Minulla on yksi hyvä ystävä, jolla on ollut kaksi pitkää suhdetta rapu-miehen kanssa. Ystävättäreni on skorppari. Tämän jälkimmäisen kanssa hän on naimisissa ja sopivat mielestäni hyvin toisilleen.
Nämä rakkausjutut ovat siksi kimuranttisia, että horoskoopin = luonteenpiirteiden lisäksi siihen vaikuttaa niin moni muu seikka. Ehkä tärkeimpänä se, että missä pisteessä ihminen on valmis sitoutumaan ja millä tasolla omassa henkisessä kehityksessään.
Itse kolhin minä-parkaani urakalla eri merkkisten miesten kanssa - astrologian mukaan sopivien ja ei-sopivien kanssa - mutta jotenkin elämäntilanteet, tavoitteet, halut, toiveet, oma henkinen valmius tai tilanne jne jne eivät silloin sitten loksahtaneet kohdalleen. Muutamista jutuista olen jopa jäänyt katkeraksi... eli eivät ole kolhut vieläkään täysin parantuneet. Olen onneksi löytänyt ihanan, minua arvostavan ja sopivasti täydentävän elämänkumppanin, vaikka meidän ei pitäisi joidenkin parisuhdekarttojen/horoskooppien perusteella pärjätä kovin hyvin keskenämme.
Ehkäpä Annaz siis antaisin sinulle sellaisen neuvon, että luota intuitioosi. Intuitio usein kertoo meille asioita, sitä ääntä on vain osattava kuunnella. Uskon, että sitä kautta löydät itsellesi hyvän kumppanin, eikä niinkään horoskooppimerkkiä kyselemällä. Minä kyllä uskon jonkun verran myös kohtaloon, joten oikea henkilö kävelee elämääsi sitten kun on sen aika.
Tsemppiä siihen asti!