Artemis
|
|
« Vastaus #15 : 15.03.2006 18:17:13 » |
|
Unohdinpas mainita lemppari ohjelmistani csi:n ja brittiperjantain, tajusin vasta kun huomasin muiden vastanneen ne
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mirjam
Vieras
|
|
« Vastaus #16 : 15.03.2006 18:53:05 » |
|
-Lempivärisi? Luumu, purppura, pinkki, violetti, ruskea, omenanvihreä, sitruunan keltainen, oranssi, turkoosi, syvän sininen, musta....sävyjä löytyisi loputtomiin... -Lempi tuoksusi? Kahvipavut, vanilja, heinän tuoksu, meren tuoksu, mullan tuoksu, ruusun nupun tuoksu, kanelin tuoksu, puhtaan miehen hien tuoksu .... -Mitä katselet telkusta mieluiten? Katson hyvin vähän tv:tä, dokumentit, trilleri/draama elokuvat, sisustusohjelmat, remppaohjelmat... -Mikä on sinulle tärkeintä elämässäsi? Perhe; lapset, läheiset.... -Kuvaile itseäsi kolmella sanalla Ennalta-arvaamaton, myötätuntoinen, tutkiva. -Paha tapasi? Roikkua liikaa astro foorumilla... : -Mitä ajattelet ensimmäisenä aamulla kun heräät? Viikolla; "Voikun joskus saisi nukkua tarpeeksi" Viikonloppuna; "Ihanaa!" -Mitä työtä tekisit kaikista mieluiten jos voisit valita minkä tahansa? 'Stailaisin' lasten- ja -nuorisohuoltolaitokset, psykiatrianosastot ja sairaalta yms, niin sisustuksellisesti kuin toimintatavallisestikin vastaamaan 2000-lukua. Kirjoitaisin ... jotain.. Olisin lisäksi 'kenttätyössä', ihmisten lähellä... -Lempihetkesi vuorokaudesta? Yleensä ilta/yö, mutta on aivan tapaus- ja päiväkohtaista. Aikaiset kesäaamut ovat nautinnollisia. -Minne matkustaisit jos voisit valita minkä paikan tahansa? Reppu selässä maailman ympäri.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #17 : 15.03.2006 19:00:53 » |
|
- Lempivärisi? sinivioletti, helmenharmaa, oranssi, keltainen, luumu, kuusenvihreä
-Lempi tuoksusi? kielon tuoksu, kamomilla
-Mitä katselet telkusta mieluiten? hyviä elokuvia, keskusteluja, dokumentteja
-Mikä on sinulle tärkeintä elämässäsi? olla tasapainossa
-Kuvaile itseäsi kolmella sanalla tunteikas, innostava, mystinen
-Paha tapasi? jäädä suruun kiinni
-Mitä ajattelet ensimmäisenä aamulla kun heräät? no, sitä surua, tosipaha
-Mitä työtä tekisit kaikista mieluiten jos voisit valita minkä tahansa?kirjoittaisin
-Lempihetkesi vuorokaudesta? iltayö
-Minne matkustaisit jos voisit valita minkä paikan tahansa? Espanjaan pyhiinvaellukselle
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sister of Night
|
|
« Vastaus #18 : 15.03.2006 19:04:25 » |
|
Jipii, nää ystäväkirjat on hauskoja -Lempivärisi? Vaihtelee fiiliksen ja käyttötarkoituksen mukaan; sisutuksessa violetti, oranssi, sininen, pukeutumisessa oranssin ja ruskean tietyt sävyt...musta.. -Lempi tuoksusi? Meri, syksy, kaneli, kaardemumma, aamukahvi. Hajuvesissä Miracle. -Mitä katselet telkusta mieluiten? Simpsonit on ihan ykkönen, tosin nuo uudet jaksot ei oikein putoa. L-koodi ja Täydelliset naiset, dokkarit, varsinkin Avara luonto. -Mikä on sinulle tärkeintä elämässäsi? Onnellisuus, tasapaino asioiden välillä ja itsellä, rakkaus, rakkaat ihmiset. -Kuvaile itseäsi kolmella sanalla Räiskyvä, monipuolinen, syvällinen -Paha tapasi? Kiroilu ehdottomasti pahin. Kärsimättömyys ja lyhytpinnaisuus ovat kai enemmän noita luonteen heikkouksia kun tapoja..mutta kehitettävää kuiteskin. -Mitä ajattelet ensimmäisenä aamulla kun heräät? Riippuu siitä onko yön unet jo tullut tallennettua. Jos ei, niin niitä kelailen ja kaivan univihkon esiin. Muuten sitten hitaasti orientoidun alkavaan päivään ... -Mitä työtä tekisit kaikista mieluiten jos voisit valita minkä tahansa? Kyllä mä jonkin sortin taiteilijahörhö varmaan olisin, kauppaisin maalauksiani ja kirjoittaisin, ja siinä sivussa reikittelisin. -Lempihetkesi vuorokaudesta? Ilta/yö -Minne matkustaisit jos voisit valita minkä paikan tahansa? Voih kun niin monta paikkaa olis vielä koettava ja nähtävä, mutta Egypti nyt ainakin..ja joku kaukainen yksinäinen saari..
|
|
|
tallennettu
|
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa. - Mitä? - Muistuta mua, että mä etsisin valoa. - Okei. Tauko - Muista etsiä valoa. - Ei vielä, tollo. - Millos sitten? - Sitten kun mä olen unohtanut sen. - Okei.
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #19 : 15.03.2006 21:14:03 » |
|
Lempiväri: Musta
Lempituoksu: Nina Ricci -Premier jour
TV: Hyvät dokkarit ja elokuvat, nyt pyörivistä sarjoista mm. Madventures, Täydelliset naiset.. Twin peaks ollut kuitenkin tv-historian paras..
Tärkeintä elämässä: VAPAUS sekä perusasiat terveys+leipä+katto
3 sanaa: lapsenomainen+synkkä=illabiili
Paha tapa: saamattomuus ja tupakointi
1.asia aamulla mielessä: Mikä maa, mikä valuutta?
Mieluisimpia mitä tekisi: Matkustaa, kirjoittaa, parantaa maailmaa..
Lempihetki vuorokaudesta: Yö ja aamuyö
Matkakohde: Jokin eur. kaupunki, jossa tapahtuu paljon
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
enkelitär
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #20 : 15.03.2006 21:24:10 » |
|
-Lempivärisi? Punainen, mutta vaatetuksessa suosin mustaa ja ruskeaa.-Lempi tuoksusi? Kaneli, Kahvi, Hedelmät-Mitä katselet telkusta mieluiten? Everwoodia -Mikä on sinulle tärkeintä elämässäsi? Läheiseni-Kuvaile itseäsi kolmella sanalla: pieni, vaalea, iloinen-Paha tapasi? Mustasukkaisuus?-Mitä ajattelet ensimmäisenä aamulla kun heräät? Mitä unta näinkään viime yönä..-Mitä työtä tekisit kaikista mieluiten jos voisit valita minkä tahansa? Jotain jossa voisin auttaa ihmisiä.
-Lempihetkesi vuorokaudesta? Ilta-Minne matkustaisit jos voisit valita minkä paikan tahansa? Intia
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #21 : 16.03.2006 00:12:35 » |
|
Minun vastaukseni -Lempivärisi? Sininen ja Punainen -Lempi tuoksusi? Kielo, Terva, Koivu, Nina Ricci : L`Air du Temps -Mitä katselet telkusta mieluiten?Uutisvuoto, Idols, -Mikä on sinulle tärkeintä elämässäsi?Että nauttii elämästään ! -Kuvaile itseäsi kolmella sanalla: Iloinen, Puhelias, Oinas -Paha tapasi? Tupakointi -Mitä ajattelet ensimmäisenä aamulla kun heräät? Onkohan kukaan vielä keittänyt kahvia? -Mitä työtä tekisit kaikista mieluiten jos voisit valita minkä tahansa?Taiteilija, Kirjailija tai jokin muu luova ala -Lempihetkesi vuorokaudesta? Ilta -Minne matkustaisit jos voisit valita minkä paikan tahansa? Intiaaneja katsomaan Amerikkaan
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #22 : 16.03.2006 08:56:14 » |
|
Päivää Artemis -Lempivärisi? Musta, sininen, violetti-Lempi tuoksusi? Kielon tuoksu ehdottomasti-Mitä katselet telkusta mieluiten? Salkkarit ja dokumentit-Mikä on sinulle tärkeintä elämässäsi? Oma perhe ja niiden hyvinvointi ja tietysti oma jaksaminen -Kuvaile itseäsi kolmella sanalla Huumorintajuinen, rehellinen ja uskollinen -Paha tapasi? Herkuttelu ja tupakointi -Mitä ajattelet ensimmäisenä aamulla kun heräät? Kahviaaaa -Mitä työtä tekisit kaikista mieluiten jos voisit valita minkä tahansa? Tekisin itsenäistä työtä jossa ei oltas kello kaulassa..sisustukseen liittyvää -Lempihetkesi vuorokaudesta? ilta -Minne matkustaisit jos voisit valita minkä paikan tahansa? Espanjaan tai Kreikkaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Buf~
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #23 : 16.03.2006 13:18:22 » |
|
-Lempivärisi? Punaiset -Lempi tuoksusi? Kesäinen sade-Mitä katselet telkusta mieluiten? Hädän hetkellä, Lost-Mikä on sinulle tärkeintä elämässäsi? Eläminen ja kokeminen- Kuvaile itseäsi kolmella sanalla Hauska, huumorintajuinen, lojaali-Paha tapasi? Epäsiisteys-Mitä ajattelet ensimmäisenä aamulla kun heräät? Prkl eiks sais vielä nukkua?-Mitä työtä tekisit kaikista mieluiten jos voisit valita minkä tahansa? Palomies (nainen ) -Lempihetkesi vuorokaudesta? Ilta-Minne matkustaisit jos voisit valita minkä paikan tahansa? Jonnekkin Etelä-Amerikkaan
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt Nouseva Neitsyt Metalli-sika Sininen planetaarinen yö
|
|
|
Maikku1972
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #24 : 16.03.2006 16:37:55 » |
|
Otan osaa minäkin 1. Lempivärejäni ovat yleensä tummat värit kuten tumman sininen ja musta. 2. Tarkoitetaanko hajuvettä, jos niin ehdottomasti Jean Paul Gaultier'in Classique. Muuten tuoksuttelen mielelläni kesäistä luontoa sateen jälkeen. 3. Dokumentit kiinnostavat ja kaikki eläimiä koskettavat asiaohjelmat. Sarjoista seuraan Täydelliset naiset, Salkkarit ja C.S.I 4. Tärekintä elämässäni on se, että olen terve, sekä lapseni on terve. Ja tietysti myös se, että läheiset ihmiset minulle voivat hyvin. 5. Rehellinen, energinen, oikeudenmukainen 6. Tupakointi 7. Koiran ulkoiluttamista satoi tai paistoi 8. Minua on aina kiinnostanut lääketiede joten lääkäri tai sitten psykiatri, vaikka sekin on lääkäri kyllä. 9. Ilta 10. Olen aina himoinnut Egyptiä. Olen lukenut siitä maasta kirjoja vaikka millä mitalla.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko:Kaksonen Nousumerkki: Skorpioni Kuu: Vaaka Maya-astrologia: Keltainen Galaktinen Soturi
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #25 : 16.03.2006 17:05:16 » |
|
Tämäkin ystävä vastaa... Lempivärisi? Ehkäpä se punainen (ei kuvaa puoluekantaa) Lempituoksusi? Puhdas, saunanraikas keskikesän tuoksu Mitä katselet telkusta mieluiten? 24 (Jack Bauer on kova jätkä!!!) , C.S.I , Näkijä (alkaa taas pian) Mikä on sinulle tärkeintä elämässäsi? Perhe Kuvaile itseäsi kolmella sanalla? Energinen, rehellinen, blondi Paha tapasi? Hmm... Ehkä se tissuttelu Mitä ajattelet ensimmäisenä aamulla kun heräät? Poikiani Mitä työtä tekisit kaikista mieluiten? Olisin vapaa kirjailija Lempihetkesi vuorokaudesta? Ilta Minne matkustaisit vos voisit valita? Intiaan, Uuteen-Seelantiin
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Satu
|
|
« Vastaus #26 : 16.03.2006 17:49:45 » |
|
-Lempivärisi? Taidan käyttää aika hyvin kaikkia sateenkaaren värejä vähän mielialan mukaan, mutta eniten vaatekaapistani löytyy sinistä, punaista ja mustaa. -Lempi tuoksusi? Kaikki kukkaiset, metsäiset kevyet tuoksut. Raskaat itämaiset ei oikein istu olemukseeni -Mitä katselet telkusta mieluiten? Katon nykyään tosi vähän telkkaria, mutta uutiset ja urheilua sieltä tulee katottua. Lauantai-iltaisin on miltei paras tarjonta. -Mikä on sinulle tärkeintä elämässäsi? Terveys, perhe, rakkaus, ystävät... -Kuvaile itseäsi kolmella sanalla Elämäniloinen ekstrovertti Feeniks -Paha tapasi? Jupeksiminen -Mitä ajattelet ensimmäisenä aamulla kun heräät? Yleensä "Onpa kiva saada herätä tähänkin päivään", väsyneinä aamuina "Kunpa sais nukkua pitempään" -Mitä työtä tekisit kaikista mieluiten jos voisit valita minkä tahansa? Puusepän työtä, jota nytkin opiskelen -Lempihetkesi vuorokaudesta? Ilta -Minne matkustaisit jos voisit valita minkä paikan tahansa? Keski-Eurooppaan, varmaankin Itävaltaan ja Sveitsiin. En ole ikinä käynyt siellä, mutta tiedän, että siellä on aivan valtavasti kaikkea kaunista nähtävää - ja taitavia puuseppiä
|
|
|
tallennettu
|
Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #27 : 16.03.2006 18:07:06 » |
|
Mukavaa että näin moni on vastannut Aina opimme uutta toisistamme. Kaurisenegiaa, totta, Näkijä alkaa taas. Tykkäsin katsella sitä aiemmin, kiva juttu että palaa ohjelmistoon
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin
|
|
« Vastaus #28 : 16.03.2006 18:19:03 » |
|
-Lempivärisi? Turkoosin Vihreä -Lempi tuoksusi? Puhdas raikas ilma, neutraalit tuoksut yleisesti. Muuten jonkin sensuelliin vivahtava tuoksu - Mitä katselet telkusta mieluiten? Katselen erittäin vähän. Saksalaiset poliisisarjat; Der Alte, Kahden keikka ja Siska tulee vahdattua aina. Kotikatua olen katsonut alusta lähtien. -Mikä on sinulle tärkeintä elämässäsi? Henkinen balanssi, hyvä fyysinen kunto, kunnossa olevat ihmissuhteet... ja aina iänikuinen syntyjen pohdiskelu....... -Kuvaile itseäsi kolmella sanalla Implusiivinen, naurava , tunteva -Paha tapasi? Mikähän on paha tapa? En osaa sanoa. Ehkä liika innostuminen päättömästi uusista asioista... mene ja tiedä....... -Mitä ajattelet ensimmäisenä aamulla kun heräät? Mitähän kello on? Miksei mun anneta nukkua.... -Mitä työtä tekisit kaikista mieluiten jos voisit valita minkä tahansa? Sellainen työ josta taatusti saa Euroja, joka on vaihtelevaa ja mielekästä. Kasvokuvamalli -Lempihetkesi vuorokaudesta? Yö -Minne matkustaisit jos voisit valita minkä paikan tahansa? Egyptin pyramiideille tai Pariisiin, Jenkeissäkin vois tiettyä käydä....
|
|
|
tallennettu
|
"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
|
|
|
Alzbeta
Vieras
|
|
« Vastaus #29 : 16.03.2006 19:21:20 » |
|
Vastaan tähän minäkin Lempivärisi Violetti, Sininen, Pinkki, Punainen ja tietty musta. Noiden kanssa voin sitten katsella muitakin värejä. Lempituoksusi Kahvi, suklaa, juuri leikattu nurmikko, puhtaat hiukset tuulessa... Hajuvesistä ehdottomasti Ralp Laurenin Romance ja Body Shopin Oceanus Mitä katselet televisiosta mieluiten L-word on ollut aika kova sana, Täydelliset naiset. Sitten olen seuraillut näitä lifestyle tosi-tv sarjoja silloin tällöin ja dokumentteja ja elokuvia ja ajankohtaisohjelmia. Mielialan mukaan. Joskus tv monta päivää kiinni. Mikä on sinulle tärkeintä elämässä No hiukan hypättiin eri sfääreihin... Tietysti vanhempani ja veljeni, ystävät ja muut läheiset ihmiset. Luonto, rauha ja harmonia. Kauneus syvällisessä mielessä. Kuvaile itseäsi kolmella sanalla Ailahtelevainen, mystinen, älyllisesti energinen Paha tapasi Tehdä kaikkea joko liikaa tai liian vähän... Mitä ajattelet ensimmäisenä aamulla kun heräät Yleensä täh, paljo kello on, ei se voi olla noin paljo ja sitten muistelen mitä unta näin. Riippuu todella paljon näkemistäni unista millä mielellä aamulla herään. Mitä työtä tekisit kaikista mieluiten jos voisit valita minkä tahansa Heh, olen niin epämallimainen, että olisi mielenkiintoista elää yksi viikko 180 senttisenä erittäin hoikkana ja tummat pitkät hiukset omaavana mallina. Mutta siis oikeasti kirjallinen alani on omani. Joko kustannustoimittaja, kirjallisuusterapeutti tai kirjailija... tai joku muu boheemi taiteilija hahmo. Ylipäätään olisi kiinnostavaa tutustua eri ammatteihin. Lempihetkesi vuorokaudesta No riippuu päivästä. Useimmiten se hetki kun on juuri herännyt ja juo aamukahvia on ihan mukava. Ei päivä ole vielä ehtinyt mennä pilalle... Yleensä kuitenkin myöhäinen ilta on enemmän omaa aikaani. Minne matkustaisit jos voisit valita minkä paikan tahansa Olen koko ikäni mutissut sitä, että haluan Pariisiin, joten vastaan nyt vaihteeksi että Tokioon ja sitten Japanin rauhallisempiin kaupunkeihin. Kiinaan jonain vuonna juhlimaan kiinalaista uutta vuotta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|