Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko täällä sivuilla ketään ns. ilmais auttajaa. Meediota, selvännäkijää tms.  (Luettu 16286 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
saru
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #15 : 01.04.2006 19:16:44 »

Hei!

Tavallisena taviksena oli kiva lueskella Teidän ajatuksianne... Ei ole helppoa
työtä tuo tulkintakaan.  angel
Minusta Asterixin ajatukset koskettivat eniten....

Toisaalta ja toisaalta on kohtuullista pyytää jotakin korvausta tehdystä työstä!
Olen itsekkin saanut apua ... en vältämättä kuullut sitä mitä itse olisin Halunnut, mutta se Tieto AUTTOI!!! Olisin ollut melkoisen hukassa ilman apua!
On hienoa, etä Teitä löytyy auttamaan... smitten
Minusta on parempi, että Tulkinnassa kuulee sen totuuden ... oli se sitten niin tai näin....
Arvostan sitä työtä mitä Te teette!  Wink
« Viimeksi muokattu: 01.04.2006 19:19:06 kirjoittanut saru » tallennettu

Avaa sylisi muutoksille mutta älä anna arvojesi kadota!
olive
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #16 : 14.04.2006 21:56:50 »

:angel:Polestarille, joka aloitti tämän keskustelun, annan pienen vinkin, ihmisen elämä kulekee seitsemän vuoden sykleissä ja, kun nöyränä odottaa ja pyytää sitä, minkä juuri sillä hetkellä tuntee itselle tarpeellisimmaksi, niin silloin avataan. Apuna henkisyyden avaamiseksi on olemassa kirjallisuutta sekä reiki ja karunareiki, joka avasi kaikkkein voimakkaimmin rakkauden energian kohti maanpäällistä henkisyyden kohottamista, joten odottele ja tunnistele itseäsi, niin huomaat ajatuksen voiman. Shocked Mieti ja tunnustele, mistä sinulle on eniten apua. Voimia tiellesi !
tallennettu
belle
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17 : 02.07.2006 16:31:24 »

Hei minä tässä elämå eksyksissä,polkuni haluaisin löytää keski-ikä jo mieltä painaa,hyvät tienestit pois heitin,nyt mietin miksi.Nyt siivoan tuskaa sydän täynnä olen kyllä neuvoja kysellyt,mutta kestääkö minun pää ja kunto.
Olisko minulle lohdutuksen sanaa löydänkö polkuni tuon ja työn jota sydämmelläni saan tehdä,vai jämähdänkö sankojen viereen.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: