mi-olea
you are genius!!
KAIKKI LIITTYY KAIKKEEN,KYLÄ,KYLLÄ JA KYLLÄ!
kummasti nää asiat lähtee etenemään kun vaan heittää sen ajatuksen ilmaan,
joskus jopa kirjoittaa vaikka vain ystävänsä puolesta..
oon muuten törmännyt nykyisin melkein päivittäin tuohon,että ajatukseni saa konkreettisen muodon heti kohta perään,aivan kuin loisi ajatuksillaan tätä maailmaa,vaikka sitähän me kaikki tehdään,ensin on ajatus ja sitten toiminta,
mutta se miten nopeasti se nykyisin tapahtuu on jotenkin pelottavaa välillä,aivan kuin tosiaan ois kuuma linja auki tuonne kosmiseen tietoon..
Näinhän se on (siis että kaikki liittyy kaikkeen)
... Itsellä, kun tuon olin kirjoittanut vilisi oikein kaikki 'yhteydet silmissä'.... ja ajattelin, että ehkä se ajatukseni ei olekkaan niin 'hullu', (eikä sen puoleen kokemuksetkaan), että minun sormen liikkeeni vaikuttaa Timbuktussa, jos mennään siis ihan karrikoituun esimerkkiin. Tuollaiseen ei liene ihan arjessa tarvetta keskittyä, kuhan ajoittain edes pystähtyy sen oivaltamaan ja ottamaan vähän vastuuta valinnoistaan, tyyliin.
Mutta tuo aina saa silti joka kertaa yllättymään ja vähän ehkä havahtumaankin, että niin on yhteys kaikella kaikkeen ja ei vain näin matkallisesti, vaan monikerroksellisen ajallisesti ja mitä kaikkia muita kerroksia tähän liittyykkään. Klisheet ajan harhasta saa konkreettisempaa muotoa ...
Toisaalta silti tämän ihan arjen monikerroksellisuus moneen suuntaan ja 'tasoon' on se kiinnostavin. Juuri kun yhdistää vähän liiankin ennakkoluulottomasti (joskus) astrologiaa (näinkin vähäisin tiedoin, kuin minulla on), psykologiaa, anatomiaa, energia juttuja, peirytyvyyttä, 'tilattuja sattumia', sairauksia, uskontoja, uskomuksia..yms yms...
Siis niin on jännää jotta..
ensinnäkin mi-olea,älä sinä ruoki itseäsi ajatuksella,että karttasi on joku KIROUS,
sehän on sun elämäsi eväät ,jotka syntymässä sait,
SINÄ ITSE päätät miten ne käytät,kartan antamat mahdollisuudet,
okei,tietysti tulee joskus plutokin sinne hillumaan,mutta senkin tuomat muutokset voi nähdä MAHDOLLISUUTENA UUTEEN,ja ajatella ettei omat voimavarat siihen ois ehkä riittäneetkään,hyvä kun joku tuuppii neliöillään etenemään
sama juttu noitten perääntyvien planeettojen kanssa,jotka toiset näkee ainoastaan negatiivisina, -muuttakaa asennetta!
Joop...sitä vain tulee hetkiä, että kun on kaikki 'luukut kiinni' joka suuntaan...tai noh...ehkä tähän ihan persoona tason suuntaan...sitä vain ajautuu tarrautumaan noihin emotionaalisiin tunteisiinsa aina välillä---
Kasvattavaahan se on... :
, mutta kun siinä on kohdilla ja kokee sitä, ja minä kun en suostu mihinkään positiivisiin mantroihin hukkuttautumaan, vaan menen ihan 'maan rakoon' asti tarvittaessa, tulee näitä hetkiä, kun on ehkä hiukan ns.'itsesäälissä rypevä'.
Joku noste nyt tähän väliin (onneksi) tuli...
Minun ei tarvitsekkaan tyytyä toisten vastauksiin, vaan todellakin ne syvät 'piipittävät äänet' sydämessäni, ovat olleet oikeassa minun omalla kohdallani...siis että minun on kuulunutkin rypeä siellä itsesäälissäni, koska minun kohdallani ei ole kyse 'helposta ratkaisusta'...
Ite kun pitää kaikki kokea...niin että kokee ja oivaltaa... mitä lie sekin traumaa...'minä itte'mantraa...
Osaan minä haavoittuvainenkin olla...
ja tästä psykologisena seurauksena,äitinsä jatkuvasta pätemisestä ja suorittamisesta,tytär sairastui epilepsiaan,koki alitajuisia suorituspaineita,joita ei
pystynyt täyttämään ja kehitti sairauden turvakseen,
lihoi älyttömästi,vaikkei siihenkään ole geenejä olemassa,erittäin herkkä ja taiteellinen
kyllä,ihminen on kokonaisuus,joskus se kokonaisuus onkin koko perhe ja yksilö sen sisällä oma elimensä
Jep...Näitä minä olen tutkaillut aika paljon ja välillä tuntuu ihan oudolle, kun jossain tulee ohjelmaa tutkijoista jotka kamppailee etsiessään sairauksien syitä ja lääkehoitoja yms..
Pitäisikö itse olla jokapaikassa tiedemiehiäkin neuvomassa...
Se oli vitsi...
kiitän mi-olea,ystävänikin puolesta
Minä tässä nyt kiitän sinua Nikki! Ja ystävääsi!