Osaisiko joku tietäväisempi antaa pikku analyysia näistä aspekteista
Täältä löydät melko pätevää tietopakettia mm tuon Pluto
vaikutuksista persoonaasi, sekä muistakin
-aspekteista:
*Astrologyweekly*Tuohon omaan tekstiini palatakseni, niin just yks aamu ystäväni tokaisi, kun hälle jotain puhuin, että "hyi kauhee kun tuli sellanen tunne, että tunnenko mä sittenkään sua ollenkaan ja onks mulla todellisuudessa hajuakaan, mitä kaikkea tuolla pinnan alla on meneillään"
Ja minä kun olen aina kuvitellut olevani kuin avoin kirja
...Kai tuo toteamus aika hyvin istuu tähän plutonisuuteeni. Intensiivisyyttäkin löytyy ja valitettavasti myös taipumusta muiden ihmisten manipulointiin
. Tarkoituksella en käytä mieleni voimaa ja hypnoottisuutta omaksi edukseni muiden kustannuksella, mutta joskus huomaan lipsuvani siihen alitajuisesti, ikään kuin salaa itseltänikin.
Uskoisin, että Pluto-ihmisen olisi äärimmäisen tärkeää oppia tuntemaan itsensä, myös ne pimeät puolensa (vai pitäisikö sanoa, että erityisesti ne). Omat
-voimansa ja energiansa tiedostava ihminen on todennäköisesti vähemmän vaaraksi niin itselleen kuin läheisilleenkin. Ehkä juuri siksi minuakin on elämä ajanut aina tämän itsetutkiskelun pariin.
Hyvän itsetuntemuksen lisäksi olisi hyvä varmaan löytää itsestään riittävästi myös itsetuntoa. Oman mielen voimansa vähättely voi osoittautua tuhoisaksikin, jos ei haluakaan olla tietävinään siitä, millaisia syvällisiä ja mahdollisesti tuskallisiakin muutosprosesseja voi muissa ihmissä käynnistää.
Toisaalta haluaisin myös muistuttaa, että
-ihminen itsessäänkin voi olla samalla kertaa myös äärimmäisen herkkäkin, ei pelkästään intensiivisen voimakas. Myös hän voi tarvita ja kaivata suojelua ja helliä otteita, sillä sukoisin kuitenkin, että lopulta kaikkein rajuimmat ja repivimmät muutosprosessit käydään Pluto-ihmisen itsensä sisällä.
Tähän loppuun lisään vielä nuo omat Pluto-aspektini, jos niistä sign? tai joku osaisi jotain sanoa (varmaan oletkin niitä salassa jo tutkiskellutkin
), minä kun itsekin roikun vielä onnettomana tuollaisten 0408:llekin antamani kaltaisten linkkien varassa. Niistä saa kyllä alkajaisiksi hyvää tietoa ja evästystä matkaan, mutta syvempi tietämys, ymmärrys, oivallus ja sisäistäminen antaa vielä odottaa itseään :
MC
avautuva
sulkeutuva