Naapurikeskustelusta näin, että Pluto kääntää peruutusvaihteen päälle auringonpimennyksen aikoihin.
Kuinkahan voisin sen kuvitella vaikuttavan, kun Pluto parhaillaan transitoi tekemällä sekstiiliä mun radix-Merkkarille? (Osasinkohan sanoa sen nyt oikein, tämä on mulle vielä vähän vierasta)
Tämä vaihe alkoi kait tammi-helmikuussa (suurin piirtein niihin aikoihin, kun liityin aktiivisesti tänne kirjoittelevien joukkoon)
Eli itsensä ilmaiseminen kirjallisesti on ollut nyt tapetilla. Toisaalta olen viime aikoina kiroillut kun vuorenpeikko, sanonut monille aika pahasti ja ainakin kaksi kertaa leipääntynyt niin täysin siihen, ettei sanomisiani kuunnella, että olen karjunut naama punaisena: "NYT TURPA KIINNI JA KUUNTELET!!!
(työkaverille ja yhdelle ventovieraalle...) (Hävettää...
)
Eikös tämän sekstiilin pitäisi olla kohtalaisen helppo transiitti, vai onko sellaisia olemassakaan, kun Pluto on osallisena?
Ajattelin juuri heittää täällä ilmaan kysymyksen, että mitenhän näitä energioita voisi jalostaa vähän henkistä kasvua edesauttavampaan suuntaan, kun näin sitten tuon lausahduksen, että nyt se mokoma käy vielä peruuttamaankin.
Mitä on odotettavissa? Haukunko seuraavaksi pomoni? Apua! Pelottaa...