Vielä on pakko päiväkirjanomaisesti vuodattaa näitä omia tuntemuksiaan. Saa nähdä lähetänkö tätä ollenkaan. Joskus kirjoittelen vastauksia toisten kommenteista inspiroituneena, mutta en lähetäkään sitä, koska teksti on liian henkilökohtaista ja MINÄ kun pyrin koko ajan pois tästä MINÄMINÄMINÄ -ilmaisusta. Tai sitten se on vaan sitä plutonista hautomista, who knows.
Täällä nyt taas useampikin kirjoitus on osunut maaliinsa. Kuten:
Ja minä kun olen tällainen kiltti ja mukava vaaka, joka haluaa olla kaikkien kaveri. Melkoinen ristiriita.
Vaakamainen sopusoinnun ja harmonian halu on mulla tosi voimakas. En ymmärrä täysin, miten tuo ykkösen stellium voi olla niin rankassa ristiriidassa vaaka-maailmankatsomuksen kanssa, kun kaikki stelliumin planeetat kuitenkin ovat vaa'assa!
Mutta kun ykkösessä jyllää Pluto päällepäsmärinä ja Mars pistää kaiken päreiksi mikä ei toimi ja Aurinko vielä hehkuttaa, että hyvä minä, anna mennä!!!, niin siinä on kyllä vaakamainen sopusointu kaukana. Yritä tässä olla kaikkien kaveri ja samalla kertoa, että näin tehdään, minä kyllä tiedän. Jurppii aivan suunnattomasti katsella kun ympäristössä ei mikään toimi parhaalla mahdollisella tavalla. Työskentelen vielä sellaisessa byrokratia-viidakossa, että joskus tekisi tosiaan mieli räjäyttää (noin ihan kuvainnollisesti) koko systeemi ja rakentaa alusta uudestaan, tai edes pakottaa valtaapitävät oikeasti näkemään, että pahasti mättää, eikä homma etene, jollei pystytä hahmottamaan kokonaiskuvaa. Raivostuttaa aivan todella, ettei yksi ihminen voi muuttaa koko vallalla olevaa käytäntöä, missä muka säästetään välittämättä siitä, että "säästöt" tulevat kostautumaan moninkertaisina menoina.
Joo, vaahtoan aivan todella! Olen jopa joskus harkinnut politiikkaan lähtemistä, mutta siinä kun ei pysty vaikuttamaan oikeastaan kuin ryhmän jäsenenä, ja yksilön mielipiteet hukkuvat massaan.
KYLLÄ piilossa oleva lähtee jyräämään ,koska meillä plutoihmisillä on tuo intuitiivinen tieto siitä miten ASIAT OIKEESTI OVAT
No nimen omaan. Minäkin aikani yleensä toivon, että joku muu tekisi jotain, jos asiat ovat persiillään, ja sitten kun kukaan ei mitään tee, tämä tyttö pistää tuulemaan...
Ja kun sekä Pluto että Mars tekevät yhtenä kimppana sitä sekstiiliä Nepparille, niin siinä sitä on alitajunnasta lähtevää uudistusvoimaa kyllikseen.
Se on varmaan vielä se Marsin vaikutus, joka kait saa minut epäplutonisesti vaahtoamaan milloin mistäkin epäkohdasta. Hassua, miten aivan uppo-oudot ihmiset monesti reagoivat, kuten nikki aiemmin kertoi, peruuttavat pari askelta taaemmas, kun tämä tumma melkein 180 cm pluto-nainen tulee lähelle. Tutummat, kuten esim. työkaverit taas ovat niin tottuneet jatkuvaan "aurinko-mars"-möykkään ympärilläni, etteivät ikinä edes tajua varoa, kun pluto-puoleni saa tarpeekseen...
Ja siis kuitenkin olen oikein sosiaalinen vaaka-ihminen, Venus vielä nousussa, rakkautta ja ystävällisyyttä jumalauta...
Karismaa löytyy joskus liikaakin. Se plutoninen toisiin vaikuttaminen on tosin joskus todella ahdistavaa, kun jopa hyvät ystävät, jotka ovat nähneet minusta puolen jos toisenkin ja tietävät miten läpikotaisin idiootti voin joskus olla, suhtautuvat tekemisiini ja sanomisiini välillä aivan liian suurella vakavuudella.
No niin. Huh. Toisaalta olen siis todella iloinen, että minua on siunattu voimakkaalla persoonalla, enkä missään tapauksessa haluaisi olla kukaan muu.
Kun vielä pystyisi vähän rakentavammin käyttämään näitä energioita. Tosin tämä koko vuodatus on varmaankin sitä "minuudessa tapahtuvaa jatkuvaa muutosta", mistä Pluto ykkösessä kuulemma kertoo. Vai olikohan se
, en edes enää muista.
Toivottavasti suunta kuitenkin olisi vähän vähemmän itsekeskeiseen suuntaan... Lueskelen täällä aina kateellisena neptunisten ihmisten kirjoituksia, että kunpa minäkin olisin noin henkinen, mutta ei, minäminäminä...
Kappas, kävin pikapikaa tarkistamassa, ja
-transiitti taas on tänään aktivoitunut tarkaksi ja lisäksi vaikuttaa
. Kyllä tämä astrologia on ihmeellistä.
Taidan kuin taidankin pistää tämän kirjoituksen foorumille, niin läpikotaisin minä-keskeinen kuin se onkin, sillä vaistoni niin käskee tekemään...
Tämä vielä löytyi tuosta etusivulta:
"Viikonloppu saattaa ihan hyvin olla yhtä rähinää eilisen kuvion vaikuttaessa edelleen voimakkaasti, mutta toisaalta Kuun kolmio Marsille, yhtymä Jupiterille ja ennen kaikkea Auringon kolmio Plutolle avaavat myös kokonaan toisenlaisia mahdollisuuksia. Nyt kannattaa olla viisas ja jättää muihin kohdistuva syyttely kokonaan pois toimintavarastosta. Sen sijaan on menestyksellistä keskittyä omaan tekemiseen ja omiin keinoihin eteenpäin pääsemiseksi. Olosuhteiden kunnioittaminen on elämässä menestymisen peruskivi. Heti kun osoitamme jotain syyttävällä sormella, olemme rikkomassa tätä peruskiveä."
Vau, kuten sanoin, astrologia on ihmeellistä!