[quote Perhoset ottavat itsensä kevyesti, joten ne osaavat lentää.
'En usko tuota sanaa 'kevyesti'. Päinvastoin. Perhoset elävät ehkä pari kesää. Mutta ne elävät täysillä, siis 'voimakkaasti'. Etkö usko?
Siis usko mihin
Olen kyllä huomannut elämässäni sen, että minun tulee elää täysin siemauksin elämän maljoista nauttien, ja toteuttaa omaa ainutlaatuista visiotani. Se vaatii jatkuvaa uudistumista, transformaatiota. Jos jään toisten visioiden varaan, alan toteuttaa toisten unelmia ja uskomuksia, niin jämähdän paikalleni ja koteloidun. On ollut rankkaa rikkoa kotelonsa kerta kerran jälkeen, ja opetella sanomaan ei. Palkitsevaa se sitten on ollut.
Tilasin Astrosepolta tulkinnan 1998. Siinä hän totesi tämän oppiläksyn olevan minulla tässä elämässäni. On kuin olisi avautunut kissanpojalta silmät! Silmänräpäyksessä oivalsin, miksi elämässäni oli ollut sellaisia vaiheita kuin oli - kaikki tämä elämä, jota elän, onkin ollut suunniteltua ja "tähtiin kirjoitettua", ja olin toteuttanut asioita alitajuisesta ymmärryksestä käsin, vaikka ulkoiset asiat eivät olisi tuntuneet niitä tukeneen.
Sinä vuonna tulin ulos kaapista, ja aloin ottaa vastuuta omasta elämästä, enkä enää suostunut toisten pyöriteltäväksi elämän tanssissa vastoin omaa tahtoani.
Summa summarum: elämä on tarkoitettu otettavasti kevyesti, jos en "liitele" unelmieni kanssa (härkänä jalat maan pinnalla tietenkin), niin en voi myöskään toteuttaa niitä. Minun on valmiina olemaan koko ajan muutokseen. Kevyesti on siis samaa kuin voimakkaasti, intohimoisesti itseään ilmentäen.
Olet siis osin oikeassa Metsätonttu, nauttikaamme elämän sietämättömästä keveydestä