Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uni maailman lopusta  (Luettu 12667 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« : 19.03.2006 20:17:41 »

Minulle on tullut monien spirituaalisen ihmisten kautta viestiä, että minun kannattasi kiinnittää huomioita uniini ja niinhän minä teenkin.

Olen joskus tuota sanonutkin, että näen silloin tällöin enneunia, mutta en voi kontrolloida niiden tulemista mitenkään.

Yleensä nämä "speciaalin" tuntuiset unet ovat suoria, tapahtumakulultaan loogisia ja todentuntuisia ja helposti ja suoraan yhdistettävissä arkielämän tapahtumiin, yleensä juuri lähitulevaisuuden tapahtumiin.

Tosin nyt näin taas sellaisen "erilaisen" tuntuisen unen jälleen, joka poikkeaa normaaleista unistani ja nyt olen hiukan ymmälläni siitä, koska yleensä näen tämän tyyppisiä unia varsin arkisista ja todennäköisistä tapahtumista.

Unessa olin metroasemalla, siis maan alla, jossa oli hurja tunnos ihmisiä pyrkimässä kiireesti ja paniikissa ulos sieltä.
Oli annettu hälytys maailman lopusta ja oli tiedossa, että koko metrotunneli räjähtää minä hetkellä hyvänsä.

Teitä ulos oli vain kaksi, joista vasen kaarsi hiukan pitemmän matkan ja oikea lyhyemmän matkan, joka oikeastaan oli vain rullaportaat ylös, josta näkyi ulos ja josta tulvi lämpimää valoa.

Kanssani metrotunnelissa oli helluntai-uskova sukulaispariskuntani, tätini ja hänen miehensä.

Paniikki ja kaaos oli valtava ihmisten kesken, mutta vaikka tunsin jännitystä ja kiirettä pois metrotunnelista, olin silti rauhallinen asenteella "Tuli mitä tuli ja se siitä. Enpä voi paljon vaikuttaa".

Sukulaispariskunta maanitteli, suorastaan repivät minua muutamien muiden ihmisten kanssa tulemaan vasenta reittiä ulos tunnelista, perustellen, että vaikka se on pidempi, se on kuitenkin nopeampi kuin tuo oikealla oleva lyhyt reitti, koska sen liukuportailla on niin paljon ihmisiä paniikissa.

Valitsin kuitenkin tuon oikean ja lyhimmän reitin liukuportaita pitkin ulos ja tiemme erkanivat. Olin suruissani, koska pidän tädistäni kuitenkin helluntailaisuudesta huolimatta hyvin paljon ja hän meni muiden mukana vasenta reittiä. Olin varma, että en näe heitä enään koskaan.

Heti kun pääsin astumaan rullaportaisen ensimmäiselle askeleelle, alkoi kuulua valtavia räjähdyksiä metrotunnelista samalla kun tunsin paine-aallon ja kuuman ilman lyövän ruumiiseeni. Ihmiset vain totesivat, että nyt se tulee ja mitään et voi tehdä.
Rullaportaat veivät minua ylöspäin..
Samassa valtava tulimeri seurasi paine-aaltoa ja kaikki, jotka olivat rullaportaiden alapäässä, metrotunnelissa ja siellä vasemmalla kulkuväylällä, tuhoutuivat ja kuolivat.

Olin rullaportaiden puolessa välissä ja tunsin ihollani ja koko ruumiissani räjähdyksen kuumuuden, mutta tulimeri jäi ikään kuin sinne alas metrotunneliin, eikä ylettynyt enään minuun asti.
Ehdin nähdä joitain pahoin tuhoutuneita ihmisiä, jotka olivat vielä vaivoin elossa, ennen kuin heräsin.

Matkustan hyvin paljon Manner Euroopan alueella, myöskin UK:ssa noin 2-4 kertaa kuukaudessa.
Harkinnassa on, että muutan kokonaan Suomesta pois, jotta arki tulisi helpommaksi hallita.

Isoissa kaupungeissa käytän paljon julkisia kulkuneuvoja niiden helppouden vuoksi ja esim. yksi miettimään pistänyt tapahtuma oli juuri nuo Lontoon pommi-iskut, jolloin lensin vain päivää, ei edes kokonaista vrk, aikaisemmin takaisin Suomeen.

Pari selvänäkijää on nähnyt isoja muutoksia tulevan elämääni tämän kevät talven aikana, jotka ovat jo alkaneet tapahtuakin.

Eräs selvänäkijä, varsin etevä sellainen, sanoi, että muutan uuteen maahan ja siellä on tuleva hiukan räiskintää tämän maailman poliittisen tilanteen vuoksi, mutta sanoi minun olevan turvassa vaikka läheltä piti-tilanteita on tulossa.

Voisiko uneni olla ikään kuin varoitus? Olen nimittäin taas pian lähdössä reissuun.

Mitä mietteitä teille tulee?

Kiitos etukäteen, jälleen kerran.

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
« Viimeksi muokattu: 19.03.2006 20:25:16 kirjoittanut Asterix » tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 19.03.2006 20:30:41 »

asterix
sinähän kannat sitä 
     t u l t a -i l m a a -t u l t a-i l m a a 
 mukanas   KOKO AJAN
     oot yks kävelevä  POMMI
  ei siinä enää ennustuksia tarvita
luultavasti sattuu ja tapahtuu vaikka oisit pitsinnyplääjänä porvoon puukorttelissa
PAITSI
ettet KUUNA PÄIVÄNÄ sillä äärettömyys-ä ä r e t t ö m y y s -kuviolla
kämmenissäs jäisi puupalikoita viskelemään vinttikamariin...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2 : 19.03.2006 20:46:51 »

asterix
sinähän kannat sitä 
     t u l t a -i l m a a -t u l t a-i l m a a 
 mukanas   KOKO AJAN
     oot yks kävelevä  POMMI
  ei siinä enää ennustuksia tarvita
luultavasti sattuu ja tapahtuu vaikka oisit pitsinnyplääjänä porvoon puukorttelissa
PAITSI
ettet KUUNA PÄIVÄNÄ sillä äärettömyys-ä ä r e t t ö m y y s -kuviolla
kämmenissäs jäisi puupalikoita viskelemään vinttikamariin...

AH.....! (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/doh3.gif)

Heheh... Cheesy 2funny
Posketonta, mutta totta...  Wink  Cheesy 2funny

Asterix

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/granate.gif)
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #3 : 20.03.2006 08:32:36 »

Huomenta Asterix  smitten

aika rajua unta sanosinko, mutta muutosta tulossa joka vie voimia ja aikaa paljon buck2 mutta ota todellisena varoituksena ne metro jutut police tuli sellanen tuntuma kuvailustasi...mutta onneksi sinulla on vahva suojelusenkeli mukana smitten
*Lähetän valoa, suojausta, rakkautta ja rauhaa tuleville matkoillesi*  smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 20.03.2006 13:12:24 »

Huomenta Asterix  smitten

aika rajua unta sanosinko, mutta muutosta tulossa joka vie voimia ja aikaa paljon buck2 mutta ota todellisena varoituksena ne metro jutut police tuli sellanen tuntuma kuvailustasi...mutta onneksi sinulla on vahva suojelusenkeli mukana smitten
*Lähetän valoa, suojausta, rakkautta ja rauhaa tuleville matkoillesi*  smitten

Hellou Enkelten kera Sawotar!

Sama fiilis itsellänikin on.. ja jos sinäkin saat saman fiiliksen, niin sitten..

Nuo julkiset kulkuneuvot lentokonetta lukuunottamatta jätän toistaiseksi, vaikka mitäpä tuo auttaa?

Tapahtuu jos tapahtuu, vaikka tänään tuolla hevostallin katolla, kun menen illalla meditoimaan sinne ja ottamaan vähän energiaa..   Cheesy Shocked :Smiley

http://www.astro.fi/index.php?option=com_smf&Itemid=26&topic=5321.0;topicseen

Tosin Brysselin kenttä on juuri tuollainen metromainen, joka koostuu mielestäni pelkistä putkimaisista halleista, joka on monessa kerroksessa ja jossa joutuu saadakseen laukut, kävellä aivan älyttömän pitkän matkan ensin näissä putkimaisissa tiloissa ja ylös kahden kerroksen verran ja jälleen alas kaksi kerrosta kentän osioon, josta saa laukut ja joka viimein johtaa ulos.  Shocked  buck2

Mutta ei nyt maalata piruja seinille suotta.
Enkelini osaa kyllä hommansa.  Smiley
Hän on hyvin harjaantunut tässä vuosien aikana. Cool Wink

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/archangel_michael222.jpg)

Kiitos lähettämästäsi Enkelienergiasta ja kaikesta ja kiitos, että Sinä olet juuri Sinä... Sinä se olet tommoinen ihana(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/thanimateddiamon.gif)  smitten

Iloa, valoa ja rakkautta lähettäen  smitten

Asterix
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #5 : 20.03.2006 20:54:00 »

Kiitos kauniista sanoistasi Asterix smitten Kyllä sie ehjänä palaat, mutta tiettyjä paikkoja voit vähä arastellakin :Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 21.03.2006 01:04:33 »

Varmaan tietyllä tasolla tuo oli enneuni. Olen samoilla linjoilla Sawottaren kanssa. Jostain syystä minulle tuli myös unestasi vahva sellainen symbolinen vaikutelma ja mieleen lause: "Jyvät erotellaan akanoista".  Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 21.03.2006 01:41:53 »

Kiitos kauniista sanoistasi Asterix smitten Kyllä sie ehjänä palaat, mutta tiettyjä paikkoja voit vähä arastellakin :Smiley

Mielenkiintoni heräsi...(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/hm.gif)

Laitatko YV:nä, jos sinulla on jokin ajatus..?
Ei tietenkään mikään pakko.  Smiley Vain, jos itse haluat ja tunnet niin.  Smiley

Asterix
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8 : 21.03.2006 01:44:08 »

Varmaan tietyllä tasolla tuo oli enneuni. Olen samoilla linjoilla Sawottaren kanssa. Jostain syystä minulle tuli myös unestasi vahva sellainen symbolinen vaikutelma ja mieleen lause: "Jyvät erotellaan akanoista".  Wink

Hyvä vertaus.   Wink Näin se voi olla.  Smiley

Asterix
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #9 : 21.03.2006 14:20:09 »

Mielenkiintoni heräsi...(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/hm.gif)

Laitatko YV:nä, jos sinulla on jokin ajatus..?
Ei tietenkään mikään pakko.  Smiley Vain, jos itse haluat ja tunnet niin.  Smiley

Asterix

Ilman muuta laitan smitten
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 30.03.2006 18:50:11 »

Voi toki olla enneuni tai muistikuva menneestä... Huh
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #11 : 29.04.2006 12:29:41 »

Olipa muuten hurja uni näin jälkikäteen ajatellen.  Shocked

Olin torstaina Brysselin kentällä aamulla, jolloin puoli kenttää evakoitiin moniksi tunneiksi, kun joku mies vastusti turvatarkastusta ja juoksi pakoon turvamiehiä.
Koko miestä ei edes ilmeisesti löydetty, joka on mielestäni hiukan erikoista tuntien Brysselin kentän hyvin, jossa on kameroista ympäriinsä, eikä juuri paikkaa minne piiloutua.  idiot2

Tuli hiukan tunne, että viranomaiset syystä tai toisesta kerro ihan kaikkea tuosta tapauksesta, muutakuin sen,
mikä tukee silminnäkijöiden kertomuksia.  idiot2

Väen tungos oli kova, koska sadat, uutisten mukaan jopa tuhannet ihmiset jonottivat uusia lentoja tiskeillä ja toiset jonottivat päästäkseen edes lähtöporteille. Brysselin kenttähän on iso ja kiireinen.

Osa aamupäivän lennoista oli peruttu ko. tapauksen jälkeen, koska ihmiset eivät yksinkertaisesti päässeet lähtöportille.

http://today.reuters.com/news/articlenews.aspx?type=worldNews&storyid=2006-04-27T080038Z_01_L27341762_RTRUKOC_0_US-SECURITY-BELGIUM-AIRPORT.xml

Kaikki meni kuin unessani, mutta räjähdystä ei tapahtunut.  Smiley

Ainoat henkilökohtaiset harmit tulivat tuntien odottamisesta väentungoksesta, lentojen peruuntumisesta, myöhemmistä lennoista ja matkatavaroiden päivän myöhästymisestä ja aivan käsittämättömästä väsymyksestä koko tapauksen jälkeen.

Että tälläistä..

Asterix
« Viimeksi muokattu: 29.04.2006 12:31:20 kirjoittanut Asterix The Kevät Gemini » tallennettu
Solarbion
Vieras
« Vastaus #12 : 29.04.2006 14:12:59 »

Kyse saattaa olla kollektiivisten uhkakuvien läpikäymisestä.

Sellaisenaan selvänäkijöiden näkemykset voivat myöskin tapailla noita kollektiivisia muistumia siitä, mitä kaikkea onkaan mahdollista ennakoida tapahtuvaksi sen perusteella, mitä tapahtuu rinnakkaisesti.

Itse olen enää hakematta ohjenuoria selvänäkijöiltä,
koskapa tulevaisuuden nuora on jo omissa hyppysissäni.

Ja mainittu nuora on sellaisen lankakerän syötös,
josta menneisyyteni kudelma on rakentunut.

Uskomalla näiden "puolestaan näkijöiden" ohjailevan omia valintojaan ihminen voi sokeutua sille, kuinka ennustelijat valitsevatkaan ompelulaatikoistaan aineksia asiakkaidensa mahdolliseksi tulevaisuudeksi.

Ja kas vaan: tilkkutäkkiähän siitä vain onkin syntyäkseen.

Muistamalla, että itse olen luomisen lankakeräni käyttäjä - eli se pesäeukko, jonka kutimet heiluvat heilumistaan ja jonka virkkuukoukku pureutuu ompeleeseen pujottaen sisään luomisen lankaa - tulen säilyttäneeksi ja avartaneeksi tietoista yhteyttäni siihen sisäisyyteni langan syöttäjään, mystiseen Ariadneen, joka tietää ja taitaa houkutella Theseuksen, langan varassa etsiytyjän, ulos Minotauros-hirviön eli kollektion harhautuksen nypläämästä labyrintistä.

:Smiley
« Viimeksi muokattu: 29.04.2006 14:15:51 kirjoittanut Solarbion » tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #13 : 30.04.2006 10:51:12 »

Heips Asterix smitten jospa enkelit ehkäisivät ko. tapahtuman :angel:entäs jos ei miestä olisi saatu kiinni Shocked
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #14 : 01.05.2006 13:03:01 »

Heips Asterix smitten jospa enkelit ehkäisivät ko. tapahtuman :angel:entäs jos ei miestä olisi saatu kiinni Shocked

Heissan Enkeli  smitten

Niin..... Voihan se olla, että Enkelit estivät jotain pahempaa tapahtumasta. Aineksethan siihen olivat olemassa. Olisi huisia nähdä joskus, kuinka läheltä piti tilanteissa olemmekaan olleet ja miten Enkelit ovat toimineet ja miten me olemme siihen vastanneet harmistumalla myöhästymisestä esim. juuri lentokoneesta tms.  :Smiley

Hyvä niin.  smitten Kiitos kaikille Enkeleille.  smitten

Ko. miestä ei saatu kiinni, joka on vähintäänkin mielenkiinoista, jos annettu tiedotus pitää paikkansa, tuntien Brysselin kentän, ko. terminaalin, kameroiden paljouden.  idiot2

Ko. turvatarkastuspisteestä on vain yksi mahdollisuus päästä pois, liukuportaat ylös ja tämä mieshän vastusti tarkastusta ja lähti juoksemaan liukuportaisiin, joita on kaksi viemässä ainoastaan ylös ja niillä on aina niin paljon ihmisiä n. 10 turvatakastuspisteestä (joissa kussakin on aina ainakin 5-6 turvamiestä tekemässä tarkastuksia), että läpi juokseminen vaatii jo haamumaisen olemuksen onnistuakseen.  Huh

Toisekseen Brysselin kentällä on äärimmäisen pitkät matkat lähtöporteille ja kävelemistä tulee helposti muutaman km verran riippuen lähtöportista, joten ihmetyttää edelleenkin, ettei miestä saatu kiinni, etenkin kun kameroita on joka puolella seuraamassa.

Hänen sanottiin ehtineen jo jollekin lennolle, mutta tuo lentohan täytyi olla varattuna hänelle, koska koneeseen ei pääse ilman voimassa olevaa lippua ja henkilöllisyystodistusta.
Matkustajien siirto koneeseen vie n. 30 min. ja jokaisella lähtöportilla on kamerat, joten miksi sitä miestä ei silti löytynyt?  idiot2

Silminnäkijöitäkin tapauksella oli monia.

Olen pyöritellyt mielessäni, mihin voisi mennä, jos siellä haluaa piiloutua, mutta esim. vessojen porteillakin on kamerat ja kaikissa henkilökunnan käyttämissä ovissa ja tiloissa kortinlukijat/kamerat.

Yksi selitys olisi, että vain harvat näistä kameroista todella olisivat toiminnassa ja suurin osa vain rekvisiittaa tuomaan turvallisen olon ihmisille,  Shocked mutta noin isolla ja kansainvälisellä kentällä se olisi katastrofi, etenkin kun Bryssel on koko EU:n pääkaupunki ja sinänsä riskien polttopisteessä ajatellen esim. mahdollista terrorismia.

Miksi yleensäkään ko. miehellä oli syytä vastustaa turvatarkastusta? Siinähän käydään läpi kaikki metallit ja mahdolliset pommit, aseet ja muut viritykset mitä ihmisellä on ja röntgenkuvataan/läpivalaistaan takit, kengät ja käsimatkatavarat.
Jos hänellä olisi ollut esim. huumeita, niin hän olisi varsin helposti päässyt läpi tuosta tarkastuksesta. Monilla ihmisillä on lääkkeitä käsimatkatavaroissa, naisilla puuterirasiansa jne.

Itse asiassa 11.9. jälkeen lentokentillä kiinnitetään nykyään enemmän huomiota terrorismin ehkäisyyn kuin huume-etsintään.

Joku tässä hommassa/tiedotuksessa ei oikein natsaa..  idiot2
Ehkä tyyppi jäikin kiinni, mutta julkisuuteen annettiin tälläinen tiedote, koska tyyppi oli jotain (poliittisesti) erityistä tai hänen aikeensa olivat erityiset ja poliittisesti oli parempi kertoa tälläinen tarina, joka sinänsä vuotaa mielestäni kuin seula..

Olen kyllä haka miettimään ja kehittelemään kaikenlaisia salaliittoteorioita.. :Smiley  Cheesy

Asterix
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: