Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 33
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkelinurkka  (Luettu 303469 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #390 : 07.12.2011 11:51:29 »

Minä toimin tunteiden varassa, ja impulsiivisesti. Niin toimin myös näissä jutuissa. Ja pitkälle sisäisen varmuuden varassa. Minulle on itsestään selvää, ettei kukaan tai mikään jonka en tahdo tulevan yhteyksiin, myöskään sitä tee. Voin käyttää asioiden nimiä tai olla käyttämättä; tai vaikka keksiä niitä, sillä ei ole niin suurta merkitystä.
Minulla on myöskin automaattinen suojaus ja maadoitus smitten En tiedä sitä, olenko sen itse tehnyt, vai onko se minulla ihan itsestään syntymälahjana, mutta ei sillä niin ole merkitystä.
Huomaan kyllä selvästi, jos tähän tulee joku häikkä, ja silloin voin helposti korjata tilanteen.
Maailma todellakin avautuu meille jokaiselle omien uskomustemme perusteella; juuri sellaisena minkä me ihan itse siitä teemme. Ja on todella mielenkiintoista huomata, miten eritavalla sama asia muotoutuu eri henkilöille  smitten
Tätä voi ihastella ihan jo jossain yksinkertaisessa jutussa, kuten makuaistissa ( vaikka en tiedä, onko se alkuunkaan mikään yksinkertainen juttu... Huh ) tai sitten vaikka näissä henkisyyden moniulotteisissa ja hankalasti hahmoitettavissa kiemuroissa  smitten
tallennettu
Solnishko
Vieras
« Vastaus #391 : 07.12.2011 12:03:11 »

Lainaus
Ei ole kyse siitä että oisi hienoa tai henkisempää olla käyttämättä nimiä.  Semmoisesta ei todellakaan ole kyse. On vain kyse siitä että on mukavaa irtautua nimistä siksi että se tuntuu mukavalta. Ei oudoissa asioissa ole  aina hienostelusta ja muita paremmaksi asettautumisesta kyse. Oikeastaan se on ihan päinvastoin. Halutaan irti  nokkimis- ym järjestyksista vapaaseen maailmaan missä henki ja sen laatu on tunnistusmerkki eikä nimi. Henki antaa aina vaikutelman siitä mikä on vaikka esittäisi kuinka erilaista. Ilkeä henki tuntuu raskaalta ja pistelevältä vaikka sanoisi kuinka olevansa enkeli seja se ja hehkuisi kuinka kirkasta valoa. Sen vaan tietää.
Varmasti on paras käyttää nimiä jos kommunikoi sanoilla. Itse kommunikoin enemmänkin vaikutelmilla ja kuvilla joten nimillä ei semmoisessa ole käyttöä. En siis aseta loitsuja tehdessäni asioita vaan heitän asian mielikuvan elämänenergiaan ja toiveen sen toteutumisesta vain mielikuvana.

Kiss  Niinkuin Shakespearekin sanoi; ruusu pitää ihanan tuoksunsa annettakoon sille mikä nimi tahansa.
tallennettu
Solnishko
Vieras
« Vastaus #392 : 07.12.2011 19:13:12 »

Kiss  Niinkuin Shakespearekin sanoi; ruusu pitää ihanan tuoksunsa annettakoon sille mikä nimi tahansa.
Justiinsa noin, sanoit asian hyvin kauniilla tavalla  smitten tai siis Shakespearehan sen taisi ensin sanoa.

Sinä sanoit sen hienolla tavalla ja Eklektikko, minä en ehtinyt enää kuin komppailemaan kun kaikki oli jo sanottu.  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #393 : 02.10.2012 11:55:54 »

Mikä ero on sillä, kun vaikkapa juttelee enkelien kanssa, ja se viileä energia tuntuu virtaavan koko kehon läpi, päästä varpaisiin ja toisinpäin, kuin että se tuntuu ainoastaan sydänchakran kohdalla selässä?
tallennettu
Palance
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #394 : 17.12.2012 13:13:36 »

Sain vasta tänään tietää enkelieni nimet: Rafael ja Semiel. Tietoinen olen ollut niistä jo kauan ja ovat todella "voimakkaita" enkeleitä.

Rafaelin nimellä löysinkin tietoa mutta Semieliestä en ja ehdottomasti haluaisin löytää.. Onko kellään ollut samannimistä? tai mistä voisin vielä etsiä Semielistä..olen kahlannut nettiä aikas monta tuntia.

Kiitos jos saan elppiä  Smiley
tallennettu

Punainen,Oranssi,Musta
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #395 : 17.12.2012 13:17:09 »

Googleta -angel semiel- niin sitä kautta löydät tietoa tästä enkelistä.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Palance
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #396 : 17.12.2012 14:01:09 »

Kiitos Avicii  Smiley

Löytyikin melkoista tekstiä..

mutta nyt ymmärrän paremmin asioita..

tallennettu

Punainen,Oranssi,Musta
neverknow
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #397 : 17.12.2012 20:03:16 »

Voih ihanat enkelit  angel
Minun suojelusenkelin nimi on Teresa, tai ainakin niin hän viestii Smiley En ole tälläisestä enkulista kuullutkaan, mutta toisaalta nimi voi olla mikä vain kunhan hän tunnistaa  smitten Tänäänkin sain kovasti apua häneltä ja muiltakin  smitten
Minua on kutsuttu usein ystäväpiirissä (näyttävästi kiltin ja muista huolehtiva luonteen takia) äiti teresksi, siski minusta oli hauska että enkelini nimi on tämä teresa tai joskus mietin oppaaksikin mutta jotenkin sen vain tuntee ja tietää  smitten
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #398 : 09.01.2013 12:13:10 »

Kaikilla on oma henkilökohtainen suojelusenkeli, joka on mukana syntymästä kuolemaan. Käsittääkseni sama enkeli on mukana jokaisessa elämässä ja tietää sinusta aivan kaiken. Enkeli näyttäytyy meille juuri sellaisessa muodossa kuin kukin pystyy vastaanottamaan. Siksi enkelien nimet ovat juuri sellaisia kuin otamme ne vastaan. Toinen saa hyvinkin "tavanomaisen" nimen ja toinen voi saada eriskummallisia nimityksiä. Kuitenkaan omana suojelusenkelinä ei voi olla arkkienkeli. He ovat kaikkia varten ja voivat vierailla tiettyjen henkilöiden luona tiheämminkin, jos näin on pyydetty.
Enkelit eivät liity mihinkään tiettyyn uskontoon millään tavalla, vaan näin on vain aikojen saatossa tapahtunut.
Jokainen voi ottaa yhteyttä omaan enkeliinsä ja pyytää apua koska vain. Enkeli voi antaa sinulle nimen, hajun, muodon, värin tai minkä tahansa muun merkin, mistä hänet tunnistat. Vaikka et mitään yhteyttä saisikaan, voit pyytä apua. Hän auttaa mielellään. Jos tarvitset jotain tietoa, hän tuo sen eteesi tai jos jotain on hukassa, löydät sen varmasti kun vain pyydät apua.
 smitten
Suojelusenkelit eivät ole muuta kuin enkeleitä, valosta ja rakkaudesta. Jos saat nimen ja jonkin muun tittelin kuin suojelusenkeli, hän ei ole silloin oma suojelusenkelisi vaan luultavasti henkioppaasi tai joku muu vieraileva tähti.
Niinkuin Eklektikko sanoi, maadoitus ja suojaus on ehdottoman tärkeää.
Ja vaikka et uskoisi "pahoihin" henkiin ja muihin tyyppeihin, he voivat silti tulla sinua häiritsemään ja kiusaamaan.
Kuitenkin oma enkelisi on täälä vain ja ainoastaan Sinua varten..!!  angel smitten
tallennettu

..just go with the flow..
Palance
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #399 : 09.01.2013 12:51:13 »

Nefarian

Puhut vain yhdestä enkelistä ,miksei niitä voi olla kaksi niinkuin monet kertovat heillä olevan? Totta etteivät ne liity mihinkään uskontoon eikä arkkienkeli voi olla ikioma suojelusenkeli.

Minun toinen on vain vieraileva, välillä vierellä, välillä ei. Kummatkin haluavat parastani mutta vieraileva vain jännällä tavalla mikä on ihan ok Smiley

ja jos uskoo hyvään miksei pahaankin.. iänkaikenhan hyvä ja paha on tasapainoitellut maailmassa,mutta totta että jokaisen oma uskomus..itse en usko aiempiin elämiin vaikka nuorempana koin hetkiä jotka tuntuivat että olisin ne jo elänyt mutta tapahtumat olivat tyyliin joku talo minne menin tuntui että olisin viettänyt siellä aikaani ennenminkin,mutta se ei voinut pitää paikkaansa koska talo oli vain 10vuotta vanha..

Tottahan toki mielipiteeni voisi muuttua jos kokisin jotain niin mullistavaa etten voisi kuin vain uskoa entisiin elämiin.

Enkelit ovat kuitenkin olemassa  angel toiset näkee ne ja toiset ei. Ihania olentoja  smitten
Parhaansa yrittävät suojella vaikka aina ei onnistu..vai onko sattumia olemassakaan ja kaikella on aina tarkoitus???

Voimia kaikille  smitten  smitten

tallennettu

Punainen,Oranssi,Musta
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #400 : 09.01.2013 13:19:14 »

Itselläni ei ole kuin yksi suojelusenkeli, mutta en tietenkään pois sulje ajatusta useammasta, koska kokemusta ei ole. Lähinnä ajattelen, että jos on toinen enkeli, se ei ole henkilökohtainen enkeli. Mutta tuokin oli tosiaan ihan vain ajatus.. Smiley
Kuinka hieno tilanne toisilla onkaan jos olisi useampi enkeli..  angel angel

ja Palance, maailmasi avartuu aivan uudella tavalla kun ymmärrät meidän uudelleen syntymisen ja entiset elämät..!!  smitten
tallennettu

Lilim*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #401 : 09.01.2013 14:58:20 »

'Kiusanhengiltä'  on täysin ja ehdottomasti suojassa pelkästään sillä, että
a) Ei usko niihin. Tämä on voimakas niiden lähestymistä estävä vapaan tahdon ilmaisu, toimii kuten suojaus.
b) Suojaa itsensä kunnolla: Vapaata tahtoamme kunnioitetaan! Kukaan ei härdellöi meidän kanssamme, ellemme jollain tasolla anna lupaa sellaiseen.
Juuri näin. Minä en usko mihinkään ultimaattiseen pahaan, en demoneihin enkä piruihin. Uskon että on olemassa näitä negatiivisia olentoja siinä missä mukavia ja rakkaudellisiakin. Henkimaailma on täynnä persoonia, kuten tämä maatasokin. On rasittavia naapureita, veemäisiä työkavereita, ilkeitä sukulaisia, satunnaisia öykkäreitä ja laitapuolen kulkijoita täällä ja muissa sfääreissä, täysin luonnollista. Ei kaikista tarvi eikä voi pitää, ei kaikkien kanssa tarvitse tulla edes toimeen. Minä valitsen ketä kuuntelen ja uskon vakaasti että voin käskyttää "häirikkönaapurin" ovesta pihalle jos näin haluan. Pelko se on pahin vihollisemme.
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #402 : 09.01.2013 15:12:54 »

Uskon, että suurin osa niistä häiriötekijöistä/tapahtumista joita ihmiset hengellisissä/energeettisissä asioissa kokevat, on peräisin heidän omista maallisista traumoistaan jotka käsittelemättöminä voivat ilmetä hyvinkin oudoilla tavoilla, jos ryhtyy tekemään mitään ns. 'rajatiedollisia' asioita. Ne loput ovat sitten elävien ihmisten aiheuttamia hengellisiä/energeettisiä ongelmia.

Minulla ei ole suojelusenkeleitä, koska en usko enkeleihin. Esimerkiksi sotureiden ja suojelun suuri apuhenki oli olemassa jo varmaan kymmeniätuhansia vuosia (ihmislajin iäksi uskotaan nykyisin vähintään 500 000 vuotta) ennen kuin kukaan keksi käsitettä 'enkeli'. Se on täysin syytön siihen, että sitä on sitten ison osan porukkaa taholta ryhdytty kutsumaan nimellä 'arkkienkeli Mikael.' Tunnistan energian, mutta minulle se on suuri apuhenki, ei enkeli. Mutta niille, jotka kokevat enkelit läheisiksi, se sama energia voi yhtä hyvin olla enkeli, ei se itse tai sen antama apu ja tuki siitä miksikään muutu.

Oppaita minulla on yhtaikaa yksi ja äärettömän monta, sillä sellaisia asiat ovat siellä todellisessa universumissa: Ei ole tasoja eikä hierarkioita ja kaikki on yhtaikaa monta ja yksi. Erilaiset hierarkiat ja tasot ovat vain fyysisessä 4d-harhassa elävien ihmisten yritys (heikko sellainen mielestäni ja sotkee asioita) käsittää moniulotteista todellisuutta.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #403 : 09.01.2013 15:32:35 »

Esimerkiksi sotureiden ja suojelun suuri apuhenki oli olemassa
Oon kyllä kuullu noista joskus..mut ketä noi sitten on..apuhenki :Smiley
Ja uskon kyllä et on eri tasoja.. angel
Miks ei oiss..
No onko ollut koskaan parantajia..esim Jeesus..(Henkim.mestari.) smitten
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #404 : 09.01.2013 15:34:48 »

On se niin hyvä, että oot Eklektikko täälä avartamassa asioita.
Koin juurikin valaistumisen moneen asiaan tuon äskeisen viestisi luettuani..  Smiley  :Smiley
tallennettu

Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 33
  Tulostusversio  

Siirry: