Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä 'eläin' olet?  (Luettu 94269 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
mystery62
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #90 : 15.01.2006 21:40:44 »

No enköhän minä ole ihminen, eläinkunnan suurin peto... Grin, jos olisin eläin, olisin hurja tiikeri! knuppel2
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #91 : 03.02.2006 23:47:42 »

Susi ! Ne vain aina jotenkin vedonneet minuun ja koskettaneet syvältä... Itselläni on myös tuollainen susi-cd, joka on aivan ihana !! Lisäksi minuun vetoaa kotka, joka mielestäni linnuista uljain ja niilläkin mahtava ääni !! Molemmat olen myös itseeni tatuoinut aikoinaan... Vasemmassa olka/käsivarressani iso susi, joka ulvoo kuutamolla ja oikeassa kotka, joka paljon pienempi.  smitten smitten AUUU !!!
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #92 : 04.02.2006 01:13:45 »

Voi vitsi Ozzette, tässäkin liikutaan samoissa piireissä  ;DNo yksi selitys voisi olla se että joskus muinoin olemme molemmat olleet intiaaneja  :DEi mulla siitä mitään" kokemuksia" oo, mutta mikä voisi muuten selittää sen kotoisuuden jonka nuo asiat tuo HuhHuhHuhHuh??
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Ozzette
Vieras
« Vastaus #93 : 04.02.2006 13:17:57 »

Voi vitsi Ozzette, tässäkin liikutaan samoissa piireissä  ;DNo yksi selitys voisi olla se että joskus muinoin olemme molemmat olleet intiaaneja  :DEi mulla siitä mitään" kokemuksia" oo, mutta mikä voisi muuten selittää sen kotoisuuden jonka nuo asiat tuo HuhHuhHuhHuh??
Tuo mahdollisuus tuli minullekin kieltämättä mieleen... Hmmm...  smitten
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #94 : 05.02.2006 08:25:15 »

Smiley

           JAH JAH JAH  A AA, JAH JAH JAH  A AA, ( tanssii ),

             Intiaaneja  ja ja jakaikenaikaaaa!!

               Kotkat sudet pöllöt ne kulkevat mukanamme

K A I K E N   A I K A A    aurinko   kuu    merkurius   mars  neptunus   uranus venus
                         2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #95 : 06.02.2006 01:32:09 »

Eläimet ovat ihania näkökulmia!  Cheesy

Tuossa päivällä kerroin vähän ärhentyneenä pojalleni, joka kissaa siinä silitteli, että kun eräs hindulainen guru sanoo siksi eläimeksi ihmisen muuttuvan, josta hän pitää, varsinkin jos pitää enemmän kuin ihmisistä.
- No mutta sehän olis mukava, sanoi hän. - Minusta olis todella ihanteellista olla kissa, nukkua ja syödä vain ja antaa muun älyttömän elämän mennä miten lystää.
- Tää guru tarkoitti varmaankin alentaa ihmisen eläimen tasolle.
- Mitäs se guru tietää ihmisen ja eläimen tasoista. Ihminenhän se pahin eläin on, kissa jo saa nauttia elämästä, sanoi poika ja halas kissaa.

Miellyttävä näkökulma.  Smiley
tallennettu
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #96 : 08.02.2006 21:21:27 »

Yläasteikäisenä minua kutsuttiin papukaijaksi jostain merkillisestä syystä  2funny

Ihan aikuisten oikeesti: minua taitaa kuvata erinomaisen hyvin skorpparin oma symboli Feeniks-lintu. Niin monta kertaa elämä on mennyt uusiksi ja turpiin on tullut, että on ollut tukka lähteä, mutta sieltä sitä on vaan noustu aina uudestaan ja uudestaan.

Toinen eläin voisi olla leijona, sillä mulle on tullut vuosien mittaan leijonaemon piirteitä. Jos koen, että rakkaitani tai itseäni uhataan jotenkin, alan puolustaa omiani pelotta. Jännä juttu muuten, että kartaltani ei jellonaa taida löytyä juuri lainkaan... Monesko huone se Leijona muuten olikaan?
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #97 : 12.02.2006 10:07:18 »

Grin

  Heh heh ja vielä kerran.  Grin

              Jos jo noillakin merkeillä ( en tiedä ) olet HYVÄ puolustamaan...

              Niin eiköhän se " leijona " antaisi sellaisia ulottuvuuksia, jotta

              imaamitkin tuolla etu-aasiassa ihmettelisivät !!!

O L E M M E   S A M A A   J U U R T A ,  S A N O I   P U U   angel  angel  angel
                           2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #98 : 12.02.2006 16:10:18 »

Lainaus
Heh heh ja vielä kerran.  Grin
              Jos jo noillakin merkeillä ( en tiedä ) olet HYVÄ puolustamaan...

              Niin eiköhän se " leijona " antaisi sellaisia ulottuvuuksia, jotta

              imaamitkin tuolla etu-aasiassa ihmettelisivät !!!

O L E M M E   S A M A A   J U U R T A ,  S A N O I   P U U   angel  angel  angel
                           2funny

Jos toi oli mulle tarkoitettu, niin teretulemas joukkoon tummaan!  Grin Kiva, jos jostain muustakin löytyy sellanen pirttihirmu. Etenkin tiettyyn aikaan kuusta minusta tulee aivan mahdoton, niin että ihan itteäkin hirvittää. Ei nyt ihan Diapamia tartte eikä kilkuttimia ranteisiin, mutta ei paljo puutukaan  crazy2 knuppel2 police

No leikki leikkinä, livenä olen kyllä ihan yllättävänkin rauhallinen... yleensä.

Multa muuten löytyy jellona kartaltani: IX huone on Leijonassa  Grin
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #99 : 12.02.2006 18:52:54 »

perinteisen vahva ja uskollinen suomenhevonen
näihin pakkasiin karaistunut
australian villihevoset ovat mahtavia..
tallennettu
Antti-Tapio
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


RAKKAUTTA kaikille lähetän sydänmestäni


Profiili
« Vastaus #100 : 13.02.2006 01:13:29 »

apinahan minä
leikkisä kädellinen joka on utelias ja huoleton
tallennettu

Metalliapina nouseva lohikäärme
Sininen lunaarinen myrsky
paju
nouseva neitsyt,aurinko neitsyessä,kuu ravussa merkurius neitsyessä,venus ravussa,mars skorpionissa
Cleome
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #101 : 16.02.2006 21:41:36 »

susi - minulla on hampaat joilla pitäisin omistani/laumastani huolen, kunnioitan arvojärjestystä, mutta vaadin oman rauhani knuppel2
 tuulihaukka - mieleni kiitää korkealla ja näkee kauas ja joskus jopa kirkkaasti coolsmiley
delfiini tai joku sen sukuinen - olen kuin kalavedessä ja osaan nauraa ja hullutella Cheesy
pegasos - selvästi ainoa laatuaan (niin kuin me kaikki) ja mielikuvituksestani (silloinkun toimii) on vaikka muille jakaa :Smiley pääsee vaikka kuuhun mutta voi olla jalatkin maassa Wink
tallennettu
Cleome
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #102 : 16.02.2006 21:46:28 »

ai niin. ja hämähäkki koska olen pieni,söpö Wink ja ovelakin joskus Tongue hämähäkit on ihania!! ovat!!
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #103 : 16.02.2006 21:51:34 »

ai niin. ja hämähäkki koska olen pieni,söpö Wink ja ovelakin joskus Tongue hämähäkit on ihania!! ovat!!

Hienoa! Et varmaan ole mikään kirkuja-tyyppi!  Grin

Mutta oletko yhtä ahkera kutoja? Tai saalistaja?
Ethän ota vakavasti?  coolsmiley
tallennettu
Marion
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 254



Profiili
« Vastaus #104 : 16.02.2006 22:47:00 »

Voisin olla vaikka RIIKINKUKKO. Sehän ilmoittaa olemassa olostaan pöyhentämällään pyrstösulat pystyyn ja komeilee arvokkaasti.  
 Cheesy


 smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: