Saturnus on mun kartalla todella vahvassa asemassa ja olen kokenut Saturnuksen todella vahvasti elämässäni. Onhan
mun kartan hallitsija.
8. huoneessa.
Aspekteja:
puolineliö
Niin, skorpioniset teemat ovat olleet vahva osa elämääni. 8. huoneen teeman mukaan Saturnus pistää tekemään töitä ja realisoimaan perintöasiat. Perintö vanhemmiltani on eräs suuri teema elämässäni, tiedän tämän jo nyt. Nimittäin perintö on arvokas, mittava, rahallisesti siis. Mutta... Tämä perintö ei ole sellainen, että voi siitä vaan lopettaa työt ja elää perinnön varassa. Ei, ei... Tällöin iloa olisi vain hetkeksi. Vaan perintö on sellainen, että kärsivällisellä, pitkäjännitteisellä suunnittelulla ja työllä, voi saada tämän perinnön arvon kasvamaan, jopa moninkertaiseksi ja tällöin perintö olisi pesämuna vanhemmille päiville ja seuraaville sukupolville
Näin kitetyttäisin tuon 8. huoneen perintöteeman ja miten se koskee omaa elämääni. Toinen teema 8. huoneelle on uudelleensyntyminen, seksuaalisuus. Rajoittava
8. huoneessa... Edelleen vellon lapsuuteni haavoissa, jotenkin unohtaminen ja ylipääseminen näistä on niin vaikeaa
Joku pieni asia saattaa tuoda kaikki ikävät muistot mieleen ja kipu alkaa taas... En pysty unohtamaan. Seksuaalisuuden suhteen olen aika rajoittunut, jos olen epävarma. Ollessani täysin varma toisen tunteista ja oma olotila on hyvä, seksuaalisuus virtaa tällöin pintaan, skorpionimaisella voimalla. Olen sitoutuja henkeen ja vereen.
puolineliö
: Isäni oli oikea tyranni, sain osakseni arvostelua, jos tekemiseni eivät kelvanneet isälleni. Isäni myös saattoi julkisesti arvostella ja vertailla mua esim. muiden lapsiin. Olen aika pessimistinen luonne ja itsetunto on koitoksella usein.
: Olen perfektionisti. Teen töitä todella kovasti, ajan itseni helposti loppuun. Tuntuu siltä, että elon tie on raskas. Vaadin itseltäni ja muilta tosi paljon. Itsetunto on huono, koen aina itseni riittämättömäksi, vaikka raataisi itsensä puhki. Okei, olen saanut paljon hyvää aikaan ja myös menestystä opinnoissa, mutta ko. aspekti vaatii sen, että muistaa myös levätä paljon sekä harrastaa, jolloin mielessä pyörii muut kuin työasiat yms.
: Olen enempi realisti kuin toivoton uneksija/haaveilija.
: Ehkä voimavarani, jonka ansiosta olen selvinnyt muutoksista ehjänä. Auttaa jaksamaan, jotenkin sitä vaan asiat järjestyvät kuitenkin jotenkin päin.
myös 8. huoneessa, ehkä odotettavissa on todellista (valta)taistelua perinnöstä sitten joskus...
(sekä
, joka on voimakas aspekti, voimaa ja tahtoa riittää tarvittaessa ja saatan jyrätä oman tahtoni lävitse joko hyvällä tai pahalla. Vihaisena vaarallinen aspekti, reagoin voimalla ja sitten saattaa huonekalutkin lentää... Olen jo vähän oppinut hallitsemaan tuota, mutten joka kerta. Positiivinen siinä mielessä, että annan voimaa myös muille, jaksan kannustaa ja rohkaista, vaikka esteitä olisi edessä
)
Osaisiko joku tulkita Saturnuksen aspekteja asteroideille? Kun nämä jäävät aika hämärän peittoon:
puolineliö Onnenpiste