Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto peruuttaa?  (Luettu 6015 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« : 19.03.2006 22:43:58 »

Naapurikeskustelusta näin, että Pluto kääntää peruutusvaihteen päälle auringonpimennyksen aikoihin.

Kuinkahan voisin sen kuvitella vaikuttavan, kun Pluto parhaillaan transitoi tekemällä sekstiiliä mun radix-Merkkarille? (Osasinkohan sanoa sen nyt oikein, tämä on mulle vielä vähän vierasta)

Tämä vaihe alkoi kait tammi-helmikuussa (suurin piirtein niihin aikoihin, kun liityin aktiivisesti tänne kirjoittelevien joukkoon)

Eli itsensä ilmaiseminen kirjallisesti on ollut nyt tapetilla. Toisaalta olen viime aikoina kiroillut kun vuorenpeikko, sanonut monille aika pahasti ja ainakin kaksi kertaa leipääntynyt niin täysin siihen, ettei sanomisiani kuunnella, että olen karjunut naama punaisena: "NYT TURPA KIINNI JA KUUNTELET!!! tickedoff (työkaverille ja yhdelle ventovieraalle...) (Hävettää... Embarrassed)

Eikös tämän sekstiilin pitäisi olla kohtalaisen helppo transiitti, vai onko sellaisia olemassakaan, kun Pluto on osallisena?

Ajattelin juuri heittää täällä ilmaan kysymyksen, että mitenhän näitä energioita voisi jalostaa vähän henkistä kasvua edesauttavampaan suuntaan, kun näin sitten tuon lausahduksen, että nyt se mokoma käy vielä peruuttamaankin.

Mitä on odotettavissa? Haukunko seuraavaksi pomoni? Apua! Pelottaa...
tallennettu
Amaris
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #1 : 30.03.2006 13:35:57 »

Pluto on peruuttanut jo joulukuusta asti ja eilen (29.3) se nyt sitten pysähtyi ja se on tässä asemassa syyskuun 4 päivään asti jos oikein muistan ja sitten alkaa taas kulkea oikeaan suuntaan.
Eli peruutus on jo ohi ja nyt se on paikallaan muutaman kuukauden.
tallennettu
Lunea
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija
*****
Viestejä: 133



Profiili
« Vastaus #2 : 30.03.2006 16:27:56 »

Amaris!

Tarkistin Pluton liikkeet efemerideistä. Koko alkuvuoden se on ollut etenevä ja kääntää peruutusvaihteen päälle juuri tänään. 5.9. matka jatkuu taas eteenpäin.
Tällä hetkellä asteluku on 26 astetta 45' Jousimiestä, ja perääntymisen loppuessa 24 astetta 5' Jousimiestä. Takapakkia mennään siis parisen astetta.

Plutolle!

Pluton avautuva sekstiili Merkuriukselle voi jollain tavalla uudistaa ajatteluasi, opiskeluasi tai kommunikointitapojasi. Syvälliset keskustelut kuuluvat kuvaan, ja seksi tai raha-asiat voivat pyöriä mielessäsi tavallista enemmän. Ilmaiset itseäsi voimalla ja väellä (mikä voi joskus mennä vähän överiksikin kuten kerroit), etkä kovin helposti anna periksi mistään.
Kyseessä on ihan suotuisa transiitti, jolla voi olla uudistava vaikutus koko olemukseesi (Pluto on aurinkomerkkisi hallitsija ja muutenkin vahvoissa asemissa kartallasi). Ympäristönvaihdos on myös mahdollista.
Perääntymisvaiheessa asioiden eteneminen hidastuu tai pysähtyy tai palataan menneeseen. Tämä on kuitenkin hyvää aikaa pohtia asioita perusteellisesti pohjia myöten, tehdä kaikenlaista tutkimustyötä ja valmistautua tuleviin muutoksiin.
Pluto toimii siis verraten hitaasti ja enemmän pinnan alla kuin näkyvästi.
tallennettu
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #3 : 30.03.2006 18:13:29 »

Liekö Pluton vaikutusta vai minkä, mutta minä olen ollut noin viikon ajan ihan älyttömän rauhallinen Smiley

Sain opiskelussani taas yhden vaiheen päätökseen ja tunnen suurta vapautuneisuutta ja odotan taas pitkästä aikaa, mitä tulevaisuudella on mulle tarjottavana.
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Amaris
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #4 : 30.03.2006 19:56:46 »

Kato joo, kattosin tätä englannin kielistä ja jotenkin ymmärsin sen väärin:

09 Dec 2005 11:27 pm 2405' Pluto Enters Rx Zone
29 Mar 2006 05:13 am 2645'Rx Pluto Stationary Retrograde
04 Sep 2006 03:41 pm 2405' Pluto Stationary Direct
24 Dec 2006 09:30 am 2645' Pluto Leaves Rx Zone
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #5 : 30.03.2006 20:03:16 »

Perääntymisvaiheessa asioiden eteneminen hidastuu tai pysähtyy tai palataan menneeseen. Tämä on kuitenkin hyvää aikaa pohtia asioita perusteellisesti pohjia myöten, tehdä kaikenlaista tutkimustyötä ja valmistautua tuleviin muutoksiin.
Pluto toimii siis verraten hitaasti ja enemmän pinnan alla kuin näkyvästi.

No sittenhän se kuulostaa ihan positiiviselta. Oikeastaan tällainen rauhoittumisen vaihe on ihan hyvä, ehtii hautoa näitä mainitsemiasi teemoja ennenkun taas alkaa rätisemään...
tallennettu
Lunea
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija
*****
Viestejä: 133



Profiili
« Vastaus #6 : 30.03.2006 20:41:12 »

Plutolle!

Vähän oikaisua aiempaan kirjoitukseeni! Olin katsonut aurinkomerkkisi väärin. Näytätkin olevan Vaaka etkä Skorpioni, joten Pluto ei siis ole Aurinkosi hallitsija. Tosin Pluton yhtymä Aurinkoon tuo yhtä lailla skorpionimaisuutta olemukseen, joten siinä mielessä en ollut hakoteillä. Pluto transiittina vaikuttaa tällä kertaa kuitenkin lähinnä vain Merkuriukseesi.

Itselläni oli muuten TR-Pluton sulkeutuva sekstiili Merkuriukselleni viime vuonna. Paljon mielenkiintoisia ja syvällisiä keskusteluja syntyi etenkin Skorpioni-nousuisten ystävieni kanssa, ja aikaa upposi tietenkin myös astrologiseen tutkimustyöhön ja tulkintojen tekemiseen.

Sulkeutuvaa sekstiiliähän voidaan ajatella mm. 11. huoneen teemojen (ystävät, ryhmät jne.) puitteissa, kun taas avautuva sekstiili toimii kaksosmaisesti 3. huoneen teemoilla (kommunikointi, tiedonhankinta, matkat, ympäristö jne.)
Koska sekstiili on 6. harmoniaan kuuluva aspekti, on siinä aina myös jotakin 6. huoneen teemoihin (esim. työ) liittyvää.
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #7 : 30.03.2006 20:54:21 »

Tähänkö sitten liittyy se, että minulla oli tuossa joulu-helmikuun pluto yhtymä nousumerkki ja nyt pitäisi taasen huomenna alkaa sama kuvio ja kestää samaiset n.3kk...sitten taas lyhyt tauko ja uusi 'punnerrus' vielä loppukesään..?
Siis pohjautuuko tuohon millään lailla...pluton perääntymisiin?
 idiot2
tallennettu
Lunea
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija
*****
Viestejä: 133



Profiili
« Vastaus #8 : 30.03.2006 21:43:21 »

Aurinkoa ja Kuuta lukuun ottamatta kaikki taivaankappaleet perääntyvät (näennäisesti) välillä. Siksi sama transiitti voi pienellä aikavälillä toistua kolme (joskus viisikin) kertaa. Ensin planeetta edetessään ohittaa tietyn pisteen ja palaa siihen jälleen perääntymisvaiheen aikana. Kolmas ohitus tapahtuu sitten planeetan siirryttyä taas etenevään liikkeeseen. Käytännössä transiitin kestoksi voidaan laskea koko se aika, joka kuluu ensimmäisestä ohituksesta viimeiseen. Plutolla (asteen orbilla) se on noin 2 vuotta.
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #9 : 27.09.2007 17:54:50 »

Eli Pluto etenee nyt?
Ja viimeksi se eteni alkuvuodesta?
Mulla tuntuu tiety asiat menevän aina solmuun sen edetessä tickedoff
Kauanko sitä nyt sitten tällä kertaa kestää?

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: