Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Olisiko tässä se vesimies?  (Luettu 4843 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
miamelitza
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 19.03.2006 12:30:49 »

Olen aivan hulluna vesimiehiin, ystävinä, tuttavina, parhaimpina sielutovereina niitä on siunaanutunut. Vesimiehet on kertakaikkisen ihania!  smitten Elämäni suurin rakkaus 18- vuotiaana oli vesimies, just niin ihanan hullu että vei jalat vaakanaiselta alta. Sen jälkeen en ole saanut kokea suhdetta vesimiehen kanssa Cry Katsokaa nyt tätä minun karttaa ja kertokaa, miksi noi vesimiehet hurmaa mut ihmisinä totaalisesti!? Kiitos!

Tämmöinen vesimieskala tarttui koukkuun ihan vasta. Katsoin meidän karttoja ja jotain niistä ymmärsinkin, mutta jos joku innostuu tulkitsemaan tarkemmin, hieno juttu. Juu on kevättä rinnassa ja olen ihan tapinässä... Cheesy

Mies 24.1.1970 klo 10:40 Lahti
Minä 17.10.1971 klo 1:15 Jyväskylä
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #1 : 19.03.2006 13:11:40 »

Itse en ole todellakaan mikään ammattilainen näissä asioissa, mutta voisin yrittää Cheesy
Miehesi kartalta löytyi paljon vesimiestä. Sinun nousumerkkisi on leijona ja deskendentti veskarissa... Eli vedät puoleesi vesimiehiä.
Mars sinulla oli vesimiehessä (6.huoneessa: työn, velvollisuuksien ja itseni kehittämisen alueella.), eli toimit ehkäpä työn saralla vesimiesmäisesti.
sulla oli vestakin veskarissa 5.huoneessa.. en muista vestan merkitystä, mutta ainakin 5.huone kuvastaa innokkuutta ja luiovuutta.

Vaa'at tulevat myös muutenkin toimeen vesimiesten kanssa ja kartallasi oli kaksosta ja jouskariakin, eli siis tulet varmaan hyvin toimeen meidän vesimiesten kanssa.
Ja juuri sen takia ehkä sinulla onkin vesimies haavissa koska toimit varmaan vähän vesimiesmäisesti.

En siis tosiaankaan osaa niin hyvin näitä juttuja, joten kannattaa lukea jonkun muun joka hallitsee nämä asiat ja uskoa ehkä enemmän niitä. Cheesy
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
miamelitza
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 19.03.2006 14:15:38 »

Kiitos! ihan tuossakin oli jo mielenkiintoista luettavaa.  Smiley hei... sinullahan oli kuu leijonassa myös, eikö totta?? Onko kuu leijonassa hiukan ihailunkipeä? Minä vaakana jaksan kaikkia loputtomiin kehua, mutta voin sitten kaikien yllätykseksi saada ihan hirveän raivarin, tosin vasta puolen vuoden päästä jos minun jatkuvasti kehuma tyyppi ei ole muistanut palkita minua kehuillaan.. menikö sekavaksi. Hih! Mutta jos vaan jaksat niin kerro, miten tuo kuusi toteutuu sinussa,kuinka siis käsitellä vesimiehen tunteita, kun kuu on tulimerkissä leijonassa? jos olet kiireinen, kivaa kevättä! M smitten
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #3 : 20.03.2006 16:48:49 »

Haluan että minua kehutaan mutta en tee sen eteen kuitenkaan mitään temppuja vaan toivon salaa mielessäni.. Mutta liika on liikaa Cheesy
oon myös vähän dramaattinen joten pienet raivarit ei ole mikään ihme Cheesy Mutta huomioin myös toisenkin tarpeet..että jos kehutaan niin kyllä minäkin kehun. Silloinkin vaikka toinen ei kehuisi...
Mutta hyvät kevät jatkot sullekin!  smitten
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: