Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä 'eläin' olet?  (Luettu 94638 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #120 : 20.02.2006 18:32:26 »

Moi Mi-Olea!

[quote ]Minulle tuli tällä hetkellä mieleen ensimmäisenä mangusti.  Smiley
Oikeastaan olen ihastunut sen olemukseen "Timonin ja Bumban" ystävänä, ennen sitä en moisesta eläimestä ollut kuullutkaan...
Lainaus

Ihanaa, kun löytyy joku muukin "lapsellinen" Disney-leffadiggari ja mulle lisää elukkavaihtoehtoja Grin Tajusin just, että muistutan itte aika monessakin mielessä Rafikia: yritän ainakin olla aina kauhian "viisas" ja kuvaannollisesti kopauttelen milloin kenellekin järkeä päähän  crazy2 knuppel2

Sitä paitsi myös fyysinen olemukseni jumalattoman pitkine käsineen ynnä käytökseni muistuttaa hiukan Rafikia   2funny
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Mirjam
Vieras
« Vastaus #121 : 20.02.2006 18:36:52 »

Tajusin just, että muistutan itte aika monessakin mielessä Rafikia: yritän ainakin olla aina kauhian "viisas" ja kuvaannollisesti kopauttelen milloin kenellekin järkeä päähän  crazy2 knuppel2
Sitä paitsi myös fyysinen olemukseni jumalattoman pitkine käsineen ynnä käytökseni muistuttaa hiukan Rafikia   2funny

Minua alkoi kiinnostamaan, että mikäs/kukas tämä "Rafiki/Rafik" (?) on? En muista sellaista, vaikka Disneyn tuotanto on kovinkin tuttua.. Smiley
Nimittäin minulla on ollut siis ihan 'ihmis-ystävä', jolla oli tuo samainen nimi... Cheesy
tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #122 : 20.02.2006 19:48:10 »

Kaikista eniten eläinunista näen unta käärmeistä  Shocked. Mä voisin kyllä olla susi mieluummin, koska ne on niin ihania. smitten
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #123 : 21.02.2006 12:30:40 »

Tajusin just, että muistutan itte aika monessakin mielessä Rafikia: yritän ainakin olla aina kauhian "viisas" ja kuvaannollisesti kopauttelen milloin kenellekin järkeä päähän  crazy2 knuppel2
Sitä paitsi myös fyysinen olemukseni jumalattoman pitkine käsineen ynnä käytökseni muistuttaa hiukan Rafikia   2funny

Minua alkoi kiinnostamaan, että mikäs/kukas tämä "Rafiki/Rafik" (?) on? En muista sellaista, vaikka Disneyn tuotanto on kovinkin tuttua.. Smiley
Nimittäin minulla on ollut siis ihan 'ihmis-ystävä', jolla oli tuo samainen nimi... Cheesy


(http://www.disney2go.disneyfansites.com/RAFIKI.gif)

Oi Mi-Olea, saanhan esitellä: Rafiki Smiley
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #124 : 21.02.2006 12:37:45 »

Kiitos Elektra!  Wink

En olekkaan tuohon hahmoon tutustunut..muistan kyllä nähneeni, mutta 'luonne' ei ole jäänyt mieleen...  Smiley
tallennettu
sirahvi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« Vastaus #125 : 22.02.2006 00:08:14 »

Mustavalkoinen kiinanihme, Panda  smitten
tallennettu

kauris, nousu leijona.
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #126 : 22.02.2006 00:40:58 »

Mustavalkoinen kiinanihme, Panda  smitten

Voi kun hauska, että Pandakin löytyi tähän joukkoon!

En voi olla huomaamatta, että sinäkin olet kauris. Kauris, jonka heikkoja puolia tuolla yhdessä aiheessa käsiteltiin. Minä taas tunnen niin monta ihanaa kaurista, että heti kuvittelin nämä ystäväni pandoiksi. Tosin miestäni ystävät kutsuvat 'Pikku-Karhuksi' (kaikkea muuta kuin pieni), mutta siis hellyttävänä kauriina kävisi pandastakin. Myös minun pitkä hienostunut usein hattu päässä kulkeva ystäväni. Ilmetty panda. Siskoni myös.

Siis kaikki ihanat kauriit ovat varmaankin pandoja, uhanalaisia harvinaisuuksia! smitten
tallennettu
Cleome
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #127 : 22.02.2006 13:09:39 »

ai niin. ja hämähäkki koska olen pieni,söpö Wink ja ovelakin joskus Tongue hämähäkit on ihania!! ovat!!

Hienoa! Et varmaan ole mikään kirkuja-tyyppi!  Grin

Mutta oletko yhtä ahkera kutoja? Tai saalistaja?
Ethän ota vakavasti?  coolsmiley

en tosiaankaan ole kirkuja. minua eivät pienet otukset säikäytä Cheesy
en tiedä tuosta kutomisesta, mutta muistaakseni hämähäkkiä pidetään jossakin kulttuurissa alkuolentona. jossain päin afrikkaa asustaa hämähäkki nanabuluku huijari/veijarijumala.
 minulle hämähäkkin kutoma seitti merkitsee viisauden ikuista seittiä tai kohtalon kudetta:buck2:  angel voi olla että olen tuonkin käsityksen jostain mytologiasta poiminut.
tietoa lähinnä yritän saalistaa sillä tahmaisella lassollani laughcrazy2
 Cheesy Grin
tallennettu
marzukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 125


Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!


Profiili
« Vastaus #128 : 22.02.2006 14:05:23 »

Yritinkin tuota erästä linkkiä katsoa, miten tämä symboli toimisi, mutta siellä tulikin vastaan jotkut virustorjuntaohjelmat. Spyware Stormer. Voiko niihinkään kaikkiin luottaa? Jäi katsomatta.

Ei voi luottaa...tuo spyware on yksi "höpöhöpö" ohjelma joka on huonojen listalla  Smiley

Niinku nimimerkistä huomaa olen ollut marsu...mutta tämä onkin vaikea...rakastan delfiinejä ja kissoja...
Kiinalaisen mukaan olen koira...Todennäkösmmin sitten joku sekasikiö  smitten
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #129 : 22.02.2006 14:12:22 »

ai niin. ja hämähäkki koska olen pieni,söpö Wink ja ovelakin joskus Tongue hämähäkit on ihania!! ovat!!

Hienoa! Et varmaan ole mikään kirkuja-tyyppi!  Grin

Mutta oletko yhtä ahkera kutoja? Tai saalistaja?
Ethän ota vakavasti?  coolsmiley

en tosiaankaan ole kirkuja. minua eivät pienet otukset säikäytä Cheesy
en tiedä tuosta kutomisesta, mutta muistaakseni hämähäkkiä pidetään jossakin kulttuurissa alkuolentona. jossain päin afrikkaa asustaa hämähäkki nanabuluku huijari/veijarijumala.
 minulle hämähäkkin kutoma seitti merkitsee viisauden ikuista seittiä tai kohtalon kudetta:buck2:  angel voi olla että olen tuonkin käsityksen jostain mytologiasta poiminut.
tietoa lähinnä yritän saalistaa sillä tahmaisella lassollani laughcrazy2
 Cheesy Grin

Jaha, jaha!  2funny

Mutta tuota, taidatpa puhua viisaita tuosta seittikuviosta. Pyhä geometria tulee mieleen. Oletkos sattunut lukemaan Drunvalo Melchizedekin kirjaa Elämän kukan salaisuus. Siinä on kirja täynnä geometriaa, uskomatonta, mutta kumma juttu on, ettei hän yhdistä siihen hämänhäkinverkkoa, vaikka väittää että alkukuvio kertautuu kaikissa luonnon ilmiöissä.
tallennettu
Cleome
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #130 : 22.02.2006 15:18:23 »

Jaha, jaha!  2funny

Mutta tuota, taidatpa puhua viisaita tuosta seittikuviosta. Pyhä geometria tulee mieleen. Oletkos sattunut lukemaan Drunvalo Melchizedekin kirjaa Elämän kukan salaisuus. Siinä on kirja täynnä geometriaa, uskomatonta, mutta kumma juttu on, ettei hän yhdistä siihen hämänhäkinverkkoa, vaikka väittää että alkukuvio kertautuu kaikissa luonnon ilmiöissä.
Lainaus

empä ole tullut sitä geometrian kannalta ajatelleeksikaan, kumma juttu...olisihan se pitänyt hoksata. Shocked en ole valitettavasti vielä tullut lukeneeksi drunvaloa. olisi tietenkin ihan kiva tutkailla mitä hän tästä geometriasta sanoo ja miten sitä voisi verrata hämähäkin verkkoon  coolsmiley ei kun kirjastoa kohti mars police
tallennettu
marzukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 125


Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!


Profiili
« Vastaus #131 : 23.02.2006 19:37:11 »

Tein ton eng.kielisen testin ja tulos on unicorn elikkäs yksisarvinen  smitten
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
sirahvi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« Vastaus #132 : 24.02.2006 03:09:03 »


En voi olla huomaamatta, että sinäkin olet kauris. Kauris, jonka heikkoja puolia tuolla yhdessä aiheessa käsiteltiin. Minä taas tunnen niin monta ihanaa kaurista, että heti kuvittelin nämä ystäväni pandoiksi. Tosin miestäni ystävät kutsuvat 'Pikku-Karhuksi' (kaikkea muuta kuin pieni), mutta siis hellyttävänä kauriina kävisi pandastakin. Myös minun pitkä hienostunut usein hattu päässä kulkeva ystäväni. Ilmetty panda. Siskoni myös.

Siis kaikki ihanat kauriit ovat varmaankin pandoja, uhanalaisia harvinaisuuksia! smitten

Oih, ihana kuulla Smiley

Ystäväpiiristäni tunnun kaikkein parhaiten tulevan toimeen noiden karhu- ihmisten kanssa,  :Smiley , ja on muutama koalakin eksynyt juokkoon  smitten
« Viimeksi muokattu: 24.02.2006 03:13:12 kirjoittanut sirahvi » tallennettu

kauris, nousu leijona.
taikuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112



Profiili
« Vastaus #133 : 24.02.2006 22:15:54 »

Rakkauden enkeli

Oli mukavaa huomata että sulla on samantapaisia lintu kokemuksia kun mulla.
Mulla on ollut usein pikku lintuja kotonakin käymässä ja ne ovat useasti toimittanut viestin on nimittäin tapahtunut jotain merkillistä aina sen jälkeen kun linnut ovat itsepintaisesti vierailleet.

Lento unet ovat tosi mahtavat ja joskus jopa pelottavat koska ne vievät toisinaan sellaiseen maailmaan mitä en ole koskaan aikaisemmin nähnyt edes kuvista. Eli unimaailma on villi toisinaan. Cheesy
Mutta on tosi villiä nähdä maapallo lintu perspektiivistä unissa.

Olin kai Kotka koska bongasin valkoisen jäniksen ja sitä teki mieli jahdata.
En omaksi onneksi saannut sitä kiinni mutta jänis raukka oli kovilla.

Taikuri    crazy2
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #134 : 24.02.2006 22:31:33 »

Rakkauden enkeli
Lento unet ovat tosi mahtavat ja joskus jopa pelottavat koska ne vievät toisinaan sellaiseen maailmaan mitä en ole koskaan aikaisemmin nähnyt edes kuvista. Eli unimaailma on villi toisinaan. Cheesy
Mutta on tosi villiä nähdä maapallo lintu perspektiivistä unissa.
Näin on minullakin.  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: