mystery62
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #90 : 15.01.2006 20:40:44 » |
|
No enköhän minä ole ihminen, eläinkunnan suurin peto... , jos olisin eläin, olisin hurja tiikeri!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #91 : 03.02.2006 22:47:42 » |
|
Susi ! Ne vain aina jotenkin vedonneet minuun ja koskettaneet syvältä... Itselläni on myös tuollainen susi-cd, joka on aivan ihana !! Lisäksi minuun vetoaa kotka, joka mielestäni linnuista uljain ja niilläkin mahtava ääni !! Molemmat olen myös itseeni tatuoinut aikoinaan... Vasemmassa olka/käsivarressani iso susi, joka ulvoo kuutamolla ja oikeassa kotka, joka paljon pienempi. AUUU !!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #92 : 04.02.2006 00:13:45 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #93 : 04.02.2006 12:17:57 » |
|
Tuo mahdollisuus tuli minullekin kieltämättä mieleen... Hmmm...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #94 : 05.02.2006 07:25:15 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #95 : 06.02.2006 00:32:09 » |
|
Eläimet ovat ihania näkökulmia! Tuossa päivällä kerroin vähän ärhentyneenä pojalleni, joka kissaa siinä silitteli, että kun eräs hindulainen guru sanoo siksi eläimeksi ihmisen muuttuvan, josta hän pitää, varsinkin jos pitää enemmän kuin ihmisistä. - No mutta sehän olis mukava, sanoi hän. - Minusta olis todella ihanteellista olla kissa, nukkua ja syödä vain ja antaa muun älyttömän elämän mennä miten lystää. - Tää guru tarkoitti varmaankin alentaa ihmisen eläimen tasolle. - Mitäs se guru tietää ihmisen ja eläimen tasoista. Ihminenhän se pahin eläin on, kissa jo saa nauttia elämästä, sanoi poika ja halas kissaa. Miellyttävä näkökulma.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Satu
|
|
« Vastaus #96 : 08.02.2006 20:21:27 » |
|
Yläasteikäisenä minua kutsuttiin papukaijaksi jostain merkillisestä syystä Ihan aikuisten oikeesti: minua taitaa kuvata erinomaisen hyvin skorpparin oma symboli Feeniks-lintu. Niin monta kertaa elämä on mennyt uusiksi ja turpiin on tullut, että on ollut tukka lähteä, mutta sieltä sitä on vaan noustu aina uudestaan ja uudestaan. Toinen eläin voisi olla leijona, sillä mulle on tullut vuosien mittaan leijonaemon piirteitä. Jos koen, että rakkaitani tai itseäni uhataan jotenkin, alan puolustaa omiani pelotta. Jännä juttu muuten, että kartaltani ei jellonaa taida löytyä juuri lainkaan... Monesko huone se Leijona muuten olikaan?
|
|
|
tallennettu
|
Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #97 : 12.02.2006 09:07:18 » |
|
Heh heh ja vielä kerran. Jos jo noillakin merkeillä ( en tiedä ) olet HYVÄ puolustamaan... Niin eiköhän se " leijona " antaisi sellaisia ulottuvuuksia, jotta imaamitkin tuolla etu-aasiassa ihmettelisivät !!!
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Satu
|
|
« Vastaus #98 : 12.02.2006 15:10:18 » |
|
Heh heh ja vielä kerran. Jos jo noillakin merkeillä ( en tiedä ) olet HYVÄ puolustamaan... Niin eiköhän se " leijona " antaisi sellaisia ulottuvuuksia, jotta imaamitkin tuolla etu-aasiassa ihmettelisivät !!! Jos toi oli mulle tarkoitettu, niin teretulemas joukkoon tummaan! Kiva, jos jostain muustakin löytyy sellanen pirttihirmu. Etenkin tiettyyn aikaan kuusta minusta tulee aivan mahdoton, niin että ihan itteäkin hirvittää. Ei nyt ihan Diapamia tartte eikä kilkuttimia ranteisiin, mutta ei paljo puutukaan No leikki leikkinä, livenä olen kyllä ihan yllättävänkin rauhallinen... yleensä. Multa muuten löytyy jellona kartaltani: IX huone on Leijonassa
|
|
|
tallennettu
|
Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #99 : 12.02.2006 17:52:54 » |
|
perinteisen vahva ja uskollinen suomenhevonen näihin pakkasiin karaistunut australian villihevoset ovat mahtavia..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Antti-Tapio
Satunnainen astroilija
RAKKAUTTA kaikille lähetän sydänmestäni
|
|
« Vastaus #100 : 13.02.2006 00:13:29 » |
|
apinahan minä leikkisä kädellinen joka on utelias ja huoleton
|
|
|
tallennettu
|
Metalliapina nouseva lohikäärme Sininen lunaarinen myrsky paju nouseva neitsyt,aurinko neitsyessä,kuu ravussa merkurius neitsyessä,venus ravussa,mars skorpionissa
|
|
|
Cleome
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #101 : 16.02.2006 20:41:36 » |
|
susi - minulla on hampaat joilla pitäisin omistani/laumastani huolen, kunnioitan arvojärjestystä, mutta vaadin oman rauhani tuulihaukka - mieleni kiitää korkealla ja näkee kauas ja joskus jopa kirkkaasti delfiini tai joku sen sukuinen - olen kuin kalavedessä ja osaan nauraa ja hullutella pegasos - selvästi ainoa laatuaan (niin kuin me kaikki) ja mielikuvituksestani (silloinkun toimii) on vaikka muille jakaa : pääsee vaikka kuuhun mutta voi olla jalatkin maassa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Cleome
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #102 : 16.02.2006 20:46:28 » |
|
ai niin. ja hämähäkki koska olen pieni,söpö ja ovelakin joskus hämähäkit on ihania!! ovat!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #103 : 16.02.2006 20:51:34 » |
|
ai niin. ja hämähäkki koska olen pieni,söpö ja ovelakin joskus hämähäkit on ihania!! ovat!! Hienoa! Et varmaan ole mikään kirkuja-tyyppi! Mutta oletko yhtä ahkera kutoja? Tai saalistaja? Ethän ota vakavasti?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Marion
|
|
« Vastaus #104 : 16.02.2006 21:47:00 » |