Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko täällä sivuilla ketään ns. ilmais auttajaa. Meediota, selvännäkijää tms.  (Luettu 16292 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
polestar
Satunnainen astroilija
*

Se on RAKKAUTTA!

Profiili
« : 17.03.2006 15:17:03 »

Ymmärrän kyllä, että suurin osa meedioista ja selvännäkijöistä tekevät sitä työkseen ja tarvitsevat myös leipäänsä rahaa sekä vaivan palkkaa työstään.
Sekä tajuan, että ilmais pyytäjiä on varmasti loputtomiin, eihän kukaa halua koskaan mitään mistään maksaa...
mutta kuitenkin mietin, että jos joku on oikeasti jumalan asialla ja oikea auttaja sekä näkee/kanavoi oikeasti, niin onko siitä aina pakko veloittaa 30-40 e kerta.
Olen itse kyllä joka kerta palveluistanoi maksanut, mutta mietin olisiko kellään kykyä ja halua tai todellista viestiä tuonpuoleisesta ilman rahaa. Kiitos ja rakkautta palkkioksi antaisin. Nyt omat antennit on niin kohmessa vielä, että yhteyttä tuon puoleiseen en saa. Ainakaan niin, että huomaisin vastauksen tai yhteyden.
-Mitä teen elämän valinnoissani oikein, mitä väärin.
-Missä äitini todellisuudessa on, onko missään. Mielessäni kyllä. onko kuollut ja kuopattu vain.
-Mikä tarkoitus minulla ja olemassa olollani on?
-Yritän olla joka päivä parempi ihminen ympärillä olevalle maailmalleni, riittäkö se.
Miksi en koe/näe/tunne mitään tuonpuoleisesta jos sellaista kerran on.
 angel
tallennettu

Rehellisyys maan perii ja rakkaus taivaat omistaa!
sawotar
Vieras
« Vastaus #1 : 17.03.2006 18:57:28 »

Ihan samaa kysyy varmasti moni muukin henkisen kasvun tiellä oleva persoona smitten ja joskus visioita joko tulee tai sitten ei, ja kaikkea tietoahan ei anneta edes, jos annettas valmis tietous, niin silloihan elämä menisi liian helpoksi smitten jokainen omaa saman kyvyn, kuhan jaksaa kuunnella omia tunteitaan ja toiveitaan smitten
tallennettu
mystery62
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 18.03.2006 11:45:31 »

Kolkuttele ja kysele, niin ovi aukeaa... henkiset asiat aukeavat pikkuhiljaa ja niitä oppii ymmärtämään esim. lukemalla alan kirjoja. Itse olen lukenut viime aikoina Sylvia Brownen:
kahdessa maailmassa ja siinä on vastauksia moniin mieltä askarruttaviin kysymyksiin.

Harvinaisempaa varmaan löytää nykyään ihmistä, joka ilmaiseksi auttaisi muita!
Kokemukseni mukaan (vähäisen) auttajasivulta löytynyt Päivi Fritz kuitenkin osasi asiansa. Tosin ei kylläkään ilmaiseksi.

Useamman teoksen pohjalta uskallan myös väittää, että unessa sielumme voivat vierailla kuolleiden läheistemme luona, astraalitasolla. Näitä retkiämme emme vain pysty muistamaan.  Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #3 : 18.03.2006 12:05:44 »

Hei!

Olen nykyisin ihan samalla aallonpituudella kanssasi polestar. Ihan samoja kysymyksiä pohtiessani ja mitä ihmeellisimpiä/typerimpiä unia "katsellessani" pähkäilen jalleen kerran MISSÄ ja MIHIN olen menossa vai ....HuhHuh? Huh
Vaikka kuinka itse olisin (omasta mielestäni  Wink ) positiivinen ja uskossa ja toivossa ja rakkaudessa, niin juuri jotain VARMUUTTA kuitenkin välillä kaipaan, varmuutta kaiken tarkoituksesta ja elämän ikuisuudesta. ( Myöskin rakasta äitiäni suuresti kaivaten  Cry
 Ippuska
« Viimeksi muokattu: 18.03.2006 12:07:21 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 18.03.2006 13:28:25 »

Tätä on kysytty monta kertaa täällä.

Kyllähän heitä on täällä, mutta uskoisin, että heistä moni on hiukan varovainen, koska sitten näitä avuntarvitsijoita tulee päivässä sitten ihan älytön määrä.

Jotkut avuntarvitsijat ovat sellaisia, että kun se tulkinta ja viesti, vaikka se olisi oikeakin, ei miellytä tai sitten ei vain hyväksytä itsessä olevia tosiasioita, niin alkaa rumba, jota minä kutsun riivaamiseksi.

Usein tälläinen tilanne tulee esim. niiden ihmisten kanssa, jotka ovat tulleet hylätyksi parisuhteessa ja yrittävät kaikin keinoin löytää meediolta/selvänäkijältä keinoja saada menetetty rakkaus takaisin.

Uskot varmasti, että tälläisessä tilanteessa mieluiten ottaa maksun selvänäöstä kuin antaa tuollaisen energiavampyyrin imeä kaikki energiasi monta kertaa päivässä lähettämällä jopa satakunta avun pyyntöä samasta asiasta.  buck2

Kuvittele, että niitä ei tarvita kuin jo yksi joka imee kaiken energiasi, mutta entäpä kun noita "ottajia" on useampi?  Shocked

Kiitosta tai Valo ja Rakkaus energiaahan näiltä tyypeiltä ei koskaan tule takaisin.

Tuo näkemisen, kuten myös parantamisen lahja nimittäin vie energiaa ja yleisenä ilmaisauttajana tuskin saisi aikaa ladata omia akkujaan paljonkaan.  Wink

Olen myös huomannut, että jotkut käyttävät useampaa nimimerkkiä täällä saadakseen jonkinlaista hajotusta/huomiota aikaan,  Wink joten onhan se selvää jo ilman selvänäköäkin, että riesa heistä voi tulla.  Wink

Toinen asia on, että kenen kohdalla sitä sitten saa sen näyn ja kenen kohdalla ei. Kuten Sawotar jo asiaa mainitsikin, valmiita vastauksia/näkyjä harvoin annetaan. Smiley

Kolkuttele monille oville, niin kyllä sinulle joku niistä avautuu.  Smiley

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/hearts2.gif)

Asterix

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/babyangel.jpg)
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 18.03.2006 14:16:12 »

Aluksi sanon, että kylläpä vastasit hyvin Asterix.  Wink

Ilmaisauttajiakin onneksi on. Yleensä nämä "ilmaisauttajat" eivät vaan halua pitää itsestään sen suurempaa meteliä, eivät rupea mitenkään mainostamaan itseään. Monenlaista vihjailua ja vihjettä voi kyllä saada.  Wink Tieto heistä kulkee kuitenkin enemmänkin "puskaradion" kautta, "suusta suuhun" periaatteella. He luottavat siihen, että ihmiset, joiden on tarkoituskin, löytävät kyllä heidän luokseen tavalla taikka toisella.  coolsmiley

olisiko kellään kykyä ja halua tai todellista viestiä tuonpuoleisesta ilman rahaa. Kiitos ja rakkautta palkkioksi antaisin.

Kyllä heitä on, vaikkakin harvassa. Ja rakkaushan on mitä mainioin palkkio.  smitten Kunpa vain kaikki ymmärtäisivät sen ja uskaltaisivat luottaa sen ihmeelliseen voimaan. Sillä loppuen lopuksi muuta ei tarvitakkaan. Maalliset asiat kyllä järjestyvät aina jotenkin. Siis, että on ruokaa pöydässä jne. Kun vain "heittäytyy" rakkauden (=Luoja, elämänvoima) vietäväksi siihen täysin luottaen (tämä ei siis kuitenkaan tarkoita samaa kuin saamattomuus tai mitään tekemättömyys. Täytyyhän sitä hengittääkin  Grin ). Kuitenkin sen minkä pyyteettömästi, rakkaudella toisille itsestään/itseltään antaa tulee aina jollain tavalla moninkertaisena takaisin.

Lainaus
Nyt omat antennit on niin kohmessa vielä, että yhteyttä tuon puoleiseen en saa. Ainakaan niin, että huomaisin vastauksen tai yhteyden.

Harjoitus tekee mestarin. Kaikki aikanaan...  Wink

Lainaus
-Mitä teen elämän valinnoissani oikein, mitä väärin.

Kuulostele sydäntäsi, tuota hiljaista sisimpäsi ääntä.

Lainaus
-Missä äitini todellisuudessa on, onko missään. Mielessäni kyllä. onko kuollut ja kuopattu vain.

Hän on edelleen olemassa, vain toisessa "maailmassa". Ei siis ole muuta hänestä kuollut ja kuopattu kuin vain hänen ruumiinsa, maallinen kehonsa jolla tässä elämässä maapallolla eleli.

Lainaus
-Mikä tarkoitus minulla ja olemassa olollani on?

Tuo on erittäin hyvä kysymys, sanoisinko eräänlainen "avainkysymys" joka hiljalleen "aukaisee ovia". Kysy niin sinulle vastataan, koputa niin sinulle avataan. Kärsivällisyys on kuitenkin paikallaan.  Wink Vastaukset voivat tulla myös mitä moninaisemmin, joskus yllättävälläkin tavalla/muodossa.

Lainaus
-Yritän olla joka päivä parempi ihminen ympärillä olevalle maailmalleni, riittäkö se.

Oi riittää vallan hyvin. Itseasiassa riittää, että sinä olet sinä. Juuri tuollainen kuin olet.  smitten Tuo sinun yrityksesi on kuitenkin oiva "Avain" henkiseen kehitykseen. Wink

Lainaus
Miksi en koe/näe/tunne mitään tuonpuoleisesta jos sellaista kerran on.

Kyllä ON. Kaikki aikanaan... Mahdollisesti hyvinkin pian... Aika näyttää...

smitten smitten smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 18.03.2006 14:22:31 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #6 : 18.03.2006 14:16:34 »

Samaa mieltä olen Asterix:n kanssa  smitten..mutta uskon senkin, että aika moni kerran elämässään kokeilee ennustajaa tai ainakin ajattelee hakeutuvansa ennustajalle, joskus vaan ei osaa kuunnella sisintään, ja toisekseen jos vastaus ei miellytä, niin pidetään sitten humpuukina ja huonona näkijänä angel
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #7 : 18.03.2006 14:29:34 »

Kiitän omasta puolestani Rakkauden enkeli vastauksestasi, se palautti paljon voimaa ja uskoa jonka pelkäsin jo kadonneen  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 18.03.2006 14:36:48 »

Uups, vaikka kirjoituksesi Asterix olikin loistava, niin tajusin että tästä olen kuitenkin eri mieltä:

Tuo näkemisen, kuten myös parantamisen lahja nimittäin vie energiaa ja yleisenä ilmaisauttajana tuskin saisi aikaa ladata omia akkujaan paljonkaan.  Wink

Energian voi myös saada miten sen nyt sanoisi "virtaamaan loputtomasti" auttajan oman kehittymisen, harjaantumisen kautta.  Wink Onhan olemassa tuo "ehtymätön lähde".  smitten Joten sitä kautta jaksaakin yhä enemmän ja enemmän... Mikään täysin väsymätön kone ei tietenkään kukaan ole täällä fyysisyyden maailmassa. Äh, En nyt oikein osaa selittää, mutta toivottavasti ymmärrätte.

Niin ja kyllä "ilmaisauttajanakin" saa aikaa ladata akkujaan vallan mainiosti, aina silloin kun tarvitsee. Pitää vain osata vetää ne RAJAT ja ottaa myös aikaa itselleen.

smitten angel
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9 : 18.03.2006 14:51:25 »

Tässä kaikille tämän saitin näkijöille, parantajille ja auttajille Arkkienkeli Rafaelin ja Hänen Enkeleidensä lähettämää energiaa tuomaan terveyttä ja kaikenlaista runsautta ja menestystä myös materiaalisissa asioissa.  smitten

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/rafael1.jpg)
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/rafael.jpg)

Ja Arkkienkeli Mikaelin ja Hänen Enkeleidensä suojelusta kaikelta alhaisilta ja negatiivisilta energioilta, ajatuksilta, sanoilta ja teoilta.  smitten
Tämä Mikaelin suoja voi tulla kauttani hiukan voimakkaasti sattuunesta syystä.. :Smiley
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/Archangel20Michael20Sm.jpg)
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/michael-3.jpg)
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/Angel_mikhaeel2.jpg)

Kiitän Korkeimpaa teistä kaikista!  smitten

Te olette se, mikä on Rakkaus.  smitten
Te olette Universaalimme (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/thanimateddiamon.gif)

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/hearts2.gif)

Asterix

edit: tässä oli niin monta kuvaa, että kutistin puoleen isoimmat lukemisen helpottamiseksi - Annikki
« Viimeksi muokattu: 26.03.2006 03:53:50 kirjoittanut Annikki* » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10 : 18.03.2006 15:01:30 »

Uups, vaikka kirjoituksesi Asterix olikin loistava, niin tajusin että tästä olen kuitenkin eri mieltä:

Energian voi myös saada miten sen nyt sanoisi "virtaamaan loputtomasti" auttajan oman kehittymisen, harjaantumisen kautta.  Wink Onhan olemassa tuo "ehtymätön lähde".  smitten Joten sitä kautta jaksaakin yhä enemmän ja enemmän... Mikään täysin väsymätön kone ei tietenkään kukaan ole täällä fyysisyyden maailmassa. Äh, En nyt oikein osaa selittää, mutta toivottavasti ymmärrätte.

Niin ja kyllä "ilmaisauttajanakin" saa aikaa ladata akkujaan vallan mainiosti, aina silloin kun tarvitsee. Pitää vain osata vetää ne RAJAT ja ottaa myös aikaa itselleen.

smitten angel

Juuri tätä fyysisyyttä itsekin ajoin takaa. Lähdehän on ehtymätön ja se virtaa koko ajan, mutta auttajat kyllä joutuvat toistaiseksi vielä toimimaan kaiken fyysisyyden keskellä.

Ymmärrän hyvin, mitä tarkoitat. En osannut itsekään sitä ilmaista kattavasti vainilaisilla sanoillani. crazy2

Fyysisyyteen kuuluu rajojen veto, mutta samaisia rajoja ei ole siinä toisessa maailmassa.

Itse koin tuon rajan vedon eilen rankkana, mutta tarpeellisena ja Miekka heilahti. 

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/hearts2.gif)

Asterix
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #11 : 23.03.2006 11:38:21 »

Sudenmarja hei Smiley tiedän kyllä mistä puhut ja ymmärrän kantasi..huomasin että negatiivisyys itselläni ainakin väsytti Embarrassed liian paljon erilaista energiaa kerralla käsiteltäväksi, ja huomasin sen että jotkut kaverit jäi koukkuun ennustuksiini ja olivat 2viikon välein kyselemässä seuraavaa tapahtumaa buck2 tavallaan tunsin sen että minä hallitsin niiden elämää ja jos oisin ollut pahasuopainen niin olisin voinut puhua mitä päähän sattuu Shocked eli koukkuun jäänneillä on aika iso riski tulla manipuloitavaksi Undecided Onneksi sain kaverit pois koukusta, koska koin itse tilanteen ahdistavaksi riippuvaisuudeksi, vaikka halu oli auttaa, mutta auttaminen ei tuonut kummallekkaan osapuolelle tyydytystä Lips Sealed
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 23.03.2006 12:17:41 »

Tervehdys,

ilmaisauttajia on, mutta he ovat lähinnä sellaisia, jotka vasta harjoittelevat kykyjensä käyttöä. Käypä vilkaisemassa vaikka www.soneraplaza.fi/ellit -sivustolla ja siellä Kristallipallolla, niin näet millaista ilmaisen ennustaja elämä on. Jos joku tarjoutuu auttamaan, niin pian on pystyssä ketju, jossa on 500 viestiä. Tällaisen täytyy olla auttajalle todella, todella kuluttavaa ja rajojen asettelu on todella tarpeen esim. sen palkkion ottamisen muodossa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
sawotar
Vieras
« Vastaus #13 : 23.03.2006 18:52:46 »

Totta puhut Sudenmarja, kyllä siinä menee vähemmästäkin into Undecided
mutta tässä sinulle kiitos (http://www.ouluninvalidienyhdistys.fi/logot/ruusu.gif) smitten  smitten että olet jaksanut
tallennettu
Amaris
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #14 : 30.03.2006 14:58:02 »

Voi tiedän tunteesi hyvin sudenmarja!
Useille aloitteleville kortinlukijoille ilmaisluennat ovat hyvää harjoitusta ja itsekkin tein niitä satoja vuosien mittaan. Sitten koin olevani tarpeeksi kokenut pyytääkseni pientä maksua luennoista ja avasin websivut kun olin ensin omantuntoni kanssa asiasta taistellut puolisen vuotta. (www.universalessence.co.uk)

Päädyin sellaiseen ratkaisuun että avasin myös keskustelu foorumin ja kaikki uudet jäsenet saavat pienen luennan ilmaiseksi, tervetuliais lahjana. Ja jos joku minulta apua pyytää eikä ole resulsseja maksaa niin teen luennan ja pyydän sitten jos he luennasta pitävät tilaamaan joskus maksullisenkin version.

Teen kuitenkin täysipäiväistä työtä ja luennoista tulevat tulot menevät lähinnä websivujen ylläpitoon ja mahdollisesti uusien työvälineiden ostoon (uudet tarot kortit, riimut, astrologia softa jne) niistä ei elannoksi asti ole joten en koe siinä mielessä olevani mikään kiskuri tai huiputtaja. Haluan vilpittömästi auttaa ihmisiä jos vain pystyn.

Joskus vierailen muissa foorumeissa jossa teen ilmaisluentoja jos vain aikaa ja energiaa riittää, nytkin viikonloppuna olen luvannut muutamalle ihmiselle eri foorumeissa tekeväni pienet konsultoinnit.

Olen itse tullut siihen tulokseen että tasapaino kaikessa, eli tällä hetkellä voi sanoa että noin puolet luennoista jotka teen on maksua vastaan ja toinen puoli ilmaiseksi, ja se tuntuu minulle sekä omalle tunnolleni juuri sopevalta ratkaisulta.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: