(http://fugato.net/wp-content/paranoid.gif)
Hehee! Tervetuloa samaan kerhoon!
Saanko tulla sun kanssa sinne pöydän alle piiloon? Hmm... Vai voinkohan sittenkään luottaa sinuun?
Ei ehken kuitenkaan, sillä jospa sä vaikka... IIK!
Luikkii äkkiä karkuun oman pöydän alle.
Tässä nyt vielä tuon testin teksti tuosta paranoidista, vaikka se olikin jo liitetiedostona tuon kuvan yhteydessä mikä mulla oli tuolla alussa...
Whoa, calm down... While it may seem very real that everyone is conspiring against you, possibly trying to kill you in horrible ways you cannot even begin to imagine the odds of its likely hood are propably less than 1%. But that tiny little percentile haunts you, and you take every suspicious action (even and especially those from loved ones) the wrong way. When someone loses your trust, they lose it forever.No ei, mutta ihan vakavasti ottaen, vaikka tuo nyt leikkimielinen ja kärjistetty testi olikin, niin tunnistan kyllä itsestäni sen että minun lähelleni ei helposti pääse, vaan minulla on tietynlainen "suojamuuri", ja olen aluksi ehkä hieman "varauksellinenkin". Ja tämä pitää kohdallani täysin paikkansa:
When someone loses your trust, they lose it forever. Taitaa tuo lause kyllä kuulua aurinko härille yleisestikin...