Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä 'eläin' olet?  (Luettu 94743 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #15 : 30.10.2005 19:10:06 »

Mistäs se eläimen saa selville?

Netissäkin on eräs hauska ohjelma, jossa voi testata eläimensä, mutta en millään muista, joku 'karhu'-juttu se oli.

Kun mietit mikä eläin muistuttaa sinua, mikä eläin saa tuntemaan jotain sisäistä samankaltaisuutta, eläin joka hellyttää, eläin joka tulee unissa, symboleissa mieleesi tai muiden nimittämänä. Tai se välähtää tosi äkkiä intuitiivisesti. Kannattaa tutustua tuon eläimen luonteeseen ja olemiseen. Sen kautta voi tutustua itseenkin toiseta näkökulmasta.
tallennettu
Karoliina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #16 : 30.10.2005 19:26:28 »

Kissa.  Smiley  Ihana kiva söpö kissa, jota pitää silittää.  smitten

T: Karoliina   Smiley
tallennettu
Khora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #17 : 30.10.2005 19:36:15 »

AIna ovat sanoneet minun olevan erittäin kissamainen.

Mutta voimaeläimeni on metsäkauris. Sen sain selville ihan vasta, vaikka olen tutkinut voimaeläinasiaa/kutsunut sitä luokseni monta kertaa.

Joku sanoi näkevänsä paljon unia pelkäämistään hämähäkeistä. Kannattaa tutkia, mitä eläintä pelkää, ja yrittää lähestyä sitä...voi tulla paljon uusia oivalluksia!

Mitä kokemuksia voimaeläimistä ihmisillä?
tallennettu

Tunne itsesi.
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #18 : 30.10.2005 20:02:54 »

Oman voimaeläin testin voi tehdä mm. täällä http://www.karhuseura.net/ ja sieltä ottaa linkin kyselyt, niin johan aukeaa..
tallennettu
Starseed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #19 : 30.10.2005 20:32:13 »

Kotka.

Pidän yläilmoissa liitämisestä.  Wink

Heippa!

Minäkin olen kotka   Smiley !
tallennettu

aur kalat~asc vaaka~kuu vesimies
~valkoinen itsevallitseva peili~
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #20 : 31.10.2005 00:59:23 »

[quote Mutta voimaeläimeni on metsäkauris. Sen sain selville ihan vasta, vaikka olen tutkinut voimaeläinasiaa/kutsunut sitä luokseni monta kertaa.

Mitä kokemuksia voimaeläimistä ihmisillä?
Lainaus

 :)Terve toinenkin metsäkauris!

Opiskelin paljonkin metsäkauriin kautta tuntemaan itseäni, kun luin ohjeita Caroline Myssin kirjasta (olikohan se kolmas hänen kirjansa, en muista nimeä).
Löysin itsestäni kauriin arkuutta, lymyämistä varjoissa valppaana...siis seuraan kaikkea ympärilläni, olen kiinnostunut hyvin monista asioista. Kauriista sanottiin jossakin symbolina, että se on myös viestintuoja. Se sopii hyvin yhteen Michael-oppaiden rooleista 'esittäjän' kanssa. Nämä ovat aika hauskoja juttuja, kun niitä ei ota liian vakavasti. Mutta minulla on aina kauhea tarve tuoda jotakin julki ja usein ihmiset kuuntelevatkin. Se ei tarkoita pyrkyriä tai johtajaa vaan sananviejää silloin kun tuntee siihen tarvetta. Kauriilla on myös herkkä intuitio.

Löytyykö meistä yhteistä? Metsäkauriina? Huh
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #21 : 31.10.2005 07:28:01 »

Nooh kalkkuna on sellainen humoristinen...kuopii maata...ja...ja nokkii kaikenlaista..oksia yms. Sit ne päästelee hauskoja ääniä ja päätyvät kiitospäivän pöytään... Sellaista se kalkkunan elämä on. uglystupid2
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #22 : 31.10.2005 08:26:47 »

Kondori tai albatrossi. Harrastan myös lentokoneiden bongausta. :Smiley
tallennettu
Khora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #23 : 31.10.2005 08:57:29 »

Heii metsätonttu-kauristoveri! Smiley

Löysin itsestäni kauriin arkuutta, lymyämistä varjoissa valppaana...siis seuraan kaikkea ympärilläni, olen kiinnostunut hyvin monista asioista. Kauriista sanottiin jossakin symbolina, että se on myös viestintuoja. Se sopii hyvin yhteen Michael-oppaiden rooleista 'esittäjän' kanssa. Nämä ovat aika hauskoja juttuja, kun niitä ei ota liian vakavasti. Mutta minulla on aina kauhea tarve tuoda jotakin julki ja usein ihmiset kuuntelevatkin. Se ei tarkoita pyrkyriä tai johtajaa vaan sananviejää silloin kun tuntee siihen tarvetta. Kauriilla on myös herkkä intuitio.

Kyllä löytyy yhteistä! Kaikki kuulostaa hyvin olennaiselta minulta. Olen vierastanut tuota kaurista ehkä juuri sen arkuuden takia, mutta toisaalta se liittyy juurikin tuohon herkkyyteen ja tarkkaavaisuuteen. Ja olen kyllä kuu-kauris, ja siinä mielessä hyvinkin pidättäytyväinen...suhteessa aurinko-kaksoseen ja nousevaan leijonaan.
Viestintuoja, sanansaattaja, välittäjä, se todellakin koen olevani. Samoin intuition olen listannut tärkeimmäksi "ominaisuudekseni" jo monet vuodet, ja sitä pyrkinyt kehittämäänkin.

Täytyypä tutustua noihin kirjoihin, olen todellakin vasta tämän kauris-matkani alkutaipaleilla Smiley
Nyt takaisin sänkyyn sumuilemaan unen ja valveen rajamailla, tuntuu siltä että tulee jotain oivalluksia... Kerro toki lisää meistä Wink
tallennettu

Tunne itsesi.
Khora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #24 : 31.10.2005 09:02:10 »

Oman voimaeläin testin voi tehdä mm. täällä http://www.karhuseura.net/ ja sieltä ottaa linkin kyselyt, niin johan aukeaa..

Mä oon tehnyt tuon testin parikin kertaa mutta en ole saanut vastausta...
missähän vika?  Sad
tallennettu

Tunne itsesi.
wilma
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #25 : 31.10.2005 10:16:40 »

Hei Khora!
Se voimaeläin testin tulokset kestää yleensä viikon tulla. Tehtiin kaveriporukalla kerran se ja yllätys yllätys kaikille tuli karhu vahvimpana, vähän haisee koko testi..   knuppel2  crazy2
tallennettu
Khora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #26 : 31.10.2005 10:52:09 »

Siitä on jo kolme viikkoa kun minä sen tein... Mur! Monet ovat sitä kyllä suositelleet. Toki aina saa varauksella suhtautua kaikkiin tuommoisiin, tietenkin... Siinähän piti itse aika paljon miettiä eläimiä, joten aika paljon pohjautunee omaan osin tiedostavaankin käsitykseen siitä, mitkä eläimet mahdollisia... PÖH  idiot2

Mulle metsäkauris tuli ihan perinteisen voimaeläin-rentoutus/meditaation kautta. Ennen eläimiä oli muutama muu, eivätkä kuvat kunnolla selkeytyneet, kunnes metsäkauris vaan putkahti jostain niityltä, se oli todella selkeä ja kestävä kuva ja sillä oli mulle paljon asiaa... samoin kuin joistain asioista vaan Tietää, niin tiesin että se on oikea voimaeläimeni.

Kertokee lissää kokemuksia!!
tallennettu

Tunne itsesi.
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #27 : 31.10.2005 11:04:29 »

Voimaeläimeni on perhonen.

Perhoset ottavat itsensä kevyesti, joten ne osaavat lentää.  smitten

Mutta tämä transformaatio.... nyt on syksy, alan koteloitua, ja käpertyä pienemmäksi, jinisemmäksi...  pluto askendentti 12h

Tyttäreni lauloi koulussa oppimansa laulun täydellisestä muodonmuutoksesta:

Perhonen
munii munasen,
munasesta kuoriutuu
toukanpoikanen.

Toukka koteloituu -
kotelosta kuoriutuu -

Lehmä.

 Wink Cheesy Grin
tallennettu
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #28 : 31.10.2005 11:10:40 »

Itse olen tehnyt ko. testin nyt muutaman kerran ja ensimmäisellä kerralla voimaeläimeni oli karhu, mutta troisella kerralla voimaeläimeni olikin jo susi.. en kyllä tiedä missä sitten mättää ettei vastausta ole tullut, mutta minulle se tuli viimeksi alle viikossa.. muistaakseni.. Huh
tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #29 : 31.10.2005 12:05:27 »

Olisinkohan yksisarvinen -  vaikka joskus huijaan itseni uskomaan jotakin pienempää ja pelokkaampaa. Smiley

Kotka taas on ollut symbolinen viestintuoja minulle viimeaikoina. Sen merkitryksestä laitoinkin juuri kysymyksen uudeksi ketjuksi. :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: