Voi Nikki, arvasin että vastaat
On todella ihanaa lukea sun tulkintoja!
Mihin kuva katosi, mielen mukaan kaikki menee.....kauneutta kai kaipasin,siis naiskauneutta itselleni, omille poskilleni.
Ajattelin siinä ajaessani kaikkia ongelmia ja huolia joita on ollu tarpeeksi ja pillitinkin. Sitten kun se pöllö oli siinä, aika kun pysähty vähäksi aikaa. Mulle tuli Tylypahka ekana mieleen
No sanansaattajaksi minäkin pöllön olen ajatellut. Viime kesänä mökillä huuhkaja oli päättänyt alkaa asustelemaan ihan siinä liki ja ihailtiin niiden kauneutta, siis pariskuntahan se oli. Mulla oli sillon jännä tunne..., huomasin sen suuren kauneuden kaksi kertaa istuvan aivan vieressäni olevan puun oksalla hiljaa ja kun katsoin ylös, katseemme kohtasi ja huuhkaja lähti äänettömästi lentoon.
Nyt tuli sanansaatto mieleen, mut en tiedä...aivan kuin minulle käännettäis selkä, koska pöllö kaarsi heti takaisin ja sen selkäpuoli oli minuun melkein koko ajan
Opiskellakkin varmaan pitäs, nääs olen tapaus oppia koko ikä.
Mutta jotain mystistä tässä kyllä nyt on.....
Työpaikka menee nyt uusiksi tulevana syksynä ja jalka operoidaan toivottavasti tulevana keväänä, siis toivottavasti mahdollisimman pian, ennenkun se pöllö hakee minut!
Mut kerran kiitos vielä, uskomattoman fiksu tyyppi olet