Siis yritin oikein pähkiä ja vääntää itselleni tuota juttua...
Minullahan on selkeimmin isoimmat tosiaan nuo 7. ja 1. huone.
Tuo 7.huone ainakin kartalla näyttää tyhjältä, mutta tiedoissa lukee, että Vertex 23° 27' Leijona 7. huone.
Tuon
merkin kyllä havaitsin siinä kartan 'ulkopuolella', mutten kyllä tuota
näe..(mahdetaanko sitä edes siis merkitä sinne..
)
Planeetta:
(tähän en löytänyt tulkintaa)
Merkki:
toimivat itsetietoisesti, hiukan mahtailevasti ja asemansa tiedostaen
Huone: 7. ihmissuhteiden ja perisuhteen alueella (heh, mikähän tuo perisuhde on...pitäisi kai lukea parisuhde, oletan..)
Merkitseekö tämä, että minulla on tyhjä ja laaja pari- ja ihmisuhde alue elämässäni (hukassa vai hanskassa)ja koen sitä jotenkin itsetietoisesti...vai puuttuuko minulta juuri tämä...
Miten tuo
siihen vaikuttaa...
Onko tällä mitään tekemistä sillä, että ajaudun erittäin usein leijonien seuraan ja he minun?
Esmes tämänhetkinen 'mies-suhde-puoliskoni' on
...
Kun sitten taas tuo 1.huoneeni;
Planeetta:
Tietoiset päämääräni, henkinen luovuuteni ja energisyyteni
Merkki:
toimivat normaalista poiketen ja uusia ideoita toteuttaen
Huone:1. persoonallisen minuuteni alueella
ja
Planeetta:
Kykyni kommunikoida, puhua, oppia asioita ja käyttää
Merkki:
,toimivat normaalista poiketen ja uusia ideoita toteuttaen
Planeetta:
Merkki:
toimivat tehokkaasti, järjestelmällisesti ja parasta hyötysuhdetta tavoitellen
Jos siis yhtäänkään nyt olen ymmärtänyt, niin minun tietoiset päämääräni ja persoonnallisen alueen oppimispaikat olisi oman persoonani kautta toteuttaa uusia ideoita (veskarimaisuutta), opetella myös ilmaisua, kommunikointia ja puhumista myös oman persoonan kautta uusin omin ideoin ja taas veskarimaisuuksin.
Ja myös tuon cereksen teemaa toteuttaa oman persoonan kautta kaurismaisesti...
Ja kun siis tuo huone, oli niin suuri, niin tämä näyttelisi suurta osaa elämästäni taikka persoonallisuudstani ja haasteen muodossako???
Tuo tyhjä 7.huoneko... sitten ei periaatteessa olisi niin haasteellinen, kun on tyhjä (olihan siellä tuo
)...
Vai aivanko toisisinpäin...
Itsenäisyyden teemaako tämä olisi ??
Sorry, että näin väännän ja käännän, mutta yritän ihan oikeesti itse ymmärtää, etten vain valmista vastausta...