Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä 'eläin' olet?  (Luettu 94841 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Dniwfoffup
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #45 : 01.11.2005 14:40:04 »

Luulisin että kissa. En voi elää ilman kissoja. Tälläkin hetkellä kotona tallustaa 4 karvaista kaveria  Smiley. Toisena vaihtoehtona olisi hirmuisesti pelkäämäni ampiainen  Shocked. Huomasin että hyönteiset ovat minulle niitä olentoja joita pelkään eniten, mutta myös kunnioitan pelonsekaisesti (miten joku niin pieni voi saada sellaista jälkeä aikaan). Mutta kissa. Pakkohan se on se olla. Tein sen testin, tuloksia odotellessa..
tallennettu
kaakkimarjatta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55


sininen kristalli myrsky


Profiili
« Vastaus #46 : 01.11.2005 14:47:15 »

Karhuseurantestin mukaan Kettu?!! Mitä, häh? Mitä tuosta pitaisi ajatella? :Smiley

Kaakki
tallennettu

IHMINEN ON SE MIKSI TEKEYTYY, SIKSI ON SYYTÄ OLLA TARKKANA MIKSI TEKEYTYY
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #47 : 01.11.2005 14:55:03 »

Samaistun useampaankin otukseen:

Kissa ja isompi serkkunsa leijona
Varis ja korppi
Saukko

Myyttiseltä puolelta löytyy myös nämä eläjät:

Fenix-lintu
Lohikäärme, joka lienee varsinainen voimaeläimeni.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #48 : 01.11.2005 18:34:33 »


 Grin Tuonpa takia juuri olen hirvi. Rymistelen menemään omia aikojani ja pelkään metsästäjiä...  coolsmiley

Siksi sitä arkaa metsäkaurista hieman oudoksuin ja ihmettelen tässä missä ne muut hirvet ovat? Kun väittävät mediassakin, että niitä on liikaa... Cheesy


Kerronpa jotakin, mitä just luin paikallisesta lehdestä, sinulle metsästäjiä pelkäävä hirvi. Täällä nimittäin kulkee lauma susia. (Kuka se susi olikaan?)
Enpä siis ihmettele, kun talon takaa metsästä etsin puolukoita, löysin ihmeissäni kymmeniä hirven makuupaikkoja ja hoksasin, että täällähän ne hirvet kotini suojissa ovat majailleet. Lehdessä nimittäin oli, kuinka hirvet ovat etsiytyneet ihmisten lähelle susien pelossa.

Siis kuitenkin löydätkö tässä itsesi? Sinullakin on omat pelkosi ja ihmisjoukkoon on hyvä kätkeytyä? Olisikohan sitten ne arat metsäkauriin kuitenkin parempia juoksemaan tai vähän ketterämpiä pääsemään susilta karkuun? En tiedä.
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #49 : 01.11.2005 22:32:51 »

Merkillisiä nämä eläimelliset mieltymykset. Selailin tuossa Ikiajan linkittämää eläinsivustoa ja muistin miten pitkään riviin olioita samaistunkaan: Albatrossi, kondori, pelikaani, tukaani ja merihevonen! Kyseisiä eläimiä en ole sattuneesta syystä nähnyt livenä, mutta mulla on aina ollut poikkeuksellisia sympatioita kotoisia kanadanhanhia ja sorsalintuja kohtaan. Pidän niiden asenteesta.  Tongue
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #50 : 02.11.2005 00:44:42 »

Paljon on ihania eläimiä maailmassa  smitten
Mutta tässä muutama voimaeläimeni:

Kissaeläimet
Hevonen
Kotka
Delfiini

-Oinas73-
tallennettu
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #51 : 02.11.2005 07:47:01 »

Kiinalaisessa horoskoopissa olen lohikäärme...Mutta jokin vetää sudessa mua valtavasti. Kiss Olen ottanut kasi susi tatskaa toinen on ulvomassa ns.kuuta ja kuuna on inkkarin pää.Sitten päätin kaikki kolme symboolia tatskana laittaa tohon vieritysten eli kotka joka on vanhin ja susi nyt uusin ja siihen se inkkari tulee heti kun raht sen sallii.  Mutta ainaskin susi symbolioi mulle paljon ja ajattelen sen suden tietyllä tavoin elämäni kulussa joten olisim ehdottomasti susi :Smiley Nii vaikka puolustan omiani siis lähimpiä eli lastani ja ystäviänio aikas ns.tiikeri äipän lailla...mutta siltikin SUSI  smitten
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #52 : 02.11.2005 09:09:27 »

Karhuseurassa tein jokin aika sitten testin jonka mukaan voimaeläimeni olisi tiikeri, kiinalaisessa olen sika, omistan koiran, rakastan puuman ääntä...

Ehkä mä kuitenkin olisi tiikeri...
tallennettu
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #53 : 02.11.2005 13:34:19 »


Kerronpa jotakin, mitä just luin paikallisesta lehdestä, sinulle metsästäjiä pelkäävä hirvi. Täällä nimittäin kulkee lauma susia. (Kuka se susi olikaan?)
Enpä siis ihmettele, kun talon takaa metsästä etsin puolukoita, löysin ihmeissäni kymmeniä hirven makuupaikkoja ja hoksasin, että täällähän ne hirvet kotini suojissa ovat majailleet. Lehdessä nimittäin oli, kuinka hirvet ovat etsiytyneet ihmisten lähelle susien pelossa.

Siis kuitenkin löydätkö tässä itsesi? Sinullakin on omat pelkosi ja ihmisjoukkoon on hyvä kätkeytyä? Olisikohan sitten ne arat metsäkauriin kuitenkin parempia juoksemaan tai vähän ketterämpiä pääsemään susilta karkuun? En tiedä.

Niinpä, hirvillä ei juuri muita luontaisia vihollisia ole kuin ihminen, susi, ahma ja karhu. Pedot, paitsi ihminen, kaatavat niitä sairaita ja heikkoja yksilöitä, muuten hirvi saa olla kutakuinkin rauhassa ja elellä omia aikojaan.

Oletteko koskaan ollut metsässä hirven lähellä? Siis niin lähellä, että olisitte voineet koskettaa? Minä olen ja se mahtava tunne ja rauha, joka siitä valtavasta eläimestä virtasi oli jotain sanoin kuvaamatonta, en osannut pelätä sitä. Aikamme siinä toisiamme ihmettelimme ja nuuhkimme, lähdimme omille teillemme. Vau.  Shocked Oli se sellainen kokemus, ettei toista tule.
Sen sijaan sudet sun muut eivät samalla tavalla hätkäytä. Olen kävellyt karhun jäljissä, kuunnellut susien rähistelyä hirvenraadolla ja seuraillut ahman menoa hangessa, mutta niistä ei samanlaisia kicksejä tullut kuin hirvistä.
Kyllä, koen ne voimakkaasti. Olen nähnyt lapsesta asti paljon hirviaiheisia unia ja kokenut kyseisen eläimen varsin voimakkaana voimanlähteenä. En silti vastusta intopinkeänä hirvenmetsästystä tai suojele susia...

Selvittikö tämäkään mitään aivoituksistani?  crazy2
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #54 : 02.11.2005 13:49:34 »


Oletteko koskaan ollut metsässä hirven lähellä? Siis niin lähellä, että olisitte voineet koskettaa? Minä olen ja se mahtava tunne ja rauha, joka siitä valtavasta eläimestä virtasi oli jotain sanoin kuvaamatonta, en osannut pelätä sitä. Aikamme siinä toisiamme ihmettelimme ja nuuhkimme, lähdimme omille teillemme. Vau.  Shocked Oli se sellainen kokemus, ettei toista tule.

Heips,

kuvasit juuri, miltä tuntuu olla lähellä voimaeläintään - kiitos Dorian, että jaoit kanssamme tämän kokemuksen smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #55 : 02.11.2005 15:08:50 »

Niin, kyllä nämä ovat aika mielenkiintoisia juttuja.

Tunnistan oitis tuosta sudesta ryhmähengen oivaltaneen henkilön, yhteisössä sitkeän puurtajan, jolla on lahjoja diplomatiaan ja kauasnäköisyyteen. ?!?

Minulla on tiikeri-ystävä ja olen saanut tuntea hänen 'kipeät kyntensä tunneruumiissani', silti ymmärrän, että tiikeri huitoo kynsineen, kun hän on loukkaantunut ja vihainen. Olen rinnalla kuitenkin, muutaman metrin päässä.

Kissa on itsetietoinen ja ylpeä olento, joskus voi joutua kärsimäänkin tuon ylpeyden vuoksi. Meillä on ollut kolme kissaa jotka ovat kasvattaneet poikiani. Yksi piti 17-vuotiaana lopettaa, kun sydän ei enää kestänyt. Yksi on nyt 20-vuotias, uskollisena aina istunut aamiaisen ajan vieressäni. Kolmaskin on jo 13 ja vielä villi ja omapäinen kuin mikä. Ihania olentoja, kunhan saavat vain tarpeeksi huolenpitoa ja hellyyttä.

Minulla on myös ystävä, joka on kotka ja toinen, joka on valas. Itsevarmoja, tunteikkaita ihmisiä. Valas kulkee omia teitään, joskus aivan kuin unohtuu jonnekin.

Ukkoni on karhu, kulkee aina suoraan ja rohkeasti, on kauris ja johtajatyyppi.

Olen metsässä kulkevana saanut kohdat usein hirven silmästä silmään, en tosin kosketusläheisesti. Kunnioitamme toisiamme, peräännyn, jos hän ei sitä tee, yleensä käännymme omiin suuntiin. Ilmoitan yleensä, kun tulen hirvialueelle. En halua säikäyttää, enkä tulla säikäytetyksi. Karhun jäljet olen nähnyt ja usein odottanut näkeväni hänet. Sutta en ole nähnyt. Metsäkauriskin pakeni pitkin loikin eikä jäänyt katselemaan. Metsä on minua tai minä olen osa metsää. Olen 'sinut' sen kanssa.

Ja eiköhän me suomalaiset olla hyvin syvää kaukaa metsäläisiä, siinä heikkoutemme ja vahvuutemme? Eräs keskieurooppalainen ihminen, joka on kauan asunut Suomessa, sanoi kerran, että 'te olette niin lähellä luontoa, että jos katastroofi tulee, te tulette siitä selviämään sen vuoksi'.

Mitähän astrologia sanoo näistä arkkityypeistä? Näkyyköhän näitä puoli luonnekuvioissa?
tallennettu
Khora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #56 : 02.11.2005 19:38:50 »

Hei Metsätonttu!

Kiitos kirjavinkeistä, lähden metsästämään niitä heti huomenna.

Minä olen aina samaistunut kissaan, kiehtoneet ovat mm. kolibri ja delfiini, ja unissa on pyörinyt paljon pelottavan seksuaalinen vuohi. Mutta tuo metsäkauris, jonka tunnistin heti omaksi voimaeläimeksi, tuli mielikuvamatkan kautta. Olin niitä tehnyt jo jonkin aikaa ennenkin, mutta aina tietoinen mieleni loi kuvia joistain eläimistä, joiden kai halusin tulevan mieleeni tai jotka vain olivat "päällimmäisenä" tulossa. Kuvat eivät ikinä kuitenkaan olleet todella eläviä eivätkä selkeitä. Ennen kuin tapasin metsäkauriin, jolla oli heti paljon sanottavaa minulle Smiley
Olin riittävän väsynyt ja auki, eikä kai siksi tietoinen mieleni pystynyt juurikaan ohjailemaan mielikuvamatkan tapahtumia.

Suosittelen kyseistä metodia Smiley
Voimaeläintä kannattaa myös kutsua uniin, vaeltaa ennen nukahtamista maisemissa ja yrittää pysyä valppaana, ja pyytää eläintä ilmestymään uneen tai yrittää nähdä sen tulevan esim. puun takaa tai pensaasta, mitä ikinä siellä maisemassa onkin. Voi tulla yllätyksiä!
tallennettu

Tunne itsesi.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #57 : 03.11.2005 01:32:25 »

Minun voimaeläimiäni ovat karhu ja kotka. Karhu "maadoittaa" ja pitää tukevasti maankamaralla ja kotka taas liitelee korkeuksissa. Tasapainoittavat hyvin minua nämä eläimet. Koen kotkan olevan kuitenkin lähempänä "henkeäni", joten olisin kotka.  Smiley

(http://members.aol.com/jesusandsue3/TreesForestWarriorsEagles2.jpg)

(http://www.alaska-bear-pictures.com/CoastalBears/abp14.jpg)
« Viimeksi muokattu: 01.05.2006 12:31:29 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #58 : 04.11.2005 00:16:57 »

[quote
Oletteko koskaan ollut metsässä hirven lähellä? Siis niin lähellä, että olisitte voineet koskettaa?
Lainaus

Muistin yhtäkkiä erään unen jonka lapsena näin. Minulla oli silloin(kin) vihko, johon kirjoitin joskus uniani. Se oli tällainen ja todistaa, että olen ollut aivan lähellä hirveä, jopa puhunut hänen kanssaan. Nyt voisin kuvitella, että olin unessa metsäkauris.

 angel

Metsässä rytisi, sillä kaikki eläimet olivat kauhuissaan nähdessään metsästäjiä tulevan. Silloin hirvi kokosi kaikki eläimet yhteen ja sanoi:"Tulkaa, minä vien teidät turvaan." Minä olin ihmeissäni, koska ymmärsin yhtäkkiä eläinten puhetta. Menin hirven perässä. Hän meni metsän laidassa olevaan latoon ja katsoi että kaikki muut eläimet tulivat mukaan. Ladon raoista katselimme kaikki hiljaa, kun metsästäjät menivät ohitse eivätkä vilkaisseetkaan latoa. Silloin huokaisin ja kiittelin mielessäni, kuinka hirvi oli viisas eläin.
tallennettu
manjaana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66



Profiili
« Vastaus #59 : 04.11.2005 00:21:17 »

Oman voimaeläin testin voi tehdä mm. täällä http://www.karhuseura.net/ ja sieltä ottaa linkin kyselyt, niin johan aukeaa..

Mä oon tehnyt tuon testin parikin kertaa mutta en ole saanut vastausta...
missähän vika?  Sad

Itse tein tyttären kanssa viime viikolla ja vastaukset tulivat jo, tosin omani ei auennut knuppel2, lähettivät sen jopa uudelleen tyttäreni luukkuun, mutta ei tickedoff tickedoff  Ehkä mulla ei ole tarkoitusta olla voimaeläintä, kun ei missään luukussa auennut. Cry
tallennettu

Aurinko härkä
Kuu oinaassa
venus kaloissa
ASC leijona
DC vesimies
MC oinas
Sininen rytminen myrsky
Vesi-Jänis
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: