Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 33
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkelinurkka  (Luettu 298185 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #105 : 12.04.2006 21:21:16 »

Tässäpä vielä:

(http://www.whiteriver.net/angels-retreat/angel3b.jpg)

(http://www.sanctuary-illumination.com/images/events_images/OpeningtoAngels_fade.jpg)

(http://www.geocities.com/birgittefich/HealingAngels.jpg)

(http://www.harmanvisions.com/HealingPresence/Healing%20Presence430px.jpg)

(http://www.survivorskc.com/2angels.jpg)
« Viimeksi muokattu: 12.04.2006 21:38:22 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #106 : 12.04.2006 21:31:26 »

Uih, kuinka kauniita !  smitten  angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #107 : 12.04.2006 21:41:18 »

(http://www.planetarycitizens.org/events-old/graphics/angellove-1.jpg)
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #108 : 12.04.2006 23:07:07 »

Hei Ystäväin

Keijumaisempaa välillä.


(http://www.temptatts4u.com/TS%20pink%20filigree%20winged%20fairy.jpg)



(http://members.tripod.com/~mcox_2/eg/egg1.gif)    smitten   Elämänilo   smitten  (http://members.tripod.com/~mcox_2/eg/egg1.gif)
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Ozzette
Vieras
« Vastaus #109 : 12.04.2006 23:13:06 »

Niin, Kotkansilmä, eikös me "hameväki" yleensä pidetä kaikesta kauniista katsella ja "hypistellä"... Ja monet miehet saavat siitä ns. näppylöitä. Etenkin shoppailusta naisten kanssa. Nuo mainitsemasi kiiltokuvat toivat mieleen lapsuuden... Niitä oli paljon ja niitä vaihdeltiin. Ja juuri niitä enkeli-kiiltokuviakin.  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #110 : 13.04.2006 00:19:19 »

Grin

    Oispa teillä jotain asiaakin joskus, saattaisi mainiosti jopa

         piristää tätä foorumia, ilman noita kiiltokuvianne..


                  2funny

Mikset anna meidän ihan rauhassa leikkiä ja vaihtaa "kiiltokuviamme?"  Wink Onko se sinulta pois, vai haluatko kenties mukaan leikkimään? Okei no, voidaan me olla sunkin kaa...  Mut jos vielä "mollaat", niin mä en oo enää sun kaveri, enkä leiki sun kaa...  Angry

2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #111 : 13.04.2006 11:08:58 »

Heh, ei mikään väärä osasto Kotkansilmä !  Smiley
Samoilla linjoilla olen Rakkauden enkelin kanssa siinä, että meidän pitäisi antaa rauhassa "leikkiä" "kiiltokuvinemme". MUTTA...
Sinun kanssasi Kotkansilmä olen samaa mieltä tuossa, että toivoisin ENEMMÄN keskustelua ja vähemmän kuvia. Nekin ovat aivan ihania ja piristävät, mutta liika siinäkin on minusta liikaa. En kuitenkaan tarkoittanut tällä avaamallani ketjulla mitään Enkeli-kuvanurkkaa... LISÄÄ toivoisin keskustelua, enkelikokemuksia ym. enkeleihin liittyvää. Että sellaista...  angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #112 : 13.04.2006 13:36:36 »

LISÄÄ toivoisin keskustelua, enkelikokemuksia ym. enkeleihin liittyvää. Että sellaista...  angel

Tässä hieman omia mietteitäni:

Kyllä sitäkin keskustelua vielä varmasti lisää tulee...  Wink Itse olen kuitenkin omalta osaltani muissa aiheissa, joissa enkeleitä sivuttu jo kertonut omia mieleenpainuneimpia kokemuksiani enkeleistä. Mm. sen, että "unitasolla" olen useasti nähnyt ja saanut opetusta enkeleiltä ja olenpa enkeli itsekin ollut joissain unissani.  Grin Osittain siksi olen tuon nikkinikin valinnut... Esikoiseni 2 -vuotiaana näkemästä enkelistäkin olen täällä kirjoitellut... Täällä kun on niin paaaljon tuota enkeliasiaa siellä täällä... Etsivä löytää.  Wink

Ehkä nuo enkelit ovat minulle tulleet myös tavallaan niin "arkipäiväisiksi", jokaisessa hetkessä läsnä oleviksi, etten niistä siksikään niin osaa kirjoitella, tai ainakaan hämmästellä kokemuksiani enää niin helposti jne.

Tähän voisin kyllä laittaa kertomuksen eräästä tapahtumasta, jossa eräs ihminen kyllä toimi minulle niin ihanana "maanpäällisenä enkelinä". Aikana jolloin minulla ei ollut kännykkää, silloin ne eivät vielä olleet muutenkaan kovin yleisiä.

Olin muinoin kotipalvelussa töissä jonkin aikaa ja minun oli määrä mennä erään asiakkaan luo, jonka luona en ollut vielä kertaakaan käynyt aikaisemmin. Oli sovittu tietty kellonaika jolloin minun piti mennä sinne. Asiakas asui aika syrjäisellä paikalla. Olin kyllä etukäteen katsonut kartasta osoitteen, ottanut selvää bussista joka sinne menee jne. Epäonnekseni kuitenkin valitsin vahingossa väärän bussin, numero oli kyllä oikea, mutta en ollut huomannut, että kyseisessä bussissa oli myös jokin kirjain. Joka merkitsi sitä, että bussi kulkikin hieman eri reittiä. Eri paikkaan kuin se, jolla minun olisi pitänyt mennä.

Kartasta kotona katsottuani (jonka hölmönä jätin kotiin) ja pysäkkejä aikataulusta bussissa selailtuani tiesin suunnilleen mistä bussin olisi pitänyt mennä. Tiesin millä pysäkillä olisi pitänyt jäädä pois. Tiesin myös suunnilleen kuinka kauan matka kestäisi. Huolestuin kun huomasin, että nyt ollaan kyllä ihan jossain muualla missä pitäisi, pysäkkien nimet eivät oleet sitä mitä pitäisi.

Hädissäni painoin stop nappia ja hyppäsin seuraavalla pysäkillä ulos bussista. (Näin jälkiviisaana minun olisi kannattanut käydä kuskilta neuvoa kysymässä). No, jokatapauksessa olin sitten aivan oudossa paikassa, oudolla pysäkillä ja englanniksi sanottuna: "In the middle of nowhere". Eikä minulla siis tuolloin ollut kännykkää, että olisin asiakkaalle tai pomolleni voinut soittaa, eikä karttaa mukana, että olisin voinut tarkistaa missä oikein olen. Puhelinkoppiakaan ei näkynyt missään.

Olin nuorena neitosena ihan hädissään ja ajattelin, että VOI EI, nyt myöhästyn auttamattomasti asiakkaalta, asiakas jää oman onnensa nojaan, mitähän pomokin ajattelee, pitääkö minun lähteä takaisin päin toisella bussilla vai mitä tekisin jne. Bussitkin menivät vielä tosi harvakseltaan, kun aikataulusta katsoin. Olin myös hyvin hämilläni ja kummastelin sitä, että tämän bussinhan piti mennä oikeaan paikkaan. Sitä kun en ollut vielä tuohon mennessä tajunnut, että bussissa oli myös tuo kirjain numeron lisäksi.  idiot2

No hetken aikaa siinä epätoivoisena seisoin pysäkillä ja pähkäilin, että mitä ihmettä nyt teen, muita ihmisiä ei näkynyt missään. Rukoilin Luojalta, että auta minua, kun ykskaks näinkin erään naisen lähestyvän minua koiransa kanssa.  :Smiley Hän käveli luokseni ja kysyi: "Tarvitsetko apua?",  Cheesy No siinä sitten naiselle selitin tilanteen, että mihin minun olisi pitänyt päästä, ja ihmettelin hänelle sitä, että kun bussin olisi pitänyt mennä kyllä sinne minne olin menossa. Niinhän luulin edelleen...  idiot2

Tämä aivan ihana ja ystävällinen nainen sitten pyysi minua kotiinsa, kun asui ihan lähellä, että voitaisiin yhdessä katsoa karttaa ja vielä uudestaan bussiaikatauluakin. Hänen koko olemuksensa rauhoitti minua, enkä epäröinyt hetkeäkään, vaan kiitollisena menin hänen kotiinsa käymään. Siellä sitten asiat selkisivät ja sain tietää olleeni kuitenkin väärässä bussissa.  idiot2 Hän sitten saatteli minut oikealle pysäkille ja oikeaan bussiin ja ehdin kuin ehdinkin juuri ja juuri ajoissa asiakkaan luokse.

Arvatkaa vain olinko kiitollinen tälle erittäin ystävälliselle "enkelille". Oikeasti, kuinka moni olisi helposti vain kävellyt ohitseni välittämättä pätkän vertaa, että tuo nyt näyttää hieman eksyneeltä? Kuinka moni sitä edes huomaisi? Yleensähän ei apua saa, ellei erikseen pyydä, että anteeksi missähän se ja se on jne. Hämmästyttävän oikeassa paikassa, juuri oikeaan aikaan tämä nainen kyllä oli.  :Smiley  smitten
« Viimeksi muokattu: 13.04.2006 13:38:40 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
sammaletar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #113 : 14.04.2006 12:39:09 »

Totta noita "maan päällisiä enkeleitä" on liikkeellä koko ajan jos on "tarkkana" tai vain pyytää apua. Itse törmäsin kerran epämiellyttävään mieheen joka tuli ulos baarista, kun juuri itse kuljin siitä ohi. Hän rupesi minulle jotain ulisemaan aika aggressiivisesti ja lopulta kun oli ohitseni kävellyt heitti lihapaketteja katuun!  idiot2 NO, ei siinä mitään katosin seuraavaan kadunkulmaan...mutta toisena päivänä kävi samalla lailla saman miehen kanssa samalla kulmalla. Tällä kertaa ei lihapaketteja, mutta pelotti kun se jättäytyi taakse ja käveli perässä. Pyysin siinä sitten arkkienkeli mikaelia apuun ja seuraavasta kadun kulmasta ilmestyi ystäväni  Wink Emme olleet sopineet mitään tapaamista.

Sain myös toissa viikolla meditoidessa viestin: "seitsemän". kysyin että mitä seitsemän. Siihen vastattiin "seitsemän päivää". Seitsemän päivän päästä sain kuulla saavani talon maalta mitä en ollut edes etsinyt tai kysynyt  Shocked Olin vain toivonut  :Smiley

 smitten
tallennettu

Aur Kauris
Asc Leijona
Kuu Kauris
Venus Skorppioni
Mars Kauris
Maa-Hevonen
Omenapuu
Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
zarazed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #114 : 14.04.2006 19:05:05 »

Heippa Lilli,

kävin antamallasi sivustolla, mutta toi enkku ei ei ole hurjan sujuvaa idiot2 Pystyisitkö katsomaan kuka olisi "minun enkeli"  :)Syntymäkartasta noukin tiedot Aurinko 26 59' Leijona   Kuu 18 26' Härkä  Merkurius 25 39' Leijona   Venus 12 23'  Varmaan nuo riittävät Undecided
Toisinaan sitä tuntee itsensä aika  idiot2...  kun toiset tuntuvat olevan niin hyvin perillä asioista. No, on se hyvä että on paljon opittavaa...
Olisi tosi mukavaa jos viitsisit vastat  smitten smitten smitten

Zarazed
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #115 : 22.04.2006 18:10:42 »

Enkeleitä ja tuoksuja kaikille merkeille.  angel


ENKELI MACHIDIEL - OINAS

Machidiel (Melkejal, Malchidiel) on majesteettinen siivekäs ja tähtimerkki oinaan voimakas astraaliopas, jonka opettavaiset ja parantavat energiat kesyttävät sopivassa suhteessa oinaan tahdonvoimaista persoonallisuutta. Machidiel on myös erittäin lahjakas ohjaamaan ihmistä kohti suurempaa hyvyyttä, hän kasvattaa tasapainoa ja tyyneyttä elämässä. Machidielilla on siten pehmentävä vaikutus oinaan matkalla kohti tavoiteltua valaistumista.

Tuoksuvinkki: Hedelmäinen kukkasekoitus jasmiinia, ruusua, persikkaa, kirsikkaa ja muita marjoja.

ENKELI ASMODEL - HÄRKÄ

Asmodel on viisas ja tietäväinen astraaliopas, joka tyydyttää härän ruokahalun syvimpien rakkausmysteerioiden ymmärtämisessä. Asmodel ympäröi härän tasapainottavalla vaikutuksella sopusointuun toiveiden kanssa. Asmodel on myös valmis tarjoamaan härän kaipaamaa jatkuvaa huomiota sekä ennen muuta hän paljastaa härälle kaikkein suurimman salaisuuden, jumalallisen rakkauden alkuperän. Rakkaus ilman ehtoja on maailmankaikkeuden vahvin voima, se voi poistaa kaikki esteet ja näyttää kaikki ihmeet. Asmodel on härän suojelija ja hänellä on mahdollisuus opastaa tämän tähtimerkin alla syntyneet alkuperäiseen ja suureen totuuteen.

Tuoksuvinkki: Syvä ja mausteinen kukkaissekoitus myskistä, kanelista, patsulista ja neilikasta ripauksella ruusua, sireeniä, jasmiinia ja hyasinttia.

ENKELI AMBRIEL - KAKSONEN

Ambriel on enkeli, joka avaa ovet mielen ja tiedon korkeammalle tajunnalle. Kaikki teoreettinen tieto tieteen ja taiteen alueelta kuuluu hänen suojelukseensa. Hän voi sammuttaa kaksosen tiedonjanon, kaikki se mitä tämä tähtimerkki on aina halunnut tietää elämästä ja rakkaudesta virtaa kaksosiin Ambrielin kautta. Kaksosten kannattaa avata tietoisuutensa seuraamaan Ambrielin läsnäoloa, hän voi inspiroida etsintää puhtaasta tiedosta. Kuin astraalikaksoset, tämä horoskooppimerkki ja Ambriel, voivat työskennellä siten yhdessä vakuuttaen, että etsintä palvelee kaikkia.

Tuoksuvinkki: Trooppinen tuoksusekoitus, jonka pohjana ovat sitrusöljyt ja kukkaistuoksut ripauksella havunneulasia ja sitronellaa.

ENKELI MURIEL - RAPU

Muriel on taidokas ja voimakas enkeli, joka rohkaisee viisauteen nöyryydellä. Muriel johtaa intuition ja oivalluksen valtakuntaa sekä kaikkea mikä vaikuttaa sydämeen. Hänen avullaan rapumerkki voi matkata elämän rantaviivaa ilman harhailuja syvässä vedessä. Muriel auttaa tätä tähtimerkkiä myös näkemään asiat kirkkaassa valossa ja vapauttaa ravun epäröinnistä. Tämä dynaaminen siivekäs henki tulee ravun sydämeen ja opastaa kohti rakastettavaa kotia ja toista sydäntä. Rapujen kannattaa siis avata itsensä Murielin opastukselle kohti sielun syvimpiä toiveita!

Tuoksuvinkki: Sekoitus salviaa, sitrusta, yrttisekoitusta sekä metsäisiä tuoksuja havuista ja santelipuusta.

ENKELI VERCHIEL - LEIJONA

Verchiel enkeli on voimakas rakkauden, myötätunnon ja vahvuuden lähettiläs. Yhtenä taivaallisten porttien vartijana hän on enkeli, jolla on tilan ja ajan herruus. Verchiel juhlii taivaankappale auringon asukkaana. Kuin ihmeen, hän tuo äärimmäisellä rohkeudella villeimmätkin unelmat leijonan elämään. Tämän tähtimerkin on ainoastaan osattava pyytää tuosta aidosta luottamuksen lähteestä ja kutsua Verchielia sydämen syvimpien toiveiden suojelijaksi.

Tuoksuvinkki: Sekoitus maskuliinisia sitrustuoksuja yrttien ja metsän sävyillä tehostettuna.

ENKELI HAMALIEL - NEITSYT

Hamaliel on dynaaminen astraaliopas, valmiina välittämään tähtimerkki neitsyelle tiedot maailmankaikkeuden toiminnasta. Jumalaisen alkemian vastuullisena vartijana Hamaliel pitää alkuperäiset kemialliset elementit kosmisessa ja loogisessa järjestyksessä. Neitsyen ja hänen rakkaittensa hyödyksi Hamaliel paljastaa kaavat kestävään rauhaan ja ikuiseen onneen. Neitsyttä kehoitetaankin käyttämään Hamalielin salaisuuksia niin fyysisellä, mentaalisella kuin astraalitasolla elämää luodessaan. Hamaliel odottaa neitsyen kutsua luovuttaakseen luovuuden lahjat hänelle.

Tuoksuvinkki: Herkkä yrttisekoitus laventelista, rosmariinista, geraniumista ja ruususta.

ENKELI URIEL - VAAKA

Uriel on majesteettinen arkkienkeli ja valovoimainen näky, joka johtaa ylevää oikean ja hyvän valtakuntaa. Hän ymmärtää vaaka horoskooppimerkin alla syntyneiden tarpeen turvallisuuteen ja lupaa turvaa sekä suojelusta, kun hänen apuaan kutsutaan. Uriel ilmaisee läsnäolonsa hienon hienolla tavalla ja hänen vaikutuksen tuntiessaan muun muassa liiketoimet järjestyvät. Uriel neuvoo kohtuullisuutta ja tarjoaa vastapainoa sekä oivallisuutta perfektionismin sijaan. Nämä suurenmoiset lahjat tulevat tämän tähtimerkin elämään mikäli vaaka sallii itsensä hyväksyä Urielin, voimakkaan enkelin ja opettajan, astraalioppaakseen.

Tuoksuvinkki: Raikas merellinen henkäys sitruunan, limetin ja santelipuun lisäyksellä.

ENKELI BARBIEL - SKORPIONI

Barbiel enkeliopas innoittaa skorpioni tähtimerkin kunnioitusta ehtymättömällä huomiolla. Kauneus ja ystävyys lisääntyvät siitä hetkestä lähtien, kun vain kutsuu Barbielin vaikutuksen elämäänsä. Barbiel on perehtynyt skorpionin sensuelliin luonteeseen. Hän on saatavilla avustaakseen omalla osuudellaan skorpionin aistillisuutta tavoin, jotka eivät vahingoita tätä horoskooppimerkkiä itseään tai muita. Barbiel jakaa myös kiinnostuksen elämän ja kuoleman mysteerioihin ja tuo uutta säteilevää energiaa elämään, joka virtaa rajojen ulkopuolelta. Barbiel työskentelee mielellään tämän merkin kanssa mikäli vain on olemassa valmius vastaanottaa Barbielin myötätuntoinen vaikutus elämään.

Tuoksuvinkki: Raikas, yrttinen kukkaistuoksu luodaan jasmiinista ja raikkaasta, vastaleikatusta ruohosta.

ENKELI ADNACHIEL - JOUSIMIES

Adnachiel on enkeli, joka on ikuisesti jumalallisen tasapainon ja kohtalon palveluksessa. Myötätuntoisella tavallaan hän järjestää karman kohti tasapainoa. Adnachiel on sopusoinnussa jousimiehen tarpeelle vallata alaa ja on ymmärtäväinen tähtimerkin halulle tilanteista pakenemiseen. Adnachielin kautta on mahdollisuus löytää oikeudenmukaisempia ratkaisuja ongelmiin ja suhteisiin. Jousimiehen kannattaakin luottaa tämän enkelin neuvoihin ja opastukseen sekä nauttia vapaudesta, jota Adnachiel tarjoaa. Tähtimerkin tätä enkeliä kutsuttuaan, luvalla hän opastaa täydelliseen henkiseen tasapainoon.

Tuoksuvinkki: Syvä, yrttinen tuoksu sammaleisella säväyksellä, jota ympäröi sitrus ja mausteiset tuoksut.

ENKELI HANAEL - KAURIS

Hanael (Haniel) on huomattava enkeli, joka on syvästi omistautunut horoskooppimerkki kauriin valaistumiseen. Hanael omaa äärimmäisen uskon ja rohkeuden. Hänellä on voima myöntää ihmeitä ja lahjoittaa jumalallista armoa niille, jotka häntä kutsuvat ja Hanael voi suoda myös käytävän inspiraation huipulle. Tämä enkeli vartioi ylhäistä luovuuden taivaallista valtakuntaa. Hanael kunnioittaa kauriin omistautumista suhteiden tavoitteluun, jotka perustuvat korkeampaan rakkauteen ja aatteellisuuteen. Kaurismerkki saattaa helposti ajatella haluavansa valtaa ja voimaa, mutta Hanael auttaa näkemään houkutusten läpi ja ohjaa kohti varmaa sekä kestävää rakkautta ilman ehtoja.

Tuoksuvinkki: Sitruksien ja puiden sekoitus koostuu sitruunasta, appelsiinista, santelipuusta ja seetristä, hippusella jasmiinia ja kieloa.

ENKELI GABRIEL - VESIMIES

Arkkienkeli Gabriel on enkeliopas niille, jotka jakavat hänen rakkautensa totuuteen. Hän kantaa totuuden oliivinoksaa kädessään. Se on tarjous niille, jotka haluavat kutsua hänen vaikutustaan. Hän on valmis auttamaan vesimiehen merkissä syntyneitä heidän etsiessään ratkaisua ihmiskunnan ongelmiin. Gabriel ymmärtää halun levittää informaatiota ja inspiroi sisäpiirin tiedoilla, mitkä ovat saatavilla vain niille, jotka ovat hänen ystäviään. Hänen avullaan on mahdollista tietää tiedostamattomasti oikea toiminta missä tahansa tilanteessa. Valinta hyväksyä hänen apunsa on vesimiehestä itsestään kiinni.

Tuoksuvinkki: Sekoitus trooppista kiwihedelmää ja sitruunaa, aavistuksella jasmiinia ja kieloa.

ENKELI BARCHIEL - KALAT

Barchiel on enkeli valaistumiseen, jota kalojen horoskooppimerkki etsii. Barchiel johtaa kypsymisen ja inhimillisen kehityksen yli syvällä myötätunnolla. Hän on valmistautunut vastaanottamaan tämän horoskooppimerkin tehtävän, koska hän ymmärtää pelon avuttomuuteen kalojen kohdatessa maailman suruja. Barchiel tietää kuinka syvästi tämä tähtimerkki haluaa saada aikaan muutosta, hän vain odottaa kutsua yhteistyöhön. Barchiel tunnistaa sielun salaisimmat halut ja opastaa saavuttamaan suuret aikaansaannokset silloin, kun hänen vaikutuksensa toivotetaan tervetulleeksi elämään.

Tuoksuvinkki: Sekoitus sitruunaa, laventelia, basilikaa ja muita yrttejä.
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #116 : 22.04.2006 18:18:03 »

ENKELI HAMALIEL - NEITSYT

Hamaliel on dynaaminen astraaliopas, valmiina välittämään tähtimerkki neitsyelle tiedot maailmankaikkeuden toiminnasta. Jumalaisen alkemian vastuullisena vartijana Hamaliel pitää alkuperäiset kemialliset elementit kosmisessa ja loogisessa järjestyksessä. Neitsyen ja hänen rakkaittensa hyödyksi Hamaliel paljastaa kaavat kestävään rauhaan ja ikuiseen onneen. Neitsyttä kehoitetaankin käyttämään Hamalielin salaisuuksia niin fyysisellä, mentaalisella kuin astraalitasolla elämää luodessaan. Hamaliel odottaa neitsyen kutsua luovuttaakseen luovuuden lahjat hänelle.

Tuoksuvinkki: Herkkä yrttisekoitus laventelista, rosmariinista, geraniumista ja ruususta.

Kiitos, valonkantaja



 smitten    maarita              smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #117 : 22.04.2006 20:10:43 »


Hei Ystäväin

(http://www.angelstories.org/_borders/angelJoan-blue-white.gif)

Tuhansien enkeleiden joukossa on myös niitä,
jotka liitetään tiettyyn tehtävään,
laatuun tai ominaisuuteen.
Näitä enkeliolentoja, kuten muitakin enkeleitä,
voi kutsua itsensä tai muiden avuksi joko ääneen
tai hiljaa mielessään hetkellä,
jolloin kaipaa rohkaisua ja suuntaa elämässään.

Enkelin nimen tietäminen on tällöin suureksi avuksi
- anna pyyntösi kohota rauhallisesta, viisasta sisimmästäsi
ja luota siihen, että saat apua.
[/color]
IHMEIDEN ENKELI

Rakkauden voima luo ihmeitä
- kaikki ihmeet alkavat rakkaudesta
ja rakentuvat luottamuksesta.
Löydä kaikki ihmeet elämästäsi!


Taivaallisiin hallitsijoihin kuuluva
enkeliryhmä Hyveet tai Vallat
lahjoittavat ihmeitä korkeuksistaan.
Tähän ryhmään katsotaan kuuluviksi
seuraavat enkelit:
Mikael, Rafael, Barbiel, Uzziel, Peliel
ja alunperin myös Saatana.

MENESTYKSEN ENKELI

Saavutat menestyksen tekemällä sitä
mitä sydämesi todella haluaa.
Kun sielusi on rikas, maallinen vauraus seuraa.
 
Anauel on menestyksen ja vaurauden enkeli,
joka suojelee myös oman yrityksen perustavia ihmisiä.

MYÖTÄTUNNON ENKELI

Myötätunto ympäröi meitä kuin peitto,
myötätunnon antaminen lämmittää sielua.
Myötätunto on sielun mittapuu.
 
Arkkienkeli Raphaelin lukuisiin titteleihin
ja työtehtäviin kuuluu parantamisen, runsauden,
luovuuden ja totuuden lisäksi
myös myötätunnon enkelinä oleminen.

OHJAUKSEN ENKELI

Todellinen ohjaus tulee sydämestä.

Luottamuksella ja rakkaudella
seuraat aina oikeaa polkua.
 
Mahtava arkkienkeli Gabriel
allitsee Ohjauksen enkeleitä,
joiden tehtävänä on auttaa meitä
ymmärtämään elämämme suunnitelma.

PARANTAMISEN ENKELI

Keho ei voi olla täydellisen terve
ennen kuin sielu on kokonainen.
Ravitse sielua rakkaudella,
myötätunnolla ja antamisella.

 
Virallinen parantamisen enkeli on arkkienkeli Raphael,
joka tarun mukaan kantaa mukanaan
kultaista voidetta vaivojen hoitamiseen.
Lisäksi kaikki serafit ovat
parantamisen enkeleitä,
sana serafi tarkoittaa 'parantajaa'
ja heidän symbolinsa, lohikäärmeet j
a käärmeet, edustavat parantamisen voimia.

RAKKAUDEN ENKELI

Rakastaaksesi toista,
on sinun rakastettava itseäsi.
Saadaksesi rakkautta,
on sinun annettava rakkautta vapaasti.
Rakkaus on henkistä energiaa,
joka sitoo kaikkia olemassa olevia.
Ehdoitta annettu rakkauden lahja
palautuu kymmenkertaisena.

Antamalla rakkautta ravitset sieluasi!

Rakkauden enkelin titteliä kantavat monet enkelit:
Haniel, Donquel, Liwet, Rahamael, Raphael ja Theliel.
Myös kaikkia serafeja kutsutaan rakkauden enkeleiksi,
koska rakkaus on heidän esenssinsä.

RAUHAN ENKELI

Taistelemme toisiamme vastaan ainoastaan silloin,
kun olemme sodassa itsemme kanssa.

Elääksemme harmoniassa muiden kanssa
on meidän ensin saavutettava sisäinen rauha.
 
Arkkienkeli Mikael on rauhan vartija.
Myös arkkienkeli Gabriel kuvataan usein taiteessa
oliivinoksa kädessään
mikä symboloi hänen asemaansa
rauhan lähettiläänä.

TASAPAINON ENKELI

Sinun on oltava tasapainossa itsesi kanssa,
jotta voit etsiä tasapainoa muiden kanssa.

Sielua ravitaan rakkautta antamalla.
 
Arkkienkeli Mikaelia nimitetään
toisinaan tasapainon mestariksi.

TOIVON ENKELI

Löydä muista ihmisistä rakkautta ja toivoa.

Älä tuomitse, säilytä suvaitsevaisuus.
Luottamus ja rakkaus tarjoavat ikuisen toivon.
 
Serafeihin tai kerubien kuoroon kuuluva toivon enkeli Phanuel
on korkealle arvostettu taivaanolento,
jonka nimen sanotaan karkoittavan pois pahoja henkiä.

VIISAUDEN ENKELI

Kokemus yksin ei ole viisautta.

Viisauden saavuttaa vain silloin,
kun sielu osallistuu kokemukseen.
Avaa sydämesi sisäiselle kokemiselle!

Kabbalan mukaan viisauden enkeli on Chokmah
(Chochma, Hokhmah) - sana,
jonka hebreankielinen sivumerkitys on juuri viisaus.

YSTÄVYYDEN ENKELI

Todelliset ystävät antavat ehdottoman
rakkauden ja tuen.

He ovat korvaamattomia lahjoja,
arvosta heitä ja anna heille itsestäsi.
 
Persialaisen mytologian mukaan Mihr
(Miher, Mihir, Mithra) on ystävyyden enkeli.

Näissä taruissa hän edustaa myös
rakkautta ja veljeyttä sekä syyskuuta.



 smitten  Elämänilo   smitten
« Viimeksi muokattu: 23.04.2006 12:31:03 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Ozzette
Vieras
« Vastaus #118 : 22.04.2006 21:11:00 »

Asmodel Kiitokset Valonkantaja !
Osui paljolti oikeaan, etenkin nuo tuoksut. Ja varsinkin ruusu ja sireeni...  smitten
tallennettu
Karoliina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #119 : 22.04.2006 23:36:55 »

ENKELI HAMALIEL - NEITSYT

Hamaliel on dynaaminen astraaliopas, valmiina välittämään tähtimerkki neitsyelle tiedot maailmankaikkeuden toiminnasta. Jumalaisen alkemian vastuullisena vartijana Hamaliel pitää alkuperäiset kemialliset elementit kosmisessa ja loogisessa järjestyksessä. Neitsyen ja hänen rakkaittensa hyödyksi Hamaliel paljastaa kaavat kestävään rauhaan ja ikuiseen onneen. Neitsyttä kehoitetaankin käyttämään Hamalielin salaisuuksia niin fyysisellä, mentaalisella kuin astraalitasolla elämää luodessaan. Hamaliel odottaa neitsyen kutsua luovuttaakseen luovuuden lahjat hänelle.

Tuoksuvinkki: Herkkä yrttisekoitus laventelista, rosmariinista, geraniumista ja ruususta.

Kiitos, valonkantaja



 smitten    maarita              smitten

Samat sanat.  angel Tätä tietoa olen etsinyt, olen saanut nämä laput, mutta niissä oli jäänyt tuo neitsyt epäselväksi, oli tullut jotenkin väärin ja nyt se on tässä, kiva!  smitten

T: Karoliina
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 33
  Tulostusversio  
 
Siirry: