manjaana
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #75 : 09.11.2005 13:58:31 » |
|
Karhuseuran testin mukaan olisin karhu : Ei kyllä karhu oikein tunnu läheiseltä. Omat mieltymykset/kokemukset olivat kissat, liskot ja hyönteiset. Sitten tuli Unicorn siitä yhdestä testistä ja pingviini toisesta. Yhteenvetona kai voisi sanoa että olen karhu jolla on sarvi otsassa, kissan häntä, suomupeite, kuusi jalkaa ja kävelen kuin pingviini . Kertakaikkisen ihana eläin siinä tapauksessa..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko härkä Kuu oinaassa venus kaloissa ASC leijona DC vesimies MC oinas Sininen rytminen myrsky Vesi-Jänis
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #76 : 10.11.2005 12:00:16 » |
|
Hauskan testin mukaan olisin myös Yksisarvinen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #77 : 10.11.2005 15:39:19 » |
|
Tämä oli hauskaa ja mielenkiintoista!
Noin silmäyksellä siis astrofoorumi olisi enimmäkseen yksisarvisia kissa skorpioneja täynnä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #78 : 19.11.2005 22:37:18 » |
|
Hei! Jos joku tätä vielä kurkistaa, niin täytyy laittaa tuolta toiselta alueelta Hopeatähden kaunis osoite, jossa voi tutkia lähemmin eläinhahmoaan, voimaeläintään tai mikä se nyt on. Kiitos siis Hopeatähdelle! www.geocities.com/RainForest/4076/indexlist.html
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
astrada
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #79 : 23.11.2005 19:15:37 » |
|
Taitaapi olla tämä karhu. Välillä tuo karhun palveluskin on tapahtunut Nooh, kyllä kaikkea tapahtuu. Karhu on aika pitkään ollut jo tärkeä eläin mulle, vaikka en sellaista olekaan nähnyt missään luonnossa..
|
|
|
tallennettu
|
"Ole rakkaudessa totinen, jos todeks` tunnet rakkauden"
|
|
|
Missa
|
|
« Vastaus #80 : 23.11.2005 23:11:37 » |
|
Ilmeisesti karhu. Hieman hämmentävää, koska en ole pitänyt kyseistä eläintä mitenkään erityisen läheisenä. Olen toki tuntenut pelonsekaista kunnioitusta, enkä kauheasti välittäisi törmätä metsässä moiseen, mutta en muista nähneeni karhua esimerkiksi unissani. Viime aikoina se on kuitenkin alkanut tulemaan esiin tavalla, että toiset ihmiset jotenkin assosioivat kyseisen eläimen minuun. Tein sitten mielenkiinnosta Karhuseuran testin sekä tuon animal in you-homman, ja molemmista tuli karhu. Nyt kun olen alkanut miettimään tuota mahdollisuutta, niin se itse asiassa tuntuu melko hyvältä. Olisi silti mukava saada varmistus jotenkin, nuo nettitestit ovat aina nettitestejä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
monikakson
Kanta-astroilija
Look thru' the light
|
|
« Vastaus #81 : 24.11.2005 00:19:08 » |
|
Hevonen se täälläkin. Arabianhevoset ovat todella kauniita, mutta olen kokenut olevani musta ja voimakas villihevonen. Ehkä se tulee siitä, että Musta Ori oli lempparini... mutta niin myös Uljas Musta jne. Vaihtoehtoisena pystyn tuntemaan kauniin arabianhevosen, joka kulkee pitkin autiota hiekkarantaa. ehkä se on se yin ja yan.
|
|
|
tallennettu
|
Feel the life in you and you want to live
|
|
|
Dorian
Kohtuuastroilija
ylämäkialamäkiylämäkialamäki
|
|
« Vastaus #82 : 24.11.2005 05:49:31 » |
|
Piti käydä tuolla metsätontun laittamassa linkissä, joka olikin aika hauska:
Moose's Wisdom Includes:
Acknowledges the truths that have been denied by the soul Movement to and from the soul world Movement in the void Finds the parts of the soul that have been hidden Building self- respect Strength Wisdom Bridge to the elders Unseen speed Tuollaista sanovat ämöriikan kielellä hirviös...eikun hirvestä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
yoniaQ
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #83 : 07.12.2005 12:55:04 » |
|
Iik, delfiini (hypin laiturilta jo ennen kuin osasin uida, ja sehän on ainoa eläin ihmisen lisäksi joka harrastaa seksiä huvikseen ) skorpioni (itsetuhoisuus) tiikeri (kissaihminen ja lemppari nalle-puh´sta), ameeba (masentunut ameeba-Ismo Alanko) ja hevonen (tunne-eläin ja intiaaniksi itsensä tuntevan tytön paras ystävä).
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
puntari
Kohtuuastroilija
Sininen rytminen myrsky
|
|
« Vastaus #84 : 04.01.2006 15:53:57 » |
|
Hieno -HIENO - testi tuo voimaeläintesti. Onpa todella jaksettu paneutua. Noin suuri testi varmaan vie vähän aikaa saada vastaus.
En itse näe itseäni minään eläimenä mutta ihailen monia. Jotenkin minulla on tunne, että vaikka ihailen norsuja ja villihevosia minun voimaeläimekseni kehkeytyy joku hilleri. Minusta ei saa ylvästä sitten millään.
|
|
|
tallennettu
|
Kaikki aika käytössäsi - tämä hetki
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #85 : 04.01.2006 21:29:55 » |
|
Hei! Jos joku tätä vielä kurkistaa, niin täytyy laittaa tuolta toiselta alueelta Hopeatähden kaunis osoite, jossa voi tutkia lähemmin eläinhahmoaan, voimaeläintään tai mikä se nyt on. Kiitos siis Hopeatähdelle! www.geocities.com/RainForest/4076/indexlist.htmlKiitoksia minunkin puolestani. Oikein "kylmät väreet" meni pitkin selkäpiitä kun kuulin voimaeläimieni karhun ja kotkan (erityisesti maakotkan) äänen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #86 : 05.01.2006 12:56:28 » |
|
Pötköttävä, puissa ja puskiin menevä. Piileskelevä Puuma.
|
|
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #87 : 05.01.2006 23:04:41 » |
|
KISSA! Laiskottelevasta kotikissasta pentujaan puolustavaan leijonaan!!! Voimaeläimiä useampia,, En saa selkoa,kun vierailevat vähän jokainen,esim,unissa. Karhu,susi ja kotka.Ominaisuudet kyllä kaikilla vähän erilaiset. Huutelen apuun sitä mitä kulloinkin tarvitsen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
puntari
Kohtuuastroilija
Sininen rytminen myrsky
|
|
« Vastaus #88 : 11.01.2006 10:58:23 » |
|
Vastaus tuli! Voimaeläimeksi tuli melkoisen tasaisesti karhu/panda, hirvi/kauris ja susi. Tottahan se on että varmasti saan voimaa oman nallekarhun kainalosta tottahan tykkään kaikista noista sikäli, että ovat metsän peittoon vetäytyviä, itsellisiä, suuruudellaan kunnioitusta kerääviä eläimiä. Ehkä myös tuo maassa pysyvä tyyli kiehtoo - minulla ainoa voimakkaasti esiintynyt lintu on korppi muttei sekään kovin painokkaasti Hieno viitseliäs testi!
|
|
|
tallennettu
|
Kaikki aika käytössäsi - tämä hetki
|
|
|
Annaz
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #89 : 15.01.2006 17:21:45 » |
|
Kissa Koska: -rakastan lämmintä -syön mieluiten kermaa, kalaa ja kanaa -valvon yöt ja nukun päivät -jos minua osaa oikein silittää, kehrään -joskus olo on kuin kissalla maaliskuussa -minua ei voi hallita -olen yhtä arvaamaton ja salaperäinen (kuulema) -annaz-
|
|
|
tallennettu
|
Juuri näin olen halunnut elää. Ei hukattua hetkeä, täysi tunne seurana. Olen tässä, olen nyt..."
|
|
|
|