Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 33
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkelinurkka  (Luettu 303449 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #90 : 05.04.2006 11:34:42 »

Tuttuja minullekin nuo "tuulenvireet" ja monenmoiset energiatuntemukset...  angel
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #91 : 05.04.2006 11:36:45 »

Tuttuja minullekin nuo "tuulenvireet" ja monenmoiset energiatuntemukset...  angel
Olet siis sananmukaisesti nimimerkkisi veroinen !  Grin
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #92 : 05.04.2006 17:42:45 »

Hei "Gigianne"

Poikkesimpa käymään.

Millaisella mielellä tänään olet.

(http://i27.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/samuel1.jpg)

Elämänilo

(http://smileys.smileycentral.com/cat/5/5_7_7.gif)
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Ozzette
Vieras
« Vastaus #93 : 05.04.2006 17:58:28 »

Oikein hyvällä, kiitos kysymästä !  smitten
Tänään ei ole ollut tuollainen "herkistelypäivä", vaikka eihän siinä mitään pahaa, päinvastoin.
Tuokin kuva on todella kaunis ja minulle tutunoloinen...  smitten  angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #94 : 05.04.2006 19:58:12 »

Olet siis sananmukaisesti nimimerkkisi veroinen !  Grin

Noh jaa... Toivottavasti. Ainakin yritän olla...  Wink
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #95 : 10.04.2006 10:04:03 »

Sehän se minusta riittääkin, eli että yrittää parhaansa mukaan. Ihmisiähän me kaikki "vain" olemme, kaikkine vikoinemme ja puutteinemmekin. Mutta kun tekee parhaansa, se riittää. Yrittää parhaansa mukaan "olla kuin enkeli", eli rakastaa ja iloitsee. Yritä parhaasi, se on minusta hieno motto elämälle. Minulla takanani vaikea elämä ja monesti olin luovuttaa, mutta VIHDOIN olen löytänyt oman itseni ja tasapainon elämään. Ja ennenkaikkea ilon ja rauhan elämääni. Olin joskus niin äärimmäisen hukassa monin tavoin ja hyvin negatiivinen monessa suhteessa, että koen nykyisen olotilani ja mielialani suurena lahjana. Nykyään Rakastan elämää eikä tuota rakkautta voi mikään, eikä kukaan pois pyyhkiä ! Näen ja koen elämän ihan eri tavalla kuin joskus muinoin... Tottakai minulla on huonot hetkeni, jolloin olen vihainen, negatiivinen, äksyilen ja kiukuttelen, mutta se ei enää ikäänkuin "jää päälle". Iloisuuden ja positiivisuuden kasvun koen juuri omalla kohdallani suureksi lahjaksi ja voimavaraksi. Olen kasvanut ihmisenä paljon ! Voisin melkeinpä jopa sanoa, että joskus olin kauheakin ihminen. Ainakin ilkeä ja vihainen, mutta kaikki se oli vain kuorta... Pinnan alta sitten löysin tämän ihanan ihmisen, joka TODELLA olen.  smitten
Iloa, valoa ja rakkautta !
Niin ja tietysti enkeleitä, hih, kun kerran tämä Enkelinurkka on.  smitten  angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #96 : 10.04.2006 11:13:31 »

Hienoa Gigianne, pidä tuosta kiinni.  Wink  angel
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #97 : 10.04.2006 11:15:50 »

Hienoa Gigianne, pidä tuosta kiinni.  Wink  angel
Noh, aivan varmasti !   smitten  angel
« Viimeksi muokattu: 10.04.2006 13:09:06 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #98 : 10.04.2006 19:46:53 »

Ehe, ehe !
Minun ripsistäni kyllä ei matoja löydy, joidenkin jalkojen välistä sitä vastoin kylläkin...  Tai oliko se siitä omenasta... 2funny
« Viimeksi muokattu: 10.04.2006 20:03:05 kirjoittanut Gigianne » tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #99 : 10.04.2006 21:13:13 »

Noh, niinhän me Kotkansilmä ollaan... Ja mitä lie basilleja... Minulla nimittäin on nuha...  Kiss Kukahan parantaisi, liekö nuo enkelit, hatshiih, angeldust...  Grin
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #100 : 10.04.2006 21:26:37 »

Mutta kun... YÖK ! Inhoan valkosipulia...  buck2
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #101 : 12.04.2006 12:10:01 »

Tulipa tässä mieleeni enkeleihin liittyen...
Eli kerran kyläillessäni siskoni luona, jotenkin tuli vain puhetta kuolemasta, taivaasta ja enkeleistä. Siskoni tytär mietiskeli ja tokaisi: "Äiti, kun minä kuolen, niin haluan jäädä kotiin, enkä mennä taivaaseen joidenkin typerien enkeleiden luo." Tuo oli minusta jotenkin niin liikkistä ja hellyyttävää !
Kun toinen, pikkuinen, haluaa jäädä kotiin, olla aina vain kotona... Suloista !  smitten  angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #102 : 12.04.2006 13:16:37 »

Tulipa tässä mieleeni enkeleihin liittyen...
Eli kerran kyläillessäni siskoni luona, jotenkin tuli vain puhetta kuolemasta, taivaasta ja enkeleistä. Siskoni tytär mietiskeli ja tokaisi: "Äiti, kun minä kuolen, niin haluan jäädä kotiin, enkä mennä taivaaseen joidenkin typerien enkeleiden luo." Tuo oli minusta jotenkin niin liikkistä ja hellyyttävää !
Kun toinen, pikkuinen, haluaa jäädä kotiin, olla aina vain kotona... Suloista !  smitten  angel

smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #103 : 12.04.2006 13:41:42 »

Lainaus
"Äiti, kun minä kuolen, niin haluan jäädä kotiin, enkä mennä taivaaseen joidenkin typerien enkeleiden luo."

Tässä minusta siskon tyttösi sisäistää sen, että ihminen kuolee,mutta tiedostamattaan tietää, ettei hänen aikansa ole vielä, vaan hänen pitää jäädä kotiin eikä mennä joidenkin enkeleiden luo.

Lapsethan elävät niin vain tässä ja nyt. Tyttönen varmaan ajatteli, että jos kuolisi juuri nyt, hän ei haluaisi lähteä pois kotoa ja maan päältä -koska aika olisi väärä. Huomaan itsekin ajattelevani tuollaisia asioita usein. Jos nyt kuolisin, haluaisin jäädä tähän lähelle fyysistä maailmaa, koska Toisella Tasolla olisi varmasti sattunut vahinko - aikani ei ole vielä.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #104 : 12.04.2006 19:54:39 »

Tässäpä enkelikuva:

(http://www.gotojassminesitenow.com/angels/graphics/angelbeauty.jpg)
« Viimeksi muokattu: 12.04.2006 20:03:04 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 33
  Tulostusversio  

Siirry: