämänmuutoksen,vaihtavat ammattia,muuttavat paikkakuntaa,muuttavat ulkonäköään,opiskelevat aina uutta,paikalleen jämähtäminen on kauheinta mitä heille voi tapahtua,varsinkin kun näillä tuntemillani on pluto siinä kimpassa
USKALLUS,ROHKEUS,ENNAKKOLUULOTTOMUUS avainsanoja"

Tunnistan nämä piirteet täysin itsessäsi, tosin se pluto puuttuu.. ja noi asiat jää välillä haaveiden tasolle ( aurinko kalat mars harka varmaan edesauttaa.) Mut silloin kun olen elementissäni, nousevana jouskarina, jutut onnistuu! Smiley
« Viimeksi muokattu: 23.12.2010 14:29:44 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #86 : 13.03.2011 14:25:07 »

askendentti leijona ja  jupiter .  askendentti :lle tulee kyllä jonkin verran muita tapahtumia, että yksinään tuo  jupiter ei kyllä häärää. Typerä optimismi on kyllä niin minua ja lapsellinen innnostuminen uusiin asioihin. Uuden oppiminen on helppoa. Totuus ja vain totuus kelpaa mulle. Eli voisko sanoa, että jupiter tuo minuun jouskarimaisia piirteitä.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 15.03.2011 21:46:00 kirjoittanut SanctAstra » tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #87 : 13.03.2011 19:29:54 »

Mulla  askendentti vaaka ja Aurinko-Pluto-yhtymä nousussa Skorpionin puolella, en itse asiassa tiedä vieläkään kumpi puoli näkyy enemmän. Koen joka tapauksessa, että joskus mun täytyy ihan erikseen tuoda noita kappaleita esiin ettei ihmiset luulisi mun olevan joku selkärangaton hyvänpäivän hattara. Angry
tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #88 : 06.04.2011 15:27:59 »

(Täysi) kuu ja Lilith  aspect_con askendentti leijona

You could be said to wear your heart on your sleeve, for your unconscious
emotional response to the world is expressed spontaneously for all to see.
This is especially true if your Moon Sign is the same as your Rising Sign.
This carries the advantage that you are likely to express your feelings
openly and directly, for you feel most secure when you are able to do this.
You are well in touch with your emotions, which perhaps explains why you are
so readily able to express them, but there is a small catch to watch out for.
While emotional considerations are undoubtedly important to you, you need to
make sure that you also develop the ability to express other aspects of your
personality, in addition to your genuine strong feeling nature.

The Ascendant being aspected to the Black Moon is a factor of depth, and as such it influences the whole astrological chart.
The symbolism is one of great independence of mind, originality, and creativity. There is a profound dislike for the limitations imposed by patriarchal establishment, and for situations which are perceived as limiting personal freedom.
Despite great inner strength, people who have an affinity with the Black Moon are often extremely sensitive. This is because they are in touch with deep values inside themselves and other people (the more people are connected to the depth of themselves, the less they are likely to be insensitive).
The Black Moon also brings a taste for perfection and absolute.
On the higher mode, these aspects indicate psychic abilities, and the capacity to perceive the hidden side of things.
The conjunction is found in people who have a major affinity with Black Moon-Lilith, the archetype of the rebel. She is the woman who was created at the same time as Adam (not after him like Eve), and who refused to be subjected to his authority.

« Viimeksi muokattu: 06.04.2011 23:40:32 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #89 : 06.04.2011 23:27:06 »

Muistaakseni mullakin oli Lilith samassa huoneessa jupiterin ja jellonan kanssa... en vaan muista aspekteja. Darn.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  

Siirry: