Löysin vain omalla etunimelläni sen asteroidin. Että tällanen sieltä tietoisuudesta myös tuli tulkinta, joten sen on PAKKO olla oikein!
Keho, jos muistat vanhalla forumilla olikin jo pitkä ketju omasta ja läheisten nimiasteroideista ja tosiaankin moni tuli sielläkin siihen tulokseen, että niiden on tosiaankin _pakko_ olla oikein, niin osuville paikoille osuivat mm. rakkaiden nimet, lasten nimet jne.. Itse olen myös samaa mieltä, vaikka monesti sanotaan muiden kuin kaikkein nimekkäimpien asteroidien sijainnin kartalle etsimisen olevan enemmänkin huvia. Itse uskon maailmankaikkeuden synkronisaatioon; kaikki riippuu kaikesta ja jokaisella pienelläkin teolla on merkitys. Mikään ei ole sattumaa vaan kaikki on koodattu jo aikojen alussa syntymäkarttamme pienintä yksityiskohtaa myöten. Terveisiä sinne Leinolaan, tuttu paikka!
Stareyes, muistelen että juuri sinunkin kartallasi rakkaidesi nimet osuivat erittäin merkittäviin kohtiin kartallasi, oliko näin vai onko vanhassa pääparassani jo emmentaalia? No niin, nyt kun luen allaolevaa ketjua uudelleen niin huomaan, että oletkin suluissa maininnut miehesi nimiasteroidin sijainnista. Ilokseni siis huomaan, että päässäni on vielä muutakin kuin sitä emmentalia.
Nimimerkit on kyllä siitä hankalia, että läheskään kaikille ei löydy vastaavaa nimeä Astro.comin asteroidilistalta. Mutta soveltaa voi niinkuin olette Cleo, Christian ja Athene tehneetkin.. Rajanveto siihen, miten paljon voi nimeä muunnella ilman että etsinnästä tulee jo hakuammuntaa, on kyllä vaikeaa jos ei mahdotontakin...
Mukavaa lauantai-illan jatkoa kaikille!