Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkioppaaniko?  (Luettu 3632 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
eiska90
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 15.04.2012 22:36:00 »

Näin viimeyönä unessani mustan miehen, hän yritti vetää minua kädestäni johonkin minne en kuitenkaan tahtonut, pääsin hänestä eroon. Olen menettänyt ystäväni näin viikon sisällä, josta syystä yritin saada yhteyden henkioppaaseeni eilen henkiopasmeditaatiolla, joka ei kuitenkaan onnistunut mutta pyysin häntä esim näyttäytymään unessani. Erikoista on että näin tämän mustan miehen kasvot erittäin tarkasti, ennen en ole nähnyt mielestäni näin tarkasti unessa kasvoja. En tunne mustia miehiä, enkä ole häntä koskaan ennen nähnyt eli ei muuten tuttu minulle. Unessa alkuun tulimme hyvin toimeen, myöhemmin tuli jotenkin "outo" olo häntä kohtaan enkä tahtonut olla hänen seurassaan ja hän rupesi minua vetämään kädestä paikkaan minne en tahtonut. Onko hän nyt henkioppaani vai muuten vaan outo uni? Eräs asia minua vähän rupesi mietittymään, googlettamalla etsin mustasta miehestä unia ja löysin tälläisen --> http://unientulkinta.net/unifoorumi/viewtopic.php?t=231&sid=1814d0dfe50c9728c0bf7a14d251c433  aika pelottavalta rupesi tuntumaan.Hassulta tuntuu se, miten hyvin näin hänen kasvonsa ja miten ne jäivät mieleeni, jos törmäisin tähän ihmiseen oikeasti sattumalta jossain tunnistaisin hänet heti. Olikohan hän henkioppaani? ja jos oli niin miksi hän yritti viedä minua väkisin jonnekkin mihin en tahtonut lähtä?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 16.04.2012 00:11:06 »

Henkioppaita on yleisestikin liikenteessä koko ajan. Kuka tahansa ja mikä tahansa voi olla henkiopas ja tulla auttamaan pyydettäessä. Siksi on tärkeää aina pyydettäessä apua oppailta pyytää, että ainoastaan Puhtaan Rakkauden Tasolla työskentelevä opas tulee auttamaan.

Tässä tapauksessa on mielestäni käynyt niin, että kutsuusi on vastannut muuten vaan opas (ei sinun omasi), koska kaipasit apua ja hän halusi auttaa. Hän ei kuitenkaan ollut Puhtaalta Rakkauden Tasolta eli hänen tapansa auttaa oli kyseenalainen. Oikeat, Rakkaudelliset oppaat eivät ikinä pakota, kiristä, mielistele tai käyttäydy negatiivisesti.

En usko, että hänellä on ollut pahat jauhot pussissa. Hänen tapansa ei vain ole ollut toimiva. Meillä ihmisilläkin on erilaisia tapoja yrittäessämme auttaa avuntarvitsijaa; toinen lohduttaa, yksi lahjoo, joku pakottaa, jonkun mielestä pelkkä sivusta seuraaminen on tarpeeksi avun annoksi. Se on avuntarvitsijasta kiinni mikä on hänelle toimivin tapa eikä hänen tarvitse suostua itselleen ikävään tapaan, olipa kyseessä fyysinen tai henkinen auttaja.

Eli, nyt seuraavalla kerralla pyydät VAIN Puhtaan Rakkauden Tason opasta avuksesi.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 16.04.2012 12:10:55 »

Olen Athan kanssa samaa mieltä, että ei ole ollut sinun oikea, todellinen rakkaudellinen ja korkeilta valotasoilta oleva henkiopas. Sinulla on sellainen.  angel
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 16.04.2012 13:44:17 »

On myös aivan mahdollista, että kyseessä oli ihan vain tavallinen uni, eli 'musta mies' saattoi olla täysin ja kokonaan oman alitajuntasi tuote.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: