Alzbeta
Vieras
|
|
« Vastaus #15 : 17.03.2006 21:10:08 » |
|
Kenellä voi muka olla sukunimi joka alkaa X:llä tai Z:lla? Epäilyttävää. hehee, nyt keksin... Kaiken takana on nainen...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari
Vieras
|
|
« Vastaus #16 : 17.03.2006 21:29:23 » |
|
Minäki haluan vastata Koska listassa ei ollut naisten nimiä niin saan valita vapaasti Valitsen heti pari Tiina, Terhi, Heidi sitten varalle Hanna ja Kirsi Hih hih ku innostuin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #17 : 17.03.2006 21:46:38 » |
|
Olin vähän kahden vaiheilla, että valitsenko Timon vai Laurin, mutta päädyin Timoon. : Taitaapa olla tässä sellainen "koira haudattuna", että arvoisa ketjun aloittaja on leikkimielellä kehitellyt poika porukan kanssa tällaisen gallupin ja laittanut omansa, sekä kavereidensa/tuttujensa etunimet ja sukunimien alkukirjaimet tuohon listaan. Sitten yhdessä jännäävät kuin urheilukilpailuissa ikään, että kuka voittaa. Voi teitä miehiä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Holly Fruit Cake
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #18 : 17.03.2006 23:18:09 » |
|
Eero X.
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Vaaka Aurinko Neitsyessä Kuu Kauriissa Merkurius Vaa'assa Venus Neitsyessä Mars Leijonassa Keltainen resonoiva tähti Tuli-hevonen Oliivipuu
|
|
|
sirahvi
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #19 : 17.03.2006 23:30:34 » |
|
Antti W. kuulostaa raikkaalta
|
|
|
tallennettu
|
kauris, nousu leijona.
|
|
|
miumiu
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #20 : 18.03.2006 00:04:18 » |
|
Lauri Z. on selvästi hyvin herkkä ja taiteellinen henkilö Minun valintani oli Lauri Z. Minäkin sain Laurista sellaisia herkkiä viboja ja hän vaikuttaa myös huumorintajuiselta. Olemukseltaan vähän sellainen poikamainen. Hauskaa miten noista kaikista nimistä tuli heti jonkinlaisia mielleyhtymiä... Antti W esimerkiksi kuulostaa vähän syrjähyppyihin taipuvaiselta naistenmieheltä ja Seppo K sellaiselta perusjäyhältä maalaispojalta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Risama
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #21 : 18.03.2006 10:44:58 » |
|
Heh, hauska äänestys! Minä ottaisin sen Juha J:n...
|
|
|
tallennettu
|
Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on. - Franciscus Assislainen -
|
|
|
Buf~
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #22 : 18.03.2006 20:18:32 » |
|
Mä lähden Veskun kanssa
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt Nouseva Neitsyt Metalli-sika Sininen planetaarinen yö
|
|
|
aQuarius~
Kanta-astroilija
Au vesimies ja asc neitsyt
|
|
« Vastaus #23 : 18.03.2006 22:21:44 » |
|
Yllä muutamia kuvitteellisia mieshenkilöitä. Kenen kanssa lähtisit mieluiten sokkotreffeille? Lauri Z:n.. siinä on pakko olla jotain erikoista,vaikka ulkokuori näyttää tavalliselta
|
|
|
tallennettu
|
Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #24 : 18.03.2006 23:16:34 » |
|
Koska Antilla ja Laurillakin vientiä tuohon malliin,lähden Marko V;n matkaan. En haluu treffeille suuren naislauman saattelemana. Paljastathan pian,minkämoiselle pölkylle päämme tällä kertaa panimme?!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #25 : 18.03.2006 23:41:40 » |
|
antti w aakkosten YKKÖNEN,miksei miestenkin,ei vanhoja mielleyhtymiä,mitä nyt hector laulaa antti juhaaanista.. perusjätkä,korkeissa t -lenkeissä sopivasti henkisyyttä mukana.. w...wau..osaa yllättää.. vesan oisin muuten ottanut mutta kun tiedän kolme KAUPPIAS VESAA, eihän niillä ois ikunas aikaa naiselle.. taitaa olla seitsemän veljeksen karikatyypit takana tai testataan meidän typeriä ennakkoluuloja...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sideman
|
|
« Vastaus #26 : 19.03.2006 13:23:21 » |
|
antti w aakkosten YKKÖNEN,miksei miestenkin,ei vanhoja mielleyhtymiä,mitä nyt hector laulaa antti juhaaanista.. perusjätkä,korkeissa t -lenkeissä sopivasti henkisyyttä mukana.. w...wau..osaa yllättää.. vesan oisin muuten ottanut mutta kun tiedän kolme KAUPPIAS VESAA,
Ei kai yksi vain ole Vesa Vi***la?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #27 : 19.03.2006 13:34:05 » |
|
vem som är denna vesa? inte samma person,ditt ord kan vara så v u l g ä r ...
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.03.2006 13:45:08 kirjoittanut nikki »
|
tallennettu
|
|
|
|
sideman
|
|
« Vastaus #28 : 19.03.2006 14:45:45 » |
|
It's your naughty imagination! I meant, of course, Vesa Vikkula, from Nokia!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sideman
|
|
« Vastaus #29 : 19.03.2006 14:50:45 » |
|
It's your naughty imagination! I meant, of course, Vesa Vikkula, from Nokia! In case u don't beleeve me: http://utain.uta.fi/2004k/8/11206.html
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|