Sivuja: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 33
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkelinurkka  (Luettu 303451 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Upsila
Satunnainen astroilija
*

don't stop believing

Profiili WWW
« Vastaus #375 : 07.05.2011 08:32:53 »

Oi, enkelit, ompas tämä ihana aihe!  smitten

Olen lukenut Diana Cooperin enkelikirjoja ja ne ovat muuttaneet huomattavasti elämääni. Äiti oli kyllä kertonut, että meillä jokaisella on omat suojelusenkelimme, mutta en silloin ollut niin kiinostunut kuin nykyään. Näiden kirjojen avulla pystyin tietämään asioista huomattavasti enemmän ja se on avannut silmiäni kunnolla enkeliasioihin liittyen. Olen myös ymmärtänyt perehtyä enemmän sisäiseen itseeni ja enkeleihin - mielikuvaharjoitukset, voimalauseet, rukoukset ja meditiointi auttoivat minua mukavasti perehtymään enemmän!

Sain ensimmäisen siromuotoisen enkelihöyheneni ollessani huhtikuun puolenvälin tienoilla sairaana. Silloin ajattelin enkeleitä herätessäni keskellä yötä. Nukuin juuri tuolloin sohvalla ja kun käännyin katsomaan lattiaan, huomasin pikkuveljeni leluradan vieressä valkoista. Ajattelin aluksi, että se oli varmaan joku roska, mutta kun tartuin siihen ja heijastin valoa kännykästäni, huomasin, että se olikin pieni höyhen! Siinä kyllä kyyneleet meinasi kohota silmiin ja ilo täytti kehon, ihanaa tietää, että enkeli viestitti olevansa tukenani ollessani kipeänä ja pyydettyäni apua. Pitkään kyllä ihastelin tuota suojelusenkelini höyhentä ja nyt se lepää pienessä kukkaislipastossani. Siellä on myös kaksi muuta höyhentä, luulen, että kaksi niistä on suojelusenkeliltäni ja yksi mahdollisesti joltakin arkkienkeliltä (jostain syystä minulla on vahva tunne, että se saattaisi olla Mikaelilta) - koska, kun olin rukoillut ja kutsunut arkkienkeleitä luokseni illalla, aamulla huomasin sohvan päädyn läheltä kaartuvan höyhenen. Nämä kolme höyhentä saavat minut aina hymyilemän ja olemaan oikein kiitollinen enkeleille.

Olen saanut tietää enkelini nimen (Ihanat enkelit - kirjassa taisi olla se harjoitus) ja aluksi oli tullut päähän melkeinpä heti Mikael ja Uriel. Kun kysyin uudestaan, Uriel tuli. Myöhemmin ajattelin uudestaan ja pienen muun nimitulvinnan jälkeen tuli taas Uriel päähän. Jotenkin tuntuu, että arkkienkeli Uriel on myös jotenkin tutun läheinen minulle, joten ajattelin, että olisiko mahdollista, että suojelusenkelini olisi tämän arkkienkelin alaisuudessa.

AnniA, minusta tuntuu, että tuo on kyllä enkelin lähettämä höyhen. Yleenshän ne ovat valkoisia, mutta taisin lukea myös, että joku on tainnut saada myös harmahtavan höyhenen ja joku löysi mustankin. Väreiden merkityksestä en ole ihan varma sataprosenttisesti, mutta ehkä edistyneemmät enkeliekspertit pystyvät kertomaan niistä selvemmin. Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #376 : 07.05.2011 17:12:23 »

Olen kokenut kaikenlaisia ongelmia nyt ihan jatkuvasti viime aikoina...
Olen usein aiemmin pyytänyt höyhentä, jotta voisin sen säilöä ja katsella sitä vaikeina aikoina hakien lohtua....
Tänään löysinkin olohuoneemme lattialta ihan pienen harmaan höyhenen, jossa seassa hieman pidempää valkoista...  Smiley

Voiko tuo olla enkelin lähettämä??
(kun olen jostain ymmärtänyt, että he laittavat vain valkoisia höyheniä? ) Ja jos voi olla, niin onko tuolla värillä merkitystä?
  Shocked

Voi olla enkelin lähettämä. Enkelit voivat lähettää muunkin värisiä höyheniä kuin valkoisia.  Värillä ei ole väliä. angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #377 : 19.06.2011 18:53:32 »

Löysin tänä aamuna sängystäni pienen valkoisen höyhenen. Minulla ei ole mitään peittoa tai tyynyä joka sisältäisi höyheniä.  angel  smitten Enkelit ovat olleet nyt viime aikoina erityisen lähellä elämääni ja jättäneet monenlaisia viestejä ja merkkejä. Olen nähnyt myös normaalia enemmän erilaisia valonvälähdyksiä, hopea/pranasadetta, sekä kokenut ennakkoaavistuksia...
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #378 : 20.06.2011 10:13:29 »

Valoja ja kipinöitä on näkynyt meilläkin. Väreinä sinistä ja indigoa, mutta myös kirkasta valkoista.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #379 : 20.06.2011 10:19:15 »

Valoja ja kipinöitä on näkynyt meilläkin. Väreinä sinistä ja indigoa, mutta myös kirkasta valkoista.  Smiley

smitten
tallennettu
Upsila
Satunnainen astroilija
*

don't stop believing

Profiili WWW
« Vastaus #380 : 21.06.2011 16:17:41 »

Tuli mieleen, että tässä kesän alussa pyysin suojelusenkelini tulemaan uneeni. Sanoi haluavani tutustua enemmän ja nähdä häntä, hänen olemuksensa varmasti rauhoittaisi mieltäni. No, sinä yönä tosiaan enkeli ilmestyi uneeni.

Aluksi näin sekavaa unta, josta en edes muista kunnolla. Unen vaihtelussa, näin mustaa taustaa vasten leijuvan enkelin (toisin unessa hänellä ei tainnut olla siipiä) kirkkaana ja pehmeän valon ympäröimänä. Hänellä oli puhtaanvalkoinen mekko, hyvin kauniin kultaiset kutrit. En ole varma muistinko oikein, mutta enkelini edessä taisi istua lapsia kuuntelemassa häntä ja minä lähestyin koskettamaan häntä ihmeissäni - mutta heräsin sitten. Jäi kovin hyvä olo tuon jälkeen. smitten
tallennettu
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #381 : 22.11.2011 00:08:35 »

En ole ollut intohimoisesti kiinnostunut enkeleistä aiemmin, (en edes kuulu kirkkoon enkä jaa kristinuskon oppeja. Mutta ymmärtääkseni enkelin kaltaisia olentoja on myös muilla kulttuureilla/uskonnoilla). Äitini pitää enkeleistä ja kun olin pieni huoneeni seinällä oli se luultavasti kaikkien tietämä suojelusenkeli taulu, missä kaksi lasta ylittää huteraa siltaa.

Parin yön takaisen kokemukseni jälkeen olen kuitenkin yrittänyt etsiä tietoa enkeleistä kun enkeli ilmestyi minulle. Pelästyin ensin sitä koko huoneen täyttävää kirkasta valoa ja siipiä mutta sitten päähäni tuli ajatus "se on vain enkeli"  Huh  ja rentouduin. Suljin silmäni ja kun avasin ne, oli se poissa. Pari viimeistä päivää olen sitä sitten pohtinut ja raapinut päätäni, että mikä ilmestymisen tarkoitus oli.
Mahtoiko kyseinen  enkeli olla suojelusenkelini?
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
Yöllisiä
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #382 : 23.11.2011 21:53:32 »

En ole ollut intohimoisesti kiinnostunut enkeleistä aiemmin, (en edes kuulu kirkkoon enkä jaa kristinuskon oppeja. Mutta ymmärtääkseni enkelin kaltaisia olentoja on myös muilla kulttuureilla/uskonnoilla).

Minullakin on ollut aikomus erota kirkosta, koska en pidä kirkon tavasta tulkita raamattua ja sen oppeja (niin tosiaan, pitäisi saada vietyä tämä aikomus ihan konkreettisellekin tasolle...). Mutta ei se mielestäni tarkoita sitä, etteikö voisi olla kiinnostunut enkeleistä, vaikkei kirkkoon kuuluisikaan Smiley Eivät enkelit ole vain "uskovaisten" etuoikeus. Uskon, että enkelit ovat auttamassa meitä kaikkia, kunhan vain pyydämme heitä luoksemme (tämä on niitä vapaan tahdon hienouksia).

Parin yön takaisen kokemukseni jälkeen olen kuitenkin yrittänyt etsiä tietoa enkeleistä kun enkeli ilmestyi minulle. Pelästyin ensin sitä koko huoneen täyttävää kirkasta valoa ja siipiä mutta sitten päähäni tuli ajatus "se on vain enkeli"  Huh  ja rentouduin. Suljin silmäni ja kun avasin ne, oli se poissa. Pari viimeistä päivää olen sitä sitten pohtinut ja raapinut päätäni, että mikä ilmestymisen tarkoitus oli.
Mahtoiko kyseinen  enkeli olla suojelusenkelini?
Oi, hyvin mahdollista! Millainen on elämäntilanteesi? Oletko kaivannut viimeaikoina apua jossakin asiassa?
tallennettu
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #383 : 26.11.2011 22:26:13 »

Ainahan sitä jonkin sortin stressiä on. Kun on taipumusta hermoilla joka asiasta ja siihen päälle vielä kontrollifriikin piirteet.
Nyt tässä muutama yö sitten tulivat uniinikin.
(Ei sitä kyllä ole ollut yhtä hermostunut koko ajan sen ilmestymisen jälkeen).  Smiley
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
Psychedelist
Satunnainen astroilija
*

Liskot Kiskot

Profiili
« Vastaus #384 : 27.11.2011 02:57:50 »

Toivoin uneeni siivousenkelin. Kun nukahdin, haistoin selvästi kitkerän emäksisen pöntön puhdistusaineen.
Toisena yönä näin enkelin jota luulin Luciferiksi.
3. yö ja se osoittautui talousrobotiksi...  crazy2
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #385 : 30.11.2011 12:42:07 »

Ihan samaa mullakin.  angel nyt violettia.  smitten
tallennettu
PikkuMammutti
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #386 : 06.12.2011 22:13:22 »

Sain juuri tietää että suojelus enkelini nimet ovat Allah, Lucas ja Lucia. Kysyin tältä Allahilta että onko hän islamin uskoisten jumala ja hän vastasi kyllä  Shocked
Aluksi luulin että vain kuvittelin mutta toisella kerralla kysyin nimeä uudestaan ja hän sanoi saman taas. Onko mitenkään mahdollista että Allah voisi olla suojelus enkelini? Olen kuitenkin vielä sen verran nuori, että nämä uskonto jutut sun muut niihin liityvät vähän mietityttävät. Uskonnoltani en ole islam vaan kristitty. Olenkin siis miettinyt tätä asiaa koko tämän illan ja päätin kysyä teiltä. Pitäisikö minun anataa asian olla vai pyytää tätä Allahia jättämään minut rauhaan? Tämän Allahin kanssa tulee aina jotenkin rauhaton olo.
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Oman tien kulkija - Etsijä

Profiili
« Vastaus #387 : 07.12.2011 00:45:21 »

Sain juuri tietää että suojelus enkelini nimet ovat Allah, Lucas ja Lucia. Kysyin tältä Allahilta että onko hän islamin uskoisten jumala ja hän vastasi kyllä  Shocked
Aluksi luulin että vain kuvittelin mutta toisella kerralla kysyin nimeä uudestaan ja hän sanoi saman taas. Onko mitenkään mahdollista että Allah voisi olla suojelus enkelini? Olen kuitenkin vielä sen verran nuori, että nämä uskonto jutut sun muut niihin liityvät vähän mietityttävät. Uskonnoltani en ole islam vaan kristitty. Olenkin siis miettinyt tätä asiaa koko tämän illan ja päätin kysyä teiltä. Pitäisikö minun anataa asian olla vai pyytää tätä Allahia jättämään minut rauhaan? Tämän Allahin kanssa tulee aina jotenkin rauhaton olo.

Ei kai se nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä. Mun mielestä nuo kaikki uskonnot on vain pelkkää rajoitusta. Olemme nääs kaikki yhtä uskon mä. Uskonnot on ihmisten keksimiä.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #388 : 07.12.2011 10:31:53 »

Minun intuitioni huutaa täysillä EI OLE TOTTA kun kuulen ihmisen 4d harhassaan enkeleille tai millekkään muullekkaan hengelliselle antamia nimiä tai hierarkioita.

Tämän vuoden yhdessä Kryon  kanavoinnissakin oli aiheesta. Kryon kertoi, että aina välillä häneltä kysytään minkälainen enkeli hän on, missä kohtaa enekelihierarkiassa. Kryon vastasi: Ei ole hierarkiaa, se on ihmisten keksintöä ja johtuu juurikin siitä, että elämme 4d harhassa. Ihminen saattaa tarvita nimeämisiä ja hierarkioita yrittäessään hahmottaa moniulotteista todellisuutta, mutta se on vain ja ainoastaan ihmisen työkalu ymmärtämiseen, ei mitään mikä olisi oikeasti olemassa siellä moniulotteisessa todellisuudessa.

En sinänsä näe mitään ongelmaa siinä, että joku kaipaa hierarkioita, maallisia nimiä (todellisessa moniulotteisessa universumissa nimet Kryonin mukaan 'lauletaan valona,' joten niitä ei voi mitenkään lausua tai edes kuvailla täällä 4d maailmassa), mutta on ehkä syytä olla tietoinen siitä, että kyseessä on vain työkalu ihmiseksi inkarnoituneelle joka ei hanskaa moniulotteista ajattelua. Että sikäli ne nimet tai hierarkiat eivät ole itseisarvoisen tärkeitä muille, kuin niille jotka niitä haluavat käyttää ja pähkäillä. Eli jos menee kovasti paljon aikaa enkelien nimien tai hierarkioiden pohdiskeluun, niin sen ajan voisi ehkä käyttää paremminkin?

Minun opassopallani (minun oma perheeni, 'enkeliporukkani' joka asuu DNAni magneettisessa osassa) on ihan tavalliset ihmisten etunimet ja suhteemme on hyvinkin tuttavallinen. Ja olen itse tietoinen siitä, että heille antamani ihmishahmot ja nimet ovat vain työkalu jolla helpotan läheistä kontaktia heihin kun olen inkarnoituneena fyysiselle tasolle.

'Kiusanhengiltä'  on täysin ja ehdottomasti suojassa pelkästään sillä, että
a) Ei usko niihin. Tämä on voimakas niiden lähestymistä estävä vapaan tahdon ilmaisu, toimii kuten suojaus.
b) Suojaa itsensä kunnolla: Vapaata tahtoamme kunnioitetaan! Kukaan ei härdellöi meidän kanssamme, ellemme jollain tasolla anna lupaa sellaiseen.

Ainoa energeettinen hyökkäys, joka minuun on viimeisen vuosikymmenen aikana kohdistunut, tuli toiselta ihmiseltä. Kävimme unimaailmassa perinteisen shamaanitaistelun 'alisessa.' Ja olin itse antanut siihen luvan, muutoin sitäkään ei olisi tapahtunut. Kannattaa miettiä tosi tarkkaan mitä sillä vapaalla tahdollaan tekee. Olemme luojajumalia ja mitä enemmän värähtelyt nousevat, sitä suurempi on luomisvoimamme. Jos uskoo kiusanhenkiin tms. niitä saattaa jopa luoda itse itselleen, tai ainakin kutsua luokseen. Niiltä voi kuitenkin suojautua helposti, joten ellei tee sitä niin syy ongelmiin 'kiusanhenkien' kanssa löytyypi katsomalla peiliin.
« Viimeksi muokattu: 07.12.2011 10:36:51 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #389 : 07.12.2011 11:29:19 »

Ulottuvuuksien luettelointi ja nimeäminen on samaa 4d harhaa, kuin enkelihierarkioiden pohtiminen.

Moniulotteinen todellisuus koostuu äärettömästä määrästä ulottuvuuksia, joita on mahdoton käsittää tai kuvailla ihmiseksi inkarnoituneena. Niiden numeroiminen on ihmisen yritys ymmärtään niitä.

Minulle riittää että on kaksi 'paikkaa': Se oikea moniulotteinen universumi ja sitten tämä meidän keinotekoinen 4d koekenttämme, joka on ikäänkuin kupla siinä todellisessa universumissa. Siellä olemme soluja jumalan ruumiissa, täällä unohdamme mitä olemme todellisuudessa. On vain Jumala, ei paholaista. Sen sijaan täällä 4d universumissa, maapallollamme, on vanhassa energiassa vielä elävien ihmisten vaikutus, joka voi tuntua myös hengellisellä/energeettisellä tasolla. He vastustavat nyt tapahtuvaa energioiden nousua, koska ovat itse vielä vanhassa kiinni. Tämä voi ilmetä tapahtumina, jotka voi tulkita 'pahaksi' tai 'räyhähengeksi,' jos sellaisiin uskoo. Nämä ovat ne paljon puhutu 'vastavoimat:' Kaikki peräisin elävien ihmisten energioista!

Elokuvia on tehty joo... en usko kauhuleffojen kristilliseen hyvä/paha käsitykseen, sillä tämä hyvä/paha, oikein/väärin jne on myös tätä 4d harhaa.  Smiley Että ihan yhtä vähän uskon Manaaja-tyyppisiin leffoihin kuin 'antennipäiset vihreät olennot yrittävät valloittaa maapallon'- leffoihin.

Siitä olen kyllä samaa mieltä, että kun ryhtyy näihin hengellisiin/energeettisiin hommiin on kaksi asiaa jotka pitäisi heti opetella ja joita pitäisi sitten tehdä myös: Maadotus ja suojaus. Maadotus sen vuoksi, että maadottamattomana on ilman muuta suojaamattomampi, kuin hyvin maadoitettuna ja silloin on ylächakrat niin auki, että aistii enemmän kuin omaan kehitystasoon nähden ehkä olisi hyvä.

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 33
  Tulostusversio  

Siirry: