Sivuja: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 33
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkelinurkka  (Luettu 305508 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Golden Peacock
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #420 : 10.01.2013 22:28:10 »

Heippa kaikille tänne ketjuun  smitten

Minullakin on pari (enkeliä/)opasta joiden kautta olen saanut paljon apua ja tietoa omasta itsestäni. Nyt eräs heistä on taas auttanut minua ja antanut energiahoitoa, auttanut siis energioita menemään paikoilleen, että olisin valmis kohtaamaan uuden elämänjakson. Se on aina se merkki minulle, että nyt elämä alkaa muuttumaan.

Heidän tarkoituksensa tiedän suurinpiirtein, mutta muuten onkin sitten tyhjää ja arvailua. Osaisiko kukaan sanoa kenen kautta pääsisi käsiksi muuhun tietoon heistä? Tiedon saanti on niin vaikeaa, että taidan tarvita apua. Tahtoisin tietää missä tilanteissa ovat auttaneet minua muissa elämissä ja olenko minä joskus auttanut heitä. Tiedän, että eräs heistä on ainakin ollut vierelläni monen elämän ajan.

Mietin myöskin voivatko nämä meidän auttajat olla "tavallisia" henkiä myöskin, jotka ovat ennen eläneet kanssamme, vai ovatko suurin osa heistä omistaenergioistamme lähtöisin? Tätä mietin, koska minulle tulee toista kanssakulkijaani mietiessäni, että hän on minun oikea isäni. Se on automaattinen ajatus, se vain tulee. Voi myös olla puhdasta symboliikkaa, ja kertoo "vain" se hänen roolinsa minua kohtaan.
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #421 : 12.01.2013 13:15:32 »

No heippa heippa..! Smiley

Olet jo tietoinen sinua auttavista energioista ja saanut tietoa heiltä. Onko mielestäsi aivan välttämätöntä tietää heistä tarkemmin esim entisten elämien tarkoituksissa? Luultavasti he ovat auttaneet sinua tai sinä heitä entisissä elämissä tai olette yhdessä eläneet. Nuo tiedot ovat ehkä jo vähän toissijaisia asioita joilla ei ole sen suurempaa merkitystä sinulle kuin ehkä, että olisi ihan kiva tietää..
Jos kuitenkin olet kiinnostunut tietämään tarkemmin, suosittelen ottamaan yhteyttä johonkin meedioon, joka saa yhteyden oppaisiin ja enkeleihin. Hän voi kertoa sitten tarkemmin..

Enkelit eivät ole eläneet maallista elämää, mutta henkioppaat ja auttajat ovat useimmiten eläneet maallisen elämän ja osa heistä tosiaan voi olla elänyt kanssasi yhden tai useamman elämän.. Oppaat ovat päättäneet jäädä henkimaailmaan auttamaan sinua ja tai muita ja opiskelemaan.. Joten hyvinkin toinen oppaasi voi olla isäsi tästä, edellisestä tai mistä tahansa muusta elämästäsi. Voi myös olla mahdollista, että hän ei ole oppaasi vaan jäänyt henkiolennoksi odottamaan seuraavaa syntymää tai vain osasieluksi sinun ja muiden läheisten luokse.
tallennettu

..just go with the flow..
¤Jophiel¤
Satunnainen astroilija
*

*Leimuavan Miekan Tytär*

Profiili
« Vastaus #422 : 12.01.2013 19:42:22 »

Heips vaan!

Sitä samaa minäkin tässä mietin,että MITEN SAADA SELVILLE OMAN OPPAAN/ENKELIN NIMEN???
Ehkä minullakin on useampi enkeli,mutta yksi on tullut jo hieman tutuksi,aika aktiivinen tyyppi laugh
Haluaisin niin kovasti Kiittää häntä ja puhutella nimellä....
smitten

Toinen asia,miten voin konkreettisesti PUHDISTAA KOTINI VÄSYTTÄVISTÄ JA KULUTTAVISTA ENERGIOISTA???
Poikakaverini ja kaikki jotka asuntooni tulevat VÄSYVÄT HETI,JA ALKAVAT SAIRASTELEMAAN,niinkuin minäkin mutta kai itse olen jo niin tottunut tän 6v.aikana.
Olen yrittänyt puhdistusta monet,monet kerrat mutta silti.....
Tiedän että asunnossani vaeltelee edesmennyt asukas,toisessa
"tasossa"luulen vahvasti että hän aiheuttaa tämän huonon energian.
Olen yrittänyt auttaa häntä siirtymään valoon...ei onnistu nähtävästi.
Haluaisin TODELLA että hän jo lähtisi jatkamaan matkaansa,olen todella turhautunut kun en osaa!
Cry
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #423 : 12.01.2013 20:31:07 »

SmoochSmooch, suojelusenkeleitä on yleensä yksi ja hän onkin sellainen joka kulkee rinnalla syntymästä kuolemaan, myötä ja vastamäessä. Mutta toki muitakin enkeleitä ympärillämme pyörii tarpeen mukaan kukin hoidellen omia spesialiteettejaan. Oppaita taas voi olla vaikka kuinka monta, itselläni tällä hetkellä kolme hemmoa esittäytynyt, heistä yksi on yleensä yhteyksissä. Enkeliä tai opastasi voit pyytää esittäytymään sinulle unessa, iltaisin nukkumaan mennessä siis pyydä kaveria vierailemaan unessasi, joku kaunis kerta hän voi siellä sitten piipahtaa  angel Sitten on tietty näitä kaiken maailman enkelimeditaatioita you tubessakin joiden avulla joku on voinut enkelinsä sitten kohdata. Itse en näistä yleensä saa mitään irti, mutta kokeilla voi aina..(esim.http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SqBecCBfbwY tai http://www.youtube.com/watch?v=UPXsF7WewXE)  Jos koet että nimi on tärkeä -ja ymmärrän että on koska se auttaa luomaan henkilökohtaisemman suhteen tähän  yläkerran auttajaan-  voit ottaa yhteyttä johonkin "alan ammattilaiseen", tekeehän esim tuo AthaMaarit muumuassa opaskanavointeja joissa usein nimikin tulee esiin.. Voit itse yrittää saada nimeä tietoosi yksinkertaisesti pyytämällä että nimi putkahtaisi mieleesi tai tuotaisiin eteesi jollain muulla tavalla. Periaatteessahan voit kutsua enkeliäsi sillä nimellä mikä sinusta tuntuu mukavalta  Wink Enkeleillä on huumoria ja oppaat ovat omia erilaisia persooniaan kuten ovat olleet ihmiselämissäänkin. Hyvin arkisia kavereita loppujen lopuksi (minua on mm. komennettu sekoittamaan ruokaa joka oli palamassa pohjaan ja pyyhimään pölyt ennen imurointia  Grin) ja kuulolla ovat koko ajan vaikket heihin mitään konkreettista yhteyttä saisikaan.
Tuo ylimääräinen heppu kodissasi on kurja juttu jos et ole käskemälläkään häntä saanut sieltä poistumaan. Siinä sitten vaan soittamaan meediolle joka asiansa osaa.
« Viimeksi muokattu: 12.01.2013 20:39:22 kirjoittanut Lilim* » tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Golden Peacock
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #424 : 12.01.2013 22:48:19 »

No heippa heippa..! Smiley

Olet jo tietoinen sinua auttavista energioista ja saanut tietoa heiltä. Onko mielestäsi aivan välttämätöntä tietää heistä tarkemmin esim entisten elämien tarkoituksissa? Luultavasti he ovat auttaneet sinua tai sinä heitä entisissä elämissä tai olette yhdessä eläneet. Nuo tiedot ovat ehkä jo vähän toissijaisia asioita joilla ei ole sen suurempaa merkitystä sinulle kuin ehkä, että olisi ihan kiva tietää..
Jos kuitenkin olet kiinnostunut tietämään tarkemmin, suosittelen ottamaan yhteyttä johonkin meedioon, joka saa yhteyden oppaisiin ja enkeleihin. Hän voi kertoa sitten tarkemmin..

Enkelit eivät ole eläneet maallista elämää, mutta henkioppaat ja auttajat ovat useimmiten eläneet maallisen elämän ja osa heistä tosiaan voi olla elänyt kanssasi yhden tai useamman elämän.. Oppaat ovat päättäneet jäädä henkimaailmaan auttamaan sinua ja tai muita ja opiskelemaan.. Joten hyvinkin toinen oppaasi voi olla isäsi tästä, edellisestä tai mistä tahansa muusta elämästäsi. Voi myös olla mahdollista, että hän ei ole oppaasi vaan jäänyt henkiolennoksi odottamaan seuraavaa syntymää tai vain osasieluksi sinun ja muiden läheisten luokse.

Kiitos, kun paneuduit vastaamaan tähän ihan kunnolla! selkeytit paljon ajatuksiani!  smitten

En olisi muuten kiinnostunut saamaan tietoa, mutta henkimaailman kautta on tullut tosi paljon niitä asioita, jotka ovat autteneet oivaltamaan paljon omasta itsestäni. Smiley  Toit paljon hyviä poitteja esiin. Ei se tosiaan välttämättä olisikaan niin, että etsimällä tulee niitä tietoja jotka sitten auttavat ymmärtämään elämässä tapahtumia ja pääsemään eteenpäin yms. Ehkä parempi ainakin odottaa ellei unohtaa meediolle meno.

Itseasiassa jännää, kun kerroit näkemyksesi henkioppaista ja enkeleistä, siitä ettei enkelit ole eläneet maan päällä fyysisessä kehossa. Vähän aikaa sitten luin siitä, että jotkut enkelit pystyisivät elämässä täällä, syystä taikka toisesta. Joku kanavointi-viesti(?) se taisi olla, mutta siihen en oikein uskonut, mutta silti en uskalla kieltää sitä liian jyrkästi, etteikö se olisi mahdollista.

Linkki varmuuden vuoksi jos joku tahtoo nähdä sen:
(( http://joline-nonparelli.blogspot.fi/2012/10/inkarnoituneet-enkelit-ja-tahti-ihmiset.html ))
tallennettu
Hella
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #425 : 13.01.2013 14:17:20 »

Toinen asia,miten voin konkreettisesti PUHDISTAA KOTINI VÄSYTTÄVISTÄ JA KULUTTAVISTA ENERGIOISTA???
Poikakaverini ja kaikki jotka asuntooni tulevat VÄSYVÄT HETI,JA ALKAVAT SAIRASTELEMAAN,niinkuin minäkin mutta kai itse olen jo niin tottunut tän 6v.aikana.
Olen yrittänyt puhdistusta monet,monet kerrat mutta silti.....
Tiedän että asunnossani vaeltelee edesmennyt asukas,toisessa
"tasossa"luulen vahvasti että hän aiheuttaa tämän huonon energian.
Olen yrittänyt auttaa häntä siirtymään valoon...ei onnistu nähtävästi.
Haluaisin TODELLA että hän jo lähtisi jatkamaan matkaansa,olen todella turhautunut kun en osaa!
Cry
Yksi tehokas, vanha keino on polttaa kuivattua salviaa. Syytä tämän perinnekeinon toimimiseen en kyllä tiedä.
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #426 : 25.01.2013 16:10:32 »

Mä oon kans lukenu, että toi salvia puhdistaa ja korjaa myös auraa..
täytyypi siis kokeilla.. Smiley

Oon jo pidempään miettiny, että onko mulla vaan silmissä jotain vikaa kun useasti olen nähnyt sellaisia pieniä valopisteitä.. varsinkin iltaisin kun menee nukkumaan.. Eilen kun en saanut nukuttua niin näin useammankin tälläisen valopisteen.. Nyt vasta tajusin, että enkeleitähän ne ovat tahi oppaita.. Välillä sitä tuntuu vaan olleen tosi hölmö kun ei muka oo aiemmin tajunnut noinkin selvää asiaa.. Smiley
onko muut nähny vastaavia..?
 angel smitten

btw.. noihin edellisiin vedoten, niin en usko inkarnoituneisiin enkeleihin, koska enkelit on näin kertonu etteivät he ole koskaan eläneet ihmisinä.. Ennemminkin kyseessä voisi olla joku henkilö joka on muuten enkelinomainen ja valon lähetti.. tai joku yliasitillinen sielun matkallaan.. tiedä häntä sen kummemmin en ole asiaan perehtynyt..
tallennettu

..just go with the flow..
har.za
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #427 : 25.01.2013 19:33:28 »

Nefarian: Itse nään lähes päivittäin sinisiä valo täpliä, joskus isohkoja ja joskun aivan pienen pisteen. Enkeleitä ainakin minulla ollut.  angel
Kerran minulla kävi niin, että olin pimeällä mettässä eikä minulla ollut tasku lamppua. Yht äkkiä eteeni välähti iso kullan värinen valoläiskä, erotin siinä hahmon. En tiedä tarkkaan oliko se jokin opas vai luonnonhenki  Smiley Huh Smiley Smiley
tallennettu
har.za
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #428 : 29.01.2013 08:39:42 »

Päätin kijoittaa eräästä humoristisesta tapahtumasta jolloin sain apua enkeleiltä.  angel
Hukkasin muutama viikko sitten minun kolitshousuni. En löytänyt niitä mistään etsin ja etsin. Äiti meinasi jo hermostua minuun, kun hukkaan aina kaiken.  Embarrassed
Nooh en siitä välittänyt vaan jatkoin etsimistä. Sitten sisko tuli ja sanoi minulle että olet kuitenkin jättänyt ne kouluun. Pudistin päätä jatkoin etsimistä.  Smiley
Lopulta ajattelin pyytää enkeleitä auttamaan.  Grin
Istahdin yläkerrassa tuolille ja aloin miettimään missä ne olisivat olleet. Yhtäkkiä mieleeni tuli sanat katso tuon ruskean rahin sisältä...
Naurahdin ensin mutta kävin kuitenkin sitten kurkkaamassa sieltä. Ja arvatkaa mitä? Ne löytyi sieltä  Grin Grin Grin 2funny 2funny 2funny
En ymmärrä mitä olin ajatellut kunnes muistin kaiken meidän sukulainen tuli meille ja meni yläkertaa. kiireissäni olin tunkenut ne sinne piiloon Embarrassed :Smiley Huh 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #429 : 02.02.2013 01:55:12 »

Hauska tapaus, Har.za, hyvät ohjeet sait enkeliltä! (:

En ole koskaan itse nähnyt enkeleitä valopalloina, vaan harsomaisena leijuvana kerroksena pimeässä huoneessa. Pari viikkoa takaperin valvoin yötä henkilön vierellä jolla oli tiukka tilanne ja lähetin pyyntöjä joka suuntaan, oikeastaan kaikki mitä keksin sillä hetkellä. Pääsin pyyntöjeni kanssa Isä Meidän- rukouksen loppuun ja samalla hetkellä vieressä olevan ystävän hengitys tasaantui, hän nukahti.

Kun nukahdin itse, näin kuinka luokseni tuli valkoista valoa hohtava (mies)hahmo, jolla ei ollut fyysistä kehoa, vain hivenen ryppyiset, parrakkaat kasvot ja kirkas valo ympärillään. Hahmo tuli minua kohti hitaasti leijuen. Arvokkaasti, vakaasti, en tiedä miksi näin tämän. Hahmossa, valossa ja vakaudessa oli jopa jotakin pelottavaa, vaikkei enkeleitä saisi pelätä. Oliko tämä valo-olento enkeli, henkiopas, mikä? Osaako joku heittää arvauksia?
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #430 : 02.02.2013 09:46:27 »

Verninia, opas tuosta ensimmäisenä tuli mieleen, sinun tai ystäväsi. Saattoi toki olla enkeliki - samanpa tuo, mutta näin ilmestyessään osoitti läsnäolonsa sinulle, että kuulolla ollaan, ette ole yksin  angel
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
*Miia*
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #431 : 03.02.2013 13:17:30 »

Olen aika alkutekijöissä enkeleiden kanssa  angel
Olen saanut kuitenkin kerran höyhenen heiltä kun olen miettinyt erästä henkilöä ja sitä että voiko hän hyvin.
No mutta tänään aurinkoisella metsälenkillä pyysin heiltä apua ihmissuhteeseen ja merkkiä kuuleeko he jolloin leijaili näkökentässäni läpinäkyvä harso, eli kuulivat  smitten
Haluisinkin kysyä kun pyysin lenkin aikana selkeää merkkiä heiltä miten tämän ihmissuhteen käy niin kohtasin kiven joka näytti melkein kaatuvalta hautakiveltä no ajattelin että kaikki on kuollut ja kuopattu kunnes silmäni osuivat puuhun jossa oli kaksi tulipunaista narua rusetilla puussa  angel
Miten voisin nämä tulkita enkelin viesteinä? Vai oonko höpö  idiot2

Kiitos teille enkeliasiantuntijoille avusta  smitten
tallennettu
har.za
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #432 : 03.02.2013 22:29:40 »

Voisikohan tämä tarkoittaa, että siihen suhteeseen tarvitsee tehdä paljon työtä että saa suhteen kukoistamaan, samalla kerran kun rusetit voivat tarkoittaa sitä että on luodut toisille. Punainen meinaan on rakkauden väri  angel :Smiley Smiley Smiley Wink
tallennettu
neverknow
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #433 : 04.02.2013 16:08:24 »

Ihanaa keskustelua Smiley

Pakko oli tulla tännekin kiittämään ihania enkeleitä  angel  smitten

Tänään on tullut niin rutkasti apua, että en osaa tarpeeksi kiittää  :Smiley
Apua on tullut aamutouhuihin, työpalaveriin, projektiin, farkkujen löytämiseen ja vaikka mihin Cheesy
Minusta avun pyyntö toimii parhaiten kun pyytää yksittäiseen asiaan apua ja kutsu yhden tai useamman enkulin avuksi  angel
Tai no näin itse huomaan avun parhaiten...

Odottelenkin että mitä kaikkea kivaa ja hyvää tänään vielä tapahtuu :Smiley

Rauhaa ja rakkautta kaikille  smitten
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #434 : 07.02.2013 15:30:04 »

Enkelit tuntuvat olevan aktiivisia näinä aikoina, ehkä siksi että ihmiset yhä rohkeammin pyytävät heiltä jeesiä eri asioihin ja ovat muutenkin avoimempia vastaanottamaan ohjausta yläkerrasta. Itse pyysin viime viikolla apua erittäin tiukkaan rahatilanteeseen. Sain välittömästi viestiä että vaikeasta tilanteesta huolimatta tulen pärjäämään ja avunpyyntöni on kuultu.  No meni neljä päivää ja jo soi puhelin että hirvittävä sijaispula äkkiä töihin!  smitten Aina olen apua saanut.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 33
  Tulostusversio  

Siirry: