h a n s u l i ....
..tule takaisin pikku sheba...
mua jäi vaivaamaan ja siksi pyydänkin sua edes lukemaan tämän vaikket siihen mitään vastaisikaan,käy vaikka revittelemässä vastauksesi mielikuva-ketjuun....
kyllä minä tiedän (..jousimiehen lause..) että sinun nousujellonan ylpeyttä on loukattu,reagoit sillä ensimmäinen -sanaan niinkuin tämä ois kilpailu,
aurinkokalana polskautit sitten omaan maailmaasi neptunuksen henkisyyteen ja hait sokrateenkin turvaksesi,kävin kyllä visiitillä ja KYLLÄ, syyllistyn enemmän tai vähemmän monoteismiin,mutta sehän sopii skorpionin mustavalkoisuuteen ja jousimiehen fanaattisuuteen,mutta aattelen myös omaavani pyrkimystä ehdottomaan totuudellisuuteen,
ei todellakaan ole kysymys tärkeysjärjestyksestä,siitä kuka tulee ekana maaliin,
vaan siitä mikä on olennaista,tärkein tieto kiteytettynä yhteen sanaan,
sitä skorpionin tarvetta kiteyttää yhteen siemeneen koko seuraava kasvu,
että omenapuusta kasvaisi omenapuu eikä päärynäpuu.
jos minä olisin vasta-alkaja tällä astrosaralla ja sinä räväytät minulle karttani ja sanot:tuossa on sinun aurinkosi eli isäsi ja tuossa on kuusi,sinun äitisi,niin kyllä minä siinä vaiheessa kysyisin ,että missäs MINÄ sitten olen?
olenko vain tuossa neliössä niiden välissä?mitenkäs sieltä pääsen pois?
tai että tuo saturnus on sun karmasi...entäs sitten nuo kahvikupposet tuolla kartalla mitäs ne siitten ovat? teemasarjan uniikkejako?
toinen piripintaan täynnänsä vanhaa,vahvaa ,seisonutta kahvia ja toisen on mummo jo älynnyt kumota nurin tyyliin :kiitos,mutta nyt riittää tätä sorttia,
kylläisyysaste on tullut täyteen,otetaanpa konjakit kahvin päälle mieluummin...
sitäpaitsi tämän kyseisen astroalkajan motiivit ovat muualla kuin astron opiskelussa,
hänen motiivinsa löytyvät 12 huoneen leijonasta,
halusta olla mukana ,olla mukana näyttävästi,tulla huomioiduksi,
ja ne syyt kaiken tuon takana ovat ehkä ne oleellisimmat,
tietty yksinäisyyden tunne ?,rakkaudettomuus ? huomionkipeys ?
leijona tarvitsee aina hovin ympärilleen...
mielikuvana hän pelaa golfia toisten palloilla..
alitajuisesti,ilmeisesti asiaa tiedostamatta
että tule takaisin pikku sheba..
sinä olet aikaasi edellä ja voit merkuriuksellasi opastaa meitä vesimiehen aikaan,
vesimiehen älykkyys ei aukene tavalliselle taatelintallaajalle heti kohtakaan ja vaikka turhaudutkin yrityksissäsi,niin yritä silti,ehkä me kymmenen vuoden päästä ollaan siinä missä sinä nyt,
ehkä sokrateella olisi oikeestikin meille asiaa....