Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rapu ja skorpioni ihan yleistyksenä  (Luettu 23528 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Annaz
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« : 29.10.2005 15:12:56 »

Olen tehnyt empiiristä tutkimusta *wirn* vuosien varrella rapu- miehistä ja johtopäätökseksi on tullut, että he ovat suunnattoman ihania puhumaan, tuntuvat kaikin tavoin läheisiltä, ovat mahtavia sängyssä.. MUTTA...
..niin kuoren sisällä, että en minä ainakaan saa heitä sieltä varmistamasta ulos kuin hetkeksi (arvokkaita hetkiä ne)

Olenkin miettinyt mistä on peräisin uskomus ravun ja skorpparin yhteensopivuudesta??? Saattaisi ollakin mikäli he uskaltaisivat ottaa pienen riskin *miettii*
Kärsimättömänä skorpparina en kumminkaan jaksa "pyydystää" vuosia ja odottaa luottamuksen kasvamista....

Nykyisin kysyn aluksi horoskooppimerkin ja sitten vasta keskustelen  Cheesy

Mitäs ystävät sanotte?

-annaz-
tallennettu

Juuri näin olen halunnut elää.
Ei hukattua hetkeä,
täysi tunne seurana.
Olen tässä, olen nyt..."
selkälokki
Vieras
« Vastaus #1 : 29.10.2005 20:29:51 »

eräällä ystävätttärelläni (rapu), on ollut kaksi skorppari miestä, eikä käynyt yksiin kummankaan kanssa.
tallennettu
Annaz
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #2 : 29.10.2005 20:48:31 »

Minusta taas skorppari-miehen ajatusmaailma on "helppo", luultavasti siksi, että se muistuttaa omaani =))

-annaz-
tallennettu

Juuri näin olen halunnut elää.
Ei hukattua hetkeä,
täysi tunne seurana.
Olen tässä, olen nyt..."
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #3 : 29.10.2005 22:24:40 »

Ihan yleisesti. Eivät pärjää keskenään. Undecided Undecided Undecided
tallennettu
rasvapakara
Vieras
« Vastaus #4 : 29.10.2005 23:59:03 »

Huono pari. En voi sietää rapujen mäkätystä ja liiallista naisellista viehätystä, jota on tavattavissa myös miesten keskuudessa. Varsinkin rapunaiset ovat liian vietteleviä, mutta hiljaisia, joka on hyvä puoli. Naiset yleensä villiintyvät liian herkästi. Olisinpa nainen. tickedoff
« Viimeksi muokattu: 30.10.2005 00:01:39 kirjoittanut rasvapakara » tallennettu
vilmu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 92

~Au skorpioni ~Ac leijona ~Kuu rapu


Profiili
« Vastaus #5 : 30.10.2005 07:13:47 »

Minulla on yksi hyvä ystävä, jolla on ollut kaksi pitkää suhdetta rapu-miehen kanssa. Ystävättäreni on skorppari. Tämän jälkimmäisen kanssa hän on naimisissa ja sopivat mielestäni hyvin toisilleen.

Nämä rakkausjutut ovat siksi kimuranttisia, että horoskoopin = luonteenpiirteiden lisäksi siihen vaikuttaa niin moni muu seikka. Ehkä tärkeimpänä se, että missä pisteessä ihminen on valmis sitoutumaan ja millä tasolla omassa henkisessä kehityksessään.

Itse kolhin minä-parkaani urakalla eri merkkisten miesten kanssa - astrologian mukaan sopivien ja ei-sopivien kanssa - mutta jotenkin elämäntilanteet, tavoitteet, halut, toiveet, oma henkinen valmius tai tilanne jne jne eivät silloin sitten loksahtaneet kohdalleen. Muutamista jutuista olen jopa jäänyt katkeraksi... eli eivät ole kolhut vieläkään täysin parantuneet. Olen onneksi löytänyt ihanan, minua arvostavan ja sopivasti täydentävän elämänkumppanin, vaikka meidän ei pitäisi joidenkin parisuhdekarttojen/horoskooppien perusteella pärjätä kovin hyvin keskenämme.

Ehkäpä Annaz siis antaisin sinulle sellaisen neuvon, että luota intuitioosi. Intuitio usein kertoo meille asioita, sitä ääntä on vain osattava kuunnella. Uskon, että sitä kautta löydät itsellesi hyvän kumppanin, eikä niinkään horoskooppimerkkiä kyselemällä. Minä kyllä uskon jonkun verran myös kohtaloon, joten oikea henkilö kävelee elämääsi sitten kun on sen aika.  Smiley

Tsemppiä siihen asti!
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #6 : 30.10.2005 12:50:08 »

Ravut ottavat liian helposti itseensä. On tosin muitakin vastaavia merkkejä, joilta saa ihme yhteyksissä kuunnella jos jonkinmoista kitinää ja päänaukomista. Tongue
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #7 : 30.10.2005 14:07:06 »

Olisinpa nainen. tickedoff
Varo mitä toivot Grin
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #8 : 30.10.2005 14:21:53 »

HörönLörön...
Taas meitä rapuja keitetään Cry  Mä ainakin oon ihana! Ja scorpparit on todella helppo "vietellä" Kiss, mutta mustelmia tulee sängyssä. Mulla tosin on aika paljon plutoaspekteja(mm. pluton noususolmun yhtymä autinkoon), että se scorppareiden intensiivisyys sopii mulle. Kamalan mustasukkaisia ja omistushaluisia tuppaavat olemaan scorpparit siis etenkin jos on venus myös scorpparissa. Scorpparit saavat helposti myös silmittömiä raivareita, että ei se oo ihme jos tällainen herkkä rapu loukkaantuu....nyyhky nyyh
tallennettu
rasvapakara
Vieras
« Vastaus #9 : 30.10.2005 14:59:17 »

No älä pelkää, minä en saa minkäänlaisia raivareita... angel

Joo, skorpionit on todella helppo vietellä, varsinkin minut. Olen jo useaan otteeseen meinannut "tuhoutua" viettelevien naisten takia. Sen vuoksi olisikin parempi viettää aikansa vaikkapa suljetussa kellarissa. crazy2 Tai tehdä ruumiillista työtä.

 kuunsolmu
tallennettu
Annaz
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #10 : 30.10.2005 15:46:42 »

Hih

 Ja scorpparit on todella helppo "vietellä" Kiss, mutta mustelmia tulee sängyssä.

Et sinä skorppareita pysty viettelemään... Ne vaan antaa sun luulla niin  angel

-annaz-
tallennettu

Juuri näin olen halunnut elää.
Ei hukattua hetkeä,
täysi tunne seurana.
Olen tässä, olen nyt..."
vilmu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 92

~Au skorpioni ~Ac leijona ~Kuu rapu


Profiili
« Vastaus #11 : 30.10.2005 17:58:23 »

Sinäpä sen sanoit Annaz  Smiley
tallennettu
sisilisko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #12 : 30.10.2005 22:10:41 »

No älä pelkää, minä en saa minkäänlaisia raivareita... angel

Joo, skorpionit on todella helppo vietellä, varsinkin minut. Olen jo useaan otteeseen meinannut "tuhoutua" viettelevien naisten takia. Sen vuoksi olisikin parempi viettää aikansa vaikkapa suljetussa kellarissa. crazy2 Tai tehdä ruumiillista työtä.

 kuunsolmu
:laugh:pakko yhtyä tuohon kellari-juttuun :uglystupid2:samaa olen mietiskelly itsekin...tosin en viettelevien naisten takia, mutta muuten...
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #13 : 31.10.2005 14:18:54 »

Minä olen noususkoprioni ja avomies on nousurapu. Suhde ei ole helppo, mutta rakkautta ja intohimoa riittää.

Yleisesti ottaen sanoisin, että ei nyt ehkä kuitenkaan kannata tehdä päätöksiä ihmissuhteissa jonkun merkin takia. Kartat ovat niin monimuotoisia, että ei pelkän aurinkomerkin perusteella voi sanoa synkkaako jonkun kanssa vai ei.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #14 : 01.11.2005 18:39:30 »

Tulen tosi hyvin toimeen rapujen kanssa,olen itse skorpioni. Paras ystäväni on rapu. Mulla on myös mars ravussa, joten rapumiehet tuntuvat aina hyvin mukavilta, tosin vähän hiljaisensorttisilta.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: