Äänestys
Kysymys: Mikä planeetta sinulla on nousussa?
Kuu - 21 (9.5%)
Venus - 28 (12.6%)
Mars - 17 (7.7%)
Merkurius - 15 (6.8%)
Jupiter - 25 (11.3%)
Saturnus - 22 (9.9%)
Uranus - 21 (9.5%)
Neptunus - 30 (13.5%)
Pluto - 43 (19.4%)
Äänestäjiä yhteensä: 201

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nouseva planeettasi (ja sen vaikutukset)  (Luettu 71398 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #60 : 30.05.2006 07:59:55 »

voiko meikäläisen nouseva planeetta olla kuu?Kun se on ykköshuoneessa yhdessä nousevan kanssa?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #61 : 30.05.2006 09:56:47 »

Kyselijöille:

Nouseva planeetta on tulkinnasta riippuen AC:n lähistöllä oleva planeetta. Joidenkin mielestä nouseva planeetta voi olla vain ensimmäisessä huoneessa, toisten mielestä myös 12. huoneen puolella. Joidenkin mielestä sen täytyy olla aivan AC:n tuntumassa tai ainakin 10 asteen sisällä, toisille nouseva planeetta on mikä tahansa AC:tä lähinnä oleva taivaankappale.

Oman tulkintani mukaan nousevan planeetan pitäisi olla ensimmäisessä huoneessa ja korkeintaan 10 asteen päässä AC:stä. Mutta en tiedä onko sillä sen kummempaa merkitystä, kuin hieman muita ensimmäisen huoneen taivaankappaleita suurempi vaikutus persoonallisuuteen.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**

I connect and detach, push and pull, like a tide

Profiili
« Vastaus #62 : 23.06.2006 00:13:44 »

Venus on yhtymässä nousumerkkiini jousimieheen, Venus vielä 12. huoneen puolella skorpionissa. 1. huoneessa ensimmäinen planeetta on sitten Neptunus, mutta siihen on noin 16 astetta..

Kumpikohan lienee se oikea nouseva, kun noita eräviä tulkintoja asiasta on..

angel

---Ahaa, mutta nytpäs sain sen oikean ja aidon version (erinäisten sekaannusten jäkeen), ja kyllä nousussa on sittenkin Neptunus ensimmäisessä huoneessa n. 6 asteen päässä ascista.
« Viimeksi muokattu: 06.08.2006 13:16:02 kirjoittanut Aya Nuit » tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
_Sofia_
Vieras
« Vastaus #63 : 25.07.2006 18:40:41 »

1 huoneessa ei ole mitään, mutta 12 huoneessa lähempänä löytyy Jupiter.

Mistä muuten voi katsoa hallitsevan merkin?  idiot2
tallennettu
Raven79
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #64 : 25.07.2006 19:38:01 »

Heippa!
Itse äänesti Uranusta, jonka luulin olevan todella lähellä ascendenttiani... on kuitenki 17 asteen päässä ja huoneessa 1.Tämä ei taida nyt sitten kuitenkaan käydä??? kun on niinkin kaukana. Muita planeettoja ei näy mailla halmeilla!
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #65 : 26.07.2006 10:57:43 »

Merkurius 1. huoneessa ja 6 asteen päässä ac :sta. En oikein tiedä miten tuo vaikuttaa idiot2 En ainakaan ole kova puhumaan.. Shocked
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
the_planet
Vieras
« Vastaus #66 : 17.10.2006 17:38:55 »

Jupiterhan siellä köllöttää asteen päässä  askendentti
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #67 : 17.10.2006 17:42:26 »

Mulla niin hyvin, että 1 ja 12 huone ihan tyhjiä. Grin
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #68 : 03.11.2006 22:20:52 »

Ihmiset sanoo aina et kun ne tutustu muhun, niillä ei ollut hajuakaan et mikä ihme mä oon kun mulla on niin erikoisia juttuja ja ei ikinä osaa arvata mitä mun päässä liikkuu... Wink
Samma Här  Smiley
Joskus puhunkin niin, että muut eivät ymmärrä mitä tarkoitan, ja sitten huomaan kuinka solmuisesti asiat saatan esittää, että kyllä toiset saavat silmiään pyöritellä  :Smiley Shocked Huh, mutta minkäs sille voi?
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Dimma
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #69 : 03.11.2006 22:29:00 »

neptunus
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
helinä
Vieras
« Vastaus #70 : 04.11.2006 14:23:56 »

askendentti  neitsyt 29.3 astetta
Pluto huone 12  neitsyt 27 astetta (orbi alle 2 astetta),
Uranus huone 1  vaaka 9 astetta (orbi n. 9 astetta).

Uskon, että...
Voisin yrittää muuttaa maailmaa paremmaksi "vapaammaksi" paikaksi - jos onnistuisin poistamaan muiden pelkoja tai käyttämällä "salaisia tiedostoja" erittäin älykkäästi...

Tää ei oo aina onnistunut. Silloin on täytynyt käyttää viimeiset voiman rippeet mitä itsestäni on, ja lähtee vetämään ihan itekseen ja omaan suuntaan - irrallisena Ihan kaikesta!

Jotenkin tuo Uranus on aina pelastanut mut tähän mennessä.
Äly/tekniikka/logiikka/itsenäisyys/nopeat ratkaisut...
Välillä tuntuu että se on ainut selviytymiskeino, mutta oon vielä aika nuori.... (Uranus - ikuinen Nuori  2funny )

Luulen, että neptunus "hörhötkin" pärjää välillä helpommin. Pluto kun muutosvoimastaan huolimatta muuttaa mielummin muita kuin itseään. Ja Pluto ihmisen muuttuminen vie varmasti teidän muiden hermot aina Aikansa kireälle.... -Trust Me!

Halusin tai en - tunnen soluissani kaikkien ihmisten pienetkin pahat ajatukset, Pelot sekä "lapselliset tyhmyydet"... En kestä juurikaan toisten ihmisten itsekkyyttä vaikka itse joudun välillä "itsekkäästi" toimimaankin... - Ainakaan vielä...
Voisin rakentaa  neitsyt Linnotuksen jonne ei pääse kukaan....
 - Mutta se taitaisi olla se oma Vankila  Tongue

...Elänkin nyt kovasti haasteista aikaa, kun Auringon pimennys kävi  askendentti kohtani päällä viime lokakuussa...
tallennettu
Roxsheena
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #71 : 06.11.2006 17:36:27 »

Uranus on 5. asteen päässä askendentista ja ykköshuoneessa. Vaikutuksista en osaa paljoakaan sanoa. Tuo uranus on hieman outo planeetta, vaikka sillä onkin kartallani melko runsaasti kontakteja muihin planeettoihin ja tärkeä asema.

Vapaudenkaipuu, erilaisuus, ne ovat ainoat asiat jotka osaan urkkiin liittää :/. Vapautta kaipaa henkisellä tasolla, jotenkin kaikenlaiset velvollisuudet ahdistavat ja aiheuttavat stressiä. Olen myös monen silmissä melko erilainen otus ulkoisesti, sekä varsinkin sisäisesti. Ihmiset kokevat vaikeasti lähestyttäväksi, mukamas kylmäksi yksilöksi mikä jättää ujon luonteen takia vielä yksinäiseksi  Cry.
tallennettu

Aurinko - Oinas
Nouseva - Jousimies
Kuu - Vaaka
Merkurius - Kalat
Venus - Kalat
Mars - Kaksoset

Punainen kosminen käärme
ge
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #72 : 12.11.2006 11:53:02 »

skorppiooni nousevana merkkinä haluaisin tulkintaa
tallennettu

vaaka kuu kaloissa nouseva skorppioni
helinä
Vieras
« Vastaus #73 : 13.11.2006 12:26:05 »

Uranus on 5. asteen päässä askendentista ja ykköshuoneessa.

Itse olen huomannut näin myös Uranus nousuisena, että Uranuksen traniitit radix kartalla - siis ainakin mulla -  ovat osoittautuneet tärkeiksi. (....tosin mulla myös Pluto nousevana)
Eli kun Uranus kulki huone 4 kauriissa (saturnus mulla huone 9), niin lähdin yllättäen ulkomaille puoleksi vuodeksi.
Kun Uranus kulki huone 5 (uranuksen omassa merkissä) - syntyi mun lapsi (se oli Tähän astisista mullistuksista suurin!).
Nyt Uranus huoneessa 6 ja työasiat/terveys kovasti kartalla. Positiivisest luettuna tuo huone 6 kalat (neppari ja jupiter 3:ssa) kuitenkin on tuonut kiinnostusta joogaan yms. kuntoilumuotoihin....

...Niin että yllättäviä ratkaisuja/reaktioita olen osannut saada ainakin aikaan!  Wink

(Kun Uranus menee huone 7 Oinaaseen - mä varmaan rakastun - ja ihan hullusti - mars huoneessa 5)  smitten

Älä sure Roxeena: mäkin oon ihan "outsider" ja outo....
Mutta onneksi yksin ei ole hirveän paha olla, kunhan sen ensin opettelee....
« Viimeksi muokattu: 13.11.2006 12:34:22 kirjoittanut helinä » tallennettu
Roxsheena
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #74 : 13.11.2006 18:20:09 »

Oooh, jännittävää kun saa kuulla tänään kaikkia mielenkiintoisia uusia asioita ^^. Taidankin mennä heti tutkimaan tuotta urkkia (kunhan ensin opin käyttämään kaikkia karttoja). Toivottavasti tuota voi tutkia astro.com kartoista jotenkin.

Yksinäisyys on jotenkin samalla luonnollista, vaikka se ahdistaakin silloin tällöin. Jotenkin on paljon helpompi olla yksin kuin monien muiden ihmisten. Sisäisestä outoudestani en aio luopua ikinä Smiley. Olen jo melkein hyväksynyt että se on osa minua.

Kiitos paljon Helinä Grin!~

/edit/ Olen tällainen hätiköitsijä, pitäisi tutkia paremmin ennen kuin hutkii. Täältä astrostahan löytyy aika mainio transiittilista xD..
« Viimeksi muokattu: 13.11.2006 18:25:58 kirjoittanut Roxsheena » tallennettu

Aurinko - Oinas
Nouseva - Jousimies
Kuu - Vaaka
Merkurius - Kalat
Venus - Kalat
Mars - Kaksoset

Punainen kosminen käärme
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  

Siirry: