Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Konkreettinen pahuus  (Luettu 51732 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #30 : 07.05.2012 12:22:31 »

Sikäli kun Margita tarkoitti minua puhuessaan toisen kokemusten mollaamisesta, haluaisin huomauttaa etten kiistänyt ollenkaan sitä, että Pikkari oli nähnyt toisen ihmisen aurassa tapahtuvan jotakin.

Se, minkä suhteen olin skeptinen oli hänen TULKINTANSA siitä toisen ihmisen aurassa näkemästään tapahtumasta. Olen myös utelias kuulemaan, onko hänellä ehkä jotain tiettyjä syitä siihen, että hän päätteli kyseessä olevan nimenomaan jonkin "alemman henkimaailman olennnon." Minusta olisi myös ihan muidenkin lukijoiden kannalta mielenkiintoinen lisä nimenomaan tähän keskusteluketjuun, jos Pikkari kertoisi mihin hänen päätelmänsä siitä, kuka/mikä tunkeutuja oli perustuu. Siitä voi olla hyvinkin iloa/hyötyä niille, jotka eivät usko vapaan tahdon periaatteeseen kuten minä (heitäkin varmaan tällä palstalla on). Siinähän on kyse tästä:

Minun syyni olla skeptinen ko. tulkinnasta tapahtuman syistä perustuu ihan vain omaan maailmankatsomukseeni: Minä uskon sitä monesta lähteestä kanavoitua tietoa, jonka mukaan ihmiseksi inkarnoituneiden vapaaseen tahtoon ei voi toisilta tasoilta käsin puuttua yhtään, lainkaan, ollenkaan, koskaan, ei kertakaikkiaan vaan ikinä. En kiistä, etteikö suojausten puute tai jopa oma vapaalla tahdolla annettu lupa voisi aiheuttaa auraan tunkeutumista, mutta minun maailmankatsomuksessani sen tunkeutujan täytyy myös olla tällä hetkellä ihan ihmiseksi inkarnoitunut. Helpoin esimerkki sellaisesta ovat ns. energiavampyyrit, mutta varsinkin jos ihmisten välillä on luvattomia/tiedostamattomia energiakytköksiä (niiden katkaisemisesta on tässä osiossa oma kejunsa) niin etäältäkin voi ehkä moinen tunkeutuminen olla mahdollista.

Psykoosissa olevia ihmisiä pidettiin muuten ennen maailman aikaan riivaajan vallassa olevina. Onneksi (toivottavasti?) siitä on päästy vähän modernimpaan näkemykseen tätä nykyä, paitsi joissakin uskonnollisissa yhdyskunnissa, joissa sairaan syyllistämistä edelleen harrastetaan.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #31 : 07.05.2012 13:24:03 »

Hyvä ja paha minusta on ihmisen käyttäytymisen tasolla (en ota kantaa henkiin) siinä mielessä läsnä, että on olemassa tekoja, joiden tarkoitus on sadistisesti haluta pahaa toiselle. Lilli kirjoitti, että jokaisessa meissä on tämä pimeä puoli, se varmasti on totta, tunnen itsessänikin usein varsinkin kuinka kosto ajatuksena kiehtoo. Nuo teot eivät kuitenkaan ole pelkästään empatiakyvyttömyyttä, hyvän puutetta, vaan niiden ajava voima ja motiivi on pahuus. Hyvä ja paha sanat taas ovat niin leimaavia, etten itse niiden käytöstä hirveästi pidä, jokaisessa meissä kun on niistä kumpaakin. Mielummin ehkä tässä käyttäisi hyvän- ja pahantahtoisuutta. Se ei ole yhtä kokonaisvaltaisesti määrittelevä sana.
tallennettu
Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #32 : 08.05.2012 06:55:10 »

Allaolevan nettisivun mukaan Saatana on alkuperäinen luoja, jonka kristinusko (tietyn alienlahkon luoma uskonto) on  demonisoinut, mustamaalannut hirviöiksi, uhraamiseksi, verenvuodatukseksi, karkoittamaan ihmiset todellisesta(?) henkisyydestä jolla voisi voimistaa itsensä.

http://joyofsatan.org/

Sanskritin kielellä Satan = Truth ja toisalta Santa sisältää samat kirjaimet kuin Satan (joulupukki tuo henkisiä lahjoja?)
Näkyy omaavan monia oppeja joita on mm. kundaliinijoogassa..
Mantrataanhan kundaliinijoogassa SA-TA-NA-MA..

http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/Name_of_Satan.html
« Viimeksi muokattu: 08.05.2012 07:13:20 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
AnnaAleksandra
Vieras
« Vastaus #33 : 16.06.2012 19:41:01 »

Mielestäni kaikki pahuus on vain rakkauden puutetta, pelkoa. Ja kaikki ''paha'' on loppupeleissä lähtöisin Jumalasta (Luojasta, Alkulähteestä-miten vaan), ja palvelee aina loppupeleissä korkeinta hyvää   joten sille ''pahalle'' pitää lähettää vain rakkautta jotta sen energiat muuttuvat parempaan päin, kun taas jos pelkäät sitä pahaa niin keräät lisää pelkoa eli ''pahaa'' puoleesi, mikä ei ole hyvä juttu. Kaikkeen on avainsana: rakkaus smitten 
anteeksi että selitin näin epäselvästi ajattelutapaani  Cheesy ei ole mitään syytä pelätä, koska karkeavärähteiset energiat haluavat loppujenlopuksi vain että niille lähetetään rakkautta, ja jos pelkää ja pelkokasvaa se ei palvele kenekään korkeampaa tarkoitusta.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #34 : 17.06.2012 01:46:53 »

Oli aika jolloin mua koeteltiin tosi rankasti ja mieheni kautta se tosiaan ilmeni.
Meedio tosiaan sanoi että katso silmiin ja vaikka äänettömästi sano mielessäs "Kristuksen nimessä sinua siunaan"
Käytös muuttui miltei samantien ja toinen vaikersi hiljaa sängyssä.
Nää jutut on kaikilla niin yksilöllisiä eikä tod verrattavissa.
Sitä kauheutta kesti aikansa ja nyt tilanne on täysin päinvastainen
Kun asuin yksin jäi yksi yö todella mieleen. Monta tuntia kuului makuuhuoneesta kolinaa ja ääniä. Tunsin pimeyden voiman ja pelkäsin niin hitosti. Raamattu rintakehän päällä ja kultainen risti Raamatun päällä makasin olohuoneen sohvalla ja rukoilin
Ehkä mun aura on sit niin heikko kun tykkään siideristä ja polttelen pilvee silloin tällöin
Irene Naden on sanonut mulle että olen mediaalinen suurinpiirtein kaikilla mahdollisilla tavoin. Nähdä, kuulla, haistaa, tuntea kosketus iholla henkimaailmasta ja tätä en ole opetellut/harjoitellut mitenkään
Mihin mun piti vastata? Väsy akka nyt
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #35 : 17.06.2012 19:07:20 »

Suosittelisin jättämään ainakin sen pilven polton pois. En tiedä miksi, mutta jostain syystä pilven polttelu tuntuu jättävän ihmisille auraan "reikiä" - itse tunnistan ensi näkemältä aurasta ihmisen, joka pössyttelee, vaikka hän tekisi sitä vain silloin tällöin. Aura on "ohut" ja tuntuu melkein läpinäkyvälle. Se vaan vähän leijailee siinä ympärillä. En tosiaankaan tiedä mistä tämä johtuu tai mihin se perustuu, mutta auralle pilvi ei tee hyvää - varsinkin, jos on luonnostaan jo herkkä ja pelokas tai murehtivainen, aura on jo valmiiksi ohut, ja ohenee entisestään. Ohut aura mahdollistaa kaikenlaisen sonnan tunkeutumisen helpommin itseen, vähän sama asia kuin ohut iho rikkoontuu helpommin ja päästää pöpöjä sisäänsä. Pilven polttelu ohuella auralla on sama asia kuin jos ärsyttäisi ohutta ihoaan tahallisesti, kuivattaisi ja raapisi sitä ja pitäisi ihoa hälytystilassa koko ajan.

Alkoholia ei useinkaan suositella käytettäväksi, mutta itse en ole huomannut satunnaisella käytöllä olevan mitään haittavaituksia - toki liikakäyttö tai jokaviikonloppuinen nollaaminen vaikuttavat auraan ja näkyvät siinä. Itsekin nautiskelen hyvistä viineistä ja kuohareista, pidän viskeistä ja haaveilen omasta baarikaapista, josta voisi pyöräyttää drinkin oikein hienon illan painikkeeksi. :Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #36 : 17.06.2012 19:26:11 »

Mielestäni kaikki pahuus on vain rakkauden puutetta, pelkoa. Ja kaikki ''paha'' on loppupeleissä lähtöisin Jumalasta (Luojasta, Alkulähteestä-miten vaan), ja palvelee aina loppupeleissä korkeinta hyvää   joten sille ''pahalle'' pitää lähettää vain rakkautta jotta sen energiat muuttuvat parempaan päin, kun taas jos pelkäät sitä pahaa niin keräät lisää pelkoa eli ''pahaa'' puoleesi, mikä ei ole hyvä juttu. Kaikkeen on avainsana: rakkaus smitten 
anteeksi että selitin näin epäselvästi ajattelutapaani  Cheesy ei ole mitään syytä pelätä, koska karkeavärähteiset energiat haluavat loppujenlopuksi vain että niille lähetetään rakkautta, ja jos pelkää ja pelkokasvaa se ei palvele kenekään korkeampaa tarkoitusta.

smitten angel

Suosittelisin jättämään ainakin sen pilven polton pois. En tiedä miksi, mutta jostain syystä pilven polttelu tuntuu jättävän ihmisille auraan "reikiä" - itse tunnistan ensi näkemältä aurasta ihmisen, joka pössyttelee, vaikka hän tekisi sitä vain silloin tällöin. Aura on "ohut" ja tuntuu melkein läpinäkyvälle. Se vaan vähän leijailee siinä ympärillä. En tosiaankaan tiedä mistä tämä johtuu tai mihin se perustuu, mutta auralle pilvi ei tee hyvää - varsinkin, jos on luonnostaan jo herkkä ja pelokas tai murehtivainen, aura on jo valmiiksi ohut, ja ohenee entisestään. Ohut aura mahdollistaa kaikenlaisen sonnan tunkeutumisen helpommin itseen, vähän sama asia kuin ohut iho rikkoontuu helpommin ja päästää pöpöjä sisäänsä. Pilven polttelu ohuella auralla on sama asia kuin jos ärsyttäisi ohutta ihoaan tahallisesti, kuivattaisi ja raapisi sitä ja pitäisi ihoa hälytystilassa koko ajan.

Alkoholia ei useinkaan suositella käytettäväksi, mutta itse en ole huomannut satunnaisella käytöllä olevan mitään haittavaituksia - toki liikakäyttö tai jokaviikonloppuinen nollaaminen vaikuttavat auraan ja näkyvät siinä. Itsekin nautiskelen hyvistä viineistä ja kuohareista, pidän viskeistä ja haaveilen omasta baarikaapista, josta voisi pyöräyttää drinkin oikein hienon illan painikkeeksi. :Smiley

Olent täysin samaa mieltä tuosta pilvestä, samaa voin sanoa muistakin päihteistä. Totta ettei alkoholi vähän käytettynä vaikuta vastaavasti, yhtä vahvasti kuten huumeet, mutta kyllä sekin niitä värähtelyjä alentaa siinä vaiheessa kun se vähänkään vaikuttaa päihdyttävästi/humaltavasti, vaikka kuin harvoin käyttäisikin...
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #37 : 17.06.2012 19:31:21 »

Joo siis kännijuominen on aina energioita alentavaa! Siitä ei nyt vaan pääse yli eikä ympäri, poikkeuksiakin ehkä varmaan on. Siksi en kännijuomista olekaan koskaan harrastanut enkä vieläkään ole sisäistänyt miksi se on niin hirveän pyhä asia Suomessa. ..Tai siis olen, mutta silti. Pitää olla anarkistikapinallinen Grin
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #38 : 17.06.2012 19:46:43 »

Joo siis kännijuominen on aina energioita alentavaa! Siitä ei nyt vaan pääse yli eikä ympäri, poikkeuksiakin ehkä varmaan on. Siksi en kännijuomista olekaan koskaan harrastanut enkä vieläkään ole sisäistänyt miksi se on niin hirveän pyhä asia Suomessa. ..Tai siis olen, mutta silti. Pitää olla anarkistikapinallinen Grin

Grin  Wink  coolsmiley Jep, pyhä asia tuntuu olevan ja minä myös anarkisti tällä saralla.  Grin
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #39 : 17.06.2012 20:20:49 »

Kännijuominen? En harrasta, mutta tykkään pienestä päihtymystilasta  Smiley
Olen poltellu parikyt vuotta eikä pienet paukut muuta yhtään heikommaks oloa koska tunnen tasan tarkkaan oman aurani kunnon.
Miks sitten idästä tulee nää meditaatiot ja joogat sun muut matrailut kun babat on nauttinut yrttiä silloinkin?
Mä en haluu pitkää elämää mut tasan tarkkaan polttelen kuolemaani asti.
Sisäinen säätila vaikuttaa niin paljon. Se mikä sopii sulle, ei sovi mulle jne
Mitään synteettisiä huumeita en ottais mutta kyllähän tää Äiti Maa meille pensaita tarjoaa ja mielelläni pureskelisin myös kokapensaan lehtiä. Sieniä en syö mutta onhan shamaanit niitäkin vetäneet aikoinaan  Wink
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #40 : 17.06.2012 20:33:22 »

Shamanistien yrttiperinne tulee siitä, että aikanaan maapallon energiataso oli huomattavasti matalammalla. Päästäkseen paremmin yhteyteen henkitason kanssa shamanistit tarvitsivat aisteja avaavia yrttejä. Toisin kuin me tavan tallukaiset, shamaanit tiesivät (ja tietävät yhä) tasan tarkkaan sen mitä he tekevät, sekä fyysisellä tasolla että henkisellä tasolla. Ei minustakaan tulisi kirurgia sillä, että minulle annetaan veitsi ja sanotaan "leikkaa tosta" Grin Mantrat, mietiskelyt ymv. ovat myös tällaisia mieltä avaavia ovia, joskin nyt, kun energiataso on noussut huimasti ja nousee yhä, noihin henkimaailman vibatasoihin pääsee huomattavasti helpommin. Samalla myös henkimaailma pääsee helpommin meidän elämäämme, joten omasta mielestäni tietoisuus asioista ja oman itsensä huolehtiminen korostuvat entistä enemmän.

Sai Baba on tuttu herra, mutta en usko hänen vetäneen minkäänlaisia mieltä häiritseviä aineita. Jokaisesta tunnetusta henkilöstä liikkuu aina vaikka mitä juttuja ja minäkin tuntemattomampi tallukka saan välillä kuulla olevani sitä ja tätä, joka on NIIN kaukana todellisuudesta etten tiedä itkisinkö vai nauraisinko. Grin Luotan enemmän intuitiooni ja omaan auralukuuni kuin juoruihin. Smiley

Olen itse sitä mieltä, että tietysti teet sen minkä parhaaksi koet, mutta henkisiä ongelmia, kuten sitä, että joku häiriköi sinua kotona, pössyttely ei valitettavasti poista, vaikka mitä tekisi... Se vain lisää sitä, koska samantasoinen energia vetää puoleensa samantasoisia asioita. Olen seurannut moisia juttuja läheltä ja ei ollut nättiä... :T
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #41 : 17.06.2012 20:36:55 »

Eli siis ylläolevaan omien kokemusten perusteella: pössyttely vetää puoleensa matalan energiatason juttuja, joista ei pääse eroon suojauksilla, rukouksilla ymv. koska ne palaavat aina uudestaan. Sama asia siis jos yrittää laihduttaa ja mättää vaan karkkia naamaan ja miettii miten tulisi hoikemmaksi. Pari salaatinlehtä siinä kakun päällä ei auta.

Mutta, kuten sanottua, teet tasan kuten parhaaksi näet - en voi tietää koko totuutta. Jos tietäisin, en olisi täällä enää Grin
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #42 : 17.06.2012 22:15:51 »

Eli siis ylläolevaan omien kokemusten perusteella: pössyttely vetää puoleensa matalan energiatason juttuja, joista ei pääse eroon suojauksilla, rukouksilla ymv. koska ne palaavat aina uudestaan. Sama asia siis jos yrittää laihduttaa ja mättää vaan karkkia naamaan ja miettii miten tulisi hoikemmaksi. Pari salaatinlehtä siinä kakun päällä ei auta.

Mutta, kuten sanottua, teet tasan kuten parhaaksi näet - en voi tietää koko totuutta. Jos tietäisin, en olisi täällä enää Grin

Samaa mieltä. Paljon olen minäkin nähnyt, enkä mitään hyvää. Ex-ystäväni päätti lastensa elämän, kun pilvenpoltto laukaisi psykoosin.

Voisiko olla niin, että ihmisellä jonka energiat ovat tosi matalalla, pilven polttelu nostaa energiaa? Mutta silloin ollaan jo tosi alhaalla.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #43 : 17.06.2012 22:40:12 »

Ai alemman tason energioita  idiot2
On juu kokemusta niistäkin mut miks mä näen vaistoan ja tunnen enkelitkin niin herkästi?
Tasan tarkkaan rukous auttaa myös oli tila mikä tahansa. Mä oon käyttänyt yrttiä kiputiloihin ja mielen tasaamiseen. Baboilla tarkoitan niitä ukkelita jotka oli jo aikoja sit koivet solmussa ommmmm-tilassa jotka on polttanu jo tuhat vuotta  angel
Sanoi mulle pari vuotta sit homeopaattikin kun tutki ihmemasinallaan mua että onks sun elämätyyli sex,drugs and rock and roll? No joo on  Cool
Meedio sanoi aikoinaan että moni ns henkisen tien kulkija olis kateellinen mun kokemuksista
Varmaan se että me poltetaan mieheni kans molemmat tekee meistä demoni-imureita? Njet  Smiley
Me kyllä vedetään puoleemme kimpassa vaikka mitä energioita mediaalisina ihmisinä mutta välillämme oleva suuri rakkaus varmasti karkoittaa sen kamalimman kakan  :Smiley

tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #44 : 17.06.2012 23:00:58 »

Pikkari,  coolsmiley  mä en oo sulle olleskaan katteellinen, päin vastoin, yrittäny sua tsempailla.. angel
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  

Siirry: