Äitini kanssa juttelin muutamia vuosia sitten aiheesta. Arka aihe toisaalta tuollaiselle 70 kymppiselle. Äiti sanoi, että hän on nähnyt asioita ja häneen on yritetty ottaa yhteyttä "toiselta" puolelta, mutta on kieltänyt kaikki. ihmettelin miksi ja kyse on ollut -50-60- luvun ajan hengestä. Äiti pelkäsi olevansa hullu tai epänormaali.
No, hän on saanut kannettavakseen erittäin vaikeita sairauksia ja tänä päivänä hän on sitä mieltä että olisi ollut parempi antaa näkyjen tulla ja elää niiden kanssa.
Voimakkain kokemus, mikä hänellä on ollut, tapahtui 70-luvulla. Kotitöitä tehdessään hän "siirtyi" menneeseen elämään ja teki siellä samoja töitä. Hän kuvaili sen talon ja myös sen mitä teki. Äidille kokemus oli ollut hyvin rauhoittava ja se oli kestänyt korkeintaan minuutin.
Itse näen enneunia ja olen saanut edesmenneiltä sukulaisilta opastusta. Ruumiista irtaantumisia on ollut muutama, lähinnä silloin kun olen ollut todella kovassa kuumeessa. Eli jotain muutakin siis, mielestäni, on kuin tämä tässä... :