Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä 'eläin' olet?  (Luettu 94728 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #30 : 31.10.2005 16:48:09 »

Miauh Smiley Kissa olen ollut jo ihan lapsesta saakka.
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Spica
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #31 : 31.10.2005 16:58:23 »

En oikein osaa erottaa tätä ja voimaeläintä, mutta kissoihin samaistun tosi vahvasti. Valaat saavat myös kylmät väreet kulkemaan selkää pitkin.. Cheesy
« Viimeksi muokattu: 31.10.2005 17:00:53 kirjoittanut Spica » tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #32 : 31.10.2005 17:05:31 »

Nooh kalkkuna on sellainen humoristinen...kuopii maata...ja...ja nokkii kaikenlaista..oksia yms. Sit ne päästelee hauskoja ääniä ja päätyvät kiitospäivän pöytään... Sellaista se kalkkunan elämä on. uglystupid2

 ;)Hei Kalkkuna!

Onko noin itsesikin kanssa? Pöllyytätköö välillä terävillä huomatuksillasi nurkkia, löydät jotakin, mitä muut ei. Mutta varmaan osaat huumormielessä tuoda näitä asioita esille, silloinhan se voi olla rakentavaa ja muutoksia tuova. Ties siis mihin esille vielä päädytkään!
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #33 : 31.10.2005 17:10:00 »

"Punainen" kyseli mistä saa selville oman voimaeläimensä. En muista tarkkaa osoitetta, mutta jos googletat hakusanalla "animal in you", niin siellä on englanninkielinen testi.
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #34 : 31.10.2005 17:14:23 »

Kondori tai albatrossi. Harrastan myös lentokoneiden bongausta. :Smiley

Wov! Uskon sinua, albatrossi!
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #35 : 31.10.2005 17:19:25 »


.

Täytyypä tutustua noihin kirjoihin, olen todellakin vasta tämän kauris-matkani alkutaipaleilla Smiley
Nyt takaisin sänkyyn sumuilemaan unen ja valveen rajamailla, tuntuu siltä että tulee jotain oivalluksia... Kerro toki lisää meistä Wink

Hei! Nyt löysin kirjan. Se on Carorile Myss "Sielun sopimus". On toki valaisevaa lukea kaksi hänen edellistä kirjaa. Ensimmäinen on Hengen anatomia, toista en muista. Tässä kolmannessa hän esittää hyvin kysymyksiä sinulle itsellesi ja arkkityyppi 'metsäkauriille', jonka itse määrittelet. Se oli hyvin mielenkiintoista.
Kirjasin siitä itselleni kokonaisen vihkosen ja opin tuntemaan itseäni enemmän.
Kokeile!
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #36 : 31.10.2005 17:52:24 »

Pidän kaikesta mikä liikkuu  Cheesy
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #37 : 31.10.2005 23:06:58 »

[quote Perhoset ottavat itsensä kevyesti, joten ne osaavat lentää.  smitten

Lainaus

'En usko tuota sanaa 'kevyesti'. Päinvastoin. Perhoset elävät ehkä pari kesää. Mutta ne elävät täysillä, siis 'voimakkaasti'. Etkö usko?
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #38 : 01.11.2005 01:16:00 »

quote]
'En usko tuota sanaa 'kevyesti'. Päinvastoin. Perhoset elävät ehkä pari kesää. Mutta ne elävät täysillä, siis 'voimakkaasti'. Etkö usko?
Lainaus

Tuosta perhosesta tuli mieleeni, että joskus aikoinaan, nykyään ex-mieheni meni selvännäkijälle ja hän sanoi että; "mistä tuollaisen perhosen olet itsellesi löytänyt, sinulle sopisi paremmin voikukka"!  =)

(siksi siis ehkä nykyään ex) Cheesy
Mutta tosiaan, itse olen aina ollut "kissaihmisiä".
Kissa olisin...mutta perhoset jättäisin rauhaan.
 smitten
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #39 : 01.11.2005 11:38:43 »

[quote Perhoset ottavat itsensä kevyesti, joten ne osaavat lentää.  smitten

Lainaus

'En usko tuota sanaa 'kevyesti'. Päinvastoin. Perhoset elävät ehkä pari kesää. Mutta ne elävät täysillä, siis 'voimakkaasti'. Etkö usko?

Siis usko mihin Cheesy

Olen kyllä huomannut elämässäni sen, että minun tulee elää täysin siemauksin elämän maljoista nauttien, ja toteuttaa omaa ainutlaatuista visiotani. Se vaatii jatkuvaa uudistumista, transformaatiota. Jos jään toisten visioiden varaan, alan toteuttaa toisten unelmia ja uskomuksia, niin jämähdän paikalleni ja koteloidun. On ollut rankkaa rikkoa kotelonsa kerta kerran jälkeen, ja opetella sanomaan ei. Palkitsevaa se sitten on ollut.  Smiley

Tilasin Astrosepolta tulkinnan 1998. Siinä hän totesi tämän oppiläksyn olevan minulla tässä elämässäni. On kuin olisi avautunut kissanpojalta silmät! Silmänräpäyksessä oivalsin, miksi elämässäni oli ollut sellaisia vaiheita kuin oli - kaikki tämä elämä, jota elän, onkin ollut suunniteltua ja "tähtiin kirjoitettua", ja olin toteuttanut asioita alitajuisesta ymmärryksestä käsin, vaikka ulkoiset asiat eivät olisi tuntuneet niitä tukeneen.  crazy2

Sinä vuonna tulin ulos kaapista, ja aloin ottaa vastuuta omasta elämästä, enkä enää suostunut toisten pyöriteltäväksi elämän tanssissa vastoin omaa tahtoani.

Summa summarum: elämä on tarkoitettu otettavasti kevyesti, jos en "liitele" unelmieni kanssa (härkänä jalat maan pinnalla tietenkin), niin en voi myöskään toteuttaa niitä. Minun on valmiina olemaan koko ajan muutokseen. Kevyesti on siis samaa kuin voimakkaasti, intohimoisesti itseään ilmentäen.  smitten

Olet siis osin oikeassa Metsätonttu, nauttikaamme elämän sietämättömästä keveydestä smitten
tallennettu
Tina
Vieras
« Vastaus #40 : 01.11.2005 12:42:54 »

Siitä on jo aikaa, kun yritin jälleen kerran henkistyä ja mietin otsa rypyssä, mikä henkieläimeni oikein mahtaisikaan olla. Jotakin uljasta ja rohkeaa... sulavaa ja ylevää... siinä samassa ikkunan toiselle puolelle pyrähti pieni talitiainen, joka hengaili siinä pitkään napittaen minua suoraan silmiin päätään käännellen. Se ei pelästynyt edes nauruani. Että semmosta.
« Viimeksi muokattu: 01.11.2005 12:44:26 kirjoittanut Tina » tallennettu
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #41 : 01.11.2005 12:49:28 »

Hirvi. Ehdottomasti.

Hirvi on suurin kotomaamme metsien elukoista ja hyödyllisin jo muinaisillekin näillä leveyksillä eläneille inehmoille.

Mikä hiton metsäkauris?
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #42 : 01.11.2005 13:07:22 »

Hirvi. Ehdottomasti.

Hirvi on suurin kotomaamme metsien elukoista ja hyödyllisin jo muinaisillekin näillä leveyksillä eläneille inehmoille.

Mikä hiton metsäkauris?

Just. Jos metsässä hirven metsäkauriina kohtaisin, jäisin vähän arkana lymyämään, turkkini värähtelisi, mutta jäisin seuraamaan jokaista liikettäsi. Kyllä kohtaisin sinut korkeampana, en pelkäisi, mutta en tohtisi näyttäytyä. Hirvi vain tuhahtelisi menemään. Metsä rytisee. Sinä et ehkä huomaisi meikäläisiä. Etkä tietäisi, että meillä on sama metsän viisaus sielussamme, jopa valppaampana, herkempänä, koska me katselemme ja seuraamme sivusta enemmän.
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #43 : 01.11.2005 13:38:10 »

Avatarkin sen kertoo, susi.  Wink
Jo pienenä näin susiunia (vaikkei unisymbolina ehkä kaikkein positiivisin; uhkaava mieshahmo, sopii lapsuuteen ja isään mulla). Jotenkin toi susi vaan istuu ajatusmailmaltaan kuitenkin aikuisenakin. Ihmisarka, mutta puolustaa perhettään ja reviiriään "kuin leijona".
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #44 : 01.11.2005 13:49:37 »

Hirvi. Ehdottomasti.

Hirvi on suurin kotomaamme metsien elukoista ja hyödyllisin jo muinaisillekin näillä leveyksillä eläneille inehmoille.

Mikä hiton metsäkauris?

Just. Jos metsässä hirven metsäkauriina kohtaisin, jäisin vähän arkana lymyämään, turkkini värähtelisi, mutta jäisin seuraamaan jokaista liikettäsi. Kyllä kohtaisin sinut korkeampana, en pelkäisi, mutta en tohtisi näyttäytyä. Hirvi vain tuhahtelisi menemään. Metsä rytisee. Sinä et ehkä huomaisi meikäläisiä. Etkä tietäisi, että meillä on sama metsän viisaus sielussamme, jopa valppaampana, herkempänä, koska me katselemme ja seuraamme sivusta enemmän.

 Grin Tuonpa takia juuri olen hirvi. Rymistelen menemään omia aikojani ja pelkään metsästäjiä...  coolsmiley

Siksi sitä arkaa metsäkaurista hieman oudoksuin ja ihmettelen tässä missä ne muut hirvet ovat? Kun väittävät mediassakin, että niitä on liikaa... Cheesy

Minulla on paljon esim. koruja ja hirviaiheisia vaatteita ja muuta aiheeseen liityvää. Jostain syystä olen jo lapsesta tuntenut jonkinlaista karmallista yhteyttä tähän metsiemme kruunupäähän.
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: