Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saturnuksen vaikutus?  (Luettu 37112 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #30 : 27.03.2006 16:41:09 »

tonde, onnea vain kasan kanssa  Grin, eivätkö stelliumit tuokin ihanasti väriä elämään! *hihittää* Minulla Pallas 4 astetta Kaksosia, peräytyvä Saturnus (niin, sekin vielä...) 6 asteessa.
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
tonde
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #31 : 27.03.2006 19:15:29 »

Pallaskissa, tuovat ne väriä elämään, transiititkin tulevat moninkertaisina, mikä onni minua onkaan kohdannut (T-ristin kulma). Saturnus siellä oppositiossa vetelee tuota stelliumia ja takaperin vielä. Saturnus on silloin peräytynyt ihan kohtalaista vauhtia.

saturnus  - - - - - - - - - - - - - - - - - -   venus merkurius jupiter neptunus
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #32 : 27.03.2006 20:22:24 »

tonde! Menee hiven OT alkuperäisen, mutta minua on "siunattu"  pluto aspect_con merkurius aspect_con aurinko aspect_con uranus aspect_con venus -pläjäyksellä, lapsuus ja nuoruus menikin ratkiriemukkaasti Pluton kulkiessa siitä läpi Cheesy! Niin, transiiteissa mennään ehkä kerralla puoli menua läpi, mutta sitten saa aina hetken vetää henkeä...
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
tonde
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #33 : 27.03.2006 20:50:46 »

Pallaskissa, minulla on Pluto lyöttäytynyt kuun kaveriksi ja Juno siinä samassa luo tunnelmaa (ovat 0,41' :een sisällä kaikki, Jouskarin stelliumikin on aika tiukka, pl. Neptunus, joka on muista 8 asteen päässä, muut ovat ~1,5 asteen sisällä). Itse asiassa meillä Pluto taitaa olla aika samassa paikassa. Sinullahan Saturnus on aika hyvin kolmiossa tuohon aurinkojamuut-läjään, koska minulla se on kolmiossa kuun ja Pluton kanssa. Junokaan ei muistaakseni ole mielettömän nopea, onko se sinulla siinä stelliumissa myös?
tallennettu
Aikaterina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #34 : 27.03.2006 21:56:50 »

Haha, tuli vielä symboleista ja assosioinneista mieleeni, että teini-iässä kirjoitin allekirjoituksekseni  saturnus nimikirjaimieni mukaan  Grin

Minäkin harkitsin aikoinaan nimmaria  kalat neitsyt, samasta syystä. Kartallani on muutenkin  neitsyt painottunut, siellä ovat  marsjupiter ja  saturnus sulassa sovussa Wink. Onneksi edes  saturnus on eri huoneessa, jos nyt onnesta voi moisen planeetan kanssa puhua... No, onhan se minun onneni, että vähän vakaannuttavaakin vaikutusta löytyy...
tallennettu

(http://www.ra7elah.net/vb/images/smilies/379.gif)
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #35 : 28.03.2006 07:30:21 »

Lainaus käyttäjältä: tonde
Junokaan ei muistaakseni ole mielettömän nopea, onko se sinulla siinä stelliumissa myös?

Juno ei ole "ehtinyt" mukaan tuohon läjään, on Plutoa n. 15 astetta jäljessä. Löysin pikaiseen googlella sen kiertoajaksi 4,36 vuotta eli aika nopea kappale tuo Juno on! Ikäeroa meillä siis jonkin verran Smiley
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
tonde
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #36 : 28.03.2006 17:14:25 »

Pallaskissa, onhan se Juno sitten aika sähäkkään kulkeva tapaus, eihän siinä 15 asteessa ehdi kovin kauaa mennä. Minulla on aurinko skorpioni reilu 20 astetta, sen verran nuorempi.
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #37 : 19.05.2006 15:04:56 »

Hei Aikaterina!

Olen myös syntynyt 5.3  Grin mutta olen tasan kymmenen vuotta vanhempi kuin sinä!
Hauskaa että näin löytyy samana päivänä syntyneitä!

Mulla on saturnus 3. huoneessa härässä. Kartaltani löytyy kuu oppositio saturnus ja pätee näin:
Alitajuntasi on ikään kuin kokoajan kontrollissa ja otat kaiken kirjaimellisesti. Tämä saattaa vaikeuttaa sosiaalista elämää ja ihmissuhteita.

Ikävä kyllä totta Embarrassed

Ensivuodelle minulle on tulossa leija: jupiter-neptunus-venus-saturnus.. ja leijan kärki on sitten saturnuksessa 8.huoneessa   idiot2

hmmm... varmaan tulen pohtimaan ja opettelemaan omaa henkisyyttäni tai muuta oman itseni tutkimiseen liittyvää..
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Aikaterina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #38 : 22.05.2006 16:36:13 »

Hei Aikaterina!

Olen myös syntynyt 5.3  Grin mutta olen tasan kymmenen vuotta vanhempi kuin sinä!
Hauskaa että näin löytyy samana päivänä syntyneitä!

Mulla on saturnus 3. huoneessa härässä. Kartaltani löytyy kuu oppositio saturnus ja pätee näin:
Alitajuntasi on ikään kuin kokoajan kontrollissa ja otat kaiken kirjaimellisesti. Tämä saattaa vaikeuttaa sosiaalista elämää ja ihmissuhteita.

Ikävä kyllä totta Embarrassed

Moi Perhonen!

Enpä olekaan vielä törmännyt juuri samana päivänä syntyneeseen, tämähän mukavaa! Minulla on  saturnus aspect_ssx kuu, mikä voi kuulemma lisätä tapumusta negatiivisuuteen ja valittamiseen. Tästä olen kyllä saanut kuullakin välillä, ja saturninen melankoliakin on tullut jossain määrin tutuksi.
tallennettu

(http://www.ra7elah.net/vb/images/smilies/379.gif)
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #39 : 29.05.2006 15:51:00 »

Hei mitenkäs teillä joilla on  saturnus 12 huoneessa, oletteko kyselleen äidiltänne oliko synnytys vaikea  Cry.
Sanotaan että AChan on syntymä ja jos  saturnus on lähellä AC on äidillä odotus ja synnytyksessä ollut ongelmia buck2
Oman tyttären 12 huoneessa on  saturnus lähellä AC ja me olimme molemmat vaarassa kuolla synnytyksessä. angel onneksi oli nuori ja nopea lääkäri mukana.  smitten

Wink mateve
tallennettu

mateve
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #40 : 29.05.2006 16:14:05 »

Lainaus käyttäjältä: mateve
Hei mitenkäs teillä joilla on  saturnus 12 huoneessa, oletteko kyselleen äidiltänne oliko synnytys vaikea  Cry.

Äitini on kertonut minun syntymäni olleen nopea ja helppo. Minulla Saturnus onkin reilusti yli 30 asteen päässä Askendentista, vaikkakin 12. huoneessa.
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
tonde
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #41 : 11.07.2006 21:21:41 »

Terve. Minulla on Saturnus 12. huoneessa 20 asteen päässä askendentista. Minä olen tullut tähän maailmaan keisarinleikkauksella ja hyvin hyvin viime tingassa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #42 : 11.07.2006 22:16:02 »

Jos on nousu tai au kauris. Niin MIKSI pitää olla vaikeampaa.

Liittyykö Saturnus jotenkin ankarasti menneen elämän karmaan, voisin väittää kun ajattelen paria tyyppiä ja heidän terveys/ sukuasioitaan.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**

"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."

Profiili
« Vastaus #43 : 12.07.2006 07:23:09 »

Minulla on  saturnus  kauris ja 3. huoneessa.
 idiot2
Haluaisiko joku kommentoida?
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
Q
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #44 : 12.07.2006 11:04:40 »

Syntymäni kyllä kesti lähemmäs vuorokauden, mutta ei siinä tainnut mitään sen erityisempiä kompilkaatioita kyllä olla.

Tuossa jokunen aika kun vertailin pikkuveljieni ja minun karttoja, niin sattuipa silmiini mielenkiintoinen havainto: kaikilla meillä on Saturnus lähellä askendenttia. Pikkuveikoilla tosin 1. huoneen puolella ja minulla 12. Heillä tosin nuo Saturnuksen teemat korostuvat varmaan jo ihan siksikin, että ovat molemmat  aurinko -Kauriita. Nuorimmaisella se on myös nousumerkkinä. Äidiltämme taasen löytyy Saturnus toiselta merkittävältä akselilta, nimittäin Keskitaivaalta, 10. huoneesta. Täytyy sanoa, että onpas "mukava ja keveä" pieni perheplaneetta meille siunaantunut Grin

Niin ja vielä tuohon mateven kysymykseen palatakseni, niin tämän kuopuksen kohdalla, jolla meistä lapsista tuo Saturnus kaikkein lähimpänä askendenttia on, oli kyseessä riskiraskaus. Äitini joutui käymään tehoseurannassa koko raskauden ajan. Syntymästään en kuitenkaan muista, oliko siinä sitten jotain, mutta raskaus siis oli tosiaan vaikea.
« Viimeksi muokattu: 12.07.2006 11:07:59 kirjoittanut Katja-Q » tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  

Siirry: